Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 #301 Del Skrevet 30. oktober 2005 Burger King har en utrolig god kyllingburger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter #302 Del Skrevet 30. oktober 2005 Burger King har en utrolig god kyllingburger ← Burger er vondt! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #303 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Ja, nå går det fint her også. Litt forvirret... Heldig du Marillia som hater McDonald. Kanskje jeg skulle mane meg selv til å gjøre det samme? JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! JEG HATER McDONALD! ← Si til deg selv med lav monoton stemme: Her lukter det spy Her lukter det spy Her lukter det spy Og gå sakte bort til disken, se bak disken og så ned på gulvet på alt rotet. Så sier du så: Her er det sikkert noe salmonella i svingene Her er det sikkert noe salmonella i svingene Her er det sikkert noe salmonella i svingene Så snur du og går ut igjen. Endret 30. oktober 2005 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. oktober 2005 #304 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg har sett i mikroskop på en flik av et gulv på McDonalds.. Har bare dette å si "Der var det liv! Rai Rai"' :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #305 Del Skrevet 30. oktober 2005 På den McDonaldsen som er i mitt nabolag, så lukter det skikkelig vondt, og det er mange som snakker om det også. Det er en annen McDonalds et stykke unna, og der er det luktfritt og renere. *kvalm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 31. oktober 2005 #306 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det er nok veldig stor forskjell på MC-Donald restaurantene rundt omkring. Den vi har her vi bor er alltid ren og ryddig. De skal ha fått en eller annen utmerkelse for at de var så nøye med renholdet.Jeg ville ikke likt å sitte og spise på en møkkete restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #307 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det er nok veldig stor forskjell på MC-Donald restaurantene rundt omkring. Den vi har her vi bor er alltid ren og ryddig. De skal ha fått en eller annen utmerkelse for at de var så nøye med renholdet.Jeg ville ikke likt å sitte og spise på en møkkete restaurant. ← Ja, er veldig stor forskjell på restaurantene - heldigvis. Den som er nærmest oss har garantert ikke fått noen utmerkelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 31. oktober 2005 #308 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hatt en fin start på uka el? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #309 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Nå har jeg ikke lyst på burger-mat ihvertfall! Hatt en fin start på uka el? Joda. Nok en ganske kjedelig dag på jobb, begynner å bli litt lei... Håper inderlig det blir bedre snart, begynner å lengte mer og mer tilbake. Forhåpentligvis blir det bedre etter Trondheimsturen. Driver og pakker og styrer, aner virkelig ikke hva jeg skal pakke ned. :klø: Hadde jo trodd det skulle være kaldt, men nå er det jo 10 grader der også.. Likevel kan jeg vel risikere at det snur totalt mens jeg er der, og da har sikkert jeg ikke med meg nok varme klær. Kjøpe nytt er jo alltid et alternativ da. Halloween har gått ganske rolig for seg. Har vært endel unger på døren, men det har regnet og vært surt så de ble nok en ganske våt opplevelse for dem. Så her er enda skummelt godteri igjen, får bare røve og ikke spise det selv. Motivasjonen for sunt kosthold er heller laber om dagen. Endret 31. oktober 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #310 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Dagens gullkorn fra 4-åringen: "Puta og dyna lukter helt feil!" Han la seg i faren sin seng fordi min side er opptatt av pakkenelliker til morgendagen. Ingen tvil om hvem som er mest hipp der i gården. Endret 31. oktober 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 31. oktober 2005 #311 Del Skrevet 31. oktober 2005 Heihei Hehe gullkorn fra barnemunn er jo alltid like herlig Koselig.. Godt vi er flere som er litt lei av å jobbe for tiden, for det er nemlig jeg! Hatt mye bråk der nå, og er rimelig misfornøyd... Ha en fin kveld da Frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. oktober 2005 #312 Del Skrevet 31. oktober 2005 MmmMMm, boller med krem Herlig utsagn fra den lille! Tenker det var kos å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 31. oktober 2005 #313 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ønsker deg god tur til Trondheim. Sikkert ikke lett å vite hvilke klær du skal ta med når temperaturen svinger så mye. Du får ta med noe varmt og noe ikke fullt så varmt . Kanskje du får brukt de fine nye støvlettene? Håper det ordner seg på jobben . Når en tenker på hvor mye tid man tilbringer der så burde man i det minste trives der. Ha en fin tur Fru Fomle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 1. november 2005 #314 Del Skrevet 1. november 2005 God morgen (eller kanskje jeg heller skal si god formiddag :klø. Koselig gullkorn fra 4-åringen. Poden min kom faktisk med samme sitat for noen år siden. Da hadde han samme dynetrekk på sin dyne som ei av søstrene. Etter at ungene hadde hatt med seg dynene ned i stua en kald morgen, la jeg dynene på plass. Men tydeligvis hadde jeg gjort en feil for poden proklamerte at dyna luktet helt feil så den ville ikke han ha. Håper du finner ut hvordan du skal pakke til turen. Det er ikke lett med de temperatursvingningene vi har om dagen. Men det kan vel være en ide å ta med klær som du kan bruke lagvis? Blir det kaldt så er det bare å ta på flere lag, blir det varmt så tar du bare av et lag. Ha en strålende dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 1. november 2005 #315 Del Skrevet 1. november 2005 Du har så mange fine råd Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 1. november 2005 #316 Del Skrevet 1. november 2005 Du har så mange fine råd Hannen ← Har jeg ? Det er godt jeg sier noe fornuftig av og til da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. november 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 4. november 2005 Deilig å være hjemme igjen! Har sovet lenge og kjempegodt i natt, men kjenner jeg er fremdeles ganske sliten. Skal bli godt med helg. Men jobbturen gikk kjempefint selv om det ble endel jobbing! Jeg fikk også truffet en av mine barndomsvenninner + vært og svømt på Pirbadet. Så da fløy tiden bare avgårde, ble ikke så mye avslapningstur akkurat. Vekta i dag viste det samme som forrige fredag. Skulle jo gjerne ønske at den hadde gått litt ned, men det er dessverre slik at mitt kosthold ikke står helt i stil til det kondisjonstrenings-nivået jeg ligger på nå. Jeg spiser rett og slett for mye unødvendig digg Ikke så lett å gjør noe med treningsbiten heller, men nå skal jeg ihvertfall gjøre et tappert forsøk på å ikke skeie alt for mye ut i helga... Og forhåpentligvis få trent noe også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. november 2005 #318 Del Skrevet 4. november 2005 God morgen frue Her det snart frokost (brød og kakao) :-D Så flott at du har hatt en fin tur, og at det ble tid til litt mer enn bare jobbing. Skjønner godt at du er sliten, for man får kanskje ikke tid til å slappe så mye av når det tross alt skal være jobbrelatert. Du får ta det igjen til helgen, og kose deg max Suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 4. november 2005 #319 Del Skrevet 4. november 2005 Ha ei kjempe fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. november 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 4. november 2005 God helg til dere også, Ballerina og ¤Escada¤! Jeg har vært å trent i kveld også! Veldig stolt av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå