Gå til innhold

Håp om en liten baby 🌟


Prøver2021

Anbefalte innlegg

Takk for oppmuntrende ord alle sammen 🥰 Har fortsatt litt brun utflod, men ingen tegn til blødning eller smerter. Kvalmen kom som vanlig i dag tidlig og jeg kjenner meg trøtt. Håper det bare er en rift eller noe, men er veldig redd fremdeles 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver2021 skrev (8 minutter siden):

Takk for oppmuntrende ord alle sammen 🥰 Har fortsatt litt brun utflod, men ingen tegn til blødning eller smerter. Kvalmen kom som vanlig i dag tidlig og jeg kjenner meg trøtt. Håper det bare er en rift eller noe, men er veldig redd fremdeles 😭

Det høres jo ut som noe helt uskyldig, jeg kan love deg at symptomene forsvinner hvis noe hadde vært galt altså og det er ikke til å ta feil av for da føler du deg helt som før så det merkes godt! Håper du klarer å finne roen og dette er nok noe helt uskyldig sånn som du beskriver det!🥰 husk at det er maaange som opplever noe brunt og tilome blør og det går bra! Som sagt så synes jeg det mer spiller en rolle om man fortsatt har symptomer eller ikke om man ser noe med farge i ved tørk, og du har jo i massevis❤️  må påpeke at det var sånn jeg hadde det, mistet helt symptomer da noe var galt, om det er sånn for alle vet jeg jo ikke sikkert, annen at jeg ikke kan skjønne annet enn at det må være positivt😊

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (5 minutter siden):

Takk for oppmuntrende ord alle sammen 🥰 Har fortsatt litt brun utflod, men ingen tegn til blødning eller smerter. Kvalmen kom som vanlig i dag tidlig og jeg kjenner meg trøtt. Håper det bare er en rift eller noe, men er veldig redd fremdeles 😭

Satser på at dette er ufarlig. Og det er vel et godt tegn at du kjenner deg kvalm og trøtt fortsatt?!🤞🏻☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+2


Situasjonen er fortsatt uavklart. Jeg har fremdeles brun utflod og mengden har tatt seg opp litt, men det er ikke utviklet seg til blødning enda. Det er ingenting rødt. Murrer litt, men ingen smerter. Jeg var veldig trøtt i går og sovnet rundt ti, og våknet kvalm, så vil absolutt si at symptomene er tilstede enda. Jeg var sikker på at det var SA i går når mengden økte, men skjønner ikke hvorfor ikke det utvikler seg noe mer. Har begynt å tenke om det kan ha noe sammenheng med at jeg skulle hatt mensen nå. Har lest at noen kan få blødninger i sammenheng med det. Tenker å ta kontakt med jordmor i morgen for å høre hva hun anbefaler. Det beste er vel kanskje å forskyve ultralyden for å sjekke om det er liv. Det hadde vært fantastisk hvis det bare var en uskyldig blødning, eventuelt truende abort som gikk fint, men tror nok dessverre at dette er tegn på at svangerskapet ikke går som det skal. Får bare ta dagene til hjelp å se ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut å kontakte jordmoren å høre litt med henne❤️ Er ikke noe godt å gå med sånne spottinger uten å vite hva det skyldes, så skjønner jo veldig godt at du vil ha en ultralyd for å sjekke om ting er som det skal. Men oppå det hele veldig positivt at du fortsatt har symptomene🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, man vil jo ikke se noe farget når man er gravid. Håper alt går bra 🤞🥰 Og det er jo en trygghet at du fortsatt har symptomer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går nok dessverre ikke veien. Det har begynt å utvikle seg til blødning. Fortsatt ingen smerter, men de kommer sikkert. Tenker å ta kontakt for ultralyd i morgen for å bekrefte det. Utrolig trist å oppleve å miste to ganger på rad, men denne gangen ordner hvertfall kroppen opp selv. Det føles litt lettere. Håper å bli gravid raskt igjen. Alle gode ting er tre (håper hvertfall dette gjelder for oss i denne settingen ❤️). Takk for alle lykkeønskninger. Føler meg heldig som har fått så mye støtte her på forumet? men hvis det blir konkludert med spontanabort, kommer jeg nok til å ta en pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg masse klemmer❤️❤️ Utrolig trist om det skal ende sånn denne gangen og ☹️ Får håpe det er helt ufarlig! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (6 minutter siden):

Dette går nok dessverre ikke veien. Det har begynt å utvikle seg til blødning. Fortsatt ingen smerter, men de kommer sikkert. Tenker å ta kontakt for ultralyd i morgen for å bekrefte det. Utrolig trist å oppleve å miste to ganger på rad, men denne gangen ordner hvertfall kroppen opp selv. Det føles litt lettere. Håper å bli gravid raskt igjen. Alle gode ting er tre (håper hvertfall dette gjelder for oss i denne settingen ❤️). Takk for alle lykkeønskninger. Føler meg heldig som har fått så mye støtte her på forumet? men hvis det blir konkludert med spontanabort, kommer jeg nok til å ta en pause. 

Stor klem ❤ veldig leit å måtte oppleve dette igjen. Det er jo de som blør endel og det likevel går bra for, men skjønner at man vil beskytte seg selv med å forberede seg på det verste. Jeg krysser alt for deg 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Prøver2021 said:

Dette går nok dessverre ikke veien. Det har begynt å utvikle seg til blødning. Fortsatt ingen smerter, men de kommer sikkert. Tenker å ta kontakt for ultralyd i morgen for å bekrefte det. Utrolig trist å oppleve å miste to ganger på rad, men denne gangen ordner hvertfall kroppen opp selv. Det føles litt lettere. Håper å bli gravid raskt igjen. Alle gode ting er tre (håper hvertfall dette gjelder for oss i denne settingen ❤️). Takk for alle lykkeønskninger. Føler meg heldig som har fått så mye støtte her på forumet? men hvis det blir konkludert med spontanabort, kommer jeg nok til å ta en pause. 

Nei nei nei?? Det var ikke sånn det skulle gå :( Krysser alt for at det er en ufarlig blødning og at du får se et bankende hjerte i morgen! ❤️ Det kan jo være som du nevnte på at kroppen bare tuller litt siden det egentlig er mens tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (39 minutter siden):

Dette går nok dessverre ikke veien. Det har begynt å utvikle seg til blødning. Fortsatt ingen smerter, men de kommer sikkert. Tenker å ta kontakt for ultralyd i morgen for å bekrefte det. Utrolig trist å oppleve å miste to ganger på rad, men denne gangen ordner hvertfall kroppen opp selv. Det føles litt lettere. Håper å bli gravid raskt igjen. Alle gode ting er tre (håper hvertfall dette gjelder for oss i denne settingen ❤️). Takk for alle lykkeønskninger. Føler meg heldig som har fått så mye støtte her på forumet? men hvis det blir konkludert med spontanabort, kommer jeg nok til å ta en pause. 

Føler med deg og sender deg klemmer i tankene ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ånei, så trist å høre om blødningene dine😰 Det var virkelig ikke slik dette skulle gå 🤍 Stor klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ånei☹️ Skjønner at du tenker det verste til det motsatte er bevist ☹️ Mange gode klemmer til deg❤️ jeg holder fortsatt en knapp på at dette er en uskyldig svangerskapsblødning🤞🏻❤️ Vil ikke oppmuntre og gi deg falske forhåpninger men alikevel minne deg på at det er flere som opplever blødninger i svangerskapet der alt går helt fint! Og jeg synes fortsatt at det må være noe bra i at du har symptomer! Nå vet ikke jeg om man fortsatt kan ha det selv om ting går galt, men etter det jeg har lest og selv erfart så mister man jo symptomer hvis man mister eller at spire har sluttet å vokse! Jeg håper masse for deg og krysser alt jeg har for at du blir super lettet på ultralyd❤️ Er virkelig ikke rettferdig at du måtte oppleve dette igjen, er hjerterått om det skjer!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på ultralyd. Livmoren var fin, plommesekken var stor nok, men hun klarte ikke finne fosteret. Hun var litt optimistisk siden plommesekken så fin ut og trodde kanskje jeg var mindre på vei. Hun bad meg om å ta blodprøver. Tok første i dag og skal ta igjen til onsdag. Jeg har ikke troen. Blødningene og smertene begynner å ta seg opp. Det viktigste for meg nå er at det ordner seg selv og at jeg slipper ny medisinsk abort. 
 

Det føles veldig urettferdig at vi mister to ganger på rad. Det i seg selv er tøft, men overkommelig. Det verste er uvisstheten. Kommer vi noen gang til å bli foreldre? Er det noe galt med oss? Jordmoren var heldigvis optimistisk på våre vegne. Hun mente alle hadde noen dårlige egg og at det handlet om flaks/uflaks enn så lenge.  Jeg har valgt å være hjemme fra jobb noen dager. Tror det er viktig å bearbeide… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...