Gå til innhold

Er så lei av damer med rusten røst som knegger og ler etter hver setning.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er mest lei øredøvende høylytte kjerringer i 50/60-åra, som ler så høyt at ingen i lokalet kan føre en normal samtale. 

Dette er noe jeg merker ute på cafe, restauranter, osv. når de møtes for å hygge seg. 

Har INGEN problemer med at folk har det gøy, og er i lystig lag - men skulle tro at noen slike gjenger har en konkurranse i hvor høyt de kan le.

Anonymkode: b8055...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er jo et kulturelt fenomen på verdensbasis dette, å le er også noe man må gjøre, spesielt med menn for at de ikke skal bli sure. Viktig for mange menn å føle seg morsomme, så å le med/av andres historier er en selvforsvarsmekanisme for mange, feks: En creepy fyr trakkaserrer deg og prøver å være artig, så ler man med og "spiller med" for å ikke få kraftige rekasjoner som vold, drap, trakkassering, voldtekt, stalkning etc. dette blir en vanesak etter ungdomstiden og man bruker latter som et virkemiddel i sosiale settinger

Anonymkode: b6a07...13a

Det høres vel voldsomt ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg er vel det vi kaller middelaldrende. Nå må jeg altså passe på at jeg både ler riktig, og bader riktig( en annen tråd her). Kan dere "mugne" og fornøyde fortelle meg hvor glad/ eller lite glad, jeg har tillatelse til å være? For vi har visstnok  ikke lov å mene eller synes noe særlig heller. 

Jeg vil likevel anbefale dere å se på dere selv, før dere klager over alt mulig hos andre. 

Anonymkode: 44656...de2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye ondt og slemt i verden man kan irritere seg over, og du irriterer deg over mennesker som ler? Du irritere deg over stemmen til folk? Så bitter! Jeg blir glad hver gang jeg hører eller ser folk som ler. Så fint at folk har det bra!

Vi trenger flere glade folk og færre bitre, sinte mennesker i denne verden.

Anonymkode: 150a0...e94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, jeg er vel det vi kaller middelaldrende. Nå må jeg altså passe på at jeg både ler riktig, og bader riktig( en annen tråd her). Kan dere "mugne" og fornøyde fortelle meg hvor glad/ eller lite glad, jeg har tillatelse til å være? For vi har visstnok  ikke lov å mene eller synes noe særlig heller. 

Jeg vil likevel anbefale dere å se på dere selv, før dere klager over alt mulig hos andre. 

Anonymkode: 44656...de2

Du må også passe på hvordan du spiser boller, ta digre jafs alt annet er mangel på selvinnsikt.

Anonymkode: d07a7...ebe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så mye ondt og slemt i verden man kan irritere seg over, og du irriterer deg over mennesker som ler? Du irritere deg over stemmen til folk? Så bitter! Jeg blir glad hver gang jeg hører eller ser folk som ler. Så fint at folk har det bra!

Vi trenger flere glade folk og færre bitre, sinte mennesker i denne verden.

Anonymkode: 150a0...e94

Dette 👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må også passe på hvordan du spiser boller, ta digre jafs alt annet er mangel på selvinnsikt.

Anonymkode: d07a7...ebe

Ja, jeg forstår det nå😂😂😂

Anonymkode: 44656...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner faktisk et par damer som er slik.. møter de på butikken så sier de Hei! Hahaha... synes det er slitsomt og krampeaktig. De ler etter hver setning 

Anonymkode: aa6ab...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...