Gå til innhold

Tidlige gravidsymptomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Hva har dere opplevd som veldig tidlige symptomer? Jeg skulle egentlig hatt mens forrige fredag, men kom kun litt lysrosa og det var det. Ikke hatt noe etterpå så vil si 5/6 dager over nå da. Har litt vondt i brystene og er veeldig oppblåst, kjennes ut som mensen kommer snart fordi jeg har hatt rimelig vondt nede i magen i en uke nå men ingenting skjer. Noen med noen erfaringer? 
vi er prøvere foresten og håper jo inderlig det har klaffet nå, men har blitt skuffet så mange ganger at jeg tørr ikke håpe på noe. 

Så lurer jeg også på om herbalife kan evnt påvirke mens? Jeg tar kun en shake til frokost og spiser som vanlig resten av dagen. Er ikke noe glad i frokost så da er det greit på morgenen. Dumt spørsmål kanskje, men bare tenkte om det kunne ha en sammenheng?

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt en test? Hvis du skulle hatt mens for snart en uke siden, så burde det slå ut på en test hvis du er gravid 😊 

Jeg hadde veldig mensmurringer de første ukene, også måtte jeg tisse ofte av en eller annen rar grunn (fikk en forklaring om hormonforandringer av jordmor)

Anonymkode: c93f0...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt test? Det vil gi utslag nå om du skulle vært gravid. Mange snakker om lysrosa utflod som tidlig tegn da, men jeg fikk ikke det. 

Noen av de første tegnene jeg kan huske var litt murringer i magen som kunne minne litt om mensensmerter bare litt annerledes, ømme bryst og bittelitt kvalme.

Anonymkode: a9c55...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du tatt en test? Hvis du skulle hatt mens for snart en uke siden, så burde det slå ut på en test hvis du er gravid 😊 

Jeg hadde veldig mensmurringer de første ukene, også måtte jeg tisse ofte av en eller annen rar grunn (fikk en forklaring om hormonforandringer av jordmor)

Anonymkode: c93f0...fa0

Nei har ikke det, har bestilt i posten så venter på dem enda. Er veldig spent og håper jo at det har blitt noe. Merker ikke noe til noen andre symptomer enn de jeg skrev, men er kanskje ikke likt for alle eller? 
Har faktisk såpass ‘vondt’ at jeg må ta noen paracet innimellom.

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du tatt test? Det vil gi utslag nå om du skulle vært gravid. Mange snakker om lysrosa utflod som tidlig tegn da, men jeg fikk ikke det. 

Noen av de første tegnene jeg kan huske var litt murringer i magen som kunne minne litt om mensensmerter bare litt annerledes, ømme bryst og bittelitt kvalme.

Anonymkode: a9c55...67d

Ja fikk kun litt lysrosa utflod på dagen for mens, men kun den ene gangen. 
Har mye mensmerter, men ikke like vondt som ved en mens såklart. Og ømme bryster 🤔 

Har en datter fra før, men med henne hadde jeg absolutt ingen symptomer i starten så fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 16 uker 🤭 Var veldig tynn da så fikk ikke noe spesielt mage heller før den tid. Derfor jeg lurer på hva som er vanlige tidlige symptomer. 

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja fikk kun litt lysrosa utflod på dagen for mens, men kun den ene gangen. 
Har mye mensmerter, men ikke like vondt som ved en mens såklart. Og ømme bryster 🤔 

Har en datter fra før, men med henne hadde jeg absolutt ingen symptomer i starten så fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 16 uker 🤭 Var veldig tynn da så fikk ikke noe spesielt mage heller før den tid. Derfor jeg lurer på hva som er vanlige tidlige symptomer. 

Anonymkode: cebb6...13c

Typisk er jo kvalme, murringer, ømme bryst, økt vannlating, utflod, mer hormonell. Jeg fikk de tre første rundt uke 5-6. Og så fikk jeg hetetokter 😅🙈 Det hadde jeg gjennom hele svangerskapet. Ikke blant de mest typiske tegnene, men likevel ikke sånn kjempeuvanlig 😛

Anonymkode: a9c55...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Typisk er jo kvalme, murringer, ømme bryst, økt vannlating, utflod, mer hormonell. Jeg fikk de tre første rundt uke 5-6. Og så fikk jeg hetetokter 😅🙈 Det hadde jeg gjennom hele svangerskapet. Ikke blant de mest typiske tegnene, men likevel ikke sånn kjempeuvanlig 😛

Anonymkode: a9c55...67d

Har veldig vondt på sidene av brystene og det har jeg hatt hele uka, men kan jo kanskje også være mens som kommer? Vet ikke..er veeldig varm på morgenen, nesten så jeg må ut å lufte meg men vet ikke om det har noe å si.

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare kjøpe en test i butikken? :ler: Hadde ikke klart å vente til den kom i posten hvertfall 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke bare kjøpe en test i butikken? :ler: Hadde ikke klart å vente til den kom i posten hvertfall 

Haha tror jeg blir nødt til å innom butikken i morgen for å kjøpe en, kan kjøpe en billigtest bare for å se. Venter på 2 stk cb i posten 🙈

Anonymkode: cebb6...13c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde festeblødning med nr 2, var som mensen omtrent, fikk positiv test 2 uker etterpå. I dag hadde jeg lyserosa utflod i trusen, lurer på om dete r noe på gang her også... har hetetokter og frysebyer, kvalm, tisser mye om natten og morningen, vondt i magen og erutrooolig trøtt.. kan det være festeblødning tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molen skrev (18 minutter siden):

Hadde festeblødning med nr 2, var som mensen omtrent, fikk positiv test 2 uker etterpå. I dag hadde jeg lyserosa utflod i trusen, lurer på om dete r noe på gang her også... har hetetokter og frysebyer, kvalm, tisser mye om natten og morningen, vondt i magen og erutrooolig trøtt.. kan det være festeblødning tro?

Ååh krysser fingrene for deg! 
Jeg opplevde ingen symptomer og var aldri kvalm når jeg var gravid med min datter. Derfor det er vanskelig å tyde hva dette kan være denne gangen. 
Håper det har klaffet for deg å at det virkelig er en spire der!

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres hvertfall ut som du kan være gravid🙂 krysser fingrene og gjerne svar oss når du har tatt test🤞

Anonymkode: 981c5...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ååh krysser fingrene for deg! 
Jeg opplevde ingen symptomer og var aldri kvalm når jeg var gravid med min datter. Derfor det er vanskelig å tyde hva dette kan være denne gangen. 
Håper det har klaffet for deg å at det virkelig er en spire der!

Anonymkode: cebb6...13c

Hahahah vil egentlig ikke ha nr 3 enda😂 emn skjer det så er det nok en mening med det, så takk❤️ Er veldig oppblåst og kjenner noe i ´eggstokkene` på høyre side om man kan si det😬 kjente det med nr 1 og, klarte ikke ligge på siden engang.  Var sykt dårlig når jeg gikk med min datter, spydde og var helt uggen i magen, men med min slnn hadde jeg kunn vondt i magen og bekkenplager.. krysser fingrene for deg og, om du ønsker det😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høres hvertfall ut som du kan være gravid🙂 krysser fingrene og gjerne svar oss når du har tatt test🤞

Anonymkode: 981c5...e93

Tenker å ta en test i morgen, svarer når testen er tatt😇

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molen skrev (6 minutter siden):

Hahahah vil egentlig ikke ha nr 3 enda😂 emn skjer det så er det nok en mening med det, så takk❤️ Er veldig oppblåst og kjenner noe i ´eggstokkene` på høyre side om man kan si det😬 kjente det med nr 1 og, klarte ikke ligge på siden engang.  Var sykt dårlig når jeg gikk med min datter, spydde og var helt uggen i magen, men med min slnn hadde jeg kunn vondt i magen og bekkenplager.. krysser fingrene for deg og, om du ønsker det😜 

Ikke sant, koselig er det nå uansett ❤️ Pleier jo å få litt vondt i magen i forbindelse med mens, men ikke slik som det er nå. Er annerledes. 
takk for det, ønsker det virkelig. Har prøvd snart 2 år nå.

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke sant, koselig er det nå uansett ❤️ Pleier jo å få litt vondt i magen i forbindelse med mens, men ikke slik som det er nå. Er annerledes. 
takk for det, ønsker det virkelig. Har prøvd snart 2 år nå.

Anonymkode: cebb6...13c

Jeg pleier å få veldig mensensmerter, sånn ikke klare å stå oppreist smerter. Har ikke helt de samme nå men de gir seg liksom ikke.. håper det virkelig for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Molen skrev (4 minutter siden):

Jeg pleier å få veldig mensensmerter, sånn ikke klare å stå oppreist smerter. Har ikke helt de samme nå men de gir seg liksom ikke.. håper det virkelig for deg!

Nei samme her også, pleier å være intense smerter ved mens. Nå er det bare murring/ubehagelig smerte midt på. Krysser fingrene 🤞🏼 Gjerne oppdater meg hvis det skulle være 😁

Anonymkode: cebb6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei samme her også, pleier å være intense smerter ved mens. Nå er det bare murring/ubehagelig smerte midt på. Krysser fingrene 🤞🏼 Gjerne oppdater meg hvis det skulle være 😁

Anonymkode: cebb6...13c

Det skal jeg gjøre, du må også🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molen skrev (1 time siden):

Hadde festeblødning med nr 2, var som mensen omtrent, fikk positiv test 2 uker etterpå. I dag hadde jeg lyserosa utflod i trusen, lurer på om dete r noe på gang her også... har hetetokter og frysebyer, kvalm, tisser mye om natten og morningen, vondt i magen og erutrooolig trøtt.. kan det være festeblødning tro?

Det er ikke mulig å få symptomer på graviditet før egget har festet seg 😅 Du er jo ikke gravid før egget er festet,. 

Anonymkode: 5dc80...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molen skrev (12 timer siden):

Det skal jeg gjøre, du må også🤩

Tok test idag, viste seg å være gravid. Er så utrolig glad nå 😁

Anonymkode: cebb6...13c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...