Boblerone Skrevet 4. mars 2021 #341 Skrevet 4. mars 2021 Fabienne skrev (På 3.3.2021 den 17.52): Jeg har aldri hørt om gryterett og salat i konfirmasjon. Er ikke det en tradisjonell rett som ble servert på bygdelokalet på åttitallets bygdefester sammen med hjemmebrent og kaffe? Fint du tar utfordringen. Jeg ser med glede frem i mot en vegansk festmeny som egner seg i en konfirmasjon. Vi hadde gryterett i konfirmasjon. Ganske vanlig. 4
Boblerone Skrevet 4. mars 2021 #342 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gryterett, salat og brød, really? Kanskje på papptallerkener også? Er så inderlig glad jeg ikke har et eneste menneske som deg i min familie eller omgangskrets Anonymkode: b525d...4f3 Så at folk ikke ønsker å bruke en haug med penger på mat og heller lager eller kjøper noe som man vet alle kan spise seg mett på er kjipt? Snakk om å være med på å lage press om å bruke penger. Mitt barn ønsket selv å ha gryterett til mat i konfirmasjonen. Synes du vi er kjipe da? Ganske spesielt. trodde ikke maten, men konfirmanten, var Poenget med en konfirmasjon. 2
_popcorn_ Skrevet 5. mars 2021 #343 Skrevet 5. mars 2021 Ryddet for avsporinger og krenkende innlegg, og svar til det. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #344 Skrevet 5. mars 2021 Jeg hadde elsket å fått vegansk mat i en konfirmasjon, selv om jeg ikke er veganer selv. Jeg er så lei kjedelig mat som gryteretter, snitter og det vanlige koldtbordet. Gi meg en skikkelig spennende vegansk buffet så hadde jeg kunnet prøvd noe nytt og kanskje funnet noen nye favoritter. Anonymkode: dfb2a...305 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå