Gå til innhold

Burde jeg fortelle henne om fortiden?


KGnoob

Anbefalte innlegg


Jeg har alltid hatt lett for å få damer, men har aldri klart å holde på de.
Jeg blir som regel lei av dama etter vi har hatt sex og de begynner å stille spørsmål. Det løser jeg ved å finne meg en ny dame og sånn har det gått i mange år.
Jeg har møtt en kristen dame nå som ikke vil ligge med meg. Dette har gjort meg ekstremt besatt på å få ligget med henne. Jeg har blitt kjent med familien og presentert meg som kristen. Familien hennes elsker meg og respekterer at jeg ikke vil snakke om livet mitt før jeg ble kristen. Søsteren hennes skal gifte seg. Mannen til søsteren hennes får en leilighet de skal bo i av foreldrene i bryllupsgave så foreldrene har masse penger, men de viser det ikke.
Jeg har ikke fortalt de at jeg har sonet på grunn av sinneproblemer noe jeg har fått behandling for. Jeg har fortalt henne at jeg har fått en profeti om at vi skal gifte oss og da virket hun glad. Jeg har tenkt til å gifte meg og få barn med henne.
Jeg ønsker å starte en familie med henne, men kan ikke fortelle om fortiden.
Burde jeg fortelle henne om fortiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cleo88 skrev (2 minutter siden):

Opp med håret, sånn som vi💩🦹🧝🧟🧟‍♂️🧟‍♀️

Hei, jeg er ikke så flink til å forstå alltid. Hva mener du? Jeg har brukt retteprogram så det ikke er skrivefeil.

Hva betyr opp med håret sånn som vi?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke hvorfor men kom på en sang fra et program ungene mine liker. Det heter Trollz :)

Javel jeg forstår. Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i til deg i en lik tråd du hadde for noen timer siden: Ikke lyv. Vær ærlig. Hun kommer sikkert til å gjennomskue deg og dine løgner. Med tanke på din fortid tror jeg du blir lei henne etter å ha hatt sex med henne. 

Endret av MyMichelle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ingen forskjell mellom henne og de andre kvinnene. Fra din side dreier dette seg bare om sex. 

Gå til psykolog og la damene være. 

 

Anonymkode: d9349...883

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (2 minutter siden):

Som jeg sa i til deg i en lik tråd du hadde for noen timer siden: Ikke lyv. Vær ærlig. Hun kommer sikkert til å gjennomskue deg og dine løgner. Med tanke på din fortid tror jeg du blir lei henne etter å ha hatt sex med henne. 

Jeg har ikke løyet til henne. Jeg nekter bare å svare på noen spørsmål.

Jeg har forandret meg og er oppriktig glad i henne. Hun er kjempesnill, ærlig, naiv og pen. Jeg elsker henne og vil ikke ødelegge hennes syn på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så ondsinnet:( Se dypt i deg selv, du lyver om alt til en jente som tydeligvis virkelig er glad i deg, dedikert til troen sin og som du lurer til å leve en løgn basert på en besettelse du har. Det er så lavt, og du vil trolig ødelegge livet hennes:( 

Anonymkode: 0dda3...f0f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er så ondsinnet:( Se dypt i deg selv, du lyver om alt til en jente som tydeligvis virkelig er glad i deg, dedikert til troen sin og som du lurer til å leve en løgn basert på en besettelse du har. Det er så lavt, og du vil trolig ødelegge livet hennes:( 

Anonymkode: 0dda3...f0f

Jeg er blitt kristen og har ikke tenkt til å ødelegge livet hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KGnoob skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke løyet til henne. Jeg nekter bare å svare på noen spørsmål.

Jeg har forandret meg og er oppriktig glad i henne. Hun er kjempesnill, ærlig, naiv og pen. Jeg elsker henne og vil ikke ødelegge hennes syn på meg.

Du skriver at du er ekstremt besatt på å få ligget med henne fordi hun ikke vil ligge med deg. Du har fortalt om en profeti for å gjøre henne glad. At hun er naiv er nok sikkert, men det betyr ikke at hennes familie og venner er det. Når du nekter å svare kan de tro hva som helst om fortiden din. 
 

Er hun slik du beskriver henne vil du ikke tape noe på å være ærlig. Hun vil sikkert tilgi deg. 

Endret av MyMichelle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MyMichelle skrev (1 minutt siden):

Du skriver at du er ekstremt besatt på å få ligget med henne fordi hun ikke vil ligge med deg. Du har fortalt om en profeti for å gjøre henne glad. At hun er naiv er nok sikkert, men det betyr ikke at hennes familie og venner er det. Når du nekter å svare kan de tro hva som helst om fortiden din. 

Jeg vet ikke om det var en tanke, dagdrøm eller profeti. Det viktige var at hun virket veldig interresert i å gifte seg. Tror det har litt med at søstra skal gifte seg.

At hun er naiv mener jeg som positivt. Jeg vil bare få giftet meg før jeg forteller om fortiden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud gir ikke profetier om ekteskap slik. Å misbruke åndens gaver slår bare tilbake på deg selv.

Anonymkode: 9eba0...e75

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gud gir ikke profetier om ekteskap slik. Å misbruke åndens gaver slår bare tilbake på deg selv.

Anonymkode: 9eba0...e75

Amen! 🙏

Anonymkode: f4cd5...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (Akkurat nå):

Hvorfor vil du gifte deg før du forteller henne det? 

Fordi hvis jeg forteller det så vil hun google å finne avisartikler. Jeg ble beskyldt for ting jeg ikke hadde gjort som var grovt. Jeg har som sagt blitt kristen og har forandret meg. Jeg har til og med døpt meg i menigheten hvor hun og familien går. Menigheten har akseptert meg som en redelig mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, KGnoob said:

Fordi hvis jeg forteller det så vil hun google å finne avisartikler. Jeg ble beskyldt for ting jeg ikke hadde gjort som var grovt. Jeg har som sagt blitt kristen og har forandret meg. Jeg har til og med døpt meg i menigheten hvor hun og familien går. Menigheten har akseptert meg som en redelig mann

Men du kjenner sannheten, som gjør at du tenker på dette. 

Spørsmålet ditt er om du kan komme unna med det. Ikke om du er en redelig mann

Anonymkode: c2087...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du kjenner sannheten, som gjør at du tenker på dette. 

Spørsmålet ditt er om du kan komme unna med det. Ikke om du er en redelig mann

Anonymkode: c2087...e29

Det er derfor jeg vil gifte meg med henne først for da vil hun ikke forlate meg når hun finner det ut

Matt 19,5-6 «Derfor skal mannen forlate sin far og sin mor og være knyttet til sin hustru, og de to skal være ett kjød?» 6 Så er de ikke lenger to, men ett kjød. Derfor, det Gud har sammenføyd, skal ikke noe menneske skille.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...