Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå gjør hun det igjen- legger ut innlegg i sin store FB-gruppe der hun spiller på samme de strengene som influenserne, gir dem venninne-følelsen, ber dem om å legge ut en fin anmeldelse på Trustpilot  «her er linken» . 
Det funker nok, «hjertet mitt blør for deg» sier en av fanklubb-medlemmene. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Nå gjør hun det igjen- legger ut innlegg i sin store FB-gruppe der hun spiller på samme de strengene som influenserne, gir dem venninne-følelsen, ber dem om å legge ut en fin anmeldelse på Trustpilot  «her er linken» . 

Kan du legge ut linken til Trustpilot?

• Liker 1
Skrevet
Lillir skrev (2 timer siden):

Kan du legge ut linken til Trustpilot?

Nei jeg har den ikke. Jeg mente at hun selv legger ut linken til medlemmene i FB-gruppen. 

Skrevet

Måtte inn på Trustpilot for å lese. Det er altså kommet masse nye innlegg , bare i løpet av de 2-3 siste timene, der alle gir 5 stjerner. Jeg tror jeg ler meg i hjel 🤣 Hvem er det de tror de lurer

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (4 timer siden):

Håper noen legger ut link til denne siden under kommentarfeltet på tv2 sitt innlegg.. så tv2 får lese hva som står her. Denne nettbutikken trakasserer kunder på mail/meldinger hvis de er misfornøyd med ett produkt og alle blir blokkert etterpå. Det er på tide at  media får vite hva som foregår

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåbærpiken1 skrev (5 timer siden):

Måtte inn på Trustpilot for å lese. Det er altså kommet masse nye innlegg , bare i løpet av de 2-3 siste timene, der alle gir 5 stjerner. Jeg tror jeg ler meg i hjel 🤣 Hvem er det de tror de lurer

Dette har hun gjort før også her i kvinneguiden da hun først ble et tema. Hun slipper nok unna denne gangen også skal du se. Men alvorlig talt, tror virkelig folk at hun ikke har bønnfalt kunder om å skrive positivt ? Hun spiller på de riktige strengene, det skal hun ha.

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 7.47):

Har aldri opplevd dårlige produkter fra Blivakker.

Anonymkode: d8f72...bc5

Måtte lese meg gjennom denne tråden. Anbefaler at man sjekker dato/batch på produkter fra SS. En bransjesecret er produkter hvor dette er fjernet/kommer uten emballasje at det mest sannsynlig er meget kort holdbarhet og innehaver har fått kjøpt opp partier med opptil 70%, og selger for fullpris. Vinn vinn for grossist og de som videreselger. 

Dog er SS god på å by på seg selv via videoene sine, som den vanlige kvinnen i gata alle kan kjenne seg igjen i. Men mer usmakelig menneske skal man lete lenge etter.

Endret av Klatrepia
  • Liker 3
Skrevet
Klatrepia skrev (5 timer siden):

Måtte lese meg gjennom denne tråden. Anbefaler at man sjekker dato/batch på produkter fra SS. En bransjesecret er produkter hvor dette er fjernet/kommer uten emballasje at det mest sannsynlig er meget kort holdbarhet og innehaver har fått kjøpt opp partier med opptil 70%, og selger for fullpris. Vinn vinn for grossist og de som videreselger. SS er god på dette, forhandler gode priser pga dårlig dato. 

Dog er SS god på å by på seg selv via videoene sine, som den vanlige kvinnen i gata alle kan kjenne seg igjen i. Men mer usmakelig menneske skal man lete lenge etter.

Hvordan vet du at dette er vanlig for produktene fra SS?

Skrevet (endret)
Portvinpiken skrev (På 14.9.2025 den 14.57):

Hvordan vet du at dette er vanlig for produktene fra SS?

Jeg skrev ikke at det er vanlig!

Endret av Klatrepia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...