Gå til innhold

Prøver på et lite mirakel❤️

Gjest Unicorn27

Anbefalte innlegg

Gjest Unicorn27

I dag er jeg på dpo 10. Tok en tidlig test fra babyplan i dag tidlig og den ble blenda hvit igjen 🥺😔 Er fortsatt usikker på når mensen kommer siden det har vært litt frem og tilbake i det siste. Men jeg regner med at det ikke gikk denne gangen heller siden det ikke er antydning til strek..

Vi har nå prøvd i 6 måneder. Jeg føler meg veldig motløs og trist nå... Det er så vanskelig at det å prøve å bli gravid er så utenfor våres kontroll!! Ønske om å få bli mamma er så innmari STORT! 

Nå kommer nok mensen om noen dager og da begynner jeg på letrozol og så skal jeg ta hormonprøver fra dag 2-4 i syklusen. Venter fortsatt på sædprøve fra mannen. Håper alt ser bra ut🤞🤞🤞 om det gjør det så må vi bare prøve en stund til å håpe at det klaffer til slutt 🤞🥺🥺

Endret av Unicorn27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei 😢:klem:

Er ikke lett dette her.. Tillater meg å håpe at det kanskje dukker opp noen streker om noen dager, er jo fortsatt tidlig 🤞

Deilig å ha en plan for videre utredning, da får du litt å gjøre om ny syklus melder sin ankomst 😊

Håper prøven til mannen ser bra ut 🤞 Venter dere på prøvesvar eller skal han levere den hvis ny syklus kommer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig med blenda test :( men det er fortsatt mye håp! Jeg testet blenda på 10dpo sist jeg ble gravid, skimtet først noe dagen etterpå. 

Men uansett om det ikke har gått nå så er det fint med en plan fremover. Kanskje letrozol gjør susen! Krysser fingrene for at sædtesten kommer tilbake som tipp topp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Atticmess skrev (4 timer siden):

Ånei 😢:klem:

Er ikke lett dette her.. Tillater meg å håpe at det kanskje dukker opp noen streker om noen dager, er jo fortsatt tidlig 🤞

Deilig å ha en plan for videre utredning, da får du litt å gjøre om ny syklus melder sin ankomst 😊

Håper prøven til mannen ser bra ut 🤞 Venter dere på prøvesvar eller skal han levere den hvis ny syklus kommer..?

Nei det er så vanskelig når jeg tar test og det alltid dukker opp 1 strek 😥 

Ja har et liite håp igjen om at det kanskje vil dukke opp 2 streker!! 🤞🤞🥺 Tester frem til jeg får mensen så får bare vente å se 🤞

Ja vi har bestemt oss for å sjekke oss skikkelig siden det har gått 6 mnd nå.. 

Vi venter fortsatt, det har vært vinterferie denne uken så det kommer nok svar i løpet av uken som kommer. Kjenner jeg er litt nervøs for at det kan være noe gale med prøven hans men klenger meg til håpet om at svømmerne hans er bra!! 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (4 timer siden):

Uff så kjedelig med blenda test :( men det er fortsatt mye håp! Jeg testet blenda på 10dpo sist jeg ble gravid, skimtet først noe dagen etterpå. 

Men uansett om det ikke har gått nå så er det fint med en plan fremover. Kanskje letrozol gjør susen! Krysser fingrene for at sædtesten kommer tilbake som tipp topp! 

Ja veldig kjedelig.. 😥 

Ja jeg skal teste meg frem til mensen eventuelt kommer så håper på et stort mirakel de neste dagene!!🤞🥺

Ja jeg håper letrozol kan hjelpe på så det endelig klaffer snart!! ☺️

Ja jeg venter spent og veldig nervøs på prøven hans.. Har liksom en frykt for at han kan ha dårlig svømmere, men håper virkelig på det beste!! 🤞😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

DPO 11

Ble ikke noe positiv test i dag heller så da tenker jeg at jeg bare venter til mensen kommer..

