Sukkerbi Skrevet 10. juni 2019 #81 Del Skrevet 10. juni 2019 Hæ? Harry er jo en kjekk mann? Langt fra stygg hvertfall... syns de er ganske like i ligaen utseendemessig, jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrekStar Skrevet 10. juni 2019 #82 Del Skrevet 10. juni 2019 Tror ikke det nei. Jeg tror det er et garantert nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 11. juni 2019 #83 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) Slettet. Endret 11. juni 2019 av Mattie16 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. juni 2019 #84 Del Skrevet 13. juni 2019 På 9.6.2019 den 15.53, Kinder skrev: Jeg syns Harry er kjekk jeg, og syns de to matcher godt utseendemessig. Jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være en drøm for Meghan å gifte seg med en prins. Hun er i en liga der hun uansett kunne velge og vrake blant mange rike kjendiser (om det er penger og kjendisstatus hun er ute etter), så hvorfor hun skulle ønske å velge en prins bare fordi han er en prins blir da uforståelig. Alt hun må forhold seg til av regler, etikette, media osv. gjør at jeg tenker at hun heller ville gifta seg med en «vanlig» kjendis/riking fremfor en prins. Det var hun nok ikke nei, folk hadde knapt hørt om henne før hun brøt nyheten om forholdet til Harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 16. juni 2019 #85 Del Skrevet 16. juni 2019 På 13.6.2019 den 11.19, O.G. skrev: Det var hun nok ikke nei, folk hadde knapt hørt om henne før hun brøt nyheten om forholdet til Harry. Enig med du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise88 Skrevet 7. mars 2021 #86 Del Skrevet 7. mars 2021 Hva tenker dere om dette Meghan Markle og Harry intervjuet da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Flettfrid Skrevet 7. mars 2021 Populært innlegg #87 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Jeg tror for det første, at det kommer til å bli ett enormt rabalder etter det intervjuet er offentliggjort. Meghan var kanskje ikke den kongehuset ønsket skulle bli Harry's kone,for moderne, for egenrådig, frittalende, modig og bestemt. Det krasjer nok brutalt med det gammeldagse engelske kongehuset og alle detts regler,tradisjoner og rammer. At det har skjedd ting i kulissene som kongehuset ikke vil skal se dagens lys, er helt klart. Å kommer de/hun til å fortelle om det? JA! Er hun uskyldig? Absolutt ikke. Er resten av kongefamiliem uskyldig? Absolutt ikke. Er det sjalusi innad i kongefamilien blandt de yngre? Jepp. Blir ting bedre etter dette intervjuet? Tja. Har pressen en del av skylden? Ja. Har hennes familie en del av skylden? Ja. En annen ting er nok at kongehuset har som Harry selv sier, behandlet henne dårlig på lik linje med Diana. Han er nok veldig redd ting skal gå så over styr som det gjorde i forhold til Diana. Endret 7. mars 2021 av Flettfrid Rettet skrivefeil 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 7. mars 2021 #88 Del Skrevet 7. mars 2021 (endret) Hun er for lite tilpasningsdyktig til å passe inn i en av verdens mest konservative kongefamilier, det var også grunnen til at de dro til California. Hun hadde nok planlagt fra begynnelsen av at hun skulle få med seg Harry til USA . Hun er feminist, egenrådig og vil gjøre ting på sin måte! Endret 7. mars 2021 av Tough cookie 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. mars 2021 #89 Del Skrevet 7. mars 2021 Når og hvor sendes det intervjuet? Prins Philip er innlagt på sykehuset, tenk for et merkelig sammentreff hvis han faller fra mens dette blir sendt. Da får nok Meghan skylden for det og 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. mars 2021 #90 Del Skrevet 8. mars 2021 MalloryK skrev (26 minutter siden): Når og hvor sendes det intervjuet? Prins Philip er innlagt på sykehuset, tenk for et merkelig sammentreff hvis han faller fra mens dette blir sendt. Da får nok Meghan skylden for det og Det sendes i USA om en time (8 p.m. Eastern time) på CBS. I UK sendes det mandag 8.3. kveld kl. 21 (lokal tid) på ITV. Her i Norge sendes det på TV3 mandag 8.3. kl 21:30. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 8. mars 2021 #91 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg tenker at det er de som taper på det i lengden. Med tanke på all dramaet som var med familien til Meghan før og etter bryllupet, hjelper ikke det på inntrykket britene har av henne når hun og Harry nå skal ut å sette hans familie i dårlig lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 8. mars 2021 #92 Del Skrevet 8. mars 2021 Den eneste som vinner på dette intervjuet er oprah w, som vanlig. Blir nok litt rabalder etterpå, men det er et velsmurt pr-maskineri som har hausset dette opp i forkant. Så skal det også godt gjøres for de to å tabbe seg ut like mye som randy-Andy gjorde i sitt intervju for en tid tilbake. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 8. mars 2021 #93 Del Skrevet 8. mars 2021 Tough cookie skrev (1 time siden): Hun er for lite tilpasningsdyktig til å passe inn i en av verdens mest konservative kongefamilier, det var også grunnen til at de dro til California. Hun hadde nok planlagt fra begynnelsen av at hun skulle få med seg Harry til USA . Hun er feminist, egenrådig og vil gjøre ting på sin måte! Jeg tenker også det at hun sikkert kom inn i kongehuset som en diva, og det passer ikke inn i det hele tatt. Så klart er sikkert familien ganske sær, men dette burde hun vel visst litt om på forhold? Jeg synes det er spennende da, og skal definitivt se intervjuet, mye mulig at kongehuset fortjener kritikk, men hvordan vil det gå ut over Harry og hans reaksjon til familien sin? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 8. mars 2021 #94 Del Skrevet 8. mars 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/eKqeql/meghan-om-kate-ryktene-det-motsatte-skjedde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aragorn ll Elessar Skrevet 8. mars 2021 Populært innlegg #95 Del Skrevet 8. mars 2021 Man burde ikke tro blind på det Harry og Megan sier, man burde heller ikke tro blindt på det den britiske kongefamilien sier. Ting er nok ikke så svart hvit som noen vil ha det til. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 8. mars 2021 #96 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg tenker at dette er saftig snadder for fremtidige sesonger av serien ‘The Crown’ og det vet hun... 😄 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bærblå Skrevet 8. mars 2021 Populært innlegg #97 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) Er mye merkelig som har skjedd etter at Meghan dukket opp. Jeg mistenker at hun har skyld i mye å elsker å melke situasjonen. Plutselig bor de der Meghan bodde før. Hun får det som hun vil. Hun er en Diva. Disse intervjuene osv. Kan de ikke bare trekke seg tilbake fra rampelyset som de ønsket? Syns stadig vekk de er i nyhetsbildet. Er så rart at alt dette rabalderet fra Harrys side om at han er redd historien skal gjenta seg osv kommer når han møtte henne. Har aldri fått inntrykk av at han «hater» det britiske kongehuset så mye tidligere. Meghan har absolutt rørt godt i gryta her. Kommer ikke til å se intervjuet. Merker at jeg ikke har noen interesse av det. Er bare det samme tullet om og om igjen. Endret 8. mars 2021 av Bærblå 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tanuki Skrevet 8. mars 2021 Populært innlegg #98 Del Skrevet 8. mars 2021 Greier ikke å ha så mye sympati med dem. Det britiske kongehuset er konservativt, gammeldags og helt sikkert flere der som er rasistiske, ble nok veldig kulturkræsj med woke Meghan. Men det får da være måte på å melke situasjonen. - hun visste hva hun gikk til - de giftet seg flere dager FØR det store bryllupet som kostet millioner - de sier de vil ha privatliv og fred men hvorfor da stille opp i intervjuer, podcast, etc etc - de skylder på kongehuset men de er jo ingenting uten titlene sine 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Madeon Skrevet 8. mars 2021 Populært innlegg #99 Del Skrevet 8. mars 2021 Veldig drøye påstander de kommer med. Tenker også at det er Meghan det er noe galt med når hun klarer å bli uvenner med både sin egen familie og svigerfamilien. I tillegg er det vel en hel haug med ansatte som har sluttet i jobben sin på grunn av måten hun behandlet dem på. Den britiske kongefamilien har absolutt sine svin på skogen de også, men jeg synes Meghan tar kaka. 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 8. mars 2021 #100 Del Skrevet 8. mars 2021 Ja, jeg vet ikke hvem som er verst. Kongehuset eller M&H. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå