Gå til innhold

Favoritt juice eller nektar


Totalya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Juicene til Froosh er noe av det beste jeg får her i Norge. Brämhults er heller ikke ille, og Meierienes Eplejuice (sesongvare) er nydelig.

http://www.froosh.no/

Særlig den med mango :)

Hvor får man kjøpt Brämhults sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sesselja

Jeg finner verken Froosh eller Brämhults i Ålesund hvor jeg bor, så jeg har kun fått tak i de to markene i Oslo. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De beste er appelsinjuice og blåbærjuicen fra Tine. Men drikker også eple- og appelsinjuice fra andre produsenter. Nektarer blir for søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget Meierienes Premium appelsinjuice i dag, og den smaker nesten som ferskpresset! Den er ikke fremstilt fra konsentrat, og smaker mildere og mere ordentlig appelsin enn de andre juicene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig enig med deg-den er kanongod. Og så Brämhults friskpressede på kartong, men den kjøper vi bare når vi er i Sverige.

skriver også under på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

En kvinne jeg en gang kjente, sa til meg at juicen jeg produserer er det herligste hun noen gang har drukket :sjarmor: Hun ringer meg fortsatt til tider for å fortelle meg dette.....

:dagens-rose: Til dere kvinner som elsker juice... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meierienes eplejuice fra Hardanger er bare dødsgod. Det er like stas hver gang den dukker opp i butikkene. Syrlig eplejuice er favoritt. Det er en på flaske som heter Gravenstein som også er kjempegod. Jeg vet ikke hvem som produserer den da, jeg kjøper den i delikatessebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meierienes eplejuice fra Hardanger er bare dødsgod. Det er like stas hver gang den dukker opp i butikkene. Syrlig eplejuice er favoritt. Det er en på flaske som heter Gravenstein som også er kjempegod. Jeg vet ikke hvem som produserer den da, jeg kjøper den i delikatessebutikker.

Tror de har den på mega også, flere sorter. (Dersom det er de grønne glassflaskene.

Noras lavsyre eplejuice er veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...