Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stine_*
er det noen her som har tatt hos nobel clinik?

jeg var til konstulasjon i dag å ble annbefalt rund protse mellom 270 og 300 ml over muskel.. noen andre her som har det? har a cup nå hadde stor b cup som gravid.. så er ikke mye pent lenger og ønsker og fylle ut toppene mine.. noe det ikke gjør nå..

Jeg tok hos Nobel Clinic for en uke siden. Hadde a cup og fikk lagt inn rund protese 200 over muskelen. Fikk ikke mer pga det ikke var plass, men jeg er veldig fornøyd! :jepp:

Resultatet ble veldig bra! Kjempefornøyd med folkene på NC=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei!

Jeg la inn 240 (over muskel da) i sommer fordi det ikke var plass til mer, så har jeg lagt inn 400 nå et halvt år senere. Ble utvidet en del på bare 6 mnd så burde vel fungere bra for deg det! kan også lønne seg mtp strekkmerker osv :) kjipt med mye penger, men er fornøyd så det er verdt det. Om du kan legge over muskel vet jeg ikke, men husk at under muskel ofte ser og kjennes mer naturlig ut.

okey,det høres jo veldig lovende ut :) Jeg skal nok ikke legge inn mer før jeg er ferdig med unger,tenker at det må jo bli en del større plass etter en eller to graviditeter. Ja,det blir en del penger,men det er uten tvil verdt det :) Ja det var det legen sa,at det ville se mer naturlig ut i og med at jeg er ganske tynn. Vi får se etterhvert,skal definitivt ha større en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

På Nobel Clinics hjemmesider står det

BRYST - priser FRA

Brystforstørrelse - les om vår PROTESEGARANTI

Brystinnlegg vanlig rund protese kr 27 000

Brystinnlegg anatomisk protese fra kr 30 000

Brystinnlegg saltvannsprotese kr 34 000

Er dette for begge brystene? Sikkert dumt spørsmål, men lov å håpe, vel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som er små og spede og skal legge inn så mye som 400.

Tenk på Aylar..hun la inne så mye..og det var myyye etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Til dere som er små og spede og skal legge inn så mye som 400.

Tenk på Aylar..hun la inne så mye..og det var myyye etter min smak.

Jeg er tynn, men har brede hofter og høyde, så 400 gram ble ikke så mye på meg. En venninne har "bare" 240 gram, men det ser ut som at hun har myye større innlegg enn meg, kun fordi hun er liten og sped. Så ikke tenk gram, alt avhenger av kroppsfasong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gutt som ikek liker pupper...hm...mistenkelig. De fleste menn elsker silikon-pupper. :popcorn:

og uansett så vertfall fra min side, så er ikke dette etter hva guttene synest..

dette er noe jeg vertfall gjør for meg sjøl for og føle MEG bedre og få bedre sjøltilit og ikke gå rundt og føle meg ut som at eg ser ut som en gutt!

hva guttene synest er heilt urellevant for meg, og vist en gutt ikke vil vere med meg pga silikon så synd for han då er da ut og finne en ny som ikke bryr seg om hva puppene er laga av.

det viktigte er at det er meeg han bryr seg om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg synes store pupper er flott, har selv 500gr som jeg tok for 4 år siden, som absolutt ikke er for mye for min kropp, trent og atletisk, lang er jeg også. Kløft er kjempe flott og se på. Og enhver må jo få gjøre som man selv ønsker og ønsker å være. Disse silikon protesene finnes nå en gang, så da er det jo opp til hver enkelt :) selv skal jeg på konsultasjon på onsdag for å høre om 800. Heldigvis er jeg og mannen min enig i den greia :)

Han synes jeg er flott som jeg er, men synes det er flott med STORE pupper også, får nå håpe at legen er grei og setter inn det jeg vil.. ja, kanskje jeg blir stor forann, synes det er sexy og har man kropp til å bære det så hvorfor ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

ja, det blir vel det sånn omtrent.. ;) men det vil ikke virke overstort på meg, det blir bare flott ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se for meg at det blir flott nei..har sett en realitystjerne med 600 i hver pupp. Puppen er større en hodet. Ser alien-aktig ut. Er du 185 høy og kraftig bygd eller noe sånt så kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Spørs jo på kroppen som du sier, er ikke kraftig, men har veldig bredt bryst og rygg etter masse trening, og er lang som sagt.. og smaken er som baken den.. Jeg fikk det som jeg ville i dag :) Legen mente det samme, men advarte selvfølgelig om en del ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Hei!

Jeg slutta rett å slett å lese på side 7-8, fant ut at det var for mye å lese hvert enkelt innlegg på hver enkelt side.

Nå kommer jeg kanskje til å motsi meg selv litt, men det får bare være. Jeg er ikke helt for silikon, pga jeg syns det virker litt skummelt med komplikasjoner og sånn, men jeg er heller ikke imot det. Når jeg var 3-4 år sa jeg at fikk ikke jeg like store pupper som bestemor skulle jeg