Gå til innhold

Alle elsker David

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ref. kveldens episode. 

Hadde kringlevridd Hedvig og sendt henne på hodet og ræva ut. Det hun gjør både med leilighet og bil er faktisk ikke greit. Å vil tro at det er David som betaler for alt, han vet det bare ikke selv. 

Anonymkode: 3fb25...522

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som reagerer på at David var intervjuet mens han satt i den grønne sofaen FØR han reiste på ferien? Jeezes så dårlig tillaget…

Anonymkode: c1a4c...e4a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare jeg som reagerer på at David var intervjuet mens han satt i den grønne sofaen FØR han reiste på ferien? Jeezes så dårlig tillaget…

Det er ganske vanlig at man blir intervjuet i ettertid, så for min del tenkte jeg ikke noe over det.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ramla innom den serien her noen ganger pga. kanalsurfing...Og herregud....PUTETV deluxe...For en ufyselig, overfladisk serie. Blir fascinert av hvor mye søppel Tv 2 greier å produsere rundt totalt usjarmerende folk. Den har absolutt ingenting å bidra med på noe plan. 

Paradokset er at det her er den type livsstil mange sikkert ser opp til og kunne tenkt seg å leve sjøl. Og higer etter å vise fram på instagram o.l.🤮

Anonymkode: 79d08...35c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenkte over akkurat det samme... 

Anonymkode: 56d98...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker serien men de tre unge er alt for bortskjemte. Ingen gidder ta lappen selv om de får det servert på sølvfat. David har stor tålmodighet …

Anonymkode: c4d70...694

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen jeg ser dette programmet og etter 10 min klarte jeg ikke mer. Hedvik, er ikke hun 29 år? Hjernen og oppførselen er barnslig til de grader, hun tror at hun er «all that» men hun er «all nothing». Kjedelig serie og skjønner ikke hvordan noen kan se på dette søppelet.

Anonymkode: 6110d...e0c

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg forstår ikke hvordan mannen kan ha så mye tålmodighet. I tillegg var han så takknemlig for at Hedvig hadde lagt hjertet sitt i oppussingen, men hun hadde jo gjort det om slik HUN ønsket å ha det og kjøpte til og med et bilde David ikke ville ha. Hvor er hjertet i det?

Og hvorfor ikke hyre inn noen håndtverkere når hun er så dårlig på å male? De har nok av penger.

Pluss at David er god som gull som gadd å ta seg av opprydningen og reparasjonene. Han er jo en skikkelig allright type. Tror han kunne hatt sjans på en mer oppegående dame. 

Hadde klikka i vinkel hvis noen raserte leiligheten min slik, når man gjør en dårlig malejobb er det ikke bare å male over, for det blir stripete og skjoldete når maling ligger kladdete under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (18 timer siden):

Jeg forstår ikke hvordan mannen kan ha så mye tålmodighet. I tillegg var han så takknemlig for at Hedvig hadde lagt hjertet sitt i oppussingen, men hun hadde jo gjort det om slik HUN ønsket å ha det og kjøpte til og med et bilde David ikke ville ha. Hvor er hjertet i det?

Og hvorfor ikke hyre inn noen håndtverkere når hun er så dårlig på å male? De har nok av penger.

Pluss at David er god som gull som gadd å ta seg av opprydningen og reparasjonene. Han er jo en skikkelig allright type. Tror han kunne hatt sjans på en mer oppegående dame. 

Hadde klikka i vinkel hvis noen raserte leiligheten min slik, når man gjør en dårlig malejobb er det ikke bare å male over, for det blir stripete og skjoldete når maling ligger kladdete under.

Enig i alt du skriver!

Han kunne fått noe mye mer oppegående enn Hedvig. Men, mye mulig han tenker med feil hode.

David er i hvert fall alt for snill. Gjør seg selv en bjørnetjeneste gang på gang. Se bare på det tafatte vesentet av en sønn han har. Kan nada nix i en alder av 19-20 år. Nytter ikke å sy puter under armene på han, slik det blir gjort. Gutten burde jobbet og tjent egne penger i tillegg til studier slik andre ungdommer gjør. Ikke alle som har en far som bare trekker gullkortet når nye klær skal shoppes. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten litt irriterende å se på denne serien, han stresser og flyr rundt og er pappa ikke bare for barna sine men for kjæresten å, skjønner ikke at han orker, de utnyttet han jo så til de grader, han har jo en eks dame som virker oppegående at hun ikke sier i fra skjønner jeg ikke, får opp øya hans litt. Skulle tro at det hadde vært fint med en samboer som kan utfordre han litt på ulke områder. 

Anonymkode: f1542...234

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke utrolig merkelig at David og eks-kona plutselig sitter i samme taxi.. Må være kjipt for Hedvig... 

Anonymkode: 8e1fd...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er nesten litt irriterende å se på denne serien, han stresser og flyr rundt og er pappa ikke bare for barna sine men for kjæresten å, skjønner ikke at han orker, de utnyttet han jo så til de grader, han har jo en eks dame som virker oppegående at hun ikke sier i fra skjønner jeg ikke, får opp øya hans litt. Skulle tro at det hadde vært fint med en samboer som kan utfordre han litt på ulke områder. 

Anonymkode: f1542...234

Hvorfor skulke hun det? Tror du det ville forandre noe? Det tror ikke jeg. Han elsker Hedvik og uansett hva noen måtte mene og si om det, bryr han seg ikke.

Anonymkode: 6110d...e0c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

er det ikke utrolig merkelig at David og eks-kona plutselig sitter i samme taxi.. Må være kjipt for Hedvig... 

Hvorfor det? De er jo foreldrene, han har sin historie og det har sikkert hun også.

Anonymkode: c4d70...694

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, det er ikke utrolig. De har barn sammen og er fortsatt gode venner. Alle som skiller lag trenger ikke å være uvenner. Jeezes.....

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/14/2022 at 11:49 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor er det kjipt at de sitter i samme taxi? Hva er merkelig med det? 

Han har jo tre barn ikke samboer, ikke rart hun kommer så godt overens med datteren de er jo mentalt samme alder.

At han gidder og orker, bare for hun er ung og pen.. er det verdt det tenker jeg, mange vakre damer rundt hans alder. 
Han kan virkelig ikke tro at de er sammen om 5år? 

Når han stilte henne sp om oppussingen på tlf, så begynte hun å grine for å så snu det til at han anklaget henne? Ok.. 

og ja, hvorfor ikke leie inn malere når resultatet ble så dårlig? 

Anonymkode: 3d96b...0e4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også David, denne serien er så guilty pleasure, men den setter virkelig ikke barna hans i noe godt lys. Makan til bortskjemte store barn har jeg aldri sett. Samme med Hedvig. Han ødsler tusenvis på de og får ikke noe tilbake. Det er helt sjokkerende. Både David og Brita virker til å være fine folk, men ser virkelig hva for mye penger gjør med barn. Noe så usjarmerende som de to, spesielt sønnen. Og greit nok at han har penger, men han er vel ikke søkkrik. 

Den oppussingen også. Ikke gjorde hun ferdig noe som helst og det som ble gjort var ikke pent gjort, likevel så er han så takknemlig. Sjukt altså.

Anonymkode: 41544...a8b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg elsker også David, denne serien er så guilty pleasure, men den setter virkelig ikke barna hans i noe godt lys. Makan til bortskjemte store barn har jeg aldri sett. Samme med Hedvig. Han ødsler tusenvis på de og får ikke noe tilbake. Det er helt sjokkerende. Både David og Brita virker til å være fine folk, men ser virkelig hva for mye penger gjør med barn. Noe så usjarmerende som de to, spesielt sønnen. Og greit nok at han har penger, men han er vel ikke søkkrik. 

Den oppussingen også. Ikke gjorde hun ferdig noe som helst og det som ble gjort var ikke pent gjort, likevel så er han så takknemlig. Sjukt altså.

Spot on!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er altfor snill. Jeg skjønner ikke at han orker! 

Anonymkode: d493e...9b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helt åpenbart at han ikke har helt klart syn på egne unger. Han sier at sønnen vil klare studiene bra fordi han er smart, men vi har vel ikke sett noe som skulle tilsi at han er det. For meg virker det som at sønnen får leve så komfortabelt at han ikke trenger å bruke huet, han viser hvertfall ekstremt dårlig refleksjonsevne i de intervjuene vi har fått se. Men selvfølgelig, han kan jo være smart uten at han har fått frem potensialet sitt enda pga for bedagelig livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucas fremstår som en brat. Nesten på grensen til motbydelig når han ringer pappa fra London fordi han trenger penger. Stakkars….gutten hadde ikke fått ukelønnen sin. 
Vemmelig å se på. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...