Gå til innhold

Alle elsker David

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Faren ble stukket av en veps og derfor lagt i koma (sikkert allergisk mot veps) Moren hennes klarte ikke å ta vare på henne så derfor fikk hun hjelp av barnevernet. 

Anonymkode: cf699...bf3

Så ut som 2 oppegående pene Frogner fruer moren og mormoren🤔

Anonymkode: 3343f...e65

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 15.33):

Er det en aldersforskjell mellom hedvig og david? Jeg syns ikke det kom tydelig nok frem? Noen som vet?😂

Anonymkode: b8d88...661

Nei ,trur du det? Ser ut som de er jevngamle 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er seriens mest dramatiske øyeblikk at hunden døde (for ett år siden)? Jeg ELSKER denne serien 🤣 100% virkelighetsflukt!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se denne serien i helgen siden det var så mye «snakk» om den her. Til og med samboeren min på 40 ble fascinert😅 Virkelighetsflukt som ei over skriver ja, virkelig! Og jeg sliter sååå med å se forskjell på Hedvig og Andrea, skremmende like! 

Når det kommer til forholdet mellom D og H så synes jeg faktisk begge to virker veldig glade i hverandre jeg. Jo det er en del år i mellom de, men David holder seg jo veldig godt da! Og han virker jo ikke akkurat fremmed for å få barn med Hedvig heller🤷🏼‍♀️ Synes Hedvig virker som ei bra dame jeg(om enn noe vimsete).

Synes faktisk det er verre at en voksen bortskjemt datter skal legge seg borti om faren hennes skal få flere barn, det er faktisk ikke hennes avgjørelse i det hele tatt! 

Dette ble en skikkelig guilty pleasure!

Anonymkode: 57ddf...42c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så ut som 2 oppegående pene Frogner fruer moren og mormoren🤔

Var kanskje ikke det da Hedvig var liten da. Synet kan bedra

Anonymkode: cf699...bf3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker serien, lett underholdning i en ellers så grå hverdag. Hedvig er skikkelig skjønn og jeg er hundre prosent som hun. Jeg er så vimsete. Jobber ned det og vil ikke være slik, men det er slik jeg er. De som kjenner meg, både nære og fjerne, de sier jeg er ekstremt sjarmerende pga jeg er slik. Men forstår folk tenker ned om det, ser jo ganske teit ut :fnise: 

De er veldig på merker og skal vise så fin og fjong de er. 

Anonymkode: 23ef6...c49

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedvig kommer fra familier med mye penger på begge sider. I tillegg har hun vært gift med en mann med trygg økonomi. Hun kommer ikke tomhendt inn i forholdet med David, selv om det virker sånn

Anonymkode: 553c0...268

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte på denne serien før jeg leste her inne. Jeg trodde helt sikkert qt det var parodi, som Hæsjtægg som gikk for noen år siden. Jeg lo godt av alt.. helt til jeg begynte å google litt og fant ut at det var ekte. 

Aldri sett noe mer stereotypisk. Morsomt!

Anonymkode: e95df...288

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som David er pappa til 3 store barn. 
Hedvig virker unoden og lite erfaren i livet generelt. 

Anonymkode: 3fb25...522

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*umoden

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hedvig er veldig umoden, men David er ekstremt umoden og jeg tror de passer veldig godt sammen. 🤗

Er jo morsomt å se hvor forskjellige verdier vi mennesker har. Jeg driter i dyre klokker og biler, men i denne serien skal det filmes i slowmo. Og hva de er opptatt av og hvordan de ser på verden og livet... det er så langt unna mitt liv og mine verdier.

Det jeg er glad for er at de innrømmer å være ekstremt priviligerte. Det er så fint at de anerkjenner det, for det er det ikke alle som gjør. Noen mener faktisk at de er mer verdt enn andre fordi de er dem de er. Men vi har fått utdelt ulike kort i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg liker serien, lett underholdning i en ellers så grå hverdag. Hedvig er skikkelig skjønn og jeg er hundre prosent som hun. Jeg er så vimsete. Jobber ned det og vil ikke være slik, men det er slik jeg er. De som kjenner meg, både nære og fjerne, de sier jeg er ekstremt sjarmerende pga jeg er slik. Men forstår folk tenker ned om det, ser jo ganske teit ut :fnise: 

De er veldig på merker og skal vise så fin og fjong de er. 

Det virker utrolig slitsomt å bo med noen slike 😊

Anonymkode: c4d70...694

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det virker utrolig slitsomt å bo med noen slike 😊

Ja det tror jeg. Det skjer ofte feil i hjemmet og samboeren min er ofte oppgitt. Men heldigvis ser han gjennom det og ser meg for den jeg er. Jeg går jo ikke bevist inn og er svimball. Men jeg har dog en sykdom som har redusert hukommelsen min kraftig, så tror endel av vimsheten kommer fra det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt fnatt av Hedvig som lager mat.

Maten skvetter veggimellom, matsøl overalt og komfyren ser ikke ut.

Jeg er førskolelærer og dette minner meg om 6 åringene på avdelingen skal lage middag.

Anonymkode: ae1e9...be6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Får helt fnatt av Hedvig som lager mat.

Maten skvetter veggimellom, matsøl overalt og komfyren ser ikke ut.

Jeg er førskolelærer og dette minner meg om 6 åringene på avdelingen skal lage middag.

Anonymkode: ae1e9...be6

Enig. 

Hvordan er det mulig å søle så mye. Hadde det vært en av mine venninner, hadde hun blitt plassert langt bort fra kjøkkenet. 

Det hardkjøret som David lever, minner meg om mitt gamle liv. Det er ikke sunt i lengden. 

Anonymkode: 5327a...c99

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vel sjelden sett en så umoden 29-åring. Det må da føles som å ha tre bortskjemte barn i stedet for to? Skjønner ikke at han orker ..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

David virker mye overgitt over kjæresten sin (i serien i alle fall). Som å ha tre store barn som flere skriver her😅 Tror nok den aldersforskjellen mellom dem blir altfor stor i lengden. Hadde aldri ønsket å presse på for å få barn med en mann på 50+ som i tillegg åpenbart selv synes tanken på det er ubehagelig😆 

Endret av pwy90
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis hater jeg reality og synes det er ekstreeemt kjedelig. Klarer ikke se på Kardashians , Ex on the Beach eller Real Housewifes for eksempel. Av en eller annen grunn har jeg blitt totalt avhengig av denne serien. Synes Hedvig og Andrea har veldig fin klesstil, og mistenker at det er noe av grunnen. Ellers digger jeg Hedvig!  Synes hun er positiv, blid og imøtekommende. Forventet ikke at hun var så lite selvhøytidelig. Full av selvironi og humor. At hun vimser litt synes jeg bare er gøy!

Anonymkode: e3b92...ed6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt hekta på serien. Haha, jeg som vanligvis aldri ser slike programmer. Hvorfor får Hedvig så mye pes her? Synes alle vi møter i denne serien framstår helt like. Alt handler om jobb (pod, kjendiser, Skal vi danse), klær, fest, ute på byen/sjøen og litt familie. Den som kommer best ut av dette må da være datteren.

Man får da heller ikke leilighet av BV dersom det ikke er virkelig nødvendig. Så selv om folkene har fasaden i bunnen må det være mye som skjuler seg bak.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...