Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Hvem faen er det som tar opp telefonen når kista bæres ut. Og enda verre, poster det..

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jolanda skrev (57 minutter siden):

Hvem faen er det som tar opp telefonen når kista bæres ut. Og enda verre, poster det..

Helt sykt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (5 timer siden):

Hva var greia med at hun måtte ordne med banken og tingretten for å få nøkklene til huset til bestemoren? 

Det er sånn at når noen dør, så skal skifteretten inn. Dvs at arv skal oppsummeres. Dette kan være innbo og bankkonto. Som pårørende har man ikke lov til å låse seg inn med mindre det er noe i boligen som er akutt (kan være dyr, strøm osv som trenger umiddelbar handling). 

Dette ble gjort da et nært familiemedlem døde i fjor vår. Alle nøkler måtte leveres inn til en person, og personen måtte levere fra seg nøkler til en annen.  Men så fort begravelsen var over, så fikk man nøklene tilbake. Da var dødsboet oppgjort til de som hadde rett på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (9 timer siden):

Hvem faen er det som tar opp telefonen når kista bæres ut. Og enda verre, poster det..

En influencer. Husker da farmora til CBE døde,hun poserte i minimale klær på kirkegården. Influencere will influence..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (8 timer siden):

Det er sånn at når noen dør, så skal skifteretten inn. Dvs at arv skal oppsummeres. Dette kan være innbo og bankkonto. Som pårørende har man ikke lov til å låse seg inn med mindre det er noe i boligen som er akutt (kan være dyr, strøm osv som trenger umiddelbar handling). 

Dette ble gjort da et nært familiemedlem døde i fjor vår. Alle nøkler måtte leveres inn til en person, og personen måtte levere fra seg nøkler til en annen.  Men så fort begravelsen var over, så fikk man nøklene tilbake. Da var dødsboet oppgjort til de som hadde rett på det. 

Vi er i denne prosessen nå og har hatt nøkler hele veien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (8 timer siden):

Vi er i denne prosessen nå og har hatt nøkler hele veien. 

Det hadde vi i fjor også, var aldri noe tema at vi ikke kunne inn i huset osv. Var 5 stykk som hadde nøkkler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho her burde slutte som influencer og gå tilbake til å jobbe som journalist (synes huske ho er utdanna som det) dette tullet med å framstå som ho har det verst i hele verden er bare kvalmt, særlig når det blandes med reklame og duckface poseringer. 🤯
 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (På 17.6.2022 den 2.26):

Det er sånn at når noen dør, så skal skifteretten inn. Dvs at arv skal oppsummeres. Dette kan være innbo og bankkonto. Som pårørende har man ikke lov til å låse seg inn med mindre det er noe i boligen som er akutt (kan være dyr, strøm osv som trenger umiddelbar handling). 

Dette ble gjort da et nært familiemedlem døde i fjor vår. Alle nøkler måtte leveres inn til en person, og personen måtte levere fra seg nøkler til en annen.  Men så fort begravelsen var over, så fikk man nøklene tilbake. Da var dødsboet oppgjort til de som hadde rett på det. 

Dette stemmer ikke. Det som blir stengt er bankkontoen til den avdøde.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (9 timer siden):

Ho her burde slutte som influencer og gå tilbake til å jobbe som journalist (synes huske ho er utdanna som det) dette tullet med å framstå som ho har det verst i hele verden er bare kvalmt, særlig når det blandes med reklame og duckface poseringer. 🤯
 

Enig. Og kan ikke fatte hvordan hun kan lære bort andre, hun kan jo ikke merke reklame riktig og er verdens dårligste på å ta i mot kritikk🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (23 timer siden):

Ho her burde slutte som influencer og gå tilbake til å jobbe som journalist (synes huske ho er utdanna som det) dette tullet med å framstå som ho har det verst i hele verden er bare kvalmt, særlig når det blandes med reklame og duckface poseringer. 🤯
 

Bedre betalt å influence

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden går rundt i hodet på henne? Tenker hun virkelig at det er greit å legge ut den videoen av datteren på TikTok? Dukket opp på FYP min og jeg ble helt sjokkert.. Greit at barn sier sånn, men det er sånt man kan humre innad i familien - ikke legge ut for hele verden å se🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Hva i all verden går rundt i hodet på henne? Tenker hun virkelig at det er greit å legge ut den videoen av datteren på TikTok? Dukket opp på FYP min og jeg ble helt sjokkert.. Greit at barn sier sånn, men det er sånt man kan humre innad i familien - ikke legge ut for hele verden å se🙄

Det er sånt som kunne vært kjempekjekt å drite ut ungen med i konfirmasjon. Men kun da. 

Jeg er utrolig glad for at mine foreldre ikke hadde filmkamera før jeg hadde vett til å vokte mine ord. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (7 timer siden):

Det er sånt som kunne vært kjempekjekt å drite ut ungen med i konfirmasjon. Men kun da. 

Jeg er utrolig glad for at mine foreldre ikke hadde filmkamera før jeg hadde vett til å vokte mine ord. 

Hadde skilt meg fra foreldrene mine om de hadde tullet med dette i konfen også jeg da😅

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Vet noen hvor Benedicte jobbet før? Hun nevnte på storys at dette var veldig giftig arbeidsplass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (22 timer siden):

Vet noen hvor Benedicte jobbet før? Hun nevnte på storys at dette var veldig giftig arbeidsplass 

Drammens Tidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Møffins skrev (På 28.5.2022 den 2.52):

Hvis det du sier er sant, hvor er alle 10-åringene? Kan ikke se at barn klår sånn. Kan aldri mene å ha sett barn til hverken venninner eller bekjente som klår på puppen til moren sin når de er ferdig med ammetiden. Har heller ikke seksualisert det som jeg ser du prøver å få frem her. Jeg mener bare at det å sette grenser for barn er sunt, og hun klager jo over dette selv men lar henne gjøre det. Hvordan kan barnet lære seg hva intimgrense er når det er fritt frem til å klå på puppen til moren sin? 

Det er jo vesentlig stor forskjell på å være 10 år og på å være typ 2 år da, det skjønner vel du også?! 😅 
Min på 1,5 år stikker også hånda nedi genseren min, spiller ingen rolle hvor vi er, ofte vrir og drar han i brystvorta også 😅 Men det er absolutt ingenting «ekkelt» eller seksuelt med det, det er hans trygghet som han har hatt siden han kom til verden. De vokser det jo av seg, 5 åringen min gjør ikke sånn. Det handler jo ikke om å klå på puppene, så utrolig ekle utsagn .. 
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (På 1.7.2022 den 19.36):

Vet noen hvor Benedicte jobbet før? Hun nevnte på storys at dette var veldig giftig arbeidsplass 

Og også drm24. Var drm24 hun hintet til, ikke Drammens tidene. 
 

Bare gå inn på facebookprofil hennes det så står ALLE arbeidsplasser og utdanninger hun har hatt ever der😂😂 viktig å få frem alle sine «bragder». 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (På 16.6.2022 den 19.16):

Alt må jo dokumenteres vel🤷‍♀️ Må melke dødsfallet for hva det er verdt.

Over til noe annet. Mener jeg leste at hun var modell. Hva slags modell?

Er noe modell for Gulskogen senter tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 18.6.2022 den 8.10):

Dette stemmer ikke. Det som blir stengt er bankkontoen til den avdøde.

Det kommer ann på om det er privat eller offentlig skifte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...