Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie

Tror denne tråden bare er laget slik at usikkre jenter som har lagt seg under kniven skal si JA GJØR DET...ER SÅ TØFT Å HA FALSKE PUPPER AZZ

Du måtte være anonym for å komme med en slik latterlig kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du måtte være anonym for å komme med en slik latterlig kommentar?

Alt jeg skriver er anonymt.. Hele tråden er jo idiotisk "til dere som har silikon, og ingen andre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Alt jeg skriver er anonymt.. Hele tråden er jo idiotisk "til dere som har silikon, og ingen andre"

Javel det er din mening. Bryr meg fint lite om hva du måtte mene om silikon;) Å hvorfor er du inne på en tråd som du synes er så idiotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel det er din mening. Bryr meg fint lite om hva du måtte mene om silikon;) Å hvorfor er du inne på en tråd som du synes er så idiotisk?

Forde vi er på ett FORUM. Skal man bare diskutere alt man syntes er så fantastisk hadde dette vært ett kjedelig sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Forde vi er på ett FORUM. Skal man bare diskutere alt man syntes er så fantastisk hadde dette vært ett kjedelig sted

Skjønner ikke hva problemet ditt er. Ts vil ta silikon så la henne gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva problemet ditt er. Ts vil ta silikon så la henne gjøre det.

Du har tydeligvis ett stort problem med å sjønne at når man lager en tråd på ett FORUM så har man rett til å diskutere også..uansett hvor lite du tydeligvis liker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Enig med deg. Er hvert fall glad typen min ikke er så forbanna fordomsfull mot silion som BM er;) Glad han ikke bryr seg om at jeg har silikon.Har foresten aldri fått en enste negativ kommentar. Kun poestive. Synes faktisk det er frekt å si plastpupper. Men hvorfor skal vi bry oss om hva BM man sier? Han liker ikke silikon. Wathever;) Folk vil ta silikon uansett hva du måtte mene

Fordi mine meninger representerer et sunnere og mer langvarig alternativ. et alternativ som tilfører kvinner en trygghet mange av dem mangler. Tenk så deilig å kunne være fornøyd og avslappet med den kroppen en har? Og ikke minst bli elsket for den en er og ikke den en måtte betale for å bli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest My boobs are OK

Enig med BM! Jeg er selv en jente med veldig små pupper, men har aldri fått negative kommentarer for dem! Heller omvendt, de jeg har vært intime med har likt dem veldig godt ;) og kroppen vil endre seg etter som du går opp/ned i vekt, og mine var bittesmå når jeg var 18, nå er de litt større, nå er jeg 26 og veier toppen 4 kg mer enn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia brutal-mann :5: Stå på, KG trenger slike fornuftige innlegg!

Hilsen dame med normale pupper, litt preget av svangerskap og amming, men som TRIVES med min normale kropp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia brutal-mann :5: Stå på, KG trenger slike fornuftige innlegg!

Hilsen dame med normale pupper, litt preget av svangerskap og amming, men som TRIVES med min normale kropp!!!

Leser man litt i disse trådene (kropp/seksualitet og tråder angående kvinner og deres syn på kropp og nettopp dette temaet 'silikonpupper'), så kan man lett få inntrykk av at det faktisk trengs menn for å få inn et snev av fornuft her.

Forøvrig mange gode poeng fra Mr. Brutal her. Selv om de ofte er satt på spissen så forandrer ikke det nødvendigvis på poenget, noe som mange kvinner later til å misforstå totalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så latterlig at fordi om trådstarter skriver ettertrykkelig;

Til dere med silikonpupper og INGEN andre, så fortsetter feks Brutal mann med flere å pepre sine meninger gjennom tråden.

Denne ble IKKE startet som en verdidebatt om tema, men var tilegnet de som hadde erfaring med dette!

:rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så latterlig at fordi om trådstarter skriver ettertrykkelig;

Til dere med silikonpupper og INGEN andre, så fortsetter feks Brutal mann med flere å pepre sine meninger gjennom tråden.

Denne ble IKKE startet som en verdidebatt om tema, men var tilegnet de som hadde erfaring med dette!

:rope:

Sånn er det at noen bare MÅ kommentere om hvor latterlig og idiotisk det er med silikon. Har selv silikon og kunne ikke brydd meg mindre om de som hele tiden skal påpeke at naturlige pupper er best osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå dem som har lyst på/ liker silikon få være ifred, og start heller deres egen hatråd over silikon :slåss: :murvegg:

Logg ut fra forumet hvis du ikke takler at man diskuterer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så latterlig at fordi om trådstarter skriver ettertrykkelig;

Til dere med silikonpupper og INGEN andre, så fortsetter feks Brutal mann med flere å pepre sine meninger gjennom tråden.

Denne ble IKKE startet som en verdidebatt om tema, men var tilegnet de som hadde erfaring med dette!

:rope:

Så lenge man er på ett forum kan man ikke nekte andre i å si sin mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Logg ut fra forumet hvis du ikke takler at man diskuterer..

Du må huske at dette er en tråd for de som fortsatt kanskje har tvil om de skal legge seg under kniven og således trenger den bekreftelsen eller oppmuntringen som trengs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske at dette er en tråd for de som fortsatt kanskje har tvil om de skal legge seg under kniven og således trenger den bekreftelsen eller oppmuntringen som trengs.

Vi er nå fortsatt på ett forum..Å spørre folk som allerede har stappa inn slik dritt er som å spørre folk som heier på ett lag om hvilket lag man skal heie på..(ingen fra lsk sier man skal heie på rbk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå fortsatt på ett forum..Å spørre folk som allerede har stappa inn slik dritt er som å spørre folk som heier på ett lag om hvilket lag man skal heie på..(ingen fra lsk sier man skal heie på rbk)

Denne tråden er faktisk for oss som har silikon og ingen andre. Ts spørr om råd fra oss har silikon og iikke fra dere som hater silikon anonym ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå dem som har lyst på/ liker silikon få være ifred, og start heller deres egen hatråd over silikon :slåss: :murvegg:

Haha enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...