Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har erfaring med sminke og hudpleie fra henne. Er merkene Jane Iredale og OMG. Jeg er i midten av 50 årene og lurer på om de merkene er noe for meg.Ser mange er godt fornøyd inne på gruppen.Er jo ikke kjempebillig,så vil derfor ha litt tilbakemeldinger fra andre som har erfaring med de merkene.

Anonymkode: c6cfd...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare prøvd bb crem og concealer. Likte ikke bb cremen, men bruker daglig concealeren.

Anonymkode: 75169...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså merkene hun har er langt fra de beste på markedet. De er overpriset ifht kvalitet. Gå til en hudpleier eller gode makeupmerke-butikker

Anonymkode: 24010...f12

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 19.45):

Altså merkene hun har er langt fra de beste på markedet. De er overpriset ifht kvalitet. Gå til en hudpleier eller gode makeupmerke-butikker

Anonymkode: 24010...f12

Enig! Har kjøpt noe fra henne og var ikke fornøyd. Gå til en kosmetisk sykepleier og kjøp produkter der.

Anonymkode: dff27...9b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Hei! Jeg selger Jane Iredale i hudpleiesalong, og vet at mange ender opp med feilkjøp på farge, særlig når der kommer til foundation, når de handler på nettet.  Den dama du refererer til i innlegget ditt er en god formidler, hun er troverdig som selger,  og jeg tror mange (voksne) kvinner er veldig lojale mot henne. Men,  jeg synes hun har litt ovenfra og ned holdning/piggene ute om noen er bittelitt kritisk mot henne/produktene/framtoningen.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er fort gjort å bestille feil farge på foundation så dette kjøper jeg alltid i butikk første gang jeg prøver en ny. Når jeg handlet i butikken omtalt i denne tråden, fikk jeg tilsendt en annen farge en den jeg hadde bestilt, men så det ikke før jeg fikk åpnet produktet og prøvde den på hånda. Jeg sendte umiddelbart en mail til butikken men hun nekter fortsatt å ordne opp 6 mnd seinere…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Det er helt utrolig at voksne kvinner lar seg lure på denne måten. Synnøve har mange millioner i omsetning i året. Det står respekt av hardt arbeid og jeg unner folk å lykkes, men ikke ved å selge overprisede produkter. Jeg har spart noen tusen kroner jeg på å kjøpe produktene andre steder. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet en del der for jeg liker veldig godt Jane Iredal produktene. Det har hendt seg at det har vært tilbud på disse på andre norske nettsteder, men ofte er de utsolgt eller de har ikke samme farge osv. 

Kalahari produktene er også priset likt som i de andre norske nettbutikkene jeg har sjekket, med unntak av et par stykker.

Jeg synes det er drøyt å beskylde "voksne kvinner til å la seg lure". Tror du undergraver mange mennesker da gitt.

Jeg har vært medlem av gruppen i 3 år cirka, men aldri postet noe. Tror mange liker at hun legger ut mange videoer med praktiske sminketips osv. og det er jo tydelig at mange er veldig fornøyde med den omsetningen hun har.

Jeg har aldri opplevd feil i mine bestillinger, og derfor har jeg ikke opplevd å måtte klage eller noe sånt. Jeg liker flere av produktene (uavhengig av hvor de kjøpes), og jeg har alltid opplevd svært rask frakt. 

Gruppen hennes er jo en markedsføringskanal, så som de fleste andre slike, styres de etter det prinsippet. 

Anonymkode: 8a165...d49

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet, men blir ikke flere kjøp. Har spurt flere ganger hvilke farger hun bruker på bilder. Se video er svaret. Kan hun heller ikke si hvilke farger som er brukt? Jeg vet ikke hvilken video jeg skal se på.. Synes ikke hun gir hyggelige svar. Finnes flere forhandlere der en får hjelp og ikke nedlatende svar.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet noe der men ser at søker man rundt litt kan man spare seg mye penger . Synd hun ikke lar kritiske røster slippe til . Det tror jeg hun taper på i lengden . 

Anonymkode: 4f86b...669

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet hos Synnøve flere ganger, har fått svart kjapt på spørsmål jeg har sendt via mail og vært fornøyd med produktene jeg har bestilt.  En gang manglet det en leppestift i sendingen min, den var muligens falt ut da den var litt dårlig limt...  det gikk 4 dager, så hadde jeg en ny i postkassa. Det er god service! 

Jeg er også sånn at jeg vil gjerne ha mest mulig for pengene mine, men har hittill ikke klart å finne store forskjellen på produktene som ho selger  i forhold til andre butikker...  Bonusen hos henne er jo stadig gratis frakt, og  en gave som følger med bestillingen . 

Anonymkode: 1e894...204

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker gruppa hennes å er medlem der😊Liker også mye av det jeg ser , titter så på prisene å får bakoversveis 🙃Men som hun selv sier hun tar inn kvalitet, å det må en betale for🙂Kundene er fornøyd å det er bra❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fornøyd hverken med produktene eller kundeservice. Fikk ødelagt vare og eneste hun presterte da var å påstå jeg hadde ødelagt den selv.. Tok kontakt få timer etter pakken var mottatt. Hudpleien derfra er ikke bedre enn det du kjøper i matbutikken, bare mye dyrere.. 

Har lest hun har tjent sykt mye på den nettbutikken og mener selv sukseen kommer av hardt arbeid og at hun bruker seg selv som modell. 

Men produketen holder virkelig ikke mål. Du kan feks sende bilder og få anbefalinger av utdanna hudpleiekonsulenter på skincity.com (norsk side med mange kvalitetsmerker) om du ikke har en hudpleiesalong der du bor.

Anonymkode: 2bbab...c5c

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns noen her er i overkant urettferdige. Det er forståelig om en føler seg urettferdig eller dårlig behandla, men selv da kan man iallefall holde seg til sannheten.  Har som flere her skriver, fått anbefalt flere av produktene hun selger hos hudpleier, og kvaliteten er god og prisen stort sett det samme på merkenes egne sider og hos min hudpleier.  Har kjøpt en del hos henne og en del hos hudpleier og direkte hos jane Iredale da hun var usolgt.  Er medlem av siden fordi hun gir masse gode tips og faktisk har mange ting du ikke lett får fatt i andre steder, produkter jeg har fått anbefalt av hudpleier da jeg bodde i utlandet noen år.   Jeg poster ikke mye der heller. 

Med så mange "medlemmer" skjønner jeg jo at hun har problemer med å svare alle direkte.  Selv har jeg klaget på produkter tre ganger (feil størrelse, feil farge, knust pudder)  og fått nytt imiddlebart uten spydige kommentarer og faktisk med ekstragave.  Å svare kunder nedlatende og spydig er helt uakseptasbelt syns jeg, og hadde jeg fått slike svar hadde jeg meldt meg ut og aldri kjøpt der igjen. Jobber selv i er serviceyrke og stiller ganske høye krav.  

Når det er sagt syns jeg noen av posterne her må ta seg en løk.  Det er direkte slemt og ufint og henge ut damene som handler og poster der inne som hodeløse idioter som lar seg lure !  De tjener ikke penger på dette, de  har ikke gjort noe galt - de har bare funnet et sted de føler seg hjemme og møter likesinnede.  La dem nå få handle hvor de vil og ha det da  ! Dere som skriver slike ting kjenner dem ikke og vet ikke hva deres bakgrunn er. De føler seg trygge i gruppa og fortjener ikke å bli rakka ned på.  

De som bruker gruppa som underholdning for å le av andre og sjikanere dem anonymt her  bør heller melde seg og OG få seg et liv  !  Seriøst ! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edwinas skrev (1 time siden):

Jeg syns noen her er i overkant urettferdige. Det er forståelig om en føler seg urettferdig eller dårlig behandla, men selv da kan man iallefall holde seg til sannheten.  Har som flere her skriver, fått anbefalt flere av produktene hun selger hos hudpleier, og kvaliteten er god og prisen stort sett det samme på merkenes egne sider og hos min hudpleier.  Har kjøpt en del hos henne og en del hos hudpleier og direkte hos jane Iredale da hun var usolgt.  Er medlem av siden fordi hun gir masse gode tips og faktisk har mange ting du ikke lett får fatt i andre steder, produkter jeg har fått anbefalt av hudpleier da jeg bodde i utlandet noen år.   Jeg poster ikke mye der heller. 

Med så mange "medlemmer" skjønner jeg jo at hun har problemer med å svare alle direkte.  Selv har jeg klaget på produkter tre ganger (feil størrelse, feil farge, knust pudder)  og fått nytt imiddlebart uten spydige kommentarer og faktisk med ekstragave.  Å svare kunder nedlatende og spydig er helt uakseptasbelt syns jeg, og hadde jeg fått slike svar hadde jeg meldt meg ut og aldri kjøpt der igjen. Jobber selv i er serviceyrke og stiller ganske høye krav.  

Når det er sagt syns jeg noen av posterne her må ta seg en løk.  Det er direkte slemt og ufint og henge ut damene som handler og poster der inne som hodeløse idioter som lar seg lure !  De tjener ikke penger på dette, de  har ikke gjort noe galt - de har bare funnet et sted de føler seg hjemme og møter likesinnede.  La dem nå få handle hvor de vil og ha det da  ! Dere som skriver slike ting kjenner dem ikke og vet ikke hva deres bakgrunn er. De føler seg trygge i gruppa og fortjener ikke å bli rakka ned på.  

De som bruker gruppa som underholdning for å le av andre og sjikanere dem anonymt her  bør heller melde seg og OG få seg et liv  !  Seriøst ! 

Hvorfor skriver du at vi som ikke er fornøyd med behandlingen vi har fått fra denne nettbutikken ikke forholder oss til sannheten? Hvor har du det fra?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta.123 skrev (7 timer siden):

Liker gruppa hennes å er medlem der😊Liker også mye av det jeg ser , titter så på prisene å får bakoversveis 🙃Men som hun selv sier hun tar inn kvalitet, å det må en betale for🙂Kundene er fornøyd å det er bra❤️

Alle kundene er slett ikke fornøyd! Men tilbakemeldingene deres ser du aldri…

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, Kreps77 said:

Hvorfor skriver du at vi som ikke er fornøyd med behandlingen vi har fått fra denne nettbutikken ikke forholder oss til sannheten? Hvor har du det fra?

Jeg sier ikke at ALLE som er misfornøyd ikke forholder seg til sanneheten.  Det er de av dere som skriver at produktene er av dårlig kvalitet og overpriset - det er IKKE tilfelle. (Som flere her allerede har påpekt). Det er også klart at alle produkter ikke passer for alle.  Det er heller ikke hennes feil.   Det er heller ikke tlfelle at hele gruppa hennes er full av hjernevaska idioter.  

Ble det klarere nå? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edwinas skrev (1 time siden):

Jeg sier ikke at ALLE som er misfornøyd ikke forholder seg til sanneheten.  Det er de av dere som skriver at produktene er av dårlig kvalitet og overpriset - det er IKKE tilfelle. (Som flere her allerede har påpekt). Det er også klart at alle produkter ikke passer for alle.  Det er heller ikke hennes feil.   Det er heller ikke tlfelle at hele gruppa hennes er full av hjernevaska idioter.  

Ble det klarere nå? 

Du skrev at de som føler seg urettferdig og dårlig behandlet ikke forholder seg til sannheten. Derfor er det oppklarende når du nå endrer til at det gjelder de som er misfornøyd med pris og kvalitet på produktene.  Å kalle det løgn når noen mener de får bedre kvalitet til lavere pris eller at de kjøper de samme produktene til lavere pris andre steder er også å strekke det ganske langt… 

Det er ingen som har skrevet at gruppen hennes er full av «hjernevaska idioter». Når noen her blir såpass rasende fordi at man beskriver egne negative erfaringer, er det allikevel tydelig at hun lykkes godt med markedsføringsstrategien sin. Jeg er dog enig i at tråden bør handle om erfaringer med butikken og produktene - ikke medlemmene av gruppen. 

Endret av Kreps77
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreps77 skrev (6 timer siden):

Alle kundene er slett ikke fornøyd! Men tilbakemeldingene deres ser du aldri…

Det en ikke er fornøyd med går det jo å ta med Synnøve å ikke hele gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta.123 skrev (23 minutter siden):

Det en ikke er fornøyd med går det jo å ta med Synnøve å ikke hele gruppa.

Tror du virkelig ikke jeg har forsøkt å ta opp dette med Synnøve?? Har du ikke lest hva som har stått tidligere i tråden om hvordan hun responderer på slike tilbakemeldinger? Jeg har aldri lagt ut noe på gruppa hennes. 

Det er litt skremmende at du og en del andre tror at alle kundene er strålende fornøyd, basert på tilbakemeldingene i en gruppe hvor innleggene er filtrert før publisering av innehaveren av butikken.

Endret av Kreps77
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...