Paperwall Skrevet 27. september 2022 #941 Del Skrevet 27. september 2022 Honey Dew skrev (På 26.9.2022 den 16.58): Nå husker jeg ikke hvor jeg leste dette, men et eller annet sted ble det nevnt at ingen av naboene skulle si hei eller god dag når M og H var ute. Folk skulle late som de ikke så dem. Jeg likte M før, men når hun først gjør seg til uvenns med sin egen familie (som jeg egentlig forstår), for så å gjøre seg til uvenns med kongefamilien, synes jeg hun burde gå litt i seg selv og innrømme feil. Hun var ikke så grei med de ansatte heller. H synes jeg bare synd på, siden det er M som tydeligvis styrer skuten. Det minner meg om en artikkel hvor Meghan hadde bedt livvaktene sine om å kontakte folk som var i nærheten av henne og be om at det ikke ble tatt bilder. Noen reagerte, for de tok ikke bilder av henne, men av stjernene på banen. Noen av tilskuerne ble intervjuet i etterkant. Det er ingen tvil om at Meghan er et problematisk menneske å forholde seg til. Hun har problemer med sin egen familie, noe jeg kan forstå, men tror problemene skyldes at alle i familien hennes er av samme sort og derfor ikke klarer å holde fred. Hun har problemer med kongefamilie, hun går til mediene, snakker ufint om flere, hevder ting som ikke stemmer. Hun var ute etter å ta folk, hun ville ha en offentlig skittenstøyvask. Hun eier ikke klasse. Hun hadde problemer med flere tiltalls ansatte, to- tre personlige assistenter sluttet etter kord tid og brev ble lekket hvor Meghans problematiske oppførsel ble tatt opp, hun ble anklagd for å mobbe ansatte, navngitte ansatte og det var ansatte i ledelsesposisjoner som reagerte og tok affære. Ingen røyk uten ild, sier jeg bare. Det er for mange som reagerer på Meghans oppførsel, så mange at det er vanskelig å hevde at det er løgn. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 27. september 2022 #942 Del Skrevet 27. september 2022 @annepålandet -hva er poenget med å bekrefte hva vi er enige om?? Vi vet at det ikke var et offisiell bryllup, vi vet også at de hadde en privat uoffisiell sermoni tre dager før. Hun forsnakket seg ved å kalle det et bryllup og har rettet opp uttalelsen etterpå. For de to var det nok dagen med ekteskapsløftene som føltes mest ekte, i forhold til hva de lovte hverandre. Og det må da være lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #943 Del Skrevet 27. september 2022 Paperwall skrev (1 minutt siden): Det minner meg om en artikkel hvor Meghan hadde bedt livvaktene sine om å kontakte folk som var i nærheten av henne og be om at det ikke ble tatt bilder. Noen reagerte, for de tok ikke bilder av henne, men av stjernene på banen. Noen av tilskuerne ble intervjuet i etterkant. Det er ingen tvil om at Meghan er et problematisk menneske å forholde seg til. Hun har problemer med sin egen familie, noe jeg kan forstå, men tror problemene skyldes at alle i familien hennes er av samme sort og derfor ikke klarer å holde fred. Hun har problemer med kongefamilie, hun går til mediene, snakker ufint om flere, hevder ting som ikke stemmer. Hun var ute etter å ta folk, hun ville ha en offentlig skittenstøyvask. Hun eier ikke klasse. Hun hadde problemer med flere tiltalls ansatte, to- tre personlige assistenter sluttet etter kord tid og brev ble lekket hvor Meghans problematiske oppførsel ble tatt opp, hun ble anklagd for å mobbe ansatte, navngitte ansatte og det var ansatte i ledelsesposisjoner som reagerte og tok affære. Ingen røyk uten ild, sier jeg bare. Det er for mange som reagerer på Meghans oppførsel, så mange at det er vanskelig å hevde at det er løgn. Det er som du sier; ingen røyk uten ild. Med tanke på ting som hun har sagt som er blitt avslørt som løgn i etterkant, er hun ikke akkurat noe Nelson Mandela.. eller troverdigheten selv. Tror hun at folk ikke er i stand til å google og finne ut av for eks at årsak til at barna ikke fikk prins/prinsessetittel, ikke omhandler hudfarge? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #944 Del Skrevet 27. september 2022 NenehGoji skrev (Akkurat nå): @annepålandet -hva er poenget med å bekrefte hva vi er enige om?? Vi vet at det ikke var et offisiell bryllup, vi vet også at de hadde en privat uoffisiell sermoni tre dager før. Hun forsnakket seg ved å kalle det et bryllup og har rettet opp uttalelsen etterpå. For de to var det nok dagen med ekteskapsløftene som føltes mest ekte, i forhold til hva de lovte hverandre. Og det må da være lov. Hun forsnakket seg ikke.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 27. september 2022 #945 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): Hun forsnakket seg ikke.. Hvorfor gjorde hun ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 27. september 2022 #946 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (2 minutter siden): Det er som du sier; ingen røyk uten ild. Med tanke på ting som hun har sagt som er blitt avslørt som løgn i etterkant, er hun ikke akkurat noe Nelson Mandela.. eller troverdigheten selv. Tror hun at folk ikke er i stand til å google og finne ut av for eks at årsak til at barna ikke fikk prins/prinsessetittel, ikke omhandler hudfarge? Ja, hun hadde hevdet i mediene og i retten at hun ikke hadde gitt info til forfatterne som sto bak boken "Finding Freedom", men en av hennes tidligere ansatte vitnet i retten om at boken hadde vært tema ved flere anledninger. Meghan måtte beklage i retten, hun hadde glemt dette hevdet hun. Hvem tror på dette egentlig? