Aragorn ll Elessar Skrevet 12. mars 2021 #521 Del Skrevet 12. mars 2021 BuffaloDuck skrev (16 timer siden): Lurte på hvorfor Edwards barn ikke har det - Ifølge ordre av 1917 skulle Edwards barn hatt det, som barn av sønn av en monark. Men da Edward giftet seg ble det bestemt at fremtidige barn av han ikke skulle ha det. Men ifølge et intervju moren deres gav, kan de velge å bruke titlene når de er 18. (Dette visste du sikkert, mer ment som en forklaring for andre her ☺️) Grunnen til at Edward sine barn ikke har titler er fordi han valgte at de ikke skulle ha det. det samme var det med Anne sine barn, hun valgte at de ikke skulle ha titler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gardinella Skrevet 12. mars 2021 #522 Del Skrevet 12. mars 2021 1 hour ago, lillemy02 said: Selvsagt selvsagt! Hun hadde ett valg og hun valgte Charles han lurte henne og fikk henne til å tro at hun var den han ville ha. Men det stemte ikke. Noe hun fant ut senere. Personlig ser jeg NULL likheter mellom Diana og Meghan !! Jeg er sjokkert over at verden godtar dette tullet hun driver med. Hun leker dessverre farlig, vet aldri hva som kommer til å skje om hun fortsetter sånn... Diana hadde verden i sin hule hånd, kan ikke si at Meghan har det. Hun er ikke sjarmerende nok og treffer ikke publikums hjerter. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 12. mars 2021 #523 Del Skrevet 12. mars 2021 Gardinella skrev (3 timer siden): Diana hadde verden i sin hule hånd, kan ikke si at Meghan har det. Hun er ikke sjarmerende nok og treffer ikke publikums hjerter. Meghan har vel nesten hele USA i sin hule hånd, masse støtte og veldig lite kritikk derfra. Er kun her i Europa at folk er skeptiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 12. mars 2021 #524 Del Skrevet 12. mars 2021 lillemy02 skrev (4 timer siden): Hun leker dessverre farlig, vet aldri hva som kommer til å skje om hun fortsetter sånn... Hva tenker du på her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 12. mars 2021 #525 Del Skrevet 12. mars 2021 Mattie16 skrev (1 time siden): Meghan har vel nesten hele USA i sin hule hånd, masse støtte og veldig lite kritikk derfra. Er kun her i Europa at folk er skeptiske. Det er fordi Europa faktisk forstår hva som foregår. I USA blir det mer sånn jammen hun er jo AMERIKANER 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 12. mars 2021 #526 Del Skrevet 12. mars 2021 Mattie16 skrev (1 time siden): Hva tenker du på her? Nei det var det da.... alt har sine konsekvenser og når man leker farlig så kan det ende at man slår seg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 12. mars 2021 #527 Del Skrevet 12. mars 2021 SagaP skrev (23 timer siden): Dette er et barndomsbilde av Meghan. Bortsett fra håret, så er det ikke så mye av den afrikanske arven hun bærer med seg. Hun ser da også mer sør-europeisk ut som voksen. Merkelig at noen skulle være «redd» for babyens hudfarge? Det kan jo også ha vært sagt i nyskgjerrighet/undring? Virker som om denne dama tolker alt i verste mening. Ser ut som om hun har et skikkelig tak på kongefamilien - de er redde for at hun kommer med mer. Ja, jeg er kanskje fjern, men har aldri tenkt at hun er mørk eller av afro-amerikansk opprinnelse i det hele tatt. Ikke at jeg er spes opptatt av det uansett. Og med de rødhårete genene til Harry .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 12. mars 2021 #528 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Mattie16 skrev (3 timer siden): Meghan har vel nesten hele USA i sin hule hånd, masse støtte og veldig lite kritikk derfra. Er kun her i Europa at folk er skeptiske. Tipper Meghan har halvparten av USA i sin hule hånd. USA er et svært splittet land og på venstresiden så støtter man de som hevder å være utsatt for rasisme uansett hva. Under Black Lives Matter herjingene så ble svarte som satte byer i brann omtalt som ofre av den amerikanske venstresiden. Om man ikke viser sympati for de som hevder å være utsatt for rasisme kan man bli slaktet i sosiale medier. Så skjønner godt at mange tenker "bedre føre var" og hyller Meghan slik de slipper å bli beskyldt for å forsvare rasisme. Halvarten av de amerikanske velgerne stemte på Donald Trump, tviler sterkt på at Meghan har dem i sin hule hånd. Endret 12. mars 2021 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SagaP Skrevet 12. mars 2021 #529 Del Skrevet 12. mars 2021 Nimbus2000 skrev (Akkurat nå): Tipper Meghan får massic støtte fra halvparten av USA. USA er et svært splittet land og på venstresiden så støtter man de som hevder å være utsatt for rasisme uansett hva. Man så jo at under Black Lives Matter herjingene så ble det rettferdiggjort at byer ble satt i brann. Halvarten av de amerikanske velgerne stemte på Donald Trump, tviler sterkt på at Meghan har dem i sin hule hånd. USA har alltid vært et slags friområde for kongelige som sliter hjemme i UK. De hyllet også Diana. Derfor syntes jeg at støtte fra halvparten av USA er lite. Hertuginnen er jo også amerikansk, så for meg derfor støtte på rundt 60-70 prosent. Meghan og Trump liker ikke hverandre 🙂 Det interessante er derfor; hvor stor oppslutning har Meghan i UK? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 12. mars 2021 #530 Del Skrevet 12. mars 2021 Woke Megan Markle og Cancel Culture passer ikke inn i kongehuset. De gjorde lurt i å flytte. Så var det det med å ligge lavt og få lite oppmerksomhet fra pressen da.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 14. mars 2021 #531 Del Skrevet 14. mars 2021 En ting jeg lurer veldig på er i hvilken kontekst det med Archies hudfarge ble brakt opp. Jeg kan ikke helt skjønne at hudfargen hans skulle være et problem. Meghan er halvt svart selv, så Archie er "bare" 1/4 afroamerikansk. Gener utspiller seg noen ganger uventet, så i teorien kunne han blitt mørkere enn det han ble...men av de få bildene jeg har sett av ham så ville jeg aldri gjettet at han var kvart afroamerikansk. Er selv gift med en mann fra Øst-Asia, vi undret ofte, da jeg var gravid, over hvilken hudfarge, hårfarge etc barnet ville få, av nysgjerrighet. Kan det være det samme som har skjedd med Archie? At kanskje besteforeldrene lurte på om han ville bli mer som moren, og at Meghan tolket det i verste mening? ... 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 14. mars 2021 #532 Del Skrevet 14. mars 2021 Tanuki skrev (4 timer siden): En ting jeg lurer veldig på er i hvilken kontekst det med Archies hudfarge ble brakt opp. Jeg kan ikke helt skjønne at hudfargen hans skulle være et problem. Meghan er halvt svart selv, så Archie er "bare" 1/4 afroamerikansk. Gener utspiller seg noen ganger uventet, så i teorien kunne han blitt mørkere enn det han ble...men av de få bildene jeg har sett av ham så ville jeg aldri gjettet at han var kvart afroamerikansk. Er selv gift med en mann fra Øst-Asia, vi undret ofte, da jeg var gravid, over hvilken hudfarge, hårfarge etc barnet ville få, av nysgjerrighet. Kan det være det samme som har skjedd med Archie? At kanskje besteforeldrene lurte på om han ville bli mer som moren, og at Meghan tolket det i verste mening? ... Nå var det Harry som hadde de samtalene så vidt jeg forsto. Jeg lurer på om diskusjonen rundt hans hudfarge også kunne vært at de var bekymret for om han ville oppleve rasisme, og at de kanskje måtte sette inn ekstra beskyttelsesstiltak? Hvis det var det, så burde det vært formidlet tydligere. Men de som sto bak disse kommentarene var altså ikke Dronning Elisabeth eller Philip. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 14. mars 2021 #533 Del Skrevet 14. mars 2021 8 minutter siden, Pipaluk said: Nå var det Harry som hadde de samtalene så vidt jeg forsto. Jeg lurer på om diskusjonen rundt hans hudfarge også kunne vært at de var bekymret for om han ville oppleve rasisme, og at de kanskje måtte sette inn ekstra beskyttelsesstiltak? Hvis det var det, så burde det vært formidlet tydligere. Men de som sto bak disse kommentarene var altså ikke Dronning Elisabeth eller Philip. Slik som jeg forsto det hadde noen snakket om hudfargen til den kommende babyen mens Harry var til stedet. Slik som Meghan og Harry fremstilte det var det et familiemedlem som uttrykte bekymring over hvor mørk Archie ville bli. Om det var 1 eller flere samtaler er uklart for H og M sier forskjellige ting. Ja, visste at det ikke var Dronningen eller Philip, siden Harry nevnte at de har zoommøter med dem. Det er ganske tydelig , for meg i hvertfall, at det er Charles som er den "skyldige". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 14. mars 2021 #534 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) Slettet, følte det ble for mye spekulering. Endret 14. mars 2021 av Mattie16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 14. mars 2021 #535 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) For mye spekulering Endret 14. mars 2021 av Mattie16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 14. mars 2021 #536 Del Skrevet 14. mars 2021 Tanuki skrev (2 timer siden): Slik som jeg forsto det hadde noen snakket om hudfargen til den kommende babyen mens Harry var til stedet. Slik som Meghan og Harry fremstilte det var det et familiemedlem som uttrykte bekymring over hvor mørk Archie ville bli. Om det var 1 eller flere samtaler er uklart for H og M sier forskjellige ting. Ja, visste at det ikke var Dronningen eller Philip, siden Harry nevnte at de har zoommøter med dem. Det er ganske tydelig , for meg i hvertfall, at det er Charles som er den "skyldige". Hvorfor Charles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 14. mars 2021 #537 Del Skrevet 14. mars 2021 Mattie16 skrev (16 minutter siden): Jeg hørte en ny teori i dag. Harry ble visst veldig sint på William etter at han hadde bedt deres onkel Spencer om å snakke med Harry, altså be Harry vente med å gifte seg. Det var da den store riften skulle ha begynt. Kan det ha vært et tema allerede der..? Men som en slags sikkerhets bekymring? For jeg har aldri helt skjønt hvorfor Harry skulle blitt så sint over den samtalen. Og som han selv sa: det var en veldig merkelig samtale, ubehagelig. Var det noe som ble nevnt på intervjuet med Opera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 14. mars 2021 #538 Del Skrevet 14. mars 2021 Pipaluk skrev (29 minutter siden): Var det noe som ble nevnt på intervjuet med Opera? Det har stått skrevet bla i boken «battle of brothers» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 14. mars 2021 #539 Del Skrevet 14. mars 2021 3 hours ago, Tanuki said: Om det var 1 eller flere samtaler er uklart for H og M sier forskjellige ting. Kanskj en av disse diffuse sannhetene.... Akkurat som at de egentlig giftet seg før bryllupet, men han som liksom skulle ha forrettet dette, benekter det 🤯 Kanskje det er litt virkelighetsbrist ute å går? Det er jo en historikk med psykisk helse på dem begge to.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 14. mars 2021 #540 Del Skrevet 14. mars 2021 Madame Butterfly skrev (5 minutter siden): Kanskj en av disse diffuse sannhetene.... Akkurat som at de egentlig giftet seg før bryllupet, men han som liksom skulle ha forrettet dette, benekter det 🤯 Kanskje det er litt virkelighetsbrist ute å går? Det er jo en historikk med psykisk helse på dem begge to.... Når presten avbekrefte den delen ang en privat vielse 3 dager før det store bryllupet, så skjønner man jo at puslespillet med Harry og Meghan kommer aldri til bli komplett. For på hvert eneste brikke de har puslet sammen har de blitt avslørt på. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå