Gå til innhold

Alle elsker David

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en bortskjemt gjeng. David er altfor snill. Her ordner han med lappen for de andre tre og de sitter bare der og klager. De kunne vist litt takknemlighet, regner med ingen av dem betaler for det selv. Makan.

Anonymkode: 628a6...edb

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en gjeng bortskjemte barn. De klarer jo ikke ta vare på seg selv selv om de er voksne alle tre. David må jo ordne alt?? Hadde aldri klart å leve det livet som David gjør rett og slett. Han har jobben og ansvaret pluss de tre hjelpeløse barna i tillegg. Stakkars fyr.

Anonymkode: c4d70...694

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren og kjæresten ser jo kliss like ut? 😅

Anonymkode: e059c...af1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne serien gidder jeg ikke se på

Dere får kose dere alene

Anonymkode: 457fc...bba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere får kose dere alene

Jeg tror egentlig ingen bryr seg om det altså. Regner ikke med at du er en jeg ville hengt med uansett 😘

Anonymkode: efe5a...5d3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere får kose dere alene

Utrolig at du faktisk tar deg tid til å klikke deg inn på tråden, så klikker enda mer for å bruke tid på skrive en kommentar😆 lenge leve nysgjerrigheten 😜

Anonymkode: 911aa...5f8

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 18.06):

Nå vet vi vel ingenting om familien til Hedvig, annet enn dette med vepsen og BV? Eller har de sagt noe jeg ikke har fått med meg?

La oss si den leiligheten kostet 5 mill (den så ikke veldig stor eller fresh ut, selv på Frogner er det ikke såå dyrt). 
Hun har jo sannsynligvis hatt en bolig tidligere også. Og mormoren var jo Frognerfrue som Hedvig sa. 

Til de som lurer på pengene til David. David har alltid hatt mye penger (som voksen og tiden på Slemdal, jeg vet ikke hva slags bakgrunn han kommer fra). Husk at han som andre har sagt tidligere har jobbet med store stjerner utenfor Norge. Det er ikke grusomme Iselin som står for størstedelen av inntekten hans. 

Hans bakgrunn er: Foreldrene har vært og er misjonærer i Argentina (pinsevenner). De er nedpå mennesker som er opptatt av troen sin og å hjelpe mennesker. Ikke fra en bakgrunn som er spesielt opptatt av penger eller merkeklær. David selv gikk på spansktalende skole de første årene. Han har tatt vare på barnetroen, ut fra et intervju jeg har lest. 

Anonymkode: 5e6aa...9ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner VIRKELIG ikke hva det forholdet der er bygget på, sett bort fra det åpenbare. Hun oppfører seg som en 15-åring med daddy issues. Når man ser familien samlet ser det ut som far med hans 3 tenåringsbarn. Tør å vedde alt jeg eier på at det forholdet ikke er liv laga in the long run. Ser jo tydelige tegn på det allerede når man er vitne til hennes bekreftelsesbehov kombinert med hans 200% stilling som manager...

Anonymkode: 32e3e...e1f

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, det forholdet mellom David og Hedvig ooooser sugardaddy! Hva er det greiene med alle Zalando-pakkene hennes som David skal betale for, ifølge henne selv? Er vel åpenbart at hun er glad i pengene hans, og det er vel åpenbart hvorfor han er sammen med henne. 

Når det er sagt, jeg tror aldri jeg har sett en mer umoden 29-åring i mitt liv! Han jobber, og hun furter for at han ikke følger med på hennes trivielle Zalando-problemer. Og matlagingen hennes? Hjelp! 

Synes datteren til David kommer desidert best ut av dette. Hun fremstår egentlig som en 35-åring. Davids kjæreste fremstår som en 15-åring! Og sønnen.. for en spoiled brat! 

Anonymkode: b68ec...ec9

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har lagt merke til en ting. Hedvig følger Andrea på Instagram, men Andrea følger ikke Hedvig. Litt rart? Kanskje ikke så rosenrødt mellom dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermorgen skrev (11 minutter siden):

Ryddet for brukerangrep.

Vintermorgen, mod

Jeg tror du glemte den kommentaren jeg siterte da du fjernet min kommentar! Eller er det greit å si at noen høres ut som en kråke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hmm, jeg har lagt merke til en ting. Hedvig følger Andrea på Instagram, men Andrea følger ikke Hedvig. Litt rart? Kanskje ikke så rosenrødt mellom dem?

Er det ikke ganske vanlig at foreldre følger barna uten at barna følger de tilbake da 🤣 Sånn for å følge med på hva de gjør. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vintermorgen
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror du glemte den kommentaren jeg siterte da du fjernet min kommentar! Eller er det greit å si at noen høres ut som en kråke???

Det har du rett i, beklager!

Ryddet for personangrep også.

Vintermorgen, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Andrea følger Hedvig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaisaa skrev (45 minutter siden):

Andrea følger Hedvig

Øøøh nei...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Øøøh nei...?

Ehh jo

image.png

Endret av mariaisaa
Feil bilde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Hedvig fikk i følge seg selv 43 av 42 mulige poeng på en hjemmetest til teorien til førerkortet. Godt gjort! 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (38 minutter siden):

Hedvig fikk i følge seg selv 43 av 42 mulige poeng på en hjemmetest til teorien til førerkortet. Godt gjort! 🤓

Og det var ingen i familien som reagerte heller 😄

Anonymkode: 92dd2...fac

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hjelpes, det forholdet mellom David og Hedvig ooooser sugardaddy! Hva er det greiene med alle Zalando-pakkene hennes som David skal betale for, ifølge henne selv? Er vel åpenbart at hun er glad i pengene hans, og det er vel åpenbart hvorfor han er sammen med henne. 

Når det er sagt, jeg tror aldri jeg har sett en mer umoden 29-åring i mitt liv! Han jobber, og hun furter for at han ikke følger med på hennes trivielle Zalando-problemer. Og matlagingen hennes? Hjelp! 

Synes datteren til David kommer desidert best ut av dette. Hun fremstår egentlig som en 35-åring. Davids kjæreste fremstår som en 15-åring! Og sønnen.. for en spoiled brat! 

Jeg tror de rett og slett er smarte og kommers. Zalando og Corona-øl får produktplassering, likeså det utestedet på M. Penger i kassa. Og med dette showet håper de det kommer mer penger inn i den slunkne kassa,

Hedvig har egne penger hun, kommer fra gamle Frogner-penger. At hun kløner og klomser er nok manus, men hun er sånn ;)  Og den dynamikken med David er lik kjæresten og barna. De alle tre flørter og sutrer og får det slik de vil. 

Andrea burde få seg en annen jobb. Det er ikke greit at far og datter jobber sammen i et så bittelite firma. Pappa må kjøre Andrea for å fikse BRYN! I arbeidstida! 

Og sønnen er jo en typisk vestkansgutt som jeg håper finner sin egen vei og verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...