Gå til innhold

Tidlige gravidsymptomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tok test idag, viste seg å være gravid. Er så utrolig glad nå 😁

Anonymkode: cebb6...13c

Gratulerer :) :)

Anonymkode: 8dfcd...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tok test idag, viste seg å være gravid. Er så utrolig glad nå 😁

Anonymkode: cebb6...13c

ÅÅÅA GRATULERER SÅ MYE😍 oppdateringer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molen skrev (16 minutter siden):

ÅÅÅA GRATULERER SÅ MYE😍 oppdateringer!!!!

Tusen takk🥰 oppdateringer kommer!

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 19.01):

Heisann! Hva har dere opplevd som veldig tidlige symptomer? Jeg skulle egentlig hatt mens forrige fredag, men kom kun litt lysrosa og det var det. Ikke hatt noe etterpå så vil si 5/6 dager over nå da. Har litt vondt i brystene og er veeldig oppblåst, kjennes ut som mensen kommer snart fordi jeg har hatt rimelig vondt nede i magen i en uke nå men ingenting skjer. Noen med noen erfaringer? 
vi er prøvere foresten og håper jo inderlig det har klaffet nå, men har blitt skuffet så mange ganger at jeg tørr ikke håpe på noe. 

Så lurer jeg også på om herbalife kan evnt påvirke mens? Jeg tar kun en shake til frokost og spiser som vanlig resten av dagen. Er ikke noe glad i frokost så da er det greit på morgenen. Dumt spørsmål kanskje, men bare tenkte om det kunne ha en sammenheng?

Anonymkode: cebb6...13c

Så artig å lese skrivet ditt!

Du kan jo fort være gravid!😃 det er normalt at det kan komme litt smått med blod da når mensen skulle vært. Også vanlig med menslignende smerter, men ingen mens kommer. For det er noe tvert imot som skjer!

Jeg er også 5 dager over nå.(ikke vært d før) Dette er mitt 6.forsøk i å bli gravid. Jeg har enda ikke turt å ta noe test, så redd skuffelsen🙈..håper enda bare litt til, å veldig redd mens skal komme ja.

Men symptomer? Jo, hatt endel av de. De veldig tydelige er litt annet ved tissing.liksom litt mer press på blæra føler jeg. Noe hyppigere kanskje. EKSTREMT oppblåst har jeg vært! Å i mange dager i strekk, men dette har dempet seg noe nå. Å litt småkvalmen som kommer og går. Noe mer tørst? Plutselig netter der du er Suupertørr i munn og hals!!

Anonymkode: faec0...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så artig å lese skrivet ditt!

Du kan jo fort være gravid!😃 det er normalt at det kan komme litt smått med blod da når mensen skulle vært. Også vanlig med menslignende smerter, men ingen mens kommer. For det er noe tvert imot som skjer!

Jeg er også 5 dager over nå.(ikke vært d før) Dette er mitt 6.forsøk i å bli gravid. Jeg har enda ikke turt å ta noe test, så redd skuffelsen🙈..håper enda bare litt til, å veldig redd mens skal komme ja.

Men symptomer? Jo, hatt endel av de. De veldig tydelige er litt annet ved tissing.liksom litt mer press på blæra føler jeg. Noe hyppigere kanskje. EKSTREMT oppblåst har jeg vært! Å i mange dager i strekk, men dette har dempet seg noe nå. Å litt småkvalmen som kommer og går. Noe mer tørst? Plutselig netter der du er Suupertørr i munn og hals!!

Anonymkode: faec0...6f7

Fant ut idag at jeg er gravid 🥰 vi har prøvd nå i 2 år på nr.2 og endelig ble det. 
Ta en test du også for å se, kanskje så har det klaffet hos dere også. Føler du på noen symptomer nå da?

jeg selv har ømme bryster, oppblåst mage og en del menslignende smerter. Håper det kan gi seg etterhvert. Er heldigvis ikke så veldig kvalm, bare litt småuggen.

Anonymkode: cebb6...13c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fant ut idag at jeg er gravid 🥰 vi har prøvd nå i 2 år på nr.2 og endelig ble det. 
Ta en test du også for å se, kanskje så har det klaffet hos dere også. Føler du på noen symptomer nå da?

jeg selv har ømme bryster, oppblåst mage og en del menslignende smerter. Håper det kan gi seg etterhvert. Er heldigvis ikke så veldig kvalm, bare litt småuggen.

Anonymkode: cebb6...13c

Åååh,Fantastisk!!!🤩🤩🥳🥳🥳🙌🙌🙌 Kjempeherlig tid i møte nå da!😃😃😃👌👌👌💫💚

Jepp, det er mine symptomer også. Jeg er 6 dager over nå. Faktisk då har jeg ikke "turt" å ta test enda, da jeg har hatt så mange skuffelser alle de andre gangene, å nå er på jobb, orker ikke det nå. Men jeg gleder meg til jeg er hjemme igjen, så lenge mens enda ikke er kommet. Alle tegn til at jeg er gravid, er der..😇💖..men redd for å glede for mye igjen..

