Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Hun spør ALLTID på Instagram om hun kjenner noen som kan gjøre tjenester for henne. Som nå spør hun etter om hun kjenner noen som «kan lage pergola eller garasje». Hvis du er så suksessrik så betal folk det jobben koster og ikke «tigg» etter hjelp! Ikke første gangen hun gjør dette. Håper vel på å få sponset garasje eller pergola. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er så «plagsomt» eller «irriterende» at kidden sitter å koser pupp fordi barnet har blitt ammet tidligere. Er det ikke da på tide og si nei? 
Jeg forstår ikke greia.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (På 13.4.2022 den 2.42):

Hele det equal agency opplegget er jo bare flaut. Gjeng med voksne damer som tror de skal bli superrike og anerkjente. Realiteten er at disse jentene er de som aldri nådde opp i sosial status på skolen..😂 Får nesten vondt av de, vondt å se hvor hardt de prøver å bli noe. Det er ikke engang bemerkelsesverdig eller «empowering», bare flaut å følge med på. Men klarer jo ikke dy meg heller, for det er så nørdeopplegg. Blir som et trainwreck man ikke kan ta øynene vekk fra. 

Ja da ble denne kommentaren en reels, gitt:duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt henne med en viss fascinasjon en stund nå. En freshere versjon av Anne Brith.


 Hun har hatt 31000 følgere veldig lenge - null bevegelse. Interessant når du fremstiller deg selv som Norges største stjerne.

hun prøvde å bli Kristin Gjelsvik med litt påtatt sterke meninger om Onlyfans for litt siden, fikk tilogmed komme på Debatten(!) men fikk ikke 1 ny følger. Equal Agency har vel foreløpig ikke produsert 1 eneste influencer med en viss suksess? 
hvor mange lyttere har denne podcasten Karrierekvinner? Finner den ikke på pod-listen i det hele tatt. Hadde kanskje hjulpet om det faktisk deltok en karrierekvinne i praten? 
 

hva tjente hun som influencer i 2021 - noen som vet hvordan man sjekker ? 
hva omsatte AS’et for? Hva går pengene til, med tanke på de som betaler for å være med i Equal? I dont get it 

ellers meget god underholdning når hun har på seg dress og chanelveska for å fremstå som powerlady. Powerlady helt uten innhold. Kjipt, for hun har jo absolutt noen kule personlige egenskaper som kanskje kunne vært brukt til noe produktivt i samfunnet.

 

  • Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Fredrik29 skrev (1 time siden):

Har fulgt henne med en viss fascinasjon en stund nå. En freshere versjon av Anne Brith.


 Hun har hatt 31000 følgere veldig lenge - null bevegelse. Interessant når du fremstiller deg selv som Norges største stjerne.

hun prøvde å bli Kristin Gjelsvik med litt påtatt sterke meninger om Onlyfans for litt siden, fikk tilogmed komme på Debatten(!) men fikk ikke 1 ny følger. Equal Agency har vel foreløpig ikke produsert 1 eneste influencer med en viss suksess? 
hvor mange lyttere har denne podcasten Karrierekvinner? Finner den ikke på pod-listen i det hele tatt. Hadde kanskje hjulpet om det faktisk deltok en karrierekvinne i praten? 
 

hva tjente hun som influencer i 2021 - noen som vet hvordan man sjekker ? 
hva omsatte AS’et for? Hva går pengene til, med tanke på de som betaler for å være med i Equal? I dont get it 

ellers meget god underholdning når hun har på seg dress og chanelveska for å fremstå som powerlady. Powerlady helt uten innhold. Kjipt, for hun har jo absolutt noen kule personlige egenskaper som kanskje kunne vært brukt til noe produktivt i samfunnet.

 

https://www.proff.no/roller/benedicte-isabell-haugaard/svelvik/1990613/
 

Hun hadde bare Enkeltmannsforetak tidligere, Haugaard Frilans. Der er ikke økonomien offentlig. Hun opprettet AS så sent som  januar i år: Benedichte Haugaard AS. Får ikke tall på dette før neste år. 
Equal Agency AS ble stiftet i januar 2021, så der vil det komme tall i løpet av 2022. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fredrik29 said:

Har fulgt henne med en viss fascinasjon en stund nå. En freshere versjon av Anne Brith.


