Gå til innhold

Fomleriene

Fru Fomle

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline

Så dumt at budet ikke ble godtatt, men håpet er ikke ute selv om det kan røyne på tålmodigheten å måtte vente en uke til.

Ha en flott dag :klem1:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dumt at budet ikke ble godtatt, men håpet er ikke ute selv om det kan røyne på tålmodigheten å måtte vente en uke til.

Ha en flott dag :klem1:.

Tusen takk, Hannen! :klem: Taktikken nå er å vente til noen dager etter neste visning, hvis det ikke kommer bud til da så legger vi inn det samme en gang til. Selgeren er dessverre bilselger, så han vet vel litt mer enn oss hva som skal til.. ;)

Men det tærer litt på tålmodigheten, jeg har derfor bestilt diverse baderomskataloger og kikker på fargekart. Så kan jeg drømme litt i ventetiden! :tommel:

Kom meg ikke avgårde til treningssenteret i dag heller, begynner å bli oppgitt over meg selv her! :riste: Istedet ble det brus. Og chips. Og muffins. :sjokkert: Jeg har null og niks og ingenting av motivasjon, må begynne å jobbe med meg selv her..

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG ER MOTIVERT

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL TRENE

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG SKAL SPISE SUNT

JEG OGSÅ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig motivert, trener ikke såveldig ofte, og synes det er grusomt kjedelig og være sunn... :sjenert:

Men jeg skulle jo gjerne vært flink, da... :forvirret:

Håper han bilselgeren er interessert i og bli kvitt huset raskest mulig, og tar til takke med budet deres. :tommel:

Spennende med huskjøp, da! :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig motivert, trener ikke såveldig ofte, og synes det er grusomt kjedelig og være sunn... :sjenert:

Men jeg skulle jo gjerne vært flink, da...  :forvirret:

Du skal produsere l@m du, konsentrer deg om det! ;)

Det er vel fordi det er så kjedelig å være sunn at jeg heller ikke får det til. Men sunnere enn jeg er nå bør jeg definitivt være, må bare finne tilbake motivasjonen min som har gått i hi...

Og når det gjelder bilsegeren så er han svigersønnen, så han vil nok ha mest mulig for huset med tanke på arv. :forvirret: Men jeg tror ærlig talt de skal slite med å få mye mer enn prisantydning, det er ganske treigt på enebolig-markedet her akkurat nå. Bra for oss! :)

Marillia: Jaaaaaa!!!!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippii, har god unnskyldning! :hoppe:

Nei, seriøst... burde helt klart vært flinkere... Har lovet meg selv at jeg ikke skal legge på meg like mye under et eventuelt nytt l@mmesvangerskap som jeg gjorde sist... :forvirret:

Og så burde jeg tatt av en del før det eventuelle nye l@mmesvangerskapet... :sjenert:

Kanskje det hjelper og lese jeg er og jeg skal punktene her inne når lysten på noe godt dukker opp....? Og prøve og ikke snike inn et ikke innimellom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Feil svar! Du er også motivert, bare kjenn etter. ;) Og når du kjenner den lille motivasjonen inni der, så får du vær så god å dele litt med meg. Motivasjon - som skapt for å deles!! ;) Huff nei, nå begynner jeg å bli flåsete her. :roll:

@lfa: Noen unnskyldninger er bedre enn andre, din er definitivt en av dem. Men det er jo ingenting som hindrer deg å bli litt sunnere i forkant og under drektigheten heller da. ;)

Ha en fin kveld! :) Er det ikke nye Lost-episoder i dag da??!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg blitt supermedlem!! :hoppe:

Er så optimistisk med tanke på huskjøpet at jeg tenkte det kunne være kjekt å legge ut noen før- og etter-bilder etterhvert som vi pusser opp. :ler: Men venter litt, kan jo ikke risikere at andre blir intressert. ;)

Gjør en liten test likevel. :sjarmor:

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å ransaker hjernen etter navn også, ikke lett å komme på noe lurt. :klø:

- sovegris?

- treningsnarkoman? :ler:

- purke et eller annet?

Forslag mottas med takk, og det utloves herved en klekkelig premie til den som kommer på navnet. :tunge1:

Vært hos fysio i dag igje, han finner jo noe nytt galt for hver gang jeg er der.. :forvirret: I dag fant han en fryktelig stiv og øm muskel på venstre side, det var aldeles grusomt da han trykte og strekte i den. :sprettoy: Han presterte også å si at noe sånt hadde han aldri kjent før og han lurte på hva det var. Veeldig oppmuntrende, jeg ble jo helt nervøs før han beroliget meg. Fått nye øvelser, bla flere strekkøvelser jeg kan gjøre hver dag. Så nå skal jeg være flink framover! :Nikke:

Jeg er nemlig motivert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som Supermedlem, og velkommen inn i varmen :sjarmor:

Jeg har ikke funnet meg navn jeg heller, så da er vi to i samme bås... Hadde faktisk glemt av det også, for å være helt ærlig. Skal gå i tenkeboksen, og finne navneforslag til oss begge!

Jeg skulle i grunnen gå tur nå, men jeg gidder rett og slett ikke i dag, skal snart avgårde på klubb, og da trengs det litt sparkling og x antall klesbytte innen den tid ;)

Kan tenke meg det er kjempekjekt å høre at fysioen ikke hadde kjent noe sånn før, man føler seg jo ikke akkurat bedre av den grunn * rister på hodet*

Vel, du får gjøre øvelsene dine, og så får vi håpe at du snart blir skikkelig bra i gjen!

Ser det er flere som gleder seg til Lost! Klubben byttet dag fordi det ikke skulle kræsje med Lost :ler:

Ha en fin kveld

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Gratulerer som supermedlem, Fru Fomle. Det blir flere og flere av oss :). Noe tips til navn har jeg ikke. Det var vanskelig å finne på noe til meg selv, men skulle det dukke opp noe så skal jeg si fra.

Hvem sine legger er det på bildet? Er det dine? I tilfelle ble jeg misunnelig her ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjonsnarkoman

Motivert sovegris

Orientert sovegris

Orienteringsgris

Purke fra Orienten

Fysisk Motivert Sovegris

:ler:

Lekre legger, da. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle i grunnen gå tur nå, men jeg gidder rett og slett ikke i dag, skal snart avgårde på klubb, og da trengs det litt sparkling og x antall klesbytte innen den tid ;)

Sparkling og klesbytte? Hørtes ut som en morsom kombinasjon. :icon_lol: Eller dvs, sparkling er egentlig usannsynlig gørr når jeg tenker meg om. :eeeh:

Kos deg på klubben! :klem:

Hvem sine legger er det på bildet? Er det dine? I tilfelle ble jeg misunnelig her ;) .

Det er nok ekte purkelegger, ja! :sjarmor: Ganske stolt av det bildet egentlig, det viser at de butte trestokkene faktisk har litt potensiale med høye hæler, en runde barbering & brun-uten-sol. De er også relativt upåvirket av om jeg går opp eller ned 5 kg, så sånn sett er de veldig greie og ha. ;) Eller, det ville de jo vært uansett. :ler:

Motivasjonsnarkoman

Motivert sovegris

Orientert sovegris

Orienteringsgris

Purke fra Orienten

Fysisk Motivert Sovegris

:ler:

Lekre legger, da. :rosasmil:

Særdeles mange gode forslag @lfa, kommer seriøst til å vurdere et par av dem. :ler: Skal bare sove på det først! Vel, ikke helt enda..

Endret av Fru Fomle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Jeg mente at jeg måtte sparkle meg selv... :sexy:

:rodme::ler:

Og jeg som trodde du mente i gangen, eller er dere ferdig med oppussing?

Om en time er jeg ferdig på jobb, da skal jeg gå og svømme. :klappe:

Super-duper helg til dere også, Marillia og Hannen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...