Gå til innhold

Bli sammen med dame fra Thailand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen menn herinne som har erfaring med å date damer fra Thailand? Var de lette å komme i kontakt med osv? Var de vennlige, slik man kan lese på nettet? 

 

G29

Anonymkode: 955c5...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye myter om thai-damer ute å går. Den største er at de er så fattige. Det er de ikke. Thailand er et mellominntektsland. Ja, du finner lut fattige thailendere, akkurat som du finner lut fattige amerikanere. Men de fleste er ikke fattige. Og de er ikke desperate etter å bo i Norge. Så det er like lett/vanskelig å få thai dame som å få amerikansk dame.

Anonymkode: 54e3d...753

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei. Er det noen menn herinne som har erfaring med å date damer fra Thailand? Var de lette å komme i kontakt med osv? Var de vennlige, slik man kan lese på nettet? 

 

G29

Anonymkode: 955c5...d46

Hadde tenktt meg om 3 ganger. Hvis det ikke fungerer med thai dama så har du brent alle bruer om du liker ei norsk senere. Ingen norske damer vil ta i deg med tang. Indrejustisen her på berget er streng sånn. 

Anonymkode: faa12...fab

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei. Er det noen menn herinne som har erfaring med å date damer fra Thailand? Var de lette å komme i kontakt med osv? Var de vennlige, slik man kan lese på nettet? 

 

G29

Anonymkode: 955c5...d46

Du forstår at damer fra Thailand er like forskjellige som damer fra Norge ? 

Anonymkode: 1aaf2...70b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mye myter om thai-damer ute å går. Den største er at de er så fattige. Det er de ikke. Thailand er et mellominntektsland. Ja, du finner lut fattige thailendere, akkurat som du finner lut fattige amerikanere. Men de fleste er ikke fattige. Og de er ikke desperate etter å bo i Norge. Så det er like lett/vanskelig å få thai dame som å få amerikansk dame.

Anonymkode: 54e3d...753

Det siste der har jeg ikke helt troen på. Men så sammenligner du også et kontinent med et land. Mener du da fra USA? Eller damer fra f.eks Brasil? Brasil kan nok mer sammenlignes med Thailand med tanke på levestandard. Men jeg regner med du mente USA? Uansett om det du påstår var tilfelle, hvorfor er det til sammenligning så veldig mye flere thailandske og asiatisk damer i Norge? Men mye mye færre amerikanere. Ergo kan det ikke være like lett å få seg dame fra USA (eller andre steder i Amerika) som et villig til å flytte til Norge. 

De som er lut fattig er nok villig til å gjøre mye for å få et bedre liv. Uavhengig av landet de bor i er et mellomintektsland eller ikke. Er man fattig så er man fattig og ønsker selvsagt noe bedre for seg selv og sine. 

Anonymkode: ec4d1...964

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mye myter om thai-damer ute å går. Den største er at de er så fattige. Det er de ikke. Thailand er et mellominntektsland. Ja, du finner lut fattige thailendere, akkurat som du finner lut fattige amerikanere. Men de fleste er ikke fattige. Og de er ikke desperate etter å bo i Norge. Så det er like lett/vanskelig å få thai dame som å få amerikansk dame.

Anonymkode: 54e3d...753

I Thailand kan man dra fordel av å være hvit. Det er et slagskort som kan brukes i hele asia forsåvidt. Thailand er fattigere enn USA, og det er mye mer fattigdom der enn her eller i statene. 

Anonymkode: 955c5...d46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde tenktt meg om 3 ganger. Hvis det ikke fungerer med thai dama så har du brent alle bruer om du liker ei norsk senere. Ingen norske damer vil ta i deg med tang. Indrejustisen her på berget er streng sånn. 

Anonymkode: faa12...fab

Så du sier at alle Norske damer er fordomsfulle? 

Anonymkode: f12de...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så du sier at alle Norske damer er fordomsfulle? 

Anonymkode: f12de...f28

Jeg tror det han mener er at det ikke er et bra salg for ei norsk dame å ha dame fra Thailand i bagasjen. Det kan jeg være enig i, allikevel må man gjøre det som er rett for en selv her i livet, og ikke bare for å please andre.

Anonymkode: 955c5...d46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du forstår at damer fra Thailand er like forskjellige som damer fra Norge ? 

Anonymkode: 1aaf2...70b

Du forstår at ulike deler av verden har kulturer som ikke nødvendigvis er lik den norske?

Anonymkode: 4e669...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I Thailand kan man dra fordel av å være hvit. Det er et slagskort som kan brukes i hele asia forsåvidt. Thailand er fattigere enn USA, og det er mye mer fattigdom der enn her eller i statene

Anonymkode: 955c5...d46

Nei det er det ikke. Det er bare det du selv oppfatter. 

25% av befolkningen i USA er definert som fattige. En stor andel av disse defineres som ekstremt fattige. Det er på nivå med Thailand. USA er et land med enorm skjevdeling av verdier. De som er rike er ekstremt rike, og de som er fattige er ekstremt fattige. Reiser man til fattige områder i USA som "rik nordmann" er det like lett/vanskelig å få dame som å reise til fattige områder i Thailand. Men de fleste i Thailand og USA er ikke fattige, selv om en del av deres landsmenn er det.

Forskjellen er myten nordmenn har om Thailand, selv om situasjonen er lik i USA. 

Nordmenn tror det ikke finnes fattige i USA, derfor reiser de heller ikke dit for å finne seg dame. De reiser til Thailand på grunn av myten. Derfor blir det selvsagt flere thaidamer i Norge enn amerikanske. 

Anonymkode: 54e3d...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er det ikke. Det er bare det du selv oppfatter. 

25% av befolkningen i USA er definert som fattige. En stor andel av disse defineres som ekstremt fattige. Det er på nivå med Thailand. USA er et land med enorm skjevdeling av verdier. De som er rike er ekstremt rike, og de som er fattige er ekstremt fattige. Reiser man til fattige områder i USA som "rik nordmann" er det like lett/vanskelig å få dame som å reise til fattige områder i Thailand. Men de fleste i Thailand og USA er ikke fattige, selv om en del av deres landsmenn er det.

Forskjellen er myten nordmenn har om Thailand, selv om situasjonen er lik i USA. 

Nordmenn tror det ikke finnes fattige i USA, derfor reiser de heller ikke dit for å finne seg dame. De reiser til Thailand på grunn av myten. Derfor blir det selvsagt flere thaidamer i Norge enn amerikanske. 

Anonymkode: 54e3d...753

I Thailand er forskjellene enda større enn i USA. I Thailand er man hvit, det er alltid positivt i Asia. 

Anonymkode: 955c5...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I Thailand er forskjellene enda større enn i USA. I Thailand er man hvit, det er alltid positivt i Asia. 

Anonymkode: 955c5...d46

Å være hvit er en liten fordel. Men denne lille fordelen blir spist opp av ulempen med språkvansker og kulturelle forskjeller som du ikke vil oppleve med en amerikansk dame. 

Det er en fordel å være hvit (caucasian), men fordelen er mindre i Thailand enn i andre asiatiske land. 

Anonymkode: 54e3d...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å være hvit er en liten fordel. Men denne lille fordelen blir spist opp av ulempen med språkvansker og kulturelle forskjeller som du ikke vil oppleve med en amerikansk dame. 

Det er en fordel å være hvit (caucasian), men fordelen er mindre i Thailand enn i andre asiatiske land. 

Anonymkode: 54e3d...753

Åssen vet du det da? Hvorfor er det mange menn som sier det er lettere å få dame i TH enn i Norge? I land som Japan, sør-korea er det ihvertfall ikke lettere enn i thailand.

Anonymkode: 955c5...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I Thailand er forskjellene enda større enn i USA

Nei det er de ikke. Avstanden mellom den rikeste delen av befolkningen og den fattigste er like stor i USA som i Thailand, ikke større.

Anonymkode: 54e3d...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde tenktt meg om 3 ganger. Hvis det ikke fungerer med thai dama så har du brent alle bruer om du liker ei norsk senere. Ingen norske damer vil ta i deg med tang. Indrejustisen her på berget er streng sånn. 

Anonymkode: faa12...fab

Det der stemmer ikke. Men dessverre er det ofte slik at thaidamer og russedamer tar til takke med menn norske kvinner ikke vil ha. Særlig i Troms og Finnmark, fordi jenter reiser fra bygdene for å studere, mens mange gutter blir igjen. Så det blir kvinneunderskudd. Menn som gifter seg med russiske damer kan bli sett ned på, fordi man bruker ordet russedame både om russiske prostituerte og russiske damer som gifter seg med nordmenn. Tidligere var ordet russedame ensbetydende med prostituert, siden det pleide komme busslaster med dem over grensa. Mange menn syntes de var sååå pene, for de hadde knall rosa leppestift og rosa lange negler, mens norske kvinner ikke brukte så mye sminke.

Endret av MyMichelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åssen vet du det da? Hvorfor er det mange menn som sier det er lettere å få dame i TH enn i Norge? I land som Japan, sør-korea er det ihvertfall ikke lettere enn i thailand.

Anonymkode: 955c5...d46

Det handler om aksept for språk- og kulturforskjeller. I Korea, Japan, Kina og Vietnam har kvinner mindre aksept for vanskelighetene med språk og kultur. I Thailand aksepterer kvinner dette i større grad, men mindre enn i f.eks Philippinene. 

Det er lettere å få dame fra den fattige delen av Thailand enn å få norsk dame. Det er ikke der sammenligningen er. Poenget er at man som norsk rører rundt i den fattige delen av Thailand, betyr ikke det at thailendere generelt er fattige. Som norks vil man derfor slite med å få dame i den "normale" delen av den thailandske befolkningen. Akkurat som i USA. 

Anonymkode: 54e3d...753

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ydmyk og ikke tro du vet noe om Thailand bare fordi du har møtt en thaidame. Jeg har sett for mange vestlige som har kommet og vært med en prostituert i Pattaya og tror derfor at alle i Thailand er til salgs. Det er som om jeg skulle reist til red light district i Amsterdam og derfor tro at alle nederlandske damer er til salgs. Det er feil. 

Anonymkode: 87198...a6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vær ydmyk og ikke tro du vet noe om Thailand bare fordi du har møtt en thaidame. Jeg har sett for mange vestlige som har kommet og vært med en prostituert i Pattaya og tror derfor at alle i Thailand er til salgs. Det er som om jeg skulle reist til red light district i Amsterdam og derfor tro at alle nederlandske damer er til salgs. Det er feil. 

Anonymkode: 87198...a6c

Jeg har ingen planer om å holde på med prostituerte, jeg er interessert i et fast forhold, og har gitt opp i Norge, fordi jeg ikke kan spillet til å tilfredsstille kresne norske damer

Anonymkode: 955c5...d46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vær ydmyk og ikke tro du vet noe om Thailand bare fordi du har møtt en thaidame. Jeg har sett for mange vestlige som har kommet og vært med en prostituert i Pattaya og tror derfor at alle i Thailand er til salgs. Det er som om jeg skulle reist til red light district i Amsterdam og derfor tro at alle nederlandske damer er til salgs. Det er feil. 

Anonymkode: 87198...a6c

Ja det er feil. Samtidig kan ikke de i Amsterdam sammenlignes med fattige kvinner som vil søke lykken i rike Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...