Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Det kommer ann på om det er privat eller offentlig skifte

Ja, men privat skifte er det aller mest vanlige. Offentlig skifte er dyrt med advokater osv og benyttes om det er uenighet om arven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (1 time siden):

Ja, men privat skifte er det aller mest vanlige. Offentlig skifte er dyrt med advokater osv og benyttes om det er uenighet om arven.

Ja, jeg er klar over det, men det kan jo være tilfelle i den saken ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg ser er influensere som skal fremme kropps positivitet men så ser man tydelig at de står i unaturlige, rare stillinger som gjør at kroppen ser tynnere ut en det den er… ref:  Brannfakkel reel der Benedicte står i bikini i unaturlig stilling med rompa trykt ut for å se tynnere ut - mens innlegget handler om at kropp er kropp uansett størrelse osv… dobbeltmoral 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Forlate en sovende unge i båten 30 meter unna, for en Bjørn Rosenstrøm konsert? Med babycall på innerlomma? Er hun seriøs?? 😳

  • Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenTippTopp skrev (14 minutter siden):

Forlate en sovende unge i båten 30 meter unna, for en Bjørn Rosenstrøm konsert? Med babycall på innerlomma? Er hun seriøs?? 😳

Har ikke ord...Det er mye som kan skje på alle de 15 minuttene hun ikke sjekket henne! Og det å være på en konsert med høy musikk og masse folk gjør det ikke lett å høre babycallen og kan være fort gjort å glemme av å sjekke ungen hvis man har det for gøy! Har man ikke barnevakt kan ikke begge gå. Burde ikke være vanskelig å sette barnets behov foran sine egne🤦‍♀️ 

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den dama er definisjonen på drøy😳 Nå gikk det jo bra, takk og pris! Men det der kunne gått skikkelig galt. Tenk om ungen hadde våknet uten å lage masse lyd, gått ut på dekk for å se etter mamma og pappa og ramlet uti? Nei, uff. Sånt gjør man faktisk bare ikke. 

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Har ikke ord...Det er mye som kan skje på alle de 15 minuttene hun ikke sjekket henne! Og det å være på en konsert med høy musikk og masse folk gjør det ikke lett å høre babycallen og kan være fort gjort å glemme av å sjekke ungen hvis man har det for gøy! Har man ikke barnevakt kan ikke begge gå. Burde ikke være vanskelig å sette barnets behov foran sine egne🤦‍♀️ 

Minner faktisk om at Maddie McCann ble bortført på 30 min. Her er det en båt med mye folk rundt. Jeg synes det er uansvarlig.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (Akkurat nå):

Minner faktisk om at Maddie McCann ble bortført på 30 min. Her er det en båt med mye folk rundt. Jeg synes det er uansvarlig.

Ja,den saken er også noe av det første jeg tenkte på. Fatter ikke at de mener at dette var en ok ting å gjøre! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så drøyt at jeg nesten ikke tror det er sant. Måtte se storyen flere ganger for å se om jeg hadde forstått det riktig. 
Det er løvemammaen sin det! 🤮

Endret av Addie
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk veldig bekymringsfullt! Fikk rett og slett sjokk. En ting er å gjøre det(som er helt uakseptabelt) men å dele det i tillegg viser jo null innsikt. Mange fulle folk i nærheten og på en båt. Uff. Er det virkelig sant? 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er en babycall godt for på en konsert uansett? 
Dette har ingen ting med «Karens, mumshaming eller tapere på kvinneguiden å gjøre», noe som garantert blir hennes eventuelle forsvarstale. Det her er bare så langt over hva som er forsvarlig og innenfor at jeg blir helt sjokkert.

  • Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellasnella skrev (4 minutter siden):

Hva i all verden er en babycall godt for på en konsert uansett? 
Dette har ingen ting med «Karens, mumshaming eller tapere på kvinneguiden å gjøre», noe som garantert blir hennes eventuelle forsvarstale. Det her er bare så langt over hva som er forsvarlig og innenfor at jeg blir helt sjokkert.

Nettop! Og når man må gå fra konserten hvert kvarter som hun sa hun gjorde,hva er poenget med konsert i det hele tatt? Pass heller på at ungen er trygg hele tiden! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Ja,den saken er også noe av det første jeg tenkte på. Fatter ikke at de mener at dette var en ok ting å gjøre! 

Jeg hadde vært mer redd for at ungen skulle våkne og lete etter mamma og eventuelt falt på sjøen... Hadde aldri turt å la et så lite barn være alene i båt..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde sendt mannen på konsert, smelt opp en serie i båten og vært der for ungen. Er ikke noe poeng å gå fra konserten hvert 15. minutt som noen andre skriver over her.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Jeg har hatt sansen for Benedicte og har også benyttet hennes tjenester i Equal. Det stopper nå. Hvordan kan noen være så uansvarlig? 

  • Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som kommenterer med anonyme brukere på instagram, det ser så useriøst ut.. bruk heller deres egne navn, hvis hun har latt ungen være igjen alene er det IKKE bra!!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (8 minutter siden):

Vi vet jo ikke 100% om dette er sant?

Hun la ut alt om kvelden på instagram. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (32 minutter siden):

Vi vet jo ikke 100% om dette er sant?

Hun skrev det selv 

Men uansett, så har hun jo et ansvar som påvirker over hva slags signaler hun sender ut til sine følgere. Og det er overhodet ikke innafor å fremme et valg om å forlate sitt lille barn sovende alene på en båt. Om hun har gjort dette for klikk eller tull, så er det nesten like alvorlig. Det vitner jo om manglende dømmekraft de luxe. 

En annen ting er jo samboeren hennes. Tydelig at han var beruset på videoene. Det er like ansvarsløst å drikke seg full når en er sammen med barnet og i tillegg på en båt. 🤬

 

bih.png

Endret av Bulsara
  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...