Gå til innhold

Hva gjør du med dyre sexdukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann og har en sexdukke. Nå er jeg sammen med en kvinne, og det kan være et forhold. Men hva gjør jeg med sexdukka? Jeg knuller nok ikke dukken hvis jeg blir hos henne. Derimot betalte jeg 30.000 kroner for dukken, så ikke aktuelt å kaste den. Du vil ha den til å bruke hvis forholdet avsluttes. Jeg kan ikke forestille meg at du får en god pris selv om du selger brukte sexdukker🤣

ønsker ikke at dama jeg dater og kanskje blir sammen med skal finne sexdukken. Så den må evt. holdes skjult.

Så hva gjør du med dyre sexdukker?

 

Anonymkode: fea4f...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg ville ha fortalt dama om den, og at den har ferie så lenge dere er sammen. Så pakken den ned i originaleska.

Anonymkode: 17500...6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, jeg ville ha fortalt dama om den, og at den har ferie så lenge dere er sammen. Så pakken den ned i originaleska.

Anonymkode: 17500...6fa

Ikke fortelll, værtfall ikke før en stund inn i forholdet..

Anonymkode: c3175...268

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne . Kunne godt tenkt meg en av disse ridemaskinene som er å få kjøpt.  Men de er innmari dyre og jeg har annet å bruke pengene på. Er singel nå ,så det hadde absolutt vært et alternativ. Enhver mann som jeg har hatt på kammerset, er såpass open minded, at det ikke hadde vært noe problem. Man har jo behov ! Men jeg foretrekker the real deal. Om jeg skulle hatt et forhold til deg ,så ville jeg sett deg som RAR ! Kvinner er komplekse og dobbeltmoralske noen ganger ifht seksualitet.  Ikke pga handling / intensjon, - men vi føler oss trygge og gir ALT til den mannen vi inviterer inn. Så en sex dukke sårer egoet i et forhold... Vi føler oss utilstrekkelige.  Og liker å please mannen !! Uten så sterke rekvisitter 😄 Men krydder som dildo etc ( til kvinnens nytelse) er velkomment.  Det er forskjell på single- som alene ,- og et intimt forhold... Et useriøst forhold til en mann,bring it on,,et seriøst, - så er jeg usikker på hva jeg kunne følt meg bekvem med 😜 Åpen for forslag ! 

Anonymkode: 373ef...6e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er kvinne . Kunne godt tenkt meg en av disse ridemaskinene som er å få kjøpt.  Men de er innmari dyre og jeg har annet å bruke pengene på. Er singel nå ,så det hadde absolutt vært et alternativ. Enhver mann som jeg har hatt på kammerset, er såpass open minded, at det ikke hadde vært noe problem. Man har jo behov ! Men jeg foretrekker the real deal. Om jeg skulle hatt et forhold til deg ,så ville jeg sett deg som RAR ! Kvinner er komplekse og dobbeltmoralske noen ganger ifht seksualitet.  Ikke pga handling / intensjon, - men vi føler oss trygge og gir ALT til den mannen vi inviterer inn. Så en sex dukke sårer egoet i et forhold... Vi føler oss utilstrekkelige.  Og liker å please mannen !! Uten så sterke rekvisitter 😄 Men krydder som dildo etc ( til kvinnens nytelse) er velkomment.  Det er forskjell på single- som alene ,- og et intimt forhold... Et useriøst forhold til en mann,bring it on,,et seriøst, - så er jeg usikker på hva jeg kunne følt meg bekvem med 😜 Åpen for forslag ! 

Anonymkode: 373ef...6e2

Om jeg får være med å leke kjøper jeg den gjerne til deg 😂😂😂

Anonymkode: efbf1...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg, jeg ville syns du var litt rar, men hadde vært like glad i deg. Så kunne den sitte påkledd en bunad eller kimono i gangen og hilse folk velkommen i vært hjem. Elsker sære greier, så du ville finne meg rar også He he.

Ville ikke følt meg truet av en dukke i alle fall. Og alt ved den jeg er glad i er interessant

Anonymkode: afd4a...f96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en mann og har en sexdukke. Nå er jeg sammen med en kvinne....

Mens jeg er singel...

well-there-goes-my-self-esteem.jpg

Anonymkode: e8572...cad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så hva gjør du med dyre sexdukker?

 

Anonymkode: fea4f...568

Gjem den godt! Aldri la henne finne ut av det. Den dagen dere flytter sammen så kvitter du deg med den. Så får hun aldri vite noe. Tror det er best slik. 

At du har funnet deg en fling med en kvinne betyr jo ikke at det varer evig. Så den sexdukka er godt å ha som backup! 

Anonymkode: 05517...0e9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei et lite lager. 

Anonymkode: 8cc0e...4d6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Nå vet jeg ikke om dine boforhold, men bor du i en enebolig så kan du jo gjøre som meg. Jeg hadde en liten krå inne på en bod som jeg kledde igjen. Det ser ut som en vegg, men det er egentlig ikke det. Inni der står sexdukken min, selv om jeg er i et forhold ;) Veggen henger på 4 kroker som jeg må bruke en spesiell teknikk for å få den av. Listene rundt er limt fast i "veggen". Selv om du vet at jeg har en sexdukke, og du hadde fått i oppdrag å finne denne inni huset mitt, så ville du aldri klart å finne den! Du ville ikke engang skjønt at det var en krå bak den veggen! ;) 

Anonymkode: 05517...0e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar den med på hytta langt unna folk og skyter på den med hagle.

Sier vel seg selv?

Anonymkode: a2112...dc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får leie lagerplass, så kan den bo der. Jeg tviler på at hun vil synes det er ok å finne ut at du eier en sånn. Jeg hadde iallefall fått kalde føtter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjemt den godt. 

Anonymkode: 218b7...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Kanskje noen single menn som vil låne/leie den?

Er du seriøs? Kunne du tenkt deg å kjøpt/leid en brukt sexdukke? ;) 

Anonymkode: 05517...0e9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini-lager? Der kan du lagre vinterdekkene dine samtidig :) 

Anonymkode: 222a1...438

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du seriøs? Kunne du tenkt deg å kjøpt/leid en brukt sexdukke? ;) 

Anonymkode: 05517...0e9

Nei,jeg har min egen dukke 👍👍 den gjør husarbeid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (Akkurat nå):

Nei,jeg har min egen dukke 👍👍 den gjør husarbeid også.

Kult! Leier du den ut? 

Anonymkode: 05517...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kult! Leier du den ut? 

Anonymkode: 05517...0e9

Nei jeg er litt sær. Hun er sånn en manns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, aldri la henne få vite om denne dukka. No way.

Et sexleketøy til 30.000 er helt ekstremt, og hun ligner antageligvis en kvinne etter din smak. Bare det i seg selv, er ubehagelig. Både fordi det kan oppleves "truende" om man ser annerledes ut, men jeg kan også gjette på et denne dukka ikke ligner en jevnt over lekker 30 åring, men heller en smekker, perfekt 18 åring. Det blir nesten litt ekkelt. Det får deg også til å virke desperat, og at du ellers aldri får deg noe og må tyde til slike "ekstremiteter". 30.000 kr! Det er helt vilt.
Hadde det vært en dildo, ei silikonfitte eller hva enn, så ok. Men ei sexdukke? Det er no-go.

Anonymkode: 3ae9b...a8f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...