Prøver2021 Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #661 Del Skrevet 8. desember 2022 34+1 Rundt 6 uker igjen! Det merkes på kroppen 🤰🏼 Babyen tar mye plass, så er plaget av halsbrann og tidvis oppkast. Energinivået er redusert, men er kanskje ikke så rart etter en heftig uke med covid 🦠 Hadde på et tidspunkt 40 i feber og var veldig bekymret for baby. Hun virker heldigvis å være i god form! 👶🏼 Alt så bra ut på ultralyd. Hun vokser som hun skal og ligger nå 5 % over snittet. Morkaken har flyttet seg, noe som muliggjør vaginal fødsel 👏🏻 Siden formen er som den er, vurderer jeg å gi meg på jobb. Føler ikke det er verdt å stresse seg gjennom de siste ukene med lavt energinivå og fordøyelsesplager. Håper fastlegen er enig! Ellers gleder jeg meg enormt til den lille prinsessa kommer 👶🏼🥰 Rommet er ferdigmalt. Nå gjenstår det bare å sette opp møbler og innrede. Gleder meg til å vaske det lille tøyet og gjøre alt klart de neste ukene 🧡 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. desember 2022 #662 Del Skrevet 9. desember 2022 Wow nå har du virkelig ikke lenge igjen altså. Så fort det har gått (for meg, kanskje ikke for deg ) Skjønner godt at formen er dårlig etter en slik uke. Godt alt så bra ut med lille. Og jeg synes virkelig du skal kaste inn årene nå. Ta vare på kroppen din og hvil det du kan. Blir det en rolig jul i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. desember 2022 #663 Del Skrevet 9. desember 2022 Åå🥰😍 så herlig tid, selv om de plagene på slutten ikke er noe gode! Tror nok du lett får sykmld av fastlegen nå! Synes du har holdt lenge på jobb jeg😊 kos deg masse med enda mer forbredelser til hun kommer, Og ha en fin førjulstid♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. desember 2022 #664 Del Skrevet 9. desember 2022 Er det bare 6 uker til du får møte jenta di allerede? Jeg synes nettopp du ble gravid jeg! Sååå spennende Høres fornuftig ut å ta det rolig nå i innspurten - prøve å nyte magen og graviditeten så mye du kan de ukene som er igjen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 14. desember 2022 #665 Del Skrevet 14. desember 2022 Nå er det virkelig ikke lenge igjen!! 🤩 Kast inn håndkleet på jobb og hold deg i form siste tiden, tenker nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertespar Skrevet 15. desember 2022 #666 Del Skrevet 15. desember 2022 Det gir håp å lese om hvordan det lyktes til slutt for deg og dere! Lykke til med innspurten, det blir sikkert helt magisk å møte den lille jenta di snart🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. desember 2022 #667 Del Skrevet 15. desember 2022 Åå jeg husker så godt denne tiden i fjor! Klargjøre til jul med den store magen ♥️ Og nå er det din tur! Kos deg masse den siste tiden (selv om jeg veet man blir lei til tider) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 20. desember 2022 #668 Del Skrevet 20. desember 2022 Ååh, det er ikke lenge igjen! Lykke til med innspurten 🥰 Og god jul selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #669 Del Skrevet 22. desember 2022 Kakaoen skrev (På 9.12.2022 den 9.20): Wow nå har du virkelig ikke lenge igjen altså. Så fort det har gått (for meg, kanskje ikke for deg ) Skjønner godt at formen er dårlig etter en slik uke. Godt alt så bra ut med lille. Og jeg synes virkelig du skal kaste inn årene nå. Ta vare på kroppen din og hvil det du kan. Blir det en rolig jul i år? Veldig glad for at jeg ikke jobber lengre! Fint å ha tid og overskudd til å ordne litt hjemme både til baby og jul 👶🏼🎄 Det blir en rolig jul i år, men med innslag av en del juleselskaper. Heldigvis tid til å slappe av på formiddagen ✨ Ønsker deg og dine en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #670 Del Skrevet 22. desember 2022 Love90 skrev (På 9.12.2022 den 9.51): Åå🥰😍 så herlig tid, selv om de plagene på slutten ikke er noe gode! Tror nok du lett får sykmld av fastlegen nå! Synes du har holdt lenge på jobb jeg😊 kos deg masse med enda mer forbredelser til hun kommer, Og ha en fin førjulstid♥️ Tusen takk, og i like måte!! Kos deg med lille jenta og babyen 🎄🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #671 Del Skrevet 22. desember 2022 (endret) Fiora skrev (På 9.12.2022 den 22.42): Er det bare 6 uker til du får møte jenta di allerede? Jeg synes nettopp du ble gravid jeg! Sååå spennende Høres fornuftig ut å ta det rolig nå i innspurten - prøve å nyte magen og graviditeten så mye du kan de ukene som er igjen 😊 Det har gått fort!! Spørs om de siste ukene går like fort 🙈 Ja, merker at det er veldig godt å ha muligheten til å slappe av nå 🥰 Ønsker deg og dine en god jul 🎄🎄 Endret 22. desember 2022 av Prøver2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #672 Del Skrevet 22. desember 2022 Helne90 skrev (På 14.12.2022 den 11.49): Nå er det virkelig ikke lenge igjen!! 🤩 Kast inn håndkleet på jobb og hold deg i form siste tiden, tenker nå jeg! Det går raskt nå 🙈👶🏼 Bare 1 måned til termin. Håper formen din er god og at dere får en fin jul 🎄✨🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #673 Del Skrevet 22. desember 2022 Hjertespar skrev (På 15.12.2022 den 10.41): Det gir håp å lese om hvordan det lyktes til slutt for deg og dere! Lykke til med innspurten, det blir sikkert helt magisk å møte den lille jenta di snart🥰 Godt å høre at det gir håp!! Husker selv det gav meg mye håp å se at andre ble gravide og etterhvert fikk barn 🥰 Satser på at 2023 er ditt år!! Tusen takk. Gleder meg masse. Ønsker deg en god jul 🎄🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #674 Del Skrevet 22. desember 2022 Amatariel skrev (På 15.12.2022 den 18.45): Åå jeg husker så godt denne tiden i fjor! Klargjøre til jul med den store magen ♥️ Og nå er det din tur! Kos deg masse den siste tiden (selv om jeg veet man blir lei til tider) Åå, ja koselig ❤️🎄 Takk!! Ønsker deg og dine en god jul ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #675 Del Skrevet 22. desember 2022 Angeleye skrev (På 20.12.2022 den 11.52): Ååh, det er ikke lenge igjen! Lykke til med innspurten 🥰 Og god jul selvfølgelig! Tusen takk!! God jul til deg og dine også 🎄🥰✨ Nyt tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #676 Del Skrevet 23. desember 2022 36+2 Under en måned til termin! 👶🏼✨ Enn så lenge går tiden raskt, men jeg er spent på hvordan det blir i januar når permisjonen begynner og alle begynner på jobb igjen. I løpet av de siste dagene har jeg fått vasket babytøy og gjort mer klart på soverommet. Føles helt uvirkelig at det skal komme en liten prinsesse til oss 👶🏼✨ Jeg klarer stort sett å glede meg, men er samtidig redd for at noe skal skje før eller under fødselen, eller at hun ikke er frisk. Det er liksom for godt til å være sant at det skal gå bra etter flere nederlag de siste årene. Håper vi er heldige denne gangen ❤️ 28 dager igjen (max 40)! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. desember 2022 #677 Del Skrevet 27. desember 2022 Tenk.. en mnd igjen. Denne høsten har virkelig flydd! Kanskje ikke helt for deg, men om 6 mnd til så skjønner du hva jeg mener Så koselig med litt nesting. Av og til savner jeg den siste tiden med babyen i magen. Gjøre klart, kjenne på spenningen, glede og grue seg til det som kommer. Og det beste av alt, du skal få treffe barnet ditt for første gang. Det øyeblikket er verdt alt strev 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 28. desember 2022 Forfatter #678 Del Skrevet 28. desember 2022 Kakaoen skrev (På 27.12.2022 den 9.55): Tenk.. en mnd igjen. Denne høsten har virkelig flydd! Kanskje ikke helt for deg, men om 6 mnd til så skjønner du hva jeg mener Så koselig med litt nesting. Av og til savner jeg den siste tiden med babyen i magen. Gjøre klart, kjenne på spenningen, glede og grue seg til det som kommer. Og det beste av alt, du skal få treffe barnet ditt for første gang. Det øyeblikket er verdt alt strev 🥰 Ja, det er en koselig og spennende tid 🥰 Gleder meg til å treffe henne! Håper bare alt går bra frem til og under fødselen, og at hun er frisk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2023 #679 Del Skrevet 5. januar 2023 Godt nytt år Prøver2021! Og velkommen til babymåneden! 😁 Blir såå spennende å se når hun kommer 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #680 Del Skrevet 5. januar 2023 Amatariel skrev (22 minutter siden): Godt nytt år Prøver2021! Og velkommen til babymåneden! 😁 Blir såå spennende å se når hun kommer 💕 Tusen takk, og i like måte! Så koselig med melding fra deg 💗 Blir veldig spennende å se når hun kommer. Foreløpig er det ingen tegn på at hun kommer, så prøver å samle energi og krefter. Håper ikke det blir så altfor lenge til! Hvordan står det til med deg og dine? 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå