Gå til innhold

Bli sammen med dame fra Thailand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg får høre av alle venner/venninner/familiemedlemmer etc at jeg er mer enn god nok, allikevel får jeg aldri en kjæreste.

Anonymkode: 955c5...d46

Det er mange som er gode nok som ikke har kjærester... Både damer og menn... Har ikke noe med saken å gjøre 

Anonymkode: b2b93...baf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi jeg får høre av alle venner/venninner/familiemedlemmer etc at jeg er mer enn god nok, allikevel får jeg aldri en kjæreste.

Anonymkode: 955c5...d46

1) Det venner og familie sier har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du kan være en god venn og en god sønn, men samtidig være en dårlig kjæreste. 2) Jeg er uenig i at norske kvinner er kresne. Det er noe de ofte sier, men bare se på kg, på massevis av tråder hvor kvinner forteller om hvor mye dritt de finner seg i. 

Anonymkode: 0174d...65c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

1) Det venner og familie sier har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du kan være en god venn og en god sønn, men samtidig være en dårlig kjæreste. 2) Jeg er uenig i at norske kvinner er kresne. Det er noe de ofte sier, men bare se på kg, på massevis av tråder hvor kvinner forteller om hvor mye dritt de finner seg i. 

Anonymkode: 0174d...65c

De sier det med henblik på å være en god kjæreste.. Hvordan blir man en god kjæreste i dine øyne da?

Anonymkode: 955c5...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle det ikke holde? Jeg føler at jeg gjerne vil prøve noe annet nå, ettersom jeg har vært singel i snart 2 år og ikke har noen utsikter til å få dame her i nærmeste fremtid.

Anonymkode: 955c5...d46

 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg får høre av alle venner/venninner/familiemedlemmer etc at jeg er mer enn god nok, allikevel får jeg aldri en kjæreste.

Anonymkode: 955c5...d46

 

Anonymkode: 02a36...62e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke norske damer vennlige? 😛

Om man finner noen man trives med og ser en fremtid med så har det vel ingenting å si hvor hun kommer i fra eller hva andre mener. Kan bli litt kulturkræsj, men vil tro at thailandsk dame og thailandsk dame kan være som natt og dag akkurat som med norske damer. Bare pass på at du finner noen du har det gøy med, og som har de verdiene du ser etter i en partner. Det er desverre mye fordommer. Fordommene går på at mannfolk henter seg yngre damer for sex og hushjelp, så om det er tilfellet så klart det drar ned statusen på mannen. Ei thailandsk dame vil heller ikke trives med en slik ordning i lengden, og da blir det trøbbel i paradiset. Jeg personlig tror det krever myyyye mer jobb å være lykkelig i et forhold med noen fra en annen kultur, sammenlignet med om at du finner ei norsk dame.

Livet er et spill man må spille, ingenting kommer servert på et sølvfat (i alle fall ikke for folk flest) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Om du mener jeg er kresen, så er svaret helt klart nei. Ville ikke si at jeg tar hva som helst, fordi man da beskyldes for å være en desperat drittsekk, men jeg er aboslutt ikke en som bare tar til takke med hvite, høye blondiner.

Anonymkode: 955c5...d46

Hva er betegnelsen på en som drar til Thailand og betaler  for ei dame da........?

Anonymkode: f4722...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 13.24):

Hvorfor skulle det ikke holde? Jeg føler at jeg gjerne vil prøve noe annet nå, ettersom jeg har vært singel i snart 2 år og ikke har noen utsikter til å få dame her i nærmeste fremtid.

Anonymkode: 955c5...d46

I snart 2 år??? og du klager? 

Hvilket land kan jeg dra til for å finne menn, for jeg er tydeligvis ikke bra nok for kresne norske mannfolk. Familie, venner og kolleger sier nesten hele tiden at de ikke skjønner hvorfor jeg er singel. Det er nok noe galt med norske menn da skjønner jeg.

Anonymkode: 29d5d...d21

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om jeg var en dame fra Thailand (Asia generelt for den saks skyld), så ville jeg opplevd det ganske krenkende å lese denne tråden her..

Anonymkode: 5d00e...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du tenkt å finne denne thaidamen? På en datingside, eller har du tenkt å dra til Thailand for å lete etter henne? Hvis du leter på barer, finner du neppe en skikkelig dame. Drar du ut på landsbygda, er det kanskje ikke så mange steder å treffe damer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 7.40):

Det er mye myter om thai-damer ute å går. Den største er at de er så fattige. Det er de ikke. Thailand er et mellominntektsland. Ja, du finner lut fattige thailendere, akkurat som du finner lut fattige amerikanere. Men de fleste er ikke fattige. Og de er ikke desperate etter å bo i Norge. Så det er like lett/vanskelig å få thai dame som å få amerikansk dame.

Anonymkode: 54e3d...753

Det er ingen myte. Thailand er først og fremst et land med enorme forskjeller. Ja, de har en stor middelklassebefolkning, men også ekstremt mange fattige.

Hva tror du grunnen er at mange jenter (hovedsakelig fra nord i landet) begynner med prostitusjon?

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har hatt kjærester fra utlandet før? Selv om du "aldri" får deg kjæreste/har vært singel i 2 år? 

Anonymkode: 31ef2...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt meg den frihet å gjenngi dette, her er det et godt poeng

Om du ikke får treff på pene jenter og personligheten din ikke holder mål når du først får treff bør du justere dine krav og forventninger.

Det sies at når jenter ikke får seg kjæreste skylder de på seg selv. Når menn ikke får seg kjæreste skylder de på alle andre.

Det er en viss sannhet i det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Høyeheler said:

Har tatt meg den frihet å gjenngi dette, her er det et godt poeng

Om du ikke får treff på pene jenter og personligheten din ikke holder mål når du først får treff bør du justere dine krav og forventninger.

Det sies at når jenter ikke får seg kjæreste skylder de på seg selv. Når menn ikke får seg kjæreste skylder de på alle andre.

Det er en viss sannhet i det. 

Jeg skylder kun på meg selv for ikke å få meg kjæreste. Jeg er ikke spontan nok, jeg er ikke kul nok osv. jeg har riktignok hatt dame i utlandet før, nå er jeg snart singel i 2 år, bor i dag i Norge fordi jeg fikk en «statusjobb» som jeg aldri ville fått i utlandet. Men det betyr ingenting for meg, jeg har det veldig vondt fordi jeg er singel. Og selvom jeg har et normalt utseende, så betyr utseende særdeles lite for meg, samma om du tror meg eller ikke. Det indre teller, ferdig med den saken. Jeg har uansett mistet hele ungdomstida mi, det er veldig vondt å tenke på

Anonymkode: 955c5...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har uansett mistet hele ungdomstida mi

Anonymkode: 955c5...d46

Hva mener du? 

Anonymkode: 31ef2...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva mener du? 

Anonymkode: 31ef2...11f

Jeg har bare brukt ungdomstida på å studere, og få bra jobb. Aldri hatt et ordentlig forhold bortsett fra det ene i utlandet og heller ikke hatt noen jente i livet i livet mitt. Jeg misbrukte min sjans for å få dame på vgs, det kostet meg ungdomstida mi

Anonymkode: 955c5...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har bare brukt ungdomstida på å studere, og få bra jobb...

Anonymkode: 955c5...d46

Er vel god investering det. Du må jo uansett ha jobb. Og familie og barn koster penger  

Anonymkode: 31ef2...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 Jeg misbrukte min sjans for å få dame på vgs....

Anonymkode: 955c5...d46

Vi gjorde alle noe dumt på vdgs... Uansett pleier ikke de forholdene å holde. 

Anonymkode: 31ef2...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi gjorde alle noe dumt på vdgs... Uansett pleier ikke de forholdene å holde. 

Anonymkode: 31ef2...11f

Jeg er den ukule uspontane typen som får veldig lite tilbud. Derfor blir en slik mulighet så kostbar, og jeg misbrukte dem, og det har kostet så sinnsykt dyrt. Går ikke en dag der jeg ikke angrer. Jeg tenker at jeg har tapt i samfunnet, fordi alle andre mener det.

Anonymkode: 955c5...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst fra Norge kan få over en thaikjæreste. De en velger i mellom har profiler på internasjonale nettverk, har en filosofi om at kjærligheten kan vokse, er omsorgsfulle og foretningsmessig tydelige på at familien i hjemlandet skal forsørges økonomisk som motytelse. Mange slike konstilasjoner kan fungere, og det er mange menn jeg kjenner som har blitt lykkelige av å gjøre den jobben det er å få over en thai. Noen har blitt forlatt så snart de har finansiert utdannelsen og sertifikatet hennes, mens andre blir godt tatt vare på den dag i dag. Jeg tenker kanskje at det er litt kleint for barna en har fra før, men for mange er det sikkert en vinn - vinn. Men ja. Det blir litt sett ned på. 

Anonymkode: 581c5...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...