Gå til innhold

Bli sammen med dame fra Thailand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil anbefale filippiner jenter om du ønsker en jente med tradisjonelle familier. Kjenner til flere par som er gifte og de har gode stabile ekteskap med null skilsmisser. Jentene er kristne og har katolsk bakgrunn.

Anonymkode: d3235...c5f

Familie verdier skulle det stå.

Anonymkode: d3235...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 9.39):

Nei, de har ikke "ekstremt mange fattige". De har en andel fattige på nivå med USA. 

Når nordmenn kun blir eksponert for den fattige delen av Thailand, tror de at at fattigdommen er ekstrem og utbredt. 

Og blant alle fattige vil prostitusjon være en mer utbredt enn blant rike overalt. Det finnes fattige norske kvinner som prostituterer seg i Dubai. Men det betyr ikke at nordmenn generelt er fattige og drømmer om å flytte til Dubai for et bedre liv. Men dersom man kun har blitt eksponert for fattige norske prostituerte kan man fort tro det bare er å reise til Norge og flashe med penger for å plukke seg en dame.

Anonymkode: 54e3d...753

Denne andelen du snakker om er basert på ulike definisjoner av hva det innebærer å være fattig. Fattigdomsgrensen er ikke den samme i USA og Thailand.

Dessuten avhenger det at man har registrert alle innbyggerne i landet, noe som er langt mindre sannsynlig i Thailand enn i USA.

Nordmenn blir stort sett kun eksponert for turiststedene i Thailand.

Selvsagt vil prostitusjon være mer utbredt blant fattige enn rike generelt. Det er hele poenget. Igjen, det er en grunn til at mange jenter fra nord i Thailand prostituerer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 1.25):

Jeg er den ukule uspontane typen som får veldig lite tilbud. Derfor blir en slik mulighet så kostbar, og jeg misbrukte dem, og det har kostet så sinnsykt dyrt. Går ikke en dag der jeg ikke angrer. Jeg tenker at jeg har tapt i samfunnet, fordi alle andre mener det.

Anonymkode: 955c5...d46

Sutring og offerrolle er svært usjarmerende. Dropp det. Da får du deg kanskje kjæreste 

Anonymkode: 27892...6b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

hvorfor bryr du deg? han er jo glad er det ikke det som teller?

Anonymkode: b56f8...e4f

Jo så klart, spiller jo ingen rolle om hun må gi opp alle romantiske drømmer for å ligge med en 28 år eldre ekling som skryter av hvor ung hun er...så lenge HAN er glad!!

Dere skjønner vel at romantiske historier i Thailand også handler om jevnaldrende kjekke thailandske unge mennesker, ikke gamle gubber?

Anonymkode: 2b693...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 13.12):

Hva er kresne norske damer? Det ligger vel i ordet gjør det ikke det da? Det betyr at det jeg gjør aldri er bra nok for dem, selvom jeg er hyggelig, godt utseende, høy, stabil, intelligent, god jobb og god lønn. Jeg har ikke spontaniteten i meg, og har ikke knekt koden til det spillet som hele tiden er mellom kjønnene, i tradisjonell heteronormativ forståelse.

Anonymkode: 955c5...d46

Dette du skriver her oppfatter jeg som nedlatende overfor damer fra Thailand. Mener du at de er enkle og tar til takke med menn som norske damer ikke er interessert i? 
Jeg har en god venninne fra et asiatisk land som er gift med en av min manns kompiser, og hun er verdens hyggeligste dame, har ambisjoner og standarder. Jeg liker ikke at damer som min venninne blir sett ned på. Hun er ikke hentet hjem heller, de møttes i landet hennes mens han jobbet der. 

Anonymkode: 61ade...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

hvorfor bryr du deg? han er jo glad er det ikke det som teller?

Anonymkode: b56f8...e4f

Hun lot seg nok provosere av at han snakket om henne som et objekt og ikke et menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Dette du skriver her oppfatter jeg som nedlatende overfor damer fra Thailand. Mener du at de er enkle og tar til takke med menn som norske damer ikke er interessert i? 
Jeg har en god venninne fra et asiatisk land som er gift med en av min manns kompiser, og hun er verdens hyggeligste dame, har ambisjoner og standarder. Jeg liker ikke at damer som min venninne blir sett ned på. Hun er ikke hentet hjem heller, de møttes i landet hennes mens han jobbet der. 

Anonymkode: 61ade...c40

Overraskende mange mennesker mener det, ja. Dessverre. 

Anonymkode: 0174d...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...