Gjest Marillia Skrevet 24. mai 2007 #3581 Del Skrevet 24. mai 2007 Glemte å si at jeg var innom Facebook, og søkte på Kvinneguiden, da poppet det opp mange brukere. Aner ikke hvem de er her inne, men det ble nesten litt skummelt. Tror jeg liker å være Marillia her inne (eller noen vet jo hva jeg heter IRL) og være xxx på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. mai 2007 #3582 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har heller ikke meldt meg inn i KG-gruppen. Tror ikke jeg kommer til og gjøre det heller. Liker og være her uten at "alle" vet hvem jeg er her inne, eller at jeg er er inne i det hele tatt. Presangen høres kjempefin ut. Koselig med sånne overraskelser. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3583 Del Skrevet 24. mai 2007 Så det finnes en KG-gruppe på Facebook også, egentlig ikke så overraskende . Kommer nok heller ikke til å joine den, ser nå ikke helt poenget med alle disse gruppene jeg.. Men det er vel det som er poenget, at det ikke er noe poeng med mange av dem Nå skal jeg begynne å pakke, så er vi snart klar for å dra! See ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 24. mai 2007 #3584 Del Skrevet 24. mai 2007 Ha en fin dag, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. mai 2007 #3585 Del Skrevet 24. mai 2007 Skal du på pinsetur? I så fall må du ha god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 24. mai 2007 #3586 Del Skrevet 24. mai 2007 Nå skal jeg begynne å pakke, så er vi snart klar for å dra! See ya! Ha en flott tur, Fru Fomle . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. mai 2007 #3587 Del Skrevet 24. mai 2007 God pinse, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3588 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Da var jeg hjemme igjen fra pinsetur! Har hatt en fin helg, men travel siden det var masse folk som skulle besøkes for å vise fram siste tilskudd på stammen. Er jo veldig koselig, men merker at nå skal det bli godt å ta det med ro noen dager. Og nå er plutselig sommeren kommet også, 20 grader i skyggen her nå! I dag har Lillegull vært på 6-ukerskontroll. Hun vokser som bare det, og er nå 6050 g og 59.5 cm. De lurte på om jeg produserte seterrømme. Ellers var alt bare velstand, og i natt har hun satt nok en ny soverekord. Fra 23 til 05! Har tusen ting å ordne, så kommer heller sterkere tilbake senere! Endret 29. mai 2007 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 29. mai 2007 #3589 Del Skrevet 29. mai 2007 Er fremdeles hekta på Facebook. Noen av gruppene er jo morsomme, som feks de for å samle gamle klassekamerater. Jeg har akkurat fått kontakt med noen jeg ikke har snakket med på år og dag. (15 år for å være nøyaktig) Borte bra, men hjemme best. Særlig når man har baby. Tenker det var mange som synes det var stas å titte på prinsessa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. mai 2007 #3590 Del Skrevet 30. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 30. mai 2007 #3591 Del Skrevet 30. mai 2007 Når er senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3592 Del Skrevet 31. mai 2007 Er fremdeles hekta på Facebook. Noen av gruppene er jo morsomme, som feks de for å samle gamle klassekamerater. Jeg har akkurat fått kontakt med noen jeg ikke har snakket med på år og dag. (15 år for å være nøyaktig) Borte bra, men hjemme best. Særlig når man har baby. Tenker det var mange som synes det var stas å titte på prinsessa. Blitt litt hekta jeg også. Men nå har jeg bestemt meg for å trappe ned, og akseptere at jeg er Viggo Vennløs i den sammenheng. Når er senere? Senere ble litt lenger enn jeg hadde trodd. Føler ikke jeg har så mye å skrive om, sitter jo bare her og teller timer mellom måltider og gjør husmorting. Var ute og shoppa med ei venninne noen timer i går kveld - uten unger på slep. Det var deilig å komme seg ut litt og føle seg litt fri igjen. Er ikke noe problem å ha med Lillegull på handletur heller, men får ikke slappet av på samme måte.. Pluss at de lager alle butikker så trange at det er umulig å komme fram med barnevogn. Fikk kjøpt meg et par sko, det er ihvertfall noe som passer i "gammel" størrelse. Kan ikke si jeg gleder meg til bikinisesongen, hadde ikke forventet å ha så mye daufett. Men det er vel straffen for å bli mor igjen i moden alder! I dag er det , så jeg skal ut og nyte den så snart jeg har fått unna dagens pliktjobb (vask av bad). Mellomste har vært på overnattingstur med barnehagen så jeg gleder meg til å høre hvordan han har hatt det. Antar han er skikkelig stolt, for det var mye fram og tilbake i forkant om han turte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3593 Del Skrevet 31. mai 2007 Middagen i dag ble kyllingsalat med pasta, ruccola og bladsalat fra egen hage! Har fått solt meg litt også, håper det blir like flott vær de neste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 31. mai 2007 #3594 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvor ble det av grisen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 31. mai 2007 #3595 Del Skrevet 31. mai 2007 Synes den nye avataren var fin, jeg. Litt uvant, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3596 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvor ble det av grisen? :klø: Grisen trengte litt ro og hvile. Synes den nye avataren var fin, jeg. Litt uvant, kanskje? Det er litt uvant ja, så vi får se hvor lenge det varer. Grisen er liksom en del av meg . Burde skifte tittel også, men pattegris høres liksom litt rart ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 1. juni 2007 #3597 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei Fru Fomle, I'm back in business! Her har sommeren kommet for fullt, håper været på dine breddegrader er like bra. Ha en strålende fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3598 Del Skrevet 1. juni 2007 Lillegull har vært Lilletull denne natta . Jeg merket allerede i går på dagen at hun ikke var helt i form, hylte til når jeg løfta henne opp av senga osv. I går kveld var det skikkelig hylgrining i flere timer. Det eneste som hjalp var å gå og bysse. Da sovnet hun, men med en gang hun ble lagt ned så begynte hylingen igjen. Har aldri hørt henne sånn før . Hun sovnet tilslutt kl. 01, sov en time før det måtte bysses litt igjen. Da var det rolig til ca 6 før det var på an igjen... Hun har sovet litt bedre nå i formiddag, men gråter som besatt når hun er våken. Leverte en megaladning nå i stad, har fått pupp og sovnet igjen. Har litt feber også, 38.4. Skal derfor en tur til legen for å utelukke at det ikke er noe med forkjølelsen hun har hatt i det siste.. Håper det ikke "bare" er kolikk, trodde ikke de kunne få det når de var såpass store.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3599 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei Fru Fomle, I'm back in business! Her har sommeren kommet for fullt, håper været på dine breddegrader er like bra. Ha en strålende fredag Hadde strålende vær i går, men ikke i dag. Gjør meg egentlig ingenting, hadde ikke orket å nyte solen anyway til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. juni 2007 #3600 Del Skrevet 1. juni 2007 Uffda, god bedring til Lillegull. Ikke morsomt når de bittesmå er syke, de er så dårlige på å fortelle hvor de har vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå