Gå til innhold

Meghan Markle

Panna

Anbefalte innlegg

Hæ? Harry er jo en kjekk mann? Langt fra stygg hvertfall... syns de er ganske like i ligaen utseendemessig, jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.6.2019 den 15.53, Kinder skrev:

Jeg syns Harry er kjekk jeg, og syns de to matcher godt utseendemessig. 

Jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være en drøm for Meghan å gifte seg med en prins. Hun er i en liga der hun uansett kunne velge og vrake blant mange rike kjendiser (om det er penger og kjendisstatus hun er ute etter), så hvorfor hun skulle ønske å velge en prins bare fordi han er en prins blir da uforståelig. Alt hun må forhold seg til av regler, etikette, media osv. gjør at jeg tenker at hun heller ville gifta seg med en «vanlig» kjendis/riking fremfor en prins.

Det var hun nok ikke nei, folk hadde knapt hørt om henne før hun brøt nyheten om forholdet til Harry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 11.19, O.G. skrev:

Det var hun nok ikke nei, folk hadde knapt hørt om henne før hun brøt nyheten om forholdet til Harry. 

Enig med du

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Hun er for lite tilpasningsdyktig til å passe inn i en av verdens mest konservative kongefamilier, det var også grunnen til at de dro til California.

Hun hadde nok planlagt fra begynnelsen av at hun skulle få med seg Harry til USA .

Hun er feminist, egenrådig og vil gjøre ting på sin måte!

Endret av Tough cookie
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når og hvor sendes det intervjuet? Prins Philip er innlagt på sykehuset, tenk for et merkelig sammentreff hvis han faller fra mens dette blir sendt. Da får nok Meghan skylden for det og

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (26 minutter siden):

Når og hvor sendes det intervjuet? Prins Philip er innlagt på sykehuset, tenk for et merkelig sammentreff hvis han faller fra mens dette blir sendt. Da får nok Meghan skylden for det og

Det sendes i USA om en time (8 p.m. Eastern time) på CBS. I UK sendes det mandag 8.3. kveld kl. 21 (lokal tid) på ITV. Her i Norge sendes det på TV3 mandag 8.3. kl 21:30.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Jeg tenker at det er de som taper på det i lengden. Med tanke på all dramaet som var med familien til Meghan før og etter bryllupet, hjelper ikke det på inntrykket britene har av henne når hun og Harry nå skal ut å sette hans familie i dårlig lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste som vinner på dette intervjuet er oprah w, som vanlig. 
Blir nok litt rabalder etterpå, men det er et velsmurt pr-maskineri som har hausset dette opp i forkant.

Så skal det også godt gjøres for de to å tabbe seg ut like mye som randy-Andy gjorde i sitt intervju for en tid tilbake. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hun er for lite tilpasningsdyktig til å passe inn i en av verdens mest konservative kongefamilier, det var også grunnen til at de dro til California.

Hun hadde nok planlagt fra begynnelsen av at hun skulle få med seg Harry til USA .

Hun er feminist, egenrådig og vil gjøre ting på sin måte!

Jeg tenker også det at hun sikkert kom inn i kongehuset som en diva, og det passer ikke inn i det hele tatt. Så klart er sikkert familien ganske sær, men dette burde hun vel visst litt om på forhold?

Jeg synes det er spennende da, og skal definitivt se intervjuet, mye mulig at kongehuset fortjener kritikk, men hvordan vil det gå ut over Harry og hans reaksjon til familien sin? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at dette er saftig snadder for fremtidige sesonger av serien ‘The Crown’ og det vet hun...

😄

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet ikke hvem som er verst. Kongehuset eller M&H. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...