Gå til innhold

Favoritt juice eller nektar


Totalya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Brämhults jordbær og appelsinjuice er en nummer en, deretter Meierienes "ferske" appelsinjuice. All nektar styrer jeg langt unna pga. sukkerinnholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nektar er jo juice tilsatt sukker og vann, og da er det bedre å vanne ut juicen selv...

Men kjøper av og til banan-sitronnektar fra Chicita da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Frokostjuicen (med gulrøtter, appelsin etc) som man får kjøpt på Coop Prix er herlig. Sukkerfri også. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er din favoritt juice eller nektar?

Min er Meierienes eple og mango juice.

Jeg kjøper ingen av disse i vanlige store butikker. De fleste er tisatt altfor mye søtningsmidler.

jeg har funnet ut at en del innvandringsbutikker selger ypperlig juice helt uten sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodappelsinjuice! Men det får man selvfølgelig ikke kjøpt i Norge...  :sur:

Brämhult produserer en blodappelsinjuice som er god. Men den er sesongbasert, så man får bare kjøpt den på senhøstens/vinterstid. Synes de fleste Brämhultjuicene er gode, men de koster da også mye. Leste at det er tollen på jordbær som gjør at den er så dyr her i Norge. Siden all juicen deres har samme pris, koster juicen uten jordbær også like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Frokostjuicen (med gulrøtter, appelsin etc) som man får kjøpt på Coop Prix er herlig. Sukkerfri også. Anbefales  :)

Den er kanskje ikke tilsatt ekstra sukker, men det er nok fruktsukker i den også.

Jeg drikker sjelden juice, jeg foretrekker å tygge det jeg skal ha i meg av kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meierienes Appelsinjuice med fruktkjøtt (den i hvit kartong) eller eplejuice (grønn kartong).

Helt enig. Ingen over, ingen ved siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brämhults jordbær og appelsinjuice, økologisk multivitaminsaft (Meny) og meierienes nye(?) Antioksidantjuice med appelsin, gulrot, nype og noe mer i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Frokostjuicen (med gulrøtter, appelsin etc) som man får kjøpt på Coop Prix er herlig. Sukkerfri også. Anbefales  :)

Denne liker jeg også veldig godt. Meierienes appelsinjuicer er veldig gode, men pga prisen kjøper jeg den sjelden. Synes NEN juice er et godt alternativ (de du får på Rema1000), særlig appelsin med fruktkjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Meierienes Appelsinjuice med fruktkjøtt (den i hvit kartong) eller eplejuice (grønn kartong).

Fullstendig enig med deg-den er kanongod. Og så Brämhults friskpressede på kartong, men den kjøper vi bare når vi er i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...