Gå til innhold

Burde jeg fortelle henne om fortiden?


KGnoob

Anbefalte innlegg

KGnoob skrev (19 timer siden):

Hun er kjempesnill, ærlig, naiv og pen

der har vi kodeordet ditt ja...   

Om du er kristen, har du da bekjent dine synder til Gud? Bedt han hjelpe deg?  Bedt om forbønn for deg? Eller er du kristen bare i bokstavene du skriver? 

Du refererer til Matteus sine velvalgte ord, men kjære deg: du går jo inn i dette med løgn! Hvordan klarer du å se henne i øynene og gjennomføre dette dag etter dag?  Mennesket kan såvisst skille seg og det kan gode hende det blir prisen du må betale om noen år. Tro meg, ALT kommer for en dag før eller senere. Ærlighet lønner seg alltid, uansett. Spesielt i den kretsen du nå har entret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KGnoob skrev (21 timer siden):

Jeg har ikke løyet til henne. Jeg nekter bare å svare på noen spørsmål.

Jeg har forandret meg og er oppriktig glad i henne. Hun er kjempesnill, ærlig, naiv og pen. Jeg elsker henne og vil ikke ødelegge hennes syn på meg.

Du er et svin som  holder på slik, husk at hun som kristen er under Guds beskyttelse. Du beveger deg inn i et meget farlig minefelt. Du har ikke endret deg det dugg når du lyver om at du er kristen, det er er noe av det verste du kan gjøre og det er og spotte Gud. Du leker med ilden, og det kan koste deg ekstremt dyrt. Som man reder ligger man, du kan nå ikke si at du ikke viste bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun ikke vet har hun ikke godt av 😅 betyr ikke nødvendigvis at hu bør vite alt. Kan bare være nok å fortelle om en dårlig fortid men at du har fått en åpenbaring og ønsker å bli frelst 😅

Anonymkode: 7cd04...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en med narkotika fortid som valgte å gifte seg med bondens eldste datter. Ung og uvitende som hun var. Fra første øyeblikk jeg så han... Jeg har null tillit på at han virkelig er den han sa han var: Omvendt og frelst.

Selv mange år senere har jeg fortsatt samme vonde følelsen og vet at han ikke har vært grei å ha med å gjøre. De er fortsatt gift, fordi hun er kristen. Han, not so much really.

Anonymkode: 27a71...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...