Elise93 Skrevet 5. mars 2022 #421 Del Skrevet 5. mars 2022 Så bra at EL er kommet igjen etter SA! ❤️ Skjønner at du er bekymret over blødningen, men høres ut som et bra tegn at den er stoppet opp hvertfall. Som andre her skriver kan det være festeblødning 🙏❤️ masse lykke til de neste dagene! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 5. mars 2022 #422 Del Skrevet 5. mars 2022 Forstår godt at det ikke er gøy med blødning på et tidspunkt du ikke forventet det. Men veldig bra den har stoppet ☺️ Krysser fingrene for deg de neste dagene! Håper du får to fine streker snart 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. mars 2022 #423 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg har opplevd festeblødning én av de åtte gangene jeg har blitt gravid. Det var på 9 dpo. Så spennende for deg! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. mars 2022 Forfatter #424 Del Skrevet 6. mars 2022 11/12 DPO Er nok mensen som har dukket opp hos meg dessverre. Blør fortsatt og i større mengder enn jeg tenker er en festeblødning. Fremdeles tvil om det kan være en cyste fordi jeg har hatt en del smerter, men velger å tenke at det er mensen. Det betyr blodprøver i morgen!! Spennende 🙈 Tar en test i forkant for å sikre at jeg ikke er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 6. mars 2022 #425 Del Skrevet 6. mars 2022 2 minutter siden, Prøver2021 said: 11/12 DPO Er nok mensen som har dukket opp hos meg dessverre. Blør fortsatt og i større mengder enn jeg tenker er en festeblødning. Fremdeles tvil om det kan være en cyste fordi jeg har hatt en del smerter, men velger å tenke at det er mensen. Det betyr blodprøver i morgen!! Spennende 🙈 Tar en test i forkant for å sikre at jeg ikke er gravid Så leit at det ikke gikk denne runden 😕 Blodprøver blir i hvertfall spennende, og kjempefint at du har noe «håndfast» å gjøre for å komme et skritt nærmere! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 6. mars 2022 #426 Del Skrevet 6. mars 2022 Å, så dumt at blødningen tok seg opp 😞 Håper på at du får noen gode svar etter blodprøver! 😊😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 6. mars 2022 Forfatter #427 Del Skrevet 6. mars 2022 Takk dere ❤️ Merker jeg begynner å bli utålmodig. Håper så inderlig at jeg blir gravid og at svangerskapet utvikler seg normalt i løpet av dette året. Føler jeg har vært veldig tålmodig nå 😔 15 måneders prøving, to aborter. Klarer stort sett å ha fokus på andre ting, men noen ganger føles det veldig frustrerende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 7. mars 2022 #428 Del Skrevet 7. mars 2022 Så trist å høre at mensen har kommet😪 håper du lykkes snart❤️ Godt at du skal ta blodprøver og få svar på noe! skjønner deg veldig godt at du begynner å bli utålmodig! Synes du har hatt en lang nok og tøff nok vei til å bli gravid og beholde nå! Håper det er din tur snart❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 8. mars 2022 #429 Del Skrevet 8. mars 2022 Åh, så kjedelig at mensen kom 😔 høres bra ut med blodprøver ja! 🥰 Skjønner veldig godt at du er utålmodig. 15 måneder er jo veldig lenge når man står i det 😔 prøveprosessen er tøff! Og selv om man prøver å få fokus på andre ting ligger det liksom i bakhodet hele tiden.. Lykke til med blodprøvene 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 8. mars 2022 #430 Del Skrevet 8. mars 2022 On 3/6/2022 at 10:29 PM, Prøver2021 said: Takk dere ❤️ Merker jeg begynner å bli utålmodig. Håper så inderlig at jeg blir gravid og at svangerskapet utvikler seg normalt i løpet av dette året. Føler jeg har vært veldig tålmodig nå 😔 15 måneders prøving, to aborter. Klarer stort sett å ha fokus på andre ting, men noen ganger føles det veldig frustrerende. Må være fullt lov å bli både utålmodig og frustrert! Nå må det jo være deres tur snart, er det lov å tenke at alle gode ting er 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #431 Del Skrevet 9. mars 2022 CD5 Da var blodprøvene tatt og jeg venter på svar. Hver måned er en ny sjanse! Jeg har bestemt meg for å ha et langsiktig perspektiv. Målet er å bli gravid og komme over uke 12 i løpet av 2022 ❤️ Det hadde ikke gjort å bli gravid denne måneden. Da hadde vi fått tidenes julegave 🎄 Når vi begynte å prøve, hoppet vi faktisk over to måneder for å unngå termin i november og desember. Det er veldig rart å tenke på nå. Det betyr ingenting, så lenge jeg blir mamma. Kan mer enn gjerne ha utvidet permisjon hvis det kommer et lite mirakel. Rart hvordan man tenker annerledes etterhvert. Håper @Fiora har riktig og at alle gode ting er tre! 🥰 Begynner å teste etter eggløsning CD13. Den pleier å komme rundt CD19, men har lagt merke til at den kommet tidligere de månedene jeg trener, så må sikre at jeg ikke går glipp av den 🤞🏻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 9. mars 2022 #432 Del Skrevet 9. mars 2022 Heier på alle gode ting er 3. Vi gjorde som dere og hoppet over månedene som gir termin sent på året. Hoppet faktisk over det året etterpå også. Og da jeg til slutt hadde gitt opp ALT og venta på innkalling til utredning SÅ ble jeg gravid, med termin 3.desember 😂😂 I ettertid er det jo litt komisk å tenke over. Gutten kom før tiden, og det var veldig deilig å ha nyfødt på den tiden av året. Kunne bare sløve inne mens folk stressa med snømåking og julemas ute 😍 Blir spennende å se hva slags resultater dere får av blodprøvene 🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 9. mars 2022 #433 Del Skrevet 9. mars 2022 5 minutter siden, Prøver2021 said: CD5 Da var blodprøvene tatt og jeg venter på svar. Hver måned er en ny sjanse! Jeg har bestemt meg for å ha et langsiktig perspektiv. Målet er å bli gravid og komme over uke 12 i løpet av 2022 ❤️ Det hadde ikke gjort å bli gravid denne måneden. Da hadde vi fått tidenes julegave 🎄 Når vi begynte å prøve, hoppet vi faktisk over to måneder for å unngå termin i november og desember. Det er veldig rart å tenke på nå. Det betyr ingenting, så lenge jeg blir mamma. Kan mer enn gjerne ha utvidet permisjon hvis det kommer et lite mirakel. Rart hvordan man tenker annerledes etterhvert. Håper @Fiora har riktig og at alle gode ting er tre! 🥰 Begynner å teste etter eggløsning CD13. Den pleier å komme rundt CD19, men har lagt merke til at den kommet tidligere de månedene jeg trener, så må sikre at jeg ikke går glipp av den 🤞🏻 Så fin måte å tenke på! Det er jo nettopp det desemberbaby er - verdens beste julegave! 😍 Og behovet for evt utvidet permisjon kan man jo på mange måter se som nesten utelukkende positivt, masse ekstra tid med den lille skatten Spennende med EL «like rundt hjørnet», håper du får klar og tydelig LH topp som ikke overlater noen tvil 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 10. mars 2022 #434 Del Skrevet 10. mars 2022 Hurra for god plan! Det målet tror jeg absolutt er oppnåelig 💕 Krysser fingrene for julebaby for dere🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 10. mars 2022 #435 Del Skrevet 10. mars 2022 Helt enig, det var en veldig fin måte å tenke på, inspirerende ❤️ Krysser fingrene for dere! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 10. mars 2022 #436 Del Skrevet 10. mars 2022 Det hørtes ut som en god plan og mål ❤️ jeg kjente jeg ble litt inspirert, hørtes ikke feil med en julebaby! 😇🎄 Masse lykke til denne pp, krysser fingrene 🤞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 17. mars 2022 #437 Del Skrevet 17. mars 2022 Hvordan går det?😊 fått svar på blodprøvene? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #438 Del Skrevet 17. mars 2022 Love90 skrev (6 timer siden): Hvordan går det?😊 fått svar på blodprøvene? ❤️ Koselig at du spør ❤️ Stort sett går det bra, men har noen dager innimellom hvor jeg er lei meg, frustrert og redd. Det som føles lett for ande, føles helt umulig for meg. Klarer ikke se for meg at jeg noen gang blir mamma 😭 Så langt ser alt ut til å være normalt. Under gynekologisk undersøkelse så alt normalt ut. Blodprøvene som har kommet så langt er også normale. Vi venter fremdeles på blodprøven som sjekker genene. Det tar opptil 4 uker å få svar. På mandag er det to uker siden jeg tok blodprøvene, så regner med vi får svar i løpet av mars. På den ene siden er det godt at det ikke er noe som er galt, men på den andre siden gjør det også at det ikke er mulig å iverksette tiltak for å øke sjansene. Sett bort i fra at jeg får blodfortynnende og progesteronstøtte hvis jeg får positiv test igjen. Nå er det bare å vente. Håper det går raskere denne gangen. De andre gangene har det gått 5 måneder og jeg er jo utålmodig allerede 🙄🙄 Heldigvis går det mot vår og lysere tider 🌸🌷 Er CD13 i dag. Ingen utslag på eggløsningstest foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 17. mars 2022 #439 Del Skrevet 17. mars 2022 Veldig fint å lese at prøvene er normale, det er jo et skritt i riktig retning! Det kan jo godt være at blodfortynnende og progesteronstøtte er det lille som skal til for at spiren skal klamre seg fast! Husk at de aller, aller fleste får babyen sin til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 17. mars 2022 #440 Del Skrevet 17. mars 2022 Jeg kjenner meg veldig igjen i de følelsene!! Her er det gått 5 måneder etter SA nå uten at det har gått igjen på nytt. Men det går for de fleste til slutt heldigvis ❤️ du har jo vært gravid 2 ganger tidligere så er ingen tvil om at dere får det til hvertfall 🥰 og med progesteronstøtte og blodfortynnende så øker det jo sjansen for at det går bra 🙏 leste en studie som skrev at progesteronstøtte kan forhindre 8500 aborter hvert år. Tenk det!! Håper hvertfall at det er det som skal til🥰 håper du får positiv EL-test snart 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå