Ms. Steele Skrevet 1. desember 2023 #821 Del Skrevet 1. desember 2023 Gratulerer med nedgang! Hurra hurra Jeg har mest tro på det å fortsette med det man gjør. Kroppen "gir opp" til slutt og skjønner at den bare må gi seg med det der å skulle holde på hvert j.. gram God tur i kulda! Varme klær må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #822 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Ms. Steele skrev (19 minutter siden): Gratulerer med nedgang! Hurra hurra Jeg har mest tro på det å fortsette med det man gjør. Kroppen "gir opp" til slutt og skjønner at den bare må gi seg med det der å skulle holde på hvert j.. gram God tur i kulda! Varme klær må man ha Takk @Ms. Steele 😊 Ja, jeg vet jo selv at jeg spiser godt innenfor det jeg "skal". Så jeg må bare få kroppen til å spille på lag også. Etter inspirasjon fra andre legger jeg ut bilde av lunsjen min i dag, som er en "typisk" lunsj for meg. Dette er det første av to måltider totalt i dag (faster 18 timer og spiser to måltider de siste 6), så jeg har litt kyllingkjøtt og egg i for å få litt proteiner. Da holder jeg meg god og mett frem til middag 👍 Endret 1. desember 2023 av Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 1. desember 2023 #823 Del Skrevet 1. desember 2023 Wit skrev (44 minutter siden): Takk @Ms. Steele 😊 Ja, jeg vet jo selv at jeg spiser godt innenfor det jeg "skal". Så jeg må bare få kroppen til å spille på lag også. Etter inspirasjon fra andre legger jeg ut bilde av lunsjen min i dag, som er en "typisk" lunsj for meg. Dette er det første av to måltider totalt i dag (faster 18 timer og spiser to måltider de siste 6), så jeg har litt kyllingkjøtt og egg i for å få litt proteiner. Da holder jeg meg god og mett frem til middag 👍 Det der så veldig godt ut! Var faktisk ikke helt ulik min lunsj, bare at jeg hadde avokado i stedet for kylling Nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #824 Del Skrevet 1. desember 2023 Ms. Steele skrev (22 minutter siden): Det der så veldig godt ut! Var faktisk ikke helt ulik min lunsj, bare at jeg hadde avokado i stedet for kylling Nam nam. Jeg hadde litt avocado oppi også 😉 Så det ble mettende og veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. desember 2023 #825 Del Skrevet 1. desember 2023 Ser ut som en skikkelig god lunsj! 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #826 Del Skrevet 1. desember 2023 Amatariel skrev (48 minutter siden): Ser ut som en skikkelig god lunsj! 🤤 Jepp, det er det og proppfull med grønnsaker Nå har jeg i tillegg fått meg en deilig tur i skogen her i solskinnet 😎🌞 Vi kan ta en time med "trening/tur" i uka hvis det passer inn med jobb. Og de ukene jeg har muligheten og det er OK vær syns jeg det er utrolig deilig å gjøre. Nå er jeg klar for helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. desember 2023 #827 Del Skrevet 1. desember 2023 Gratulerer med kjempebra nedgang denne uka! Du har vært så standhaftig og holdt ut lenge, så det var på tide at det begynte å gi resultater! Ha en god helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #828 Del Skrevet 8. desember 2023 Ny vekt i dag 90,1 (!) Ned 0,6 kilo fra forrige uke. Ikke gjort noe annet enn tidligere, så jeg tror kroppen bare har skjønt at det ikke lenger nytter å gjøre motstand 😂 Vel, klager ikke. Nå er jeg 0,2 kilo unna målet mitt som var å komme under 90 kilo igjen før jul. Er jeg heldig og det fortsetter sånn, så skal det gå fint 👍 Men våger ikke helt å tro på det enda. Får se hvordan det går neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dedication Skrevet 8. desember 2023 #829 Del Skrevet 8. desember 2023 Wit skrev (1 time siden): Ny vekt i dag 90,1 (!) Ned 0,6 kilo fra forrige uke. Ikke gjort noe annet enn tidligere, så jeg tror kroppen bare har skjønt at det ikke lenger nytter å gjøre motstand 😂 Vel, klager ikke. Nå er jeg 0,2 kilo unna målet mitt som var å komme under 90 kilo igjen før jul. Er jeg heldig og det fortsetter sånn, så skal det gå fint 👍 Men våger ikke helt å tro på det enda. Får se hvordan det går neste uke. Gratulerermed nedgang 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 8. desember 2023 #830 Del Skrevet 8. desember 2023 Så bra! Virkelig herlig å se at det løsner når du har vært så standhaftig så lenge! God helg til deg! 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #831 Del Skrevet 8. desember 2023 Takk @Dedication og @Luka_S 🤗 Veldig glad for endelig å se en større nedgang på vekta. Har bare gjort det samme som jeg har gjort hele tiden, så den kroppen min reagerer ikke alltid på det jeg gjør. Men til slutt så må det jo bare slippe opp 😉 Og det aller viktigste er at midjemålet går ned. Er nå på 89 cm, så det går nedover igjen. I dag har jeg fri fra jobb og skal vaske og fikse litt hjemme. God helg alle sammen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. desember 2023 #832 Del Skrevet 8. desember 2023 Åå hurra Wit!! Supert! Jeg hadde jo samme mål som deg til jul her, så jeg kan levende forestille meg hvor deilig det må føles. Sååå nær! Gratulerer med supert ukesresultat ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillasliv Skrevet 8. desember 2023 #833 Del Skrevet 8. desember 2023 Gratulerer så mye med vektnedgangen! Hurra så moro, nå er du jo nesten så nærme målet det bare går an å være! klippe neglene og stusse håret så er du i boks😂 Lykke til!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #834 Del Skrevet 8. desember 2023 Takk @Amatariel og @Lillasliv 😊 Ja er nærmer målet før jul men ikke total målet. Det er nok fortsatt 15 kg unna. Har jo vært nærmere det, men har jammen vært mye lenger unna også 😂 Trøsten får være at jeg fortsatt er 23 kg unna start punktet. Og ja, jeg skal komme i mål, er bare klar over at dette er noe som tar tid siden jeg ikke orker en streng diett for å gå raskere ned, og så rase opp igjen 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #835 Del Skrevet 15. desember 2023 (endret) Nå blir det litt sånn trommevirvel 😂- Klarer jeg målet til jul? *brrrrrrrrrrbrrrrrrrbrrrrrr* Jepp Vekta idag viste 89,3 altså ned hele 0,8 kilo fra forrige fredag Nå har kroppen min skjønt noe, så har vært deilig med noen uker der jeg ser en nedgang. Har ikke endret på noe som helst, men ett eller annet skjer ihvertfall. Jeg har siste veiedag før jul neste torsdag, så da håper jeg på enda litt bedre marging under 90 kg før jul. Klarer jeg under 89 kilo? Denne helga blir en helt typisk før-juls helg. Skal i et førjulsselskap i kveld og til Oslo i morgen med spising ute på restaurant. Ja, ja. Får prøve å fortsatt gjøre de "kloke" valgene for å holde helt inn til jul og ikke komme over 90 kg igjen før siste veiing........ God helg alle sammen 😊 fra en utrolig lettet Wit. Endret 15. desember 2023 av Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 15. desember 2023 #836 Del Skrevet 15. desember 2023 Hurra, gratulerer så mye! For en herlig følelse å endelig nå målet! Så vel fortjent og bra jobba! 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #837 Del Skrevet 15. desember 2023 Luka_S skrev (1 minutt siden): Hurra, gratulerer så mye! For en herlig følelse å endelig nå målet! Så vel fortjent og bra jobba! 🥳 Takk @Luka_S Trodde virkelig ikke at jeg skulle nå julemålet for noen uker siden. Føler jeg har jobba skikkelig hardt mot det, men kroppen stritta bare imot. Nå håper jeg at dette ikke bare var et "blaff" og at jeg er 0,7 kg opp igjen neste torsdag 😂 Da kaster jeg vekta 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukkis Skrevet 15. desember 2023 #838 Del Skrevet 15. desember 2023 Gratulerer med kjempefin nedgang. Fint at kroppen endelig har skjønt opplegget også. Kos deg i helgen - tipper det ikke gjør negativt utslag på vekta på torsdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 15. desember 2023 Forfatter #839 Del Skrevet 15. desember 2023 Tjukkis skrev (1 minutt siden): Gratulerer med kjempefin nedgang. Fint at kroppen endelig har skjønt opplegget også. Kos deg i helgen - tipper det ikke gjør negativt utslag på vekta på torsdag Tusen takk @Tjukkis Ja, jeg skal kose meg i helga. Dette er noe som er årlig, så det blir som det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 15. desember 2023 #840 Del Skrevet 15. desember 2023 Gratulerer så mye Du har all grunn til å være stolt og lettet! Hurra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå