Julie97 Skrevet 5. september 2021 Forfatter #101 Del Skrevet 5. september 2021 14 dpo I dag er jeg 4 uker! Dagene siden positiv test har gått såå utrolig sakte. Syptomene jeg har er vonde bryst, uggen/småkvalm hvis jeg ikke spiser og vondt i ryggen. Jeg går rundt hver dag og kjenner etter om symptomene fortsatt er der, og jeg er livredd for at jeg skal oppleve en SA igjen. Kjenner jeg gleder meg sån til jeg kommer ut av første trimester slik at jeg ikke trenger å være redd lengere. Håper de neste 8 ukene går fort! I morgen tenker jeg å ringe legen for å bestille time til svangerskapskontroll og høre om det er mulig å få en tidlig ultralyd med tanke på at jeg har opplevd en SA, hvis ikke blir det så jeg bestiller det privat. Her er testene jeg har tatt så langt. Den nederste er fra i dag, og den over er 12 dpo. Skulle ønske den var litt sterkere men får håpe det er innafor 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 5. september 2021 #102 Del Skrevet 5. september 2021 Kjempfin økning dette her! Veldig innafor helt klart❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. september 2021 #103 Del Skrevet 5. september 2021 Veldig fin økning dette! 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 6. september 2021 Forfatter #104 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Idag ringtw jeg for å bestille første svangerskapskontroll og for å høre om det er mulig å på TUL. Forsto det sån at det gikk bra, men jeg trodde man måtte søke om dette? Har iallefall første kontroll og ultralyd om 3 uker den 27.09! Da er jeg 7+1, og jeg er så spent 🥰 det er godt å ha noe å se fram mot når dagene går så tregt. Dagens test betrygget meg også veldig da den var mye sterkere idag ❤ Endret 6. september 2021 av Julie97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpe Skrevet 7. september 2021 #105 Del Skrevet 7. september 2021 Må bare legge igjen et spor etter å ha lest dagboka di! Herlig å se sterke tester Vi er omtrent like langt. Tror jeg er 4+4 i dag og uroer meg konstant for at noe skal gå galt. Ventetiden går så tregt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 9. september 2021 Forfatter #106 Del Skrevet 9. september 2021 4+4 I dag er det en uke siden første positive test og jeg tok en ny digital. Og jammen kom det opp 2-3 på den 😄 Jeg har også testet med strimmeltester den siste uka, men nå tror jeg kanskje det ikke er noe vits mer når streken er så sterk 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. september 2021 #107 Del Skrevet 9. september 2021 Såå fin test! Hurra for perfekt økning! Er ikke vits å ta strimler mer etter den første digitale egentlig nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 17. september 2021 Forfatter #108 Del Skrevet 17. september 2021 5 + 5 Idag er jeg 2 dager unna å fullføre 6 uker, og det begynner å gå opp for meg at det kanskje går veien denne gangen. Jeg fikk også 3+ på digital idag, så det er iallefall godt å se at økningen går riktig vei! Ser frem til legetimen min som er om 10 dager for å se om jeg blir henvist til TUL. Noen her som har blitt henvist tidligere og vet hvor lang tid det tar å få ultralydtimen? Jeg bor i trondheim hvis det har noe å si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. september 2021 #109 Del Skrevet 18. september 2021 Gratulerer med flott test! Såå deilig å ha maxet ut testene. Jeg har kun fått akutt TUL hvis jeg har opplevd blødning. Ellers har jeg ringt legen min og fått sendt henvisning på visse uker. I dette svangerskapet har jeg feks ikke opplevd blødning, men allerede ved positiv test avtalte jeg med Medicus (Trondheim) at jeg skulle komme på TUL i uke 8, og med legen min at jeg skulle henvises til TUL i uke 13. Fikk dette pga tidligere dårlige erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 18. september 2021 Forfatter #110 Del Skrevet 18. september 2021 @Amatariel Okei, da er jeg spent på hva legen min sier og om jeg får noen TUL i det hele tatt. Hun er heldigvis veldig snill når det kommer til slike ting som oftest 🙈 Jeg har bestilt em privat ultralyd 9 oktober som jeg kommer til å gå på hvis jeg ikke får ultralyd før i uke 12-13 gjennom legen bare for å se om det er noe liv i det hele tatt. Da vil jeg være 8+6. Er litt usikker på om jeg klarer å vente så lenge da, og om jeg eventuelt skal flytte den fram en uke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 19. september 2021 #111 Del Skrevet 19. september 2021 så flott med stigning på testene! 😍 håper du får komme inn kjapt på TUL 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 27. september 2021 Forfatter #112 Del Skrevet 27. september 2021 7 + 1 Da har jeg vært på min første svangerskapskontroll og det føles ut som et steg nærmere riktig retning iallefall! Jeg spurte om tidlig ultralyd og legen min sa at det er en veldig liten sjanse for at jeg får det selv om hun henviser meg. Det måtte visst være en større grunn til det enn en tidligere SA og redsel for en ny. Derfor har jeg bestilt TUL nå på onsdag istedet. Jeg både gleder meg veldig samtidig som jeg er supernervøs for om det er noe feil. Håper de neste 2 dagene går veldig raskt så jeg bare får det unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. september 2021 #113 Del Skrevet 28. september 2021 Greit å bestille selv når det blir sånn ja For deg vil det jo helt klart være verdt å se at det er noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 30. september 2021 #114 Del Skrevet 30. september 2021 Jeg håper det gikk fint på ultralyden på onsdag 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 30. september 2021 Forfatter #115 Del Skrevet 30. september 2021 @Juss-jenta Jeg glemte helt å oppdatere her 🙈 Det gikk veldig bra på ultralyd! Hun tok bare utvendig ultralyd, noe jeg synes var litt kjipt siden vi ikke så like mye da. Men vi så en liten bønne med et hjerte som flikret. Jeg ble målt til 7+3 akkurat slik jeg trodde, og bebisen hadde hjerterytme på 151 slag i minuttet ❤ Så vi fikk se det viktigste, at det faktisk var noe der og et hjerte som slo 🥰 nå kan vi puste litt igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 1. oktober 2021 #116 Del Skrevet 1. oktober 2021 Hurraa for minibønne med bankende hjerte!😍 Så gode nyheter❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 1. oktober 2021 #117 Del Skrevet 1. oktober 2021 (endret) Så kjekt å lese at alt gikk bra 😍 Tok selv utvendig ultralyd i uke 7. Bildene ble en del klarere enn ditt, men det er ikke så mye å se på så tidlig uansett 🙈 Ser bare ut som en reke. Var mye kjekkere i uke 10 syntes jeg 🤩 Endret 1. oktober 2021 av Juss-jenta La ved bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. oktober 2021 #118 Del Skrevet 1. oktober 2021 Åå så godt å høre at alt gikk fint! Litt rart med utvendig så tidlig ja, men så tidlig så ser man jo ikke noe mer enn en bønne med blinkende hjerte uansett - og det er jo akkurat det man vil se ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 1. oktober 2021 #119 Del Skrevet 1. oktober 2021 Så koselig aww ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie97 Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter #120 Del Skrevet 18. oktober 2021 10 + 1 Nå er det lenge siden jeg har kommet med en oppdatering her 🙈 Jeg har vært i stort sett fin form hele svangerskapet hittil. Har vært litt småuggen bare, og slitt litt med dårlig matlyst. Får likevel i meg nok mat, så jeg ser på meg selv som veldig heldig. I går derimot så kastet jeg opp for første gang, men dette var fordi jeg pusset tennene og tannkosten kom litt for langt bak. Noe jeg har slitt litt med allerede er bekkenløsning. Jeg har vondt over hoftene, i korsryggen og noen ganger kjenner jeg det på innsiden av lårene. Jeg tror det har noe med typen jobb jeg har da det innebærer mye løfting og bøying av ryggen. Er spent på hvor lenge jeg holder ut når det allerede er vondt og jeg bare er 10 uker på vei... Eller så har vi fortalt det til flesteparten av familien nå på min side. Vi kommer til å fortelle samboers side om et par uker når vi reiser for å besøke de. Alle vi har fortalt det har reagert positivt og gleder seg veldig ❤ Nå gleder jeg meg til å begynne å kjøpe inn litt utstyr etterhvert slik at jeg føler meg litt mer forberedt. Er veldig glad i planlegging og å gjøre ting klart, så det blir veldig gøy 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå