Gå til innhold

Er så lei av damer med rusten røst som knegger og ler etter hver setning.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

jeg skjønner ikke hva du mener, du må gjerne utdype

Anonymkode: 73fb7...ad7

Ts her.

Jeg: Hei, du skal trene du også ser jeg?

Hun: He he he, ja det blir nok bare litt intervalltrening i dag, har familie på vinterferie hjemme, he he he he

Jeg: Så hyggelig med besøk da

Hun: He he he, ja vil jo være med de mest mulig, men må trene litt også, he he he

Anonymkode: 8689e...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet heldigvis ikke om noen sånne. Er ikke så mange som har røykestemme lenger. 

Anonymkode: d5c01...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke de er glade hvert 30 sekund når de snakker. Det er vel uvane og nervøs latter.

Anonymkode: 8689e...aac

Ja, kanskje de blir litt nervøse rundt strenge og mugne mennesker?

Anonymkode: e75f4...496

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har du ikke lagt merke til folk som ler når de snakker?

Det kommer ofte en latter etter at de er ferdig med å prate, eller så ler de midt i setningen?

Ofte er det voksne damer med røykestemme, men det kan være tilfeldig.

Ts

Anonymkode: 8689e...aac

Har heller aldri opplevd dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen er slik, men vil ikke si at det nødvendigvis gjelder bare middelaldrende kvinner. Tror rett og slett det er en uvane enkelte legger seg til. Jeg blir utilpass og forvirret av slik atferd, og responderer da gjerne med nervøs latter, og med det blir jo også galskapen komplett😳.

Anonymkode: 06ba0...919

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg tror at hos mange er det nervøs latter, eller uvane.

Alt er jo ikke så morsomt at man MÅ le.

Ts

Anonymkode: 8689e...aac

Jeg synes det gjerne er damer 60+ som gjør det. Min svigermor er en av dem. Jeg blir veldig stresset av det. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, noen er slik, men vil ikke si at det nødvendigvis gjelder bare middelaldrende kvinner. Tror rett og slett det er en uvane enkelte legger seg til. Jeg blir utilpass og forvirret av slik atferd, og responderer da gjerne med nervøs latter, og med det blir jo også galskapen komplett😳.

Anonymkode: 06ba0...919

Jeg blir også utilpass og forvirret, men tror jeg ender mer med å sitte og skule litt morskt med rynket panne. Uff, ikke så hyggelig. 

Anonymkode: 7c5cb...f9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå enig med deg ts. Noe annet som irriterer meg grenseløst er folk som skal smile- konstant, hele forbanna tiden. Alt er ikke bare bra og god stemning, så de kan legge fra seg den dårlig uvanen med det samme.

Anonymkode: 3c32b...a3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det noen måter middelaldrende kvinner kan oppføre seg på, uten at det blir feil egentlig? 

Anonymkode: b8953...d2b

Nei, det er ikke det. Derfor er det bare like godt å gjøre som en vil og vise fingeren, litt sånn innimellom. 🥂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er 52 så, er jo i den gruppen jeg skriver om, men jeg ler kun når noe er artig

Ts

Anonymkode: 8689e...aac

Men du virker jo veldig uvitende for alderen. Å smile eller le er en «jeg er ikke farlig»-signalisering. Kvinner gjør dette mer enn menn. Jeg lærte dette på høyskole for over 30 år siden - de kjørte noe som het bøllekurs. Ikke for at man skulle bli en bølle, men for å lære seg å snakke i arbeidslivet... 

Det er/var nemlig en kjønnsforskjell. Mannen som sier sitt alvorlig og usmilende vs kvinnen som sier sitt like seriøst - men så undergraver sitt eget budskap med en avvæpnende liten latter til slutt. 

Noe latter er selvsagt nervøs, enkelte få har det som en uvane, men mange er bare generelt gladlynte og blide. Jeg er litt for mye som deg og ler ikke så lett, og det ser jeg på som en mangel hos meg selv. Skulle gjerne ledd mer!

Anonymkode: 9886a...97e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg tenker folk som ler etter hver setning, enten er veldig nervøse eller usikre, tror det er en måte å prøve å skjule det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men du virker jo veldig uvitende for alderen. Å smile eller le er en «jeg er ikke farlig»-signalisering. Kvinner gjør dette mer enn menn. Jeg lærte dette på høyskole for over 30 år siden - de kjørte noe som het bøllekurs. Ikke for at man skulle bli en bølle, men for å lære seg å snakke i arbeidslivet... 

Det er/var nemlig en kjønnsforskjell. Mannen som sier sitt alvorlig og usmilende vs kvinnen som sier sitt like seriøst - men så undergraver sitt eget budskap med en avvæpnende liten latter til slutt. 

Noe latter er selvsagt nervøs, enkelte få har det som en uvane, men mange er bare generelt gladlynte og blide. Jeg er litt for mye som deg og ler ikke så lett, og det ser jeg på som en mangel hos meg selv. Skulle gjerne ledd mer!

Anonymkode: 9886a...97e

Ts her

Jeg ler og er en spøkefull person som ofte kommer med en kommentar som får folk til å le, men dette er annerledes.

Jeg mener folk som knegger/ ler litt bare de skal presentere seg, spørre om veien til nærmeste apotek eller  fortelle om barnet sitt som har bursdag.

Anonymkode: 8689e...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har sett parterapi, mener du sånn som hun som spiller nye dama til Kjell Simen? (Hun heter vel Siv Anita irl)

Anonymkode: d2a6d...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du har sett parterapi, mener du sånn som hun som spiller nye dama til Kjell Simen? (Hun heter vel Siv Anita irl)

Anonymkode: d2a6d...b96

Jaaa 😁akkurat sånn, selv om hun gjør det veldig mye da.

Ts

Anonymkode: 8689e...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ts her

Jeg ler og er en spøkefull person som ofte kommer med en kommentar som får folk til å le, men dette er annerledes.

Jeg mener folk som knegger/ ler litt bare de skal presentere seg, spørre om veien til nærmeste apotek eller  fortelle om barnet sitt som har bursdag.

Anonymkode: 8689e...aac

Ja, og det er det jeg sier til deg. Det er et «jeg er ikke farlig»-signal.

Anonymkode: 9886a...97e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, og det er det jeg sier til deg. Det er et «jeg er ikke farlig»-signal.

Anonymkode: 9886a...97e

Sikkert også ubevisst , men veldig irriterende å høre på "knegging" nesten hver gang de skal prate.

Ts

Anonymkode: 8689e...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sitte hjemme og være muggen alene da vet du, så slipper du å høre glade mennesker. Tar kneggende hes latter mange ganger før jeg hadde brukt tid med en muggen dame som irriterer seg over ingenting. 

Anonymkode: a6957...f0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...