Gå til innhold

Hva gjør du med dyre sexdukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Du må under ingen omstendigheter fortelle at du har brukt 30 løk på ett sexleketøy. Hun vil - med rette- tro du er gal. 

Det er bedre å si at du arvet den etter Onkel Edvin på Ringsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjem den i starten. Sikkert ikke så enkel å gjemme i lengden, men når dere er er nærere hverandre så vil dere etterhvert ha færre og færre hemmeligheter seksuelt.

Så tar du praten med henne om ‘at jeg har noe litt pinlig jeg må fortelle deg.... Finn den rette anledningen. Antagelig vil hun bli så nervøs med den innledningsfrasen at hun sikkert vil bli rent lettet over at du har gjemt en dyr sexdukke fra din single tilværelse.
 

Men se an dama. Du finner fort ut om hun ikke ville takle en slik rekvisitt. 
 

Personlig ville jeg tent på å se typen ha sex med en naturtro sexdukke. Men nå er jeg full av sære fantasier og fetisjer også da. Fantaserer om å se samboeren min ha sex med andre osv🙈 

Anonymkode: bc61c...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Aldri, aldri la henne få vite om denne dukka. No way.

Et sexleketøy til 30.000 er helt ekstremt, og hun ligner antageligvis en kvinne etter din smak. Bare det i seg selv, er ubehagelig. Både fordi det kan oppleves "truende" om man ser annerledes ut, men jeg kan også gjette på et denne dukka ikke ligner en jevnt over lekker 30 åring, men heller en smekker, perfekt 18 åring. Det blir nesten litt ekkelt. Det får deg også til å virke desperat, og at du ellers aldri får deg noe og må tyde til slike "ekstremiteter". 30.000 kr! Det er helt vilt.
Hadde det vært en dildo, ei silikonfitte eller hva enn, så ok. Men ei sexdukke? Det er no-go.

Anonymkode: 3ae9b...a8f

30000 er jo ikke mer enn damer bruker på 2 handleturer til skobutikken🤣 

Anonymkode: fea4f...568

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Personlig ville jeg tent på å se typen ha sex med en naturtro sexdukke. Men nå er jeg full av sære fantasier og fetisjer også da. Fantaserer om å se samboeren min ha sex med andre osv🙈 

Hvordan reagerte han når du fortalte ham om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

30000 er jo ikke mer enn damer bruker på 2 handleturer til skobutikken🤣 

Anonymkode: fea4f...568

Tenker du man penetrerer skoene med føttene da?

Anonymkode: 3ae9b...a8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville puttet den i en låst kiste innerst i boden/på loftet, og så holdt kjeft om den til forholdet deres var ordentlig etablert.

Og så ville jeg nok forklart behovet for en sexdukke med "jeg er ikke typen til one night stands" eller "jeg vil bare ha sex med kvinner jeg elsker, men man har jo behov i mellomtiden" eller noe annet som høres litt romantisk og ikke altfor creepy/desperat ut.

Men det må selvfølgelig tilpasses til dama. Noen damer kommer jo til å digge at du har en slik dukke. Vent med å avsløre det til dere har vært sammen lenge nok til at du vet om hun er den typen eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og ikke si hvor mye den kostet. På direkte spørsmål kan du kanskje svare noe vagt som "ikke stort mer enn en helkveld på byen" eller noe sånt. (Blir fort 30.000 det, om du velger drikkevarer på øverste hylle eller spanderer på halve baren..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bare si at du kjøpte den på loppemarked eller lignende... :danse:

Det forutsetter dog at det bare er prisen dama evt har problemer med... :phaedra:

Ellers kan denne varmt anbefales:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeiii...eeh.

Det kan jo være greit å ha noe å falle tilbake på skulle det skjære seg med kvinna her. Men da trur jeg den dukka bør være godt gjemt til forholdet du evt. innleder nå går til helvete.

Og hvis ikke har du alltid ebay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på et treningssenter, lås den inn i et skap og ta med deg nøkkelen hjem. 

Anonymkode: 30a79...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner finner ut av alt og hun kommer nok til å finne denne dukka også etter hvert med mindre du skjuler den et annet sted enn hjemmet ditt. 

Hva skal du med en ekte kvinne når du har en slik sexdukke? 

Anonymkode: f1d83...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager....har du kjøpt deg en dukke dame til 30.000? Det hadde vært en vanvittig turn of for meg. Tror jeg hadde fått latterkrampe og så vandret ut av ditt liv. 
Er du sånn som kler henne opp og har hjemmedate med henne? Snakker du med henne? 

Anonymkode: 28c04...4a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I alle dager....har du kjøpt deg en dukke dame til 30.000? Det hadde vært en vanvittig turn of for meg. Tror jeg hadde fått latterkrampe og så vandret ut av ditt liv. 
Er du sånn som kler henne opp og har hjemmedate med henne? Snakker du med henne? 

Anonymkode: 28c04...4a5

Når du er så dømmende er det kanskje like greit. 

Anonymkode: 30a79...3fa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 19.36):

I alle dager....har du kjøpt deg en dukke dame til 30.000? Det hadde vært en vanvittig turn of for meg. Tror jeg hadde fått latterkrampe og så vandret ut av ditt liv. 
Er du sånn som kler henne opp og har hjemmedate med henne? Snakker du med henne? 

Anonymkode: 28c04...4a5

 

Chroma skrev (På 2.3.2021 den 19.46):

30.000!?

kvalitet koster

Anonymkode: fea4f...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bør spørre om henne vil ha 3kant med deg å sexxdukka

Anonymkode: 35cb2...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bruker du dukken for trekant med den damen etterhvert 😏

Anonymkode: 139ae...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 3.11):

bør spørre om henne vil ha 3kant med deg å sexxdukka

Anonymkode: 35cb2...414

 

AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 5.09):

Kanskje bruker du dukken for trekant med den damen etterhvert 😏

Anonymkode: 139ae...34d

Haha🤣 nei det blir for kleint

Anonymkode: fea4f...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som ganske åpen og har ingen problem med en godt utrustet leketøysskuff, men om det hadde vist seg at en jeg datet hadde en full sized sexdukke hadde jeg fort takket for meg. Det blir for creepy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...