 Hun har hatt 31000 følgere veldig lenge - null bevegelse. Interessant når du fremstiller deg selv som Norges største stjerne.

hun prøvde å bli Kristin Gjelsvik med litt påtatt sterke meninger om Onlyfans for litt siden, fikk tilogmed komme på Debatten(!) men fikk ikke 1 ny følger. Equal Agency har vel foreløpig ikke produsert 1 eneste influencer med en viss suksess? 
hvor mange lyttere har denne podcasten Karrierekvinner? Finner den ikke på pod-listen i det hele tatt. Hadde kanskje hjulpet om det faktisk deltok en karrierekvinne i praten? 
 

hva tjente hun som influencer i 2021 - noen som vet hvordan man sjekker ? 
hva omsatte AS’et for? Hva går pengene til, med tanke på de som betaler for å være med i Equal? I dont get it 

ellers meget god underholdning når hun har på seg dress og chanelveska for å fremstå som powerlady. Powerlady helt uten innhold. Kjipt, for hun har jo absolutt noen kule personlige egenskaper som kanskje kunne vært brukt til noe produktivt i samfunnet.

 

Benedicte Haugaard AS ble først etablert i 2022, så ingen tall tilgjengelige der. Haugaard Frilans fra 2018 er et enkelpersonsforetak, så der er det ikke tilgjengelige tall. Antar at hun har kjørt omsetning gjennom dette firmaet frem til 2022?

Equal agency ble etablert i starten av 2021 og antar at årsregnskap ikke er klart enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrik29 skrev (4 timer siden):

Har fulgt henne med en viss fascinasjon en stund nå. En freshere versjon av Anne Brith.


 Hun har hatt 31000 følgere veldig lenge - null bevegelse. Interessant når du fremstiller deg selv som Norges største stjerne.

hun prøvde å bli Kristin Gjelsvik med litt påtatt sterke meninger om Onlyfans for litt siden, fikk tilogmed komme på Debatten(!) men fikk ikke 1 ny følger. Equal Agency har vel foreløpig ikke produsert 1 eneste influencer med en viss suksess? 
hvor mange lyttere har denne podcasten Karrierekvinner? Finner den ikke på pod-listen i det hele tatt. Hadde kanskje hjulpet om det faktisk deltok en karrierekvinne i praten? 
 

hva tjente hun som influencer i 2021 - noen som vet hvordan man sjekker ? 
hva omsatte AS’et for? Hva går pengene til, med tanke på de som betaler for å være med i Equal? I dont get it 

ellers meget god underholdning når hun har på seg dress og chanelveska for å fremstå som powerlady. Powerlady helt uten innhold. Kjipt, for hun har jo absolutt noen kule personlige egenskaper som kanskje kunne vært brukt til noe produktivt i samfunnet.

 

Nei det der er bare tull, hun hadde 22000 følgere i mars i 2021, så hun har da økt. Sent i fjor tror jeg hun hadde ca 25000.. 

Det er da ikke offentlig enda hva folk tjente i 2021, hverken private eller firma.
Fristen er jo 31.mai... så hvordan mener du noen skal vite dette? Men jeg er nok ganske sikker på hun tjener greit, ser jo hun har mye reklame på både insta og snapchat, og hadde du visst hva disse influenserene tjener på en post så tror jeg du hadde blitt influenser selv 😄

Og hva pengene til Equal går til? De 83 kr i mnd det koster å være medlem? Tror ikke de blir rike på akkurat det medlemskapet i Equal. 

 

Endret av Criador
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da beklager jeg. Husker jeg sjekket instaen hennes i forkant av at hun var på Debatten og da hadde hun 31´

 

Tviler absolutt ikke på at hun tjener gode penger på reklamesamarbeidene hun gjør ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik29 skrev (10 timer siden):

Aha, da beklager jeg. Husker jeg sjekket instaen hennes i forkant av at hun var på Debatten og da hadde hun 31´

 

Tviler absolutt ikke på at hun tjener gode penger på reklamesamarbeidene hun gjør ☺️

Nei, hun hadde ikke så mange i fjor høst altså :) Så da tror jeg du husker feil. Hun lå på rundt 25-26 før jul. Jeg har fulgt med selv for jeg syns hun har steget mye siste året... Dvs stikk motsatt av hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette Equal programmet Helene Drage hadde prøvd ut hvor hun mistet seg selv? 🤔 Hun ble jo nominert som årets treningsprofil i Equal Awards i november 21 (Equal agency er tagget i innlegget), og man måtte vel være medlem for å bli nominert så vidt jeg husker. Hun har delt mye fra BH også så jeg trodde dette var en faktisk suksessfull influencer (hadde aldri hørt om henne før). 

Endret av *blueberry*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Criador skrev (På 21.4.2022 den 21.31):

Nei det der er bare tull, hun hadde 22000 følgere i mars i 2021, så hun har da økt. Sent i fjor tror jeg hun hadde ca 25000.. 

