Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Anonyym97 skrev (29 minutter siden):

Vi vet jo ikke 100% om dette er sant?

Hun la jo ut fet selv 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonyym97 skrev (31 minutter siden):

Vi vet jo ikke 100% om dette er sant?

Hun skrev jo en egen story med info om hva de gjorde med Leah. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Hun skrev jo en egen story med info om hva de gjorde med Leah. 

 

Det så jeg, men vi SER ikke barnet alene i båten. Plutselig har hun sagt noe sånn for å se hvordan andre reagerer, hun gjør jo så mye rart…😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (10 minutter siden):

Det så jeg, men vi SER ikke barnet alene i båten. Plutselig har hun sagt noe sånn for å se hvordan andre reagerer, hun gjør jo så mye rart…😵

Det er nok en grunn til at infoen kom først etter de var tilbake i båten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun holder på å miste en god del av dømmekraften sin.

For ett par helger siden la hun ut at de reddet en gutt som fikk juling og kunne druknet. Dagen etter måtte hun poengtere at det ikke var noe for pressen. Ting gikk bra og han var ikke nær å drukkne likevel.

 

Nå dette med fest og L sover alene på båten. 

 

Alt må ikke deles på sosiale medier.

 

Screenshot_20220711-005124_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
La til bilde
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt er det jo.. jeg håper for hennes del at de hadde barnevakt og at det var for å provosere. 😬 for det er jo såpass drøyt at det er nok ikke sant.. vil vel heller skape litt blest..

2F83D293-10E2-403C-AF97-BE3B9655A055.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay

Jeg tror dessverre det er sant.

Hvis hun ville provosere hadde hun nok IKKE dempet historien ved å poengtere at:

*hun var edru

*at det var kun 30 m til båten

*hun sjekket hvert kvarter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å kritisere andre, men denne saken gjorde meg sint. Det verste var å forlate barnet på båten, pga manglende sikkerhet. Men at pappaen drakk seg dritings når de skal sove i en liten båt (samme lugar?), blir også veldig feil for meg. Og når man legger sånn oppførsel ut offentlig, så må man i tillegg være svært dum.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Men vet vi her inne med 100% sikkerhet at barnet var på båten.. at ikke noen har hentet henne og var barnepasser? Om hun var på båten(så Snapchat) når de festet slik så burde BV bli kontaktet 

 

Hun har jo sagt det selv at Datteren var alene på båten. Og forsvart hvorfor hun syns det var ok (kort vei til båt, sjekket henne hele tiden osv). 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den babycallen kan ikke hjelpe stort heller, ingen sjangs til å verken høre eller kjenne vibrering fra den inne der det er høy musikk…..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (33 minutter siden):

Hun har jo sagt det selv at Datteren var alene på båten. Og forsvart hvorfor hun syns det var ok (kort vei til båt, sjekket henne hele tiden osv). 

 

Jeg så dette nå og jeg så mer av Snapchat hennes.. å det er jo mye mere enn 30 meter fra den båten til der hvor festen var. Herregud hvor lite klok er hun. Dra fra barnet på den måten? Håper mange varsler BV om dette. For her er det en grunn til og si ifra

 

 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår helt ærlig ikke hvordan man a)kan gjøre noe så uforsvarlig og b)hvorfor man absolutt må drikke seg dritings når det er barn hjemme/på båten. Jeg kan også nyte et glass vin med mitt barn i samme hus, men verken jeg eller far ville noen gang drikket oss dritings mens barnet var sammen med oss (selv om det sov, tenk om det våkner og ser en eller begge foreldrene fulle, så utrolig utrygt det må være) . En av oss er selvsagt alltid 100% edru når vi har barnet mens den andre kanskje drikker en øl til maten, men aldri mer enn det, aldri!

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sportsidioten skrev (58 minutter siden):

Jeg forstår helt ærlig ikke hvordan man a)kan gjøre noe så uforsvarlig og b)hvorfor man absolutt må drikke seg dritings når det er barn hjemme/på båten. Jeg kan også nyte et glass vin med mitt barn i samme hus, men verken jeg eller far ville noen gang drikket oss dritings mens barnet var sammen med oss (selv om det sov, tenk om det våkner og ser en eller begge foreldrene fulle, så utrolig utrygt det må være) . En av oss er selvsagt alltid 100% edru når vi har barnet mens den andre kanskje drikker en øl til maten, men aldri mer enn det, aldri!

Er så enig med deg.. å tenk om barnet våknet,går halvtrøtt ut på båten og detter over bord😟 jeg får helt vondt i magen av tanken på dette. Da hjelper det ikke å være "kun" 30 meter unna som hun antyder

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet. Man forlater da ikke et sovende barn alene i en båt?? Hva hvis barnet våknet og fant veien ut? Noen konsekvenser er så fatale at man ikke tar sjansen. 

Endret av Lill :)
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt! Mye kan skje på 15 min, og en babycall hjelper lite på en konsert. Brann, kidnapping.. nei fysj! Jeg får helt vondt! Hun burde holdt seg i båten og evnt latt mannen feste alene!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok skjermopptak av alt, inkludert videoen fra 13.juli som viser at «dagens» bilde på story om at de er på lekeplassen ikke er sant. Jeg har meldt til barnevernet, med navn. Det er dessverre ikke mulig å legge ved vedlegg, men videoene blir lagret i tilfelle BV vil ha de.

På jodel, skrev noen at de hadde sendt henne melding og fått til svar at barnet blant annet var innelåst. Så da drukner kanskje ikke barnet av å forlate sengen sin, men hun kunne til gjengjeld ha brent inne hvis det ble brann. Det er ingen bedre skjebne det. Skammelig. Etter ulykken med brannskade for 2 år siden, burde de da vite at ulykker fort skjer, spesielt når ingen følger med.

  • Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ord. Skal ikke hive dama under bussen, kjenner henne ikke. Handlingene derimot har jeg ikke ord for. Om det stemmer er det ekstremt uansvarlig! Får vondt i magen av å tenke på barnet, alene på en båt, i seine nattestimer med berusede folk i området, hun kunne våknet, falt på sjøen, Brann, kidnapping og drukning. Jeg klarer ikke forstå logikken og som ansatt i bv hadde jeg reagert sterkt på en slik bekymringsmelding. Håper familien får veiledning fremover ♥️

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsidioten skrev (2 timer siden):

Jeg forstår helt ærlig ikke hvordan man a)kan gjøre noe så uforsvarlig og b)hvorfor man absolutt må drikke seg dritings når det er barn hjemme/på båten. Jeg kan også nyte et glass vin med mitt barn i samme hus, men verken jeg eller far ville noen gang drikket oss dritings mens barnet var sammen med oss (selv om det sov, tenk om det våkner og ser en eller begge foreldrene fulle, så utrolig utrygt det må være) . En av oss er selvsagt alltid 100% edru når vi har barnet mens den andre kanskje drikker en øl til maten, men aldri mer enn det, aldri!

Det hun sa!!!!! 👆🏻🙌🏻 

Også er det virkelig på tide å ta ansvar for det man publiserer, og ikke minst for hva man velger å utsette barna sine for... 

Fyll og rølp hører så absolutt ikke hjemme på en ferie med barn involvert! Det kan gjøres i så mange andre anledninger uten barn tilstede. Blir trist når jeg ser at voksne mennesker setter sine egne behov for drikke seg dritings, foran sine egne barn😞 Sånne skulle rett og slett ikke hatt barn....

Endret av Frublå
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...