Zenhouse Skrevet 22. august 2025 #321 Skrevet 22. august 2025 Nå gjør hun det igjen- legger ut innlegg i sin store FB-gruppe der hun spiller på samme de strengene som influenserne, gir dem venninne-følelsen, ber dem om å legge ut en fin anmeldelse på Trustpilot «her er linken» . Det funker nok, «hjertet mitt blør for deg» sier en av fanklubb-medlemmene. 6
Lillir Skrevet 22. august 2025 #322 Skrevet 22. august 2025 Zenhouse skrev (1 time siden): Nå gjør hun det igjen- legger ut innlegg i sin store FB-gruppe der hun spiller på samme de strengene som influenserne, gir dem venninne-følelsen, ber dem om å legge ut en fin anmeldelse på Trustpilot «her er linken» . Det funker nok, «hjertet mitt blør for deg» sier en av fanklubb-medlemmene. Kan du legge ut linken til Trustpilot? 1
AprilLudgate Skrevet 22. august 2025 #323 Skrevet 22. august 2025 Det var denne tråden jeg lette etter! Så en sak, tenkte for tull at «gøyalt om det er hun KG kjefter på», og selvsagt var det jo det 😆 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/kritiserer-norsk-nettbutikk-langt-over-streken/18006831/ 3
Zenhouse Skrevet 22. august 2025 #324 Skrevet 22. august 2025 Lillir skrev (2 timer siden): Kan du legge ut linken til Trustpilot? Nei jeg har den ikke. Jeg mente at hun selv legger ut linken til medlemmene i FB-gruppen.
Blåbærpiken1 Skrevet 22. august 2025 #325 Skrevet 22. august 2025 Måtte inn på Trustpilot for å lese. Det er altså kommet masse nye innlegg , bare i løpet av de 2-3 siste timene, der alle gir 5 stjerner. Jeg tror jeg ler meg i hjel 🤣 Hvem er det de tror de lurer 5 1
Berta69 Skrevet 22. august 2025 #326 Skrevet 22. august 2025 Zenhouse skrev (4 timer siden): Nå gjør hun det igjen- legger ut innlegg i sin store FB-gruppe der hun spiller på samme de strengene som influenserne, gir dem venninne-følelsen, ber dem om å legge ut en fin anmeldelse på Trustpilot «her er linken» . Det funker nok, «hjertet mitt blør for deg» sier en av fanklubb-medlemmene. Håper noen legger ut link til denne siden under kommentarfeltet på tv2 sitt innlegg.. så tv2 får lese hva som står her. Denne nettbutikken trakasserer kunder på mail/meldinger hvis de er misfornøyd med ett produkt og alle blir blokkert etterpå. Det er på tide at media får vite hva som foregår 5 1
Tulla66 Skrevet 22. august 2025 #327 Skrevet 22. august 2025 Blåbærpiken1 skrev (5 timer siden): Måtte inn på Trustpilot for å lese. Det er altså kommet masse nye innlegg , bare i løpet av de 2-3 siste timene, der alle gir 5 stjerner. Jeg tror jeg ler meg i hjel 🤣 Hvem er det de tror de lurer Dette har hun gjort før også her i kvinneguiden da hun først ble et tema. Hun slipper nok unna denne gangen også skal du se. Men alvorlig talt, tror virkelig folk at hun ikke har bønnfalt kunder om å skrive positivt ? Hun spiller på de riktige strengene, det skal hun ha. 3 1
Klatrepia Skrevet 14. september 2025 #328 Skrevet 14. september 2025 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 7.47): Har aldri opplevd dårlige produkter fra Blivakker. Anonymkode: d8f72...bc5 Måtte lese meg gjennom denne tråden. Anbefaler at man sjekker dato/batch på produkter fra SS. En bransjesecret er produkter hvor dette er fjernet/kommer uten emballasje at det mest sannsynlig er meget kort holdbarhet og innehaver har fått kjøpt opp partier med opptil 70%, og selger for fullpris. Vinn vinn for grossist og de som videreselger. Dog er SS god på å by på seg selv via videoene sine, som den vanlige kvinnen i gata alle kan kjenne seg igjen i. Men mer usmakelig menneske skal man lete lenge etter. Endret 16. september 2025 av Klatrepia 3
Portvinpiken Skrevet 14. september 2025 #329 Skrevet 14. september 2025 Klatrepia skrev (5 timer siden): Måtte lese meg gjennom denne tråden. Anbefaler at man sjekker dato/batch på produkter fra SS. En bransjesecret er produkter hvor dette er fjernet/kommer uten emballasje at det mest sannsynlig er meget kort holdbarhet og innehaver har fått kjøpt opp partier med opptil 70%, og selger for fullpris. Vinn vinn for grossist og de som videreselger. SS er god på dette, forhandler gode priser pga dårlig dato. Dog er SS god på å by på seg selv via videoene sine, som den vanlige kvinnen i gata alle kan kjenne seg igjen i. Men mer usmakelig menneske skal man lete lenge etter. Hvordan vet du at dette er vanlig for produktene fra SS?
Klatrepia Skrevet 15. september 2025 #330 Skrevet 15. september 2025 (endret) Portvinpiken skrev (På 14.9.2025 den 14.57): Hvordan vet du at dette er vanlig for produktene fra SS? Jeg skrev ikke at det er vanlig! Endret 16. september 2025 av Klatrepia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå