Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

Har sett på før og etterbilder av jenter som har 400 cc i sine. Og de ser helt forskjellig ut fra person til person, avhengig av kroppsfasong og bryster de har. Noen ser det veldig stort ut på, mens noen har et mindre resultat (avhengig av hvor store bryster man hadde i utgangspunktet). Men selv om det er avhengig av hvor store du har fra før av, har jeg sett at alle ser forkjellige ut uansett. Jeg mener.. 20-30cc kan vel ikke utgjøre så mye forskjell? Eller?

Og nei, jeg skal ikke se ut som Pamela. :fnise: Men det skal vises at jeg har noe under genseren fordi. :jepp:

Venninna mi hadde liten B og la inn 330 cc. Hun fikk ikke så mye fylde i dem. Men man må vel stole på kirurgen sin selvsagt. Han har faktisk utført hundrevis av brystforstørrelser tidligere, og vet hva som ser best ut på hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går rundt med silikoen i tankene. Jeg har pupper som er svært forskjellig i størrelsen. Det synes selv om jeg bruker BH. Og finne en BH som passer både venstre og høyre pupp er bare blæh. Men så har det seg sånn at jeg skal gjerne ned en 15 kg, og regner med at kroppen blir seende ut annerledes. Hvis jeg tar silikoen med den vekten jeg har nå, innbiller jeg meg at det blir seende veldig falskt ut etter at jeg har gått ned de 15 kg. Vad tyckas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et bryst som er synlig større enn det andre. Foreslår at du snakker med en kirurg, som kan vurdere situasjonen din. :) De vet det beste. :):skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er 20 år, 171 cm høy og veier 55 kilo. har 70 A i bh-størrelse og det har jeg alltid hatt!

helt siden jeg var lita jente gledet jeg meg til å få bryster. jeg gledet meg til puberteten sånn at brystene skulle vokse.

jeg begynte på 1 året videregående, 16 år, med 70 A...

nå, ferdig med videregående, har jeg fortsatt bare 70 A!

Jeg er ellers veldig feminin, liker å pynte meg osv. Og en av tingene som skiller en jente fra en dame, er jo bryster? Jeg vil ikke ha svære pupper som alle kan se er silikon.

Jeg vil ha en full B-cup eller liten C, sånn at jeg kan gå i bikini, finne bh-er uten "Hello-Kitty" på, og fortsatt føle at jeg kan ta av meg bh'n når jeg skal vise meg naken. For nå har jeg fin fasong på kroppen, hofter, litt lår osv, men 0 pupp! ser ut som underkroppen er damekropp og overkroppen er en 12 år gammel gutt. DET er ikke noe JEG trives med.

Så nå sparer jeg til silikon og skal ha silikon når jeg er ferdig å spare, no matter what.

dette er for MIN del, ingen andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Natalie

Hei!

Aldri skrevet her før så vet ikke hvor dette innlegge kommer på. Uansett, fyller 21 i år og skal opperere meg hos Nobel Klinikk i Oslo om tre uker. Er utrolig spent og tenker på det hver eneste dag! Er 156 høy og veier 44kg. Ganske tynn og lita jente. Fyller så vidt en 70a og Skal ta 165g og er veldig usikker på om det blir for stort for meg, men stoler på at de ikke ville opperert inn noe som ville bli stygt på meg. Noen som er på samme str som meg med egne erfaringer? Er veldig redd for å få synlige "runde appelsin pupper". Har tenkt på dette siden jeg var 17, og har alltid vært bevisst på at dette er noe jeg må tenke godt over og finne så mye informasjon om det så mulig før jeg bestemte meg. Merkelig nok hadde jeg nok brystvev til å ta over muskelen, men leste at det som oftest blir anbefalt å ta under muskelen på slanke jenter fordi det vil se mer naturlig ut?

Noen som vet noe om dette? Kunskap er makt og blir glad visst noen kan svare meg. Og igjen, gleder meg utrolig mye til denne dagen! Søker bare etter seriøse svar, og har mine personlige grunner til å gjøre dette, så dere som ikke har noe pent å si; vær grei å bare la vær :-)

Mvh meg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natalie

Hei!

Aldri skrevet her før så vet ikke hvor dette innlegge kommer på. Uansett, fyller 21 i år og skal opperere meg hos Nobel Klinikk i Oslo om tre uker. Er utrolig spent og tenker på det hver eneste dag! Er 156 høy og veier 44kg. Ganske tynn og lita jente. Fyller så vidt en 70a og Skal ta 165g og er veldig usikker på om det blir for stort for meg, men stoler på at de ikke ville opperert inn noe som ville bli stygt på meg. Noen som er på samme str som meg med egne erfaringer? Er veldig redd for å få synlige "runde appelsin pupper". Har tenkt på dette siden jeg var 17, og har alltid vært bevisst på at dette er noe jeg må tenke godt over og finne så mye informasjon om det så mulig før jeg bestemte meg. Merkelig nok hadde jeg nok brystvev til å ta over muskelen, men leste at det som oftest blir anbefalt å ta under muskelen på slanke jenter fordi det vil se mer naturlig ut?

Noen som vet noe om dette? Kunskap er makt og blir glad visst noen kan svare meg. Og igjen, gleder meg utrolig mye til denne dagen! Søker bare etter seriøse svar, og har mine personlige grunner til å gjøre dette, så dere som ikke har noe pent å si; vær grei å bare la vær :-)

Mvh meg! ;-)

Mente selvfølgelig 265g :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Aldri skrevet her før så vet ikke hvor dette innlegge kommer på. Uansett, fyller 21 i år og skal opperere meg hos Nobel Klinikk i Oslo om tre uker. Er utrolig spent og tenker på det hver eneste dag! Er 156 høy og veier 44kg. Ganske tynn og lita jente. Fyller så vidt en 70a og Skal ta 165g og er veldig usikker på om det blir for stort for meg, men stoler på at de ikke ville opperert inn noe som ville bli stygt på meg. Noen som er på samme str som meg med egne erfaringer? Er veldig redd for å få synlige "runde appelsin pupper". Har tenkt på dette siden jeg var 17, og har alltid vært bevisst på at dette er noe jeg må tenke godt over og finne så mye informasjon om det så mulig før jeg bestemte meg. Merkelig nok hadde jeg nok brystvev til å ta over muskelen, men leste at det som oftest blir anbefalt å ta under muskelen på slanke jenter fordi det vil se mer naturlig ut?

Noen som vet noe om dette? Kunskap er makt og blir glad visst noen kan svare meg. Og igjen, gleder meg utrolig mye til denne dagen! Søker bare etter seriøse svar, og har mine personlige grunner til å gjøre dette, så dere som ikke har noe pent å si; vær grei å bare la vær :-)

Mvh meg! ;-)

Det viktigste er at du er veldig tydelig overfor kirurgen før han skal operere, slik st han vet at du ønsker et naturlig resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvfølgelig 265g :-)

Det kommer bare å se komisk ut når ei jente på 44 kilo og 156 høy skal få seg store pupper. Kommer nok til å se latterlig fake ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Var det noen som fikk med seg hvordan det gikk med TS?

Tråden er så lang at jeg får ikke tid til å lese igjennom alt.

Synes selv det virker fristende å ta silikon da disse damene får veldig flotte kropper. Man er jo forfengelig.

Synes det ser hot ut med bryster som runde halve meloner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Maneater:

Du får ikke flott kropp av silikonpupper :filer:

Kroppen din blir ikke forandret men puppene dine blir det.

Jeg sier igjen: Jeg ER så glad for at jeg har fjernet silikonen! Det er så mye bedre med med naturlige pupper enn fake i plast. :snurt: Jeg VET forskjellen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som fikk med seg hvordan det gikk med TS?

Tråden er så lang at jeg får ikke tid til å lese igjennom alt.

Synes selv det virker fristende å ta silikon da disse damene får veldig flotte kropper. Man er jo forfengelig.

Synes det ser hot ut med bryster som runde halve meloner.

Hele kroppen forandrer seg ikke når man tar silikon. Det er kun puppene som forandrer seg :) De blir altså større.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natalie

Det kommer bare å se komisk ut når ei jente på 44 kilo og 156 høy skal få seg store pupper. Kommer nok til å se latterlig fake ut.

Det er jo veldig forskjellig fra person til person om de blir store eller ikke. Har ingen intensjoner om å få store pupper. Og jeg har ingenting fra før så ser ikke noe galt i å ønske seg former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Vet ikke om det fortsatt er noen folk innom her, men jeg prøver å skrive :)

Jeg har lenge ønsket meg silikon, og gledet meg veldig til konsultasjonstimen som jeg hadde i dag, men så ble jeg så utrolig skuffet. Kirurgen sa at han ikke vil legge inn mer enn 215 i hvert bryst, og dette høres altfor lite ut. Så jeg ble veldig lei meg. Er synd å måtte bruke nesten 30 000 på å nesten ikke se noe forskjell. Jeg var altså hos Nobel clinic. Så nå har jeg bestilt en ny konsultasjonstime hos en annen kirurg på Nobel clinic for å se om han kanskje er villig til å legge inn litt mer. Jeg er 163 høy og veier 52 kg. Jeg er veldig smal over brystet, men jeg føler fortsatt at 215 i hver pupp blir lite. Hvert fall når brystene blir enda mindre etter man har operert det inn.

Noen som har hørt noe om de forskjellige kirurgene der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Vet ikke om det fortsatt er noen folk innom her, men jeg prøver å skrive :)

Jeg har lenge ønsket meg silikon, og gledet meg veldig til konsultasjonstimen som jeg hadde i dag, men så ble jeg så utrolig skuffet. Kirurgen sa at han ikke vil legge inn mer enn 215 i hvert bryst, og dette høres altfor lite ut. Så jeg ble veldig lei meg. Er synd å måtte bruke nesten 30 000 på å nesten ikke se noe forskjell. Jeg var altså hos Nobel clinic. Så nå har jeg bestilt en ny konsultasjonstime hos en annen kirurg på Nobel clinic for å se om han kanskje er villig til å legge inn litt mer. Jeg er 163 høy og veier 52 kg. Jeg er veldig smal over brystet, men jeg føler fortsatt at 215 i hver pupp blir lite. Hvert fall når brystene blir enda mindre etter man har operert det inn.

Noen som har hørt noe om de forskjellige kirurgene der?

Hei!

Jeg skal også opperere meg hos nobel clinic. Jeg er veldig liten og slank, men likevell får jeg opperere inn 260g. Vet ikke hvilken kirurg du har, men jeg har Morten Haug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal også opperere meg hos nobel clinic. Jeg er veldig liten og slank, men likevell får jeg opperere inn 260g. Vet ikke hvilken kirurg du har, men jeg har Morten Haug.

Så flott, da skal jeg prøve å få mast til meg hvert fall 260g jeg også. Jeg var på konsultasjon hos Nils Lykke, men har fått ny konsultasjontime med Morten Haug, så håper han vil legge inn mer enn 215 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vet ikke om det fortsatt er noen folk innom her, men jeg prøver å skrive :)

Jeg har lenge ønsket meg silikon, og gledet meg veldig til konsultasjonstimen som jeg hadde i dag, men så ble jeg så utrolig skuffet. Kirurgen sa at han ikke vil legge inn mer enn 215 i hvert bryst, og dette høres altfor lite ut. Så jeg ble veldig lei meg. Er synd å måtte bruke nesten 30 000 på å nesten ikke se noe forskjell. Jeg var altså hos Nobel clinic. Så nå har jeg bestilt en ny konsultasjonstime hos en annen kirurg på Nobel clinic for å se om han kanskje er villig til å legge inn litt mer. Jeg er 163 høy og veier 52 kg. Jeg er veldig smal over brystet, men jeg føler fortsatt at 215 i hver pupp blir lite. Hvert fall når brystene blir enda mindre etter man har operert det inn.

Noen som har hørt noe om de forskjellige kirurgene der?

Vil du virkelig dette?

Det kommer til å bli veldig synlig og ikke minst kommer det til å føles kunstig.

Jeg er over 15 cm høyere enn deg og hadde 200 ml i hvert bryst . Nå når jeg har fjernet de ser jeg hvor mye bedre mine naturlige små står til kroppen min.

Jeg vil fraråde deg og alle andre som er i ferd med å få fake pupper.

Dessuten er det nå trendy med naturlige i alle varianter.

Silikon er harry og ut :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flott, da skal jeg prøve å få mast til meg hvert fall 260g jeg også. Jeg var på konsultasjon hos Nils Lykke, men har fått ny konsultasjontime med Morten Haug, så håper han vil legge inn mer enn 215 :)

Ja, du får krysse fingrende :) Synes selv det er så forskjellig hvordan de bestemmer hvor mye vi kan få. Det har vel mye med hvor mye brystvev man har osv. Sjekk ut denne linken; http://mica.blondie.no/ Det er ei jente som har blogget om tiden da hun oppererte seg. Hun oppererte seg hos nobel clinic av Nils Lykke og hun fikk 310g (!) selv om det egentlig ikke var plass til det.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, da skal jeg prøve å få mast til meg hvert fall 260g jeg også. Jeg var på konsultasjon hos Nils Lykke, men har fått ny konsultasjontime med Morten Haug, så håper han vil legge inn mer enn 215 :)

Du virker ikke så klar for dette, når du bytter lege for å få stappa inn mest mulig. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vet ikke om det fortsatt er noen folk innom her, men jeg prøver å skrive :)

Jeg har lenge ønsket meg silikon, og gledet meg veldig til konsultasjonstimen som jeg hadde i dag, men så ble jeg så utrolig skuffet. Kirurgen sa at han ikke vil legge inn mer enn 215 i hvert bryst, og dette høres altfor lite ut. Så jeg ble veldig lei meg. Er synd å måtte bruke nesten 30 000 på å nesten ikke se noe forskjell. Jeg var altså hos Nobel clinic. Så nå har jeg bestilt en ny konsultasjonstime hos en annen kirurg på Nobel clinic for å se om han kanskje er villig til å legge inn litt mer. Jeg er 163 høy og veier 52 kg. Jeg er veldig smal over brystet, men jeg føler fortsatt at 215 i hver pupp blir lite. Hvert fall når brystene blir enda mindre etter man har operert det inn.

Noen som har hørt noe om de forskjellige kirurgene der?

Jeg er like høy som deg og veier det samme. Fikk 225 og man ser kjempeforskjell på meg. Stol på legen din. Han vet hva som passer din kropp og hvor mye du "tåler" å få inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig dette?

Det kommer til å bli veldig synlig og ikke minst kommer det til å føles kunstig.

Jeg er over 15 cm høyere enn deg og hadde 200 ml i hvert bryst . Nå når jeg har fjernet de ser jeg hvor mye bedre mine naturlige små står til kroppen min.

Jeg vil fraråde deg og alle andre som er i ferd med å få fake pupper.

Dessuten er det nå trendy med naturlige i alle varianter.

Silikon er harry og ut :popcorn:

Å hva som det er harry og ut? Skal man la hver å gjøre noe som man vil pga noen synes det er harry og ut?

Line: Håper du har tenkt nøye igjennom dette og at du blir fornøyd hvis du skal operere deg Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...