 

Anonymkode: faec0...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Åååh,Fantastisk!!!🤩🤩🥳🥳🥳🙌🙌🙌 Kjempeherlig tid i møte nå da!😃😃😃👌👌👌💫💚

Jepp, det er mine symptomer også. Jeg er 6 dager over nå. Faktisk då har jeg ikke "turt" å ta test enda, da jeg har hatt så mange skuffelser alle de andre gangene, å nå er på jobb, orker ikke det nå. Men jeg gleder meg til jeg er hjemme igjen, så lenge mens enda ikke er kommet. Alle tegn til at jeg er gravid, er der..😇💖..men redd for å glede for mye igjen..

 

Anonymkode: faec0...6f7

Kjenner meg igjen godt der ja. Men ekstra godt når det endelig klaffer da. Krysser fingre og tær for deg at det nå endelig blir ❤️

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kjenner meg igjen godt der ja. Men ekstra godt når det endelig klaffer da. Krysser fingre og tær for deg at det nå endelig blir ❤️

Anonymkode: cebb6...13c

😇💫

Anonymkode: faec0...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5-6 dager etter el fikk jeg en sinnsykt kvalme som bare kunne vare i noen få minutter. Hende ett par ganger i uka dagene frem mot IKM.  Jeg hadde også intense smerter i lysken/ eggstokkene fra noen dager etter el. Var så vondt at jeg var på legevakta to dager på rappen. Tok urinprøve. Negativ men han sa noe er unormalt med prøven din.  Få dager senere fikk jeg svak pos test. Kunne ikke tro mine egne øyne var på første forsøk også.  Kort tid etterpå begynte kvalmen for å bli mer intens for vær dag. Har hatt hyperemesis helt frem til uke 15. begynner å roe seg litt nå. Ømme bryster kom vel rundt uke 5? 

Endret av Mariam95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kun noen få symptomer og det var forferdelige menssmerter og ømme bryster fra rundt uke 3-4.

Vi hadde prøvd i ca 1.5 år og jeg var veldig lei og psykisk nede. Hadde gitt opp at det skulle klaffe for oss. Dagene gikk, mensen kom aldri og vi dro på ferie til utlandet. Da vi kom tilbake og det hadde gått 3 uker til uten tegn til mensen, dro jeg til vår private gynekolog. Var redd cystene var årsaken igjen til at mensen tulla slik(ikke første gangen pga pcos). Hu tok en gynunderøsøkelse og så med en gang at det var en spire der❤️ Trodde ikke mine egne øyne og braste i gråt! Da var jeg 7uker på vei allerede! Har ei nydelig tulle som straks blir 3 år❤️🙏 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (1 time siden):

Jeg hadde kun noen få symptomer og det var forferdelige menssmerter og ømme bryster fra rundt uke 3-4.

Vi hadde prøvd i ca 1.5 år og jeg var veldig lei og psykisk nede. Hadde gitt opp at det skulle klaffe for oss. Dagene gikk, mensen kom aldri og vi dro på ferie til utlandet. Da vi kom tilbake og det hadde gått 3 uker til uten tegn til mensen, dro jeg til vår private gynekolog. Var redd cystene var årsaken igjen til at mensen tulla slik(ikke første gangen pga pcos). Hu tok en gynunderøsøkelse og så med en gang at det var en spire der❤️ Trodde ikke mine egne øyne og braste i gråt! Da var jeg 7uker på vei allerede! Har ei nydelig tulle som straks blir 3 år❤️🙏 

For en fin historie ❤️ 
 

jeg har også menssmerter og veldig ømme bryster, er bare i uke 5 enda 🤗 Her blir det baby i starten av november.

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For en fin historie ❤️ 
 

jeg har også menssmerter og veldig ømme bryster, er bare i uke 5 enda 🤗 Her blir det baby i starten av november.

Anonymkode: cebb6...13c

Ja, det var utrolig rørende, fint og sjokkerende på en og samme tid❤️ 

Gratulerer så mye💕😊 Har dere prøvd lenge? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt aller første, før jeg viste jeg var gravid, var blodsmak/metallsmak. Veldig rart. 

Anonymkode: 6952d...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (9 timer siden):

Ja, det var utrolig rørende, fint og sjokkerende på en og samme tid❤️ 

Gratulerer så mye💕😊 Har dere prøvd lenge? 

Ikke sant ❤️ 
 

vi har prøvd nå snart to år og skulle egentli bli henvist til IVF. Men det gikk jammen meg på naturlig vis til slutt og er veldig glad for det ☺️

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke sant ❤️ 
 

vi har prøvd nå snart to år og skulle egentli bli henvist til IVF. Men det gikk jammen meg på naturlig vis til slutt og er veldig glad for det ☺️

Anonymkode: cebb6...13c

Så utrolig spennende! Er det baby nr.1 det da? Når er termin?😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_lurepave skrev (23 minutter siden):

Så utrolig spennende! Er det baby nr.1 det da? Når er termin?😊❤️

Nei er baby nr.2 nå 🤗 Har en datter på 3,5 år fra før.

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei er baby nr.2 nå 🤗 Har en datter på 3,5 år fra før.

Anonymkode: cebb6...13c

Koselig😊 dattera mi blir 3 år om en uke💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God luktesans, en liten blødning på menstruasjondagen. Dette fikk jeg med begge mine. Forskjellen er at denne gangen blødde jeg neseblod samme dagen mensen egentlig skulle komme

Anonymkode: 42d68...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...