Det har vært noen veldig tunge dager nå 😥🥺

Jeg merker jeg føler meg veldig utenfor og alene når alle i både familie svigerfamilie og venner har småbarn og er gravide.. Det er vondt å treffe de og høre om det hele tiden. Jeg traff en veninne i dag som har termin i morgen. Jeg kjenner jeg prøver å unngå det litt i og med at jeg synes det er blitt ganske utholdende i det siste 😟 Jeg føler meg så fæl og får dårlig samvittighet av at jeg tenker sånn...Jeg er selvfølgelig veldig glad på deres vegne!! men det er så utrolig vondt når man ønsker det så veeldig sterkt selv😥 

Så nå skal jeg slappe av resten av dagen og legge vekk mobilen og kose meg med mannen og verdens fineste lille kosebamse hunden min ❤️ ( er evig takknemlig for de) ❤️

Håper så inderlig det klaffer for oss snart siden det virkelig føles som det ikke vil gå noen gang... 🤞 Ser alt bra ut på prøven av han og prøvene av meg så kjører vi på inn i PP7 🤞🤞🤞

Tenker på dere alle prøvere der ute og håper vi alle får ønsket vårt oppfylt, hold motet oppe ❤️

Endret av Unicorn27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, forstår frustrasjonen din.. Jeg var der selv i går. Heldigvis kom mensen bare få timer etter negativ test. 

Og det er heeelt normalt å føle slik du gjør rundt venner og familie med barn. Det er jo ikke det at du ikke unner de dette, men det blir bare en så ekstrem påminnelse av det du ikke har selv, men ønsker så sterkt! En dag blir det din tur også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
EXB1987 skrev (36 minutter siden):

Huff, forstår frustrasjonen din.. Jeg var der selv i går. Heldigvis kom mensen bare få timer etter negativ test. 

Og det er heeelt normalt å føle slik du gjør rundt venner og familie med barn. Det er jo ikke det at du ikke unner de dette, men det blir bare en så ekstrem påminnelse av det du ikke har selv, men ønsker så sterkt! En dag blir det din tur også 😊

Ja det er liksom greit å bare få mensen og bli ferdig meg det og forberede seg på ny PP 🙂 

Det er en stor påminnelse som er tung å få rundt seg så ofte 😕 blir liksom veldig lei til slutt! 

Jeg håper så inderlig det blir min tur snart ❤️ håper det blir det for deg også!! 🤞❤️

Endret av Unicorn27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med blendatest.. 😔 Føler med deg altså, de siste dagene i dpo-land er ikke så snille mot psyken. Heldigvis kommer det en ny sjanse om ikke altfor lenge 😊

Håper du får kost det litt resten av søndagskvelden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Ja.. Det er virkelig ikke lett så synes det er like greit å bare få mensen og få det overstått! 

Ja synes det er litt lettere når jeg går mot ny PP 🙂

Takk for det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg! Dette er så forbannet urettferdig... måned etter måned og negativ test :( Føler veldig med deg! :troest: Men ikke gi opp håpet og troen på at det blir din tur en dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (2 timer siden):

Stor klem til deg! Dette er så forbannet urettferdig... måned etter måned og negativ test :( Føler veldig med deg! :troest: Men ikke gi opp håpet og troen på at det blir din tur en dag.

Takk for det ❤️

Ja det føles så utroliig urettferdig!!😥

Nei jeg klenger meg til håpet om at det dukker opp en positiv test snart 🤞🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så med deg jeg også ❤️ Får virkelig håpe du snart går over i ny syklus så du slipper å vente for lenge på neste forsøk 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unicorn27
Eira2020 skrev (54 minutter siden):

Føler så med deg jeg også ❤️ Får virkelig håpe du snart går over i ny syklus så du slipper å vente for lenge på neste forsøk 🤞🏼 

Takk ❤️

Ja håper det. Venter fortsatt på mensen så håper virkelig den dukker opp snart så jeg får starte i ny syklus og ny PP🥺🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27

Da fikk jeg mensen.. Og synes det var ganske vondt å se at det ikke gikk nå etter et halvt år..nå føler jeg meg veldig lei og motløs av å prøve så innmari hardt hver måned uten noe resultat 😭😣😟 Har alltid et lite håp som ligger der når mensen enda ikke har kommet selvom det er negative g-tester 🥺

Blodprøver skal tas på fredag og jeg begynner med letrozol på lørdag. Sædprøve fra mannen har vi fortsatt ikke fått svar på så begynner med letrozol fordeom. Så tar vi det som det kommer når vi får svar på hans test. 

Må innrømme at desse månedene er noe av det lengste jeg har følt. Og håper Sååå at det blir en spire som sitter i PP 7 og første PP med letrozol 🙏🤞🤞❤️🥺 

Og at det denne måneden klaffer for alle prøvere der ute ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til!! Letrozol har jo gjort underverker for meg og min eggløsning i alle fall. Den har hjulpet mye, nå venter jeg bare på den dosen med flaks som trengs.

Håper både blodprøve og sædprøven fra dere blir tipptopp, og at det vil føles lettere i denne nye pp'en snart. CD1 er dritt! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Unicorn27
Amatariel skrev (19 timer siden):

Masse masse lykke til!! Letrozol har jo gjort underverker for meg og min eggløsning i alle fall. Den har hjulpet mye, nå venter jeg bare på den dosen med flaks som trengs.

Håper både blodprøve og sædprøven fra dere blir tipptopp, og at det vil føles lettere i denne nye pp'en snart. CD1 er dritt! :troest:

Tusen takk kjære deg!! 

Ja det er mange som sier det har hjulpet veldig med letrozol 👏 håper det vil hjelpe så spiren sitter 🤞❤️

venter veldig i spenning fra prøvene 😮🤞 

Det er ganske dritt ja men likevel greit å bare få mensen overstått når det ikke har klaffet!! 

Håper virkelig spiren sitter for deg også veldig snart❤️ 

Fikk du noen bivirkninger når du begynte på letrozol for første gang @Amatariel? :)

Endret av Unicorn27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2021 at 2:22 PM, Unicorn27 said:

Da fikk jeg mensen.. Og synes det var ganske vondt å se at det ikke gikk nå etter et halvt år..nå føler jeg meg veldig lei og motløs av å prøve så innmari hardt hver måned uten noe resultat

Stooor klem til deg! Du ligger bare 1 måned foran meg i løypa, og jeg kan skrive under på mange av de samme følelsene. Det er tungt å ha det sånn.. 

Når forventer dere sædprøve-resultatene? ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unicorn27
Anonymapekatt skrev (26 minutter siden):

Stooor klem til deg! Du ligger bare 1 måned foran meg i løypa, og jeg kan skrive under på mange av de samme følelsene. Det er tungt å ha det sånn.. 

Når forventer dere sædprøve-resultatene? ❤️ 

Takk for det❤️

Det er godt å vite at jeg ikke er alene med å føle det sånn.. Det er virkelig ikke lett nei 😔

Vi aner ikke, skal ringe i morgen og høre! Bare venter å venter.. Blir bekymret for at det ikke er bra siden vi ikke får svar 😟 

Sender en stor klem til deg tilbake ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Unicorn27 said:

Takk for det❤️

Det er godt å vite at jeg ikke er alene med å føle det sånn.. Det er virkelig ikke lett nei 😔

Vi aner ikke, skal ringe i morgen og høre! Bare venter å venter.. Blir bekymret for at det ikke er bra siden vi ikke får svar 😟 

Sender en stor klem til deg tilbake ❤️

Uff, krysser fingrene for at det ser bra ut! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...