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #947 Del Skrevet 27. september 2022 NenehGoji skrev (Akkurat nå): Hvorfor gjorde hun ikke det? Hun vil at du skal tro at de giftet seg i hagen med erkebiskopen til stede.. det var det hun sa på Oprah. Det var derfor det ble en sak ut av dette. Når dama er så kalkulert at hun sitter og lyver om årsak til at barna ikke får prins/prinsessetitteler på Oprah, et intervju som hele verden får se, viser det at hun kan lyve om hva som helst, når som helst. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #948 Del Skrevet 27. september 2022 Paperwall skrev (2 minutter siden): Ja, hun hadde hevdet i mediene og i retten at hun ikke hadde gitt info til forfatterne som sto bak boken "Finding Freedom", men en av hennes tidligere ansatte vitnet i retten om at boken hadde vært tema ved flere anledninger. Meghan måtte beklage i retten, hun hadde glemt dette hevdet hun. Hvem tror på dette egentlig? Meghan selv? Harry? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paperwall Skrevet 27. september 2022 #949 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (15 minutter siden): Meghan selv? Harry? Meghan apologizes to court for forgetting book discussions. Meghan Markle Admits She Really Did Help with Finding Freedom, etter først å ha hevdet det motsatte. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 27. september 2022 #950 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (16 minutter siden): Hun vil at du skal tro at de giftet seg i hagen med erkebiskopen til stede.. det var det hun sa på Oprah. Det var derfor det ble en sak ut av dette. Når dama er så kalkulert at hun sitter og lyver om årsak til at barna ikke får prins/prinsessetitteler på Oprah, et intervju som hele verden får se, viser det at hun kan lyve om hva som helst, når som helst. Det er godt mulig hun er mer kalkulerende enn det jeg klarer å se. Men jeg klarer ikke å være med på at alt. Så du det jeg skrev inne i posten til Madame Butterfly, nederst på side 42? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #951 Del Skrevet 27. september 2022 NenehGoji skrev (Akkurat nå): Det er godt mulig hun er mer kalkulerende enn det jeg klarer å se. Men jeg klarer ikke å være med på at alt. Så du det jeg skrev inne i posten til Madame Butterfly, nederst på side 42? At hun er en løgner er det ingen tvil om. Nei, jeg så ikke hva du skrev.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #952 Del Skrevet 27. september 2022 Paperwall skrev (8 minutter siden): Meghan apologizes to court for forgetting book discussions. Meghan Markle Admits She Really Did Help with Finding Freedom, etter først å ha hevdet det motsatte. For en suppe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 27. september 2022 #953 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): At hun er en løgner er det ingen tvil om. Nei, jeg så ikke hva du skrev.. Vel, jeg skrev endel oppklaringer. En annen ting er at om Meghan lyver, så gjør Harry det også. Hvorfor er dere ikke like mye ute etter å ta ham? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 27. september 2022 #954 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (29 minutter siden): Hun vil at du skal tro at de giftet seg i hagen med erkebiskopen til stede.. det var det hun sa på Oprah. Det var derfor det ble en sak ut av dette. Når dama er så kalkulert at hun sitter og lyver om årsak til at barna ikke får prins/prinsessetitteler på Oprah, et intervju som hele verden får se, viser det at hun kan lyve om hva som helst, når som helst. Begge sa dette, ikke bare hun! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 27. september 2022 #955 Del Skrevet 27. september 2022 NenehGoji skrev (5 minutter siden): Begge sa dette, ikke bare hun! Det hadde vel blitt huskestue i heimen om han benektet det hun sa... Hun setter jo ham i en vanskelig posisjon når hun går ut med løgner. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 27. september 2022 #956 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (33 minutter siden): For en suppe. japp.. men hører ekstremt mange unnskydninger ang mm i denne tråden. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #957 Del Skrevet 27. september 2022 NenehGoji skrev (33 minutter siden): Begge sa dette, ikke bare hun! Er ikke det rart? Som jeg skrev tidligere, Harry fremstår som en dott. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #958 Del Skrevet 27. september 2022 Ænema skrev (4 minutter siden): japp.. men hører ekstremt mange unnskydninger ang mm i denne tråden. Jepp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. september 2022 #959 Del Skrevet 27. september 2022 NenehGoji skrev (35 minutter siden): Vel, jeg skrev endel oppklaringer. En annen ting er at om Meghan lyver, så gjør Harry det også. Hvorfor er dere ikke like mye ute etter å ta ham? Det er hun som snakker.. han, ja.. hva gjør egentlig han? Tier mens hun lyver? Det som blir diskutert her omhandler MM. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 27. september 2022 #960 Del Skrevet 27. september 2022 AnnePåLande skrev (1 minutt siden): Det er hun som snakker.. han, ja.. hva gjør egentlig han? Tier mens hun lyver? Det som blir diskutert her omhandler MM. Veldig mye det blir påstått at hun lyver om er jo ikke sant. Føler at jeg er usikker på noe, men resten av dette er en heksejakt, mobbing av verste sort. Men nå kjenner jeg at jeg ikke orker å bruke mer tid her inne, må konsentrere meg om mitt eget liv. Vi får da vel alle følge med på sidelinjen om disse to og resten av det Britiske kongehuset i årene fremover. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå