Gå til innhold

Bli sammen med dame fra Thailand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem som helst fra Norge kan få over en thaikjæreste. De en velger i mellom har profiler på internasjonale nettverk, har en filosofi om at kjærligheten kan vokse, er omsorgsfulle og foretningsmessig tydelige på at familien i hjemlandet skal forsørges økonomisk som motytelse. Mange slike konstilasjoner kan fungere, og det er mange menn jeg kjenner som har blitt lykkelige av å gjøre den jobben det er å få over en thai. Noen har blitt forlatt så snart de har finansiert utdannelsen og sertifikatet hennes, mens andre blir godt tatt vare på den dag i dag. Jeg tenker kanskje at det er litt kleint for barna en har fra før, men for mange er det sikkert en vinn - vinn. Men ja. Det blir litt sett ned på. 

Anonymkode: 581c5...674

Hva andre tenker kunne ikke brydd meg mindre. Det viktigste er at jeg skal ha det bra

Anonymkode: 955c5...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er den ukule uspontane typen som får veldig lite tilbud. Derfor blir en slik mulighet så kostbar, og jeg misbrukte dem, og det har kostet så sinnsykt dyrt. 

Anonymkode: 955c5...d46

Det eneste som koster her er at du henger deg opp i det. Jeg hadde aldri sex på vdg jeg heller. Du må leve livet ditt nå og ikke i fortid. 

Anonymkode: 31ef2...11f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (12 timer siden):

Det er ingen myte. Thailand er først og fremst et land med enorme forskjeller. Ja, de har en stor middelklassebefolkning, men også ekstremt mange fattige.

Hva tror du grunnen er at mange jenter (hovedsakelig fra nord i landet) begynner med prostitusjon?

Nei, de har ikke "ekstremt mange fattige". De har en andel fattige på nivå med USA. 

Når nordmenn kun blir eksponert for den fattige delen av Thailand, tror de at at fattigdommen er ekstrem og utbredt. 

Og blant alle fattige vil prostitusjon være en mer utbredt enn blant rike overalt. Det finnes fattige norske kvinner som prostituterer seg i Dubai. Men det betyr ikke at nordmenn generelt er fattige og drømmer om å flytte til Dubai for et bedre liv. Men dersom man kun har blitt eksponert for fattige norske prostituerte kan man fort tro det bare er å reise til Norge og flashe med penger for å plukke seg en dame.

Anonymkode: 54e3d...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, de har ikke "ekstremt mange fattige". De har en andel fattige på nivå med USA. 

Når nordmenn kun blir eksponert for den fattige delen av Thailand, tror de at at fattigdommen er ekstrem og utbredt. 

Og blant alle fattige vil prostitusjon være en mer utbredt enn blant rike overalt. Det finnes fattige norske kvinner som prostituterer seg i Dubai. Men det betyr ikke at nordmenn generelt er fattige og drømmer om å flytte til Dubai for et bedre liv. Men dersom man kun har blitt eksponert for fattige norske prostituerte kan man fort tro det bare er å reise til Norge og flashe med penger for å plukke seg en dame.

Anonymkode: 54e3d...753

Ok point taken. Du er bitter på de thailandske damer fordi det ikke ble noe på deg der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 13.01):

Jeg har ingen planer om å holde på med prostituerte, jeg er interessert i et fast forhold, og har gitt opp i Norge, fordi jeg ikke kan spillet til å tilfredsstille kresne norske damer

Anonymkode: 955c5...d46

Lurt det, er ikke verdt bryet. Særlig etter noen år når utseende forfaller.

Anonymkode: 25ddf...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 1.47):

Hvem som helst fra Norge kan få over en thaikjæreste. De en velger i mellom har profiler på internasjonale nettverk, har en filosofi om at kjærligheten kan vokse, er omsorgsfulle og foretningsmessig tydelige på at familien i hjemlandet skal forsørges økonomisk som motytelse. Mange slike konstilasjoner kan fungere, og det er mange menn jeg kjenner som har blitt lykkelige av å gjøre den jobben det er å få over en thai. Noen har blitt forlatt så snart de har finansiert utdannelsen og sertifikatet hennes, mens andre blir godt tatt vare på den dag i dag. Jeg tenker kanskje at det er litt kleint for barna en har fra før, men for mange er det sikkert en vinn - vinn. Men ja. Det blir litt sett ned på. 

Anonymkode: 581c5...674

Haha. Sikker? Ikke hvem som helst fra Norge og ikke hvem som helst fra Thailand kan de få. 

Anonymkode: 0174d...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 1.25):

Jeg er den ukule uspontane typen som får veldig lite tilbud. Derfor blir en slik mulighet så kostbar, og jeg misbrukte dem, og det har kostet så sinnsykt dyrt. Går ikke en dag der jeg ikke angrer. Jeg tenker at jeg har tapt i samfunnet, fordi alle andre mener det.

Anonymkode: 955c5...d46

Hvis du legger i like mye innsats på å få dametekke som det du gjorde for å få en bra utdannelse og jobb? Aldri for sent å lære å knekke noen sosiale koder. Aldri si at du er sånn og sånn, du har valgt å bli sånn, men du kan fint velge å bli noe annet -på din måte.

Anonymkode: c8fee...f4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 8.49):

Hadde tenktt meg om 3 ganger. Hvis det ikke fungerer med thai dama så har du brent alle bruer om du liker ei norsk senere. Ingen norske damer vil ta i deg med tang. Indrejustisen her på berget er streng sånn. 

Anonymkode: faa12...fab

Han trenger vel strengt tatt ikke reklamere med det ved first date?.. altså hvis han må skaffe seg en norsk senere..

Endret av PITTY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (På 2.3.2021 den 12.51):

Det der stemmer ikke. Men dessverre er det ofte slik at thaidamer og russedamer tar til takke med menn norske kvinner ikke vil ha. Særlig i Troms og Finnmark, fordi jenter reiser fra bygdene for å studere, mens mange gutter blir igjen. Så det blir kvinneunderskudd. Menn som gifter seg med russiske damer kan bli sett ned på, fordi man bruker ordet russedame både om russiske prostituerte og russiske damer som gifter seg med nordmenn. Tidligere var ordet russedame ensbetydende med prostituert, siden det pleide komme busslaster med dem over grensa. Mange menn syntes de var sååå pene, for de hadde knall rosa leppestift og rosa lange negler, mens norske kvinner ikke brukte så mye sminke.

*russerdame*  

Selv om ei russedame kan finne på å både se ut som, og oppføre seg, som det du beskriver.

Anonymkode: 8b300...a4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til, ts! Kjenner flere kjekke menn som er gift med damer fra Thailand. Noen har blitt kjent i Thailand, andre i Norge.  

Slik jeg kjenner damene, er de svært arbeidssomme, de blir aldri gode i norsk, de er kjærlige mødre, gode til å lage mat, de sender mye penger til familie i Thailand og de trives best sammen med andre damer fra Thailand.

Og husk, det er ikke bare-bare og å flytte til andre siden av jordkloden. Mange damer jeg kjenner som har flyttet hit,  har i perioder slitt med depresjoner. Det gjelder ikke bare de som har flyttet fra Thailand, men også fra andre steder som USA, afrikanske land, Sør Amerika,  Korea etc. Man gir opp mye når man flytter,  og selv om man kanskje får høyere levestandard, savner man det som er kjent. 

Ønsker deg uansett lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

*russerdame*  

Selv om ei russedame kan finne på å både se ut som, og oppføre seg, som det du beskriver.

Anonymkode: 8b300...a4b

Russe eller russer...Bare idioter skriver slike fordomsfulle kommentarer. 

Anonymkode: 0174d...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (20 minutter siden):

Ønsker deg lykke til, ts! Kjenner flere kjekke menn som er gift med damer fra Thailand. Noen har blitt kjent i Thailand, andre i Norge.  

Slik jeg kjenner damene, er de svært arbeidssomme, de blir aldri gode i norsk, de er kjærlige mødre, gode til å lage mat, de sender mye penger til familie i Thailand og de trives best sammen med andre damer fra Thailand.

Og husk, det er ikke bare-bare og å flytte til andre siden av jordkloden. Mange damer jeg kjenner som har flyttet hit,  har i perioder slitt med depresjoner. Det gjelder ikke bare de som har flyttet fra Thailand, men også fra andre steder som USA, afrikanske land, Sør Amerika,  Korea etc. Man gir opp mye når man flytter,  og selv om man kanskje får høyere levestandard, savner man det som er kjent. 

Ønsker deg uansett lykke til. 

"Blir aldri gode i norsk"

"Trives best sammen med andre damer fra Thailand" 

 

Jeg kjenner minst 2 stk.som både er utrolig gode i norsk og har ingen venner fra sitt hjemland. Anbefaler deg å revurdere dine stereotyper og snakke med psykologen om ordet "aldri" 😉

Anonymkode: 0174d...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

thai damer>norske damer

Anonymkode: b56f8...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flott thaidame på 23

Mann 51

Anonymkode: 91cf4...48f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har flott thaidame på 23

Mann 51

Anonymkode: 91cf4...48f

Ja, og det innlegget sier MYE om deg. Ikke «jeg har funnet kjærligheten med samboeren mln fra Thailand», eller «kjæresten min er riktignok fra andre siden av jordkloden, men vi er virkelig sjelevenner, en kjempegod match».

Mer sånn - «jeg har fått tak i ei som er altfor ung for meg og jeg skryter av utseendet hennes».

Anonymkode: 2b693...49c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, og det innlegget sier MYE om deg. Ikke «jeg har funnet kjærligheten med samboeren mln fra Thailand», eller «kjæresten min er riktignok fra andre siden av jordkloden, men vi er virkelig sjelevenner, en kjempegod match».

Mer sånn - «jeg har fått tak i ei som er altfor ung for meg og jeg skryter av utseendet hennes».

Anonymkode: 2b693...49c

hvorfor bryr du deg? han er jo glad er det ikke det som teller?

Anonymkode: b56f8...e4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

"Blir aldri gode i norsk"

"Trives best sammen med andre damer fra Thailand" 

 

Jeg kjenner minst 2 stk.som både er utrolig gode i norsk og har ingen venner fra sitt hjemland. Anbefaler deg å revurdere dine stereotyper og snakke med psykologen om ordet "aldri" 😉

Anonymkode: 0174d...65c

Ja, da er vel det unntaket da! Jeg kjenner mange damer fra Thailand. Mange av dem har vært her i over 20 år, men de holder fortsatt seg mest sammen med sine venninner fra Thailand. Og selv om de har gode jobber i Norge, en er lege, en annen er lærer, andre driver egne bedrifter, så er deres norskuttale fortsatt med tung thaiaksent. 

Endret av tirben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 10.51):

De legger opp til det selv. Thai er pågående og tafser på alle vestlige menn. Så hvis de roet ned på denne klåingen så ville de fått mer respekt.

Anonymkode: e0b31...bb5

Enig. På apper hvor man kan gratis endre sin beliggenhet, det florer av jenter fra Thailand, Philippines, Bangladesh, noe som gjør at det blir nærmest umulig å finne lokale brukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 8.49):

Hadde tenktt meg om 3 ganger. Hvis det ikke fungerer med thai dama så har du brent alle bruer om du liker ei norsk senere. Ingen norske damer vil ta i deg med tang. Indrejustisen her på berget er streng sånn. 

Anonymkode: faa12...fab

Jeg er norsk dame og synes det du skriver barer er tull. Er alle jenter/dame som har hatt kjærester fra Afrika en dame menn ikke vil ta i med en ildtang ?  Slutt å generalisere. 

Anonymkode: d3235...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 13.12):

Hva er kresne norske damer? Det ligger vel i ordet gjør det ikke det da? Det betyr at det jeg gjør aldri er bra nok for dem, selvom jeg er hyggelig, godt utseende, høy, stabil, intelligent, god jobb og god lønn. Jeg har ikke spontaniteten i meg, og har ikke knekt koden til det spillet som hele tiden er mellom kjønnene, i tradisjonell heteronormativ forståelse.

Anonymkode: 955c5...d46

Jeg vil anbefale filippiner jenter om du ønsker en jente med tradisjonelle familier. Kjenner til flere par som er gifte og de har gode stabile ekteskap med null skilsmisser. Jentene er kristne og har katolsk bakgrunn.

Anonymkode: d3235...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...