Det er da ikke offentlig enda hva folk tjente i 2021, hverken private eller firma.
Fristen er jo 31.mai... så hvordan mener du noen skal vite dette? Men jeg er nok ganske sikker på hun tjener greit, ser jo hun har mye reklame på både insta og snapchat, og hadde du visst hva disse influenserene tjener på en post så tror jeg du hadde blitt influenser selv 😄

Og hva pengene til Equal går til? De 83 kr i mnd det koster å være medlem? Tror ikke de blir rike på akkurat det medlemskapet i Equal. 

 

https://www.instagram.com/reel/CaXAw04KV7v/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
 

I følge dette innlegget tok BH ut 1,2 millioner kroner i lønn i 2021. I desember alene var inntekten 314.351kr

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Criador skrev (På 21.4.2022 den 21.31):

Nei det der er bare tull, hun hadde 22000 følgere i mars i 2021, så hun har da økt. Sent i fjor tror jeg hun hadde ca 25000.. 

Det er da ikke offentlig enda hva folk tjente i 2021, hverken private eller firma.
Fristen er jo 31.mai... så hvordan mener du noen skal vite dette? Men jeg er nok ganske sikker på hun tjener greit, ser jo hun har mye reklame på både insta og snapchat, og hadde du visst hva disse influenserene tjener på en post så tror jeg du hadde blitt influenser selv 😄

Og hva pengene til Equal går til? De 83 kr i mnd det koster å være medlem? Tror ikke de blir rike på akkurat det medlemskapet i Equal. 

 

Nå er det i alle fall mulig å kjøpe kurset Influencerpro til 8990,-. Da begynner vi å snakke om større summer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte faktisk veldig godt det nyeste innlegget hennes som hun postet på Instagram nå, helt til hun måtte «snikskryte» på slutten der og utgi seg for at hun var populær og ettertraktet😂 Er det mulig å være så selvsentrert liksom? Må alltid få slengt med noe om seg selv på slike innlegg. 

485F5A69-7616-44F4-A453-33001A17C83F.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så solgte hun vel datteren sin rimelig mye og, sensommeren 2020 etter ulykken med brannskade med mye oppdateringer fra sykehusoppholdet. Følgertallet steg da.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2022 at 1:55 PM, Møffins said:

Man er på en måte med på «reisen» av dette når ALT blir delt i SoMe. Og nei, det er ikke lett å vite hva dette egentlig dreier seg om annet enn at jeg vet det koster den alminnelige dama masse penger. Det å følge drømmene sine er èn ting, men å utnytte andre for egen vinning er ikke greit. Mange som følte seg oversett på skolen eller ikke var kul nok har som regel en tendens til å finne sin tilhørighet og det å bli sett i voksen alder. Ingenting feil med det såklart, men det er disse som er spesielt utsatt for å hive seg på slike ting de lokker med. Å være en del av noe større, men det koster masse penger. Det jeg reagerer på er at det er utnytting av mennesker som aldri har følt en tilhørighet, som blir lovet det. Og kanskje de føler de tilhører noe, men lommeboka blir tynnere og tynnere for hvert kurs de bør ta for å bli en suksessfull influenser. Jeg synes ikke det er kleint eller kvalmt og snakke ned om noe som lopper folk for penger for å oppnå noe som gjerne tar flere år og dedikasjon. Det er begrenset hvor mange som kan bli en så stor og mektig person at man faktisk kan leve av det. Man blir ikke en «bossbabe» av å leve på å reklamere for mye drit. 
 

Men ja, hvis man føler man blir skikkelig bossbabe av å reklamere for saker og ting på SoMe og får inn noen slanter (som går i minus igjen pga kursdeltagelser og coaching) så kjør på😂 Jeg for min del er glad jeg har en ordentlig, fast og trygg jobb som jeg vet er stabil. Noe dette de driver med ikke er. 

Litt uenig med deg. De fleste store og rike folk er gründere og de blei så rike ikke pga trygg jobb. Fast trygg jobb er på en måte komfortsone hvor du neppe tjener millioner på (ja, noen i olje mm gjør det da).

 

Annen sak er at det er ikke absolutt alle som kan bli suksessfulle gründere i influencer bransje. Så det er et vanskelig spørsmål 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/9/2022 at 7:26 AM, tullerikke said:

Har hun fiksa leppene sine? 

Tror det er åpenbart at hun har fillers

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (5 timer siden):

Tror det er åpenbart at hun har fillers

Hun har sagt relativt mange ganger at hun IKKE har det, så da tenker jeg det ee mer åpenbart at de er naturlige

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, moncabang said:

Hun har sagt relativt mange ganger at hun IKKE har det, så da tenker jeg det ee mer åpenbart at de er naturlige

Sorry da men jeg har fillers selv og vet kjempegodt hvordan fillers ser ut. Tvile veldig på at slik overleppa som ligne pute er naturlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...