MyMichelle Skrevet 2. mars 2021 #21 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ingen planer om å holde på med prostituerte, jeg er interessert i et fast forhold, og har gitt opp i Norge, fordi jeg ikke kan spillet til å tilfredsstille kresne norske damer Anonymkode: 955c5...d46 Hva er kresne norske damer? Du vil heller ha ei dame som bare tar deg for pengenes skyld? Det er derfor fattige thaidamer til og med gifter seg med alkiser og kvinnemishandlere, for å bo i Norge. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #22 Del Skrevet 2. mars 2021 3 minutter siden, MyMichelle said: Hva er kresne norske damer? Du vil heller ha ei dame som bare tar deg for pengenes skyld? Det er derfor fattige thaidamer til og med gifter seg med alkiser og kvinnemishandlere, for å bo i Norge. Hva er kresne norske damer? Det ligger vel i ordet gjør det ikke det da? Det betyr at det jeg gjør aldri er bra nok for dem, selvom jeg er hyggelig, godt utseende, høy, stabil, intelligent, god jobb og god lønn. Jeg har ikke spontaniteten i meg, og har ikke knekt koden til det spillet som hele tiden er mellom kjønnene, i tradisjonell heteronormativ forståelse. Anonymkode: 955c5...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #23 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er kresne norske damer? Det ligger vel i ordet gjør det ikke det da? Det betyr at det jeg gjør aldri er bra nok for dem, selvom jeg er hyggelig, godt utseende, høy, stabil, intelligent, god jobb og god lønn. Jeg har ikke spontaniteten i meg, og har ikke knekt koden til det spillet som hele tiden er mellom kjønnene, i tradisjonell heteronormativ forståelse. Anonymkode: 955c5...d46 Og dette tenker du at holder til å sjarmere ei oppegående dame fra Thailand....eller er det nok at det ei som tar deg for pengene? Anonymkode: f4722...182 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 2. mars 2021 #24 Del Skrevet 2. mars 2021 Husk Thailand er oppdelt i mange forskjellige steder. Det finnes forskjell på fattig og rik der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. mars 2021 #25 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er kresne norske damer? Det ligger vel i ordet gjør det ikke det da? Det betyr at det jeg gjør aldri er bra nok for dem, selvom jeg er hyggelig, godt utseende, høy, stabil, intelligent, god jobb og god lønn. Jeg har ikke spontaniteten i meg, og har ikke knekt koden til det spillet som hele tiden er mellom kjønnene, i tradisjonell heteronormativ forståelse. Anonymkode: 955c5...d46 Javel. Jeg synes ikke det ligger i ordet, da alle damer er forskjellige. Liker forskjellige typer menn. Spill kjenner ikke jeg til, men det fins sikkert. Mulig du også har vært veldig uheldig med damer. Jeg kjente en 50-åring som hadde vært i langvarig forhold med ei vanskelig dame. Han var snill, morsom og koselig, drakk seg ikke dritings. Han bestemte seg for at neste skulle være thaidame. Dessverre døde han før han rakk å dra til Thailand. Endret 2. mars 2021 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #26 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Så du sier at alle Norske damer er fordomsfulle? Anonymkode: f12de...f28 Nei. Men det er bare å se på KG og alle fordommer som finnes mot thaidamer og deres norske menn. Jeg er gift med norsk dame, men skulle jeg bli singel hadde ikke thai vært vurdert. Kan forøvrig ikke forstå dette med thailand. Hvis man først skal reise lang må da Filipinene være et bedre alternativ. Alle snakker engelsk, høyere utdanningsnivå, ser ikke så annerledes ut (Hvis asiatisk er preferansen). Slipper unna de værste kjøpedame og thai massasje , sexturist stempelet. Nå snakker jeg som en utenforstående og har ikke ingående kjennskap til Pro cons. Anonymkode: faa12...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #27 Del Skrevet 2. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Og dette tenker du at holder til å sjarmere ei oppegående dame fra Thailand....eller er det nok at det ei som tar deg for pengene? Anonymkode: f4722...182 Hvorfor skulle det ikke holde? Jeg føler at jeg gjerne vil prøve noe annet nå, ettersom jeg har vært singel i snart 2 år og ikke har noen utsikter til å få dame her i nærmeste fremtid. Anonymkode: 955c5...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #28 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle det ikke holde? Jeg føler at jeg gjerne vil prøve noe annet nå, ettersom jeg har vært singel i snart 2 år og ikke har noen utsikter til å få dame her i nærmeste fremtid. Anonymkode: 955c5...d46 Hvis det ikke er bra nok her......da tar hun deg for pengene. Er norske damer bra nok for deg da, tar du hva og hvem som helst? Anonymkode: f4722...182 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. mars 2021 #29 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): I Thailand kan man dra fordel av å være hvit. Det er et slagskort som kan brukes i hele asia forsåvidt. Thailand er fattigere enn USA, og det er mye mer fattigdom der enn her eller i statene. Anonymkode: 955c5...d46 Det kan du jo bare tro. Lykke til på dating-scenen i Singapore, Korea og Japan! (og for så vidt også India, Pakistan, Sri Lanka, de fleste land i Midt-Østen osv.) Endret 2. mars 2021 av Jdz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #30 Del Skrevet 2. mars 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det ikke er bra nok her......da tar hun deg for pengene. Er norske damer bra nok for deg da, tar du hva og hvem som helst? Anonymkode: f4722...182 Om du mener jeg er kresen, så er svaret helt klart nei. Ville ikke si at jeg tar hva som helst, fordi man da beskyldes for å være en desperat drittsekk, men jeg er aboslutt ikke en som bare tar til takke med hvite, høye blondiner. Anonymkode: 955c5...d46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #31 Del Skrevet 2. mars 2021 9 minutter siden, Jdz said: Det kan du jo bare tro. Lykke til på dating-scenen i Singapore, Korea og Japan! (og for så vidt også India, Pakistan, Sri Lanka, de fleste land i Midt-Østen osv.) Jeg har faktisk hatt dame fra både Japan før. Hvis jeg får det til i Japan får jeg det også til i Thailand. Anonymkode: 955c5...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #32 Del Skrevet 2. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hadde tenktt meg om 3 ganger. Hvis det ikke fungerer med thai dama så har du brent alle bruer om du liker ei norsk senere. Ingen norske damer vil ta i deg med tang. Indrejustisen her på berget er streng sånn. Anonymkode: faa12...fab Bare tull. Var samboer med ei fra Thailand i tre år. Hun var da allerede skilt fra en annen nordmann så jeg traff henne i Norge. Etter det har jeg vært sammen med to norske, ei i ett år og min nåværende i snart seks år. Begge de to norske visste at jeg hadde vært samboer med ei fra Thailand tidligere. Det finnes andre grunner til å være skeptisk til thai-damer, kanskje utenlandske damer generelt, ikke svensker da, særlig hvis man skal hente de langvekkifra (best om de allerede har opphold og bor her). Særlig dette med kulturforskjeller og økonomi. Mange kan ta det som en selvfølge at du skal støtte den store familien deres i hjemlandet med betydelige beløp mens de selv ødsler penger og forbrukslånte penger på kjøpesentre og nettbutikker. Mange som er oppvokst fattige takler ikke å håndtere penger når de først får de som godt voksne. Anonymkode: b9863...63b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. mars 2021 #33 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har faktisk hatt dame fra både Japan før. Hvis jeg får det til i Japan får jeg det også til i Thailand. Anonymkode: 955c5...d46 Sier ikke noe på det, men at du generelt stiller sterkere som hvit mann på datingfronten i hele Asia er direkte feil. Endret 2. mars 2021 av Jdz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelymother Skrevet 2. mars 2021 #34 Del Skrevet 2. mars 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Er det noen menn herinne som har erfaring med å date damer fra Thailand? Var de lette å komme i kontakt med osv? Var de vennlige, slik man kan lese på nettet? G29 Anonymkode: 955c5...d46 Love is love det man leser på nettet er ofte fordommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #35 Del Skrevet 2. mars 2021 2 minutter siden, Jdz said: Sier ikke noe på det, men at du generelt stiller sterkere som hvit mann på datingfronten i hele Asia er direkte feil. Javel, da er vi enige om at vi er enige. Anonymkode: 955c5...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #36 Del Skrevet 2. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Javel, da er vi enige om at vi er enige. Anonymkode: 955c5...d46 uenige* Anonymkode: 955c5...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #37 Del Skrevet 2. mars 2021 Lovelymother skrev (20 minutter siden): Love is love det man leser på nettet er ofte fordommer. Altfor mange dumme og usanne fordommer. Anonymkode: 0174d...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #38 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har ingen planer om å holde på med prostituerte, jeg er interessert i et fast forhold, og har gitt opp i Norge, fordi jeg ikke kan spillet til å tilfredsstille kresne norske damer Anonymkode: 955c5...d46 Og hvorfor synes du de er kresne? Anonymkode: b2b93...baf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #39 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hva er kresne norske damer? Det ligger vel i ordet gjør det ikke det da? Det betyr at det jeg gjør aldri er bra nok for dem, selvom jeg er hyggelig, godt utseende, høy, stabil, intelligent, god jobb og god lønn. Jeg har ikke spontaniteten i meg, og har ikke knekt koden til det spillet som hele tiden er mellom kjønnene, i tradisjonell heteronormativ forståelse. Anonymkode: 955c5...d46 Det er ingen spill. Prøv i Thailand da. Jeg er ikke norsk og noen ganger blir overrasket over hva norske damer ta til takke. Du kan jo prøve å utvide omkretsen din litt først. Men kan fint reise litt også. Jeg tror egentlig det handler litt mer at man leter etter bevisste egenskaper i en mann ubevisst. Det gjør alle. Og kanskje at norske menn er litt bortskjemt med at de kan alltids stikke til utlandet. Sett deg ned, tenk og gjør noe. Anonymkode: b2b93...baf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #40 Del Skrevet 2. mars 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Og hvorfor synes du de er kresne? Anonymkode: b2b93...baf Fordi jeg får høre av alle venner/venninner/familiemedlemmer etc at jeg er mer enn god nok, allikevel får jeg aldri en kjæreste. Anonymkode: 955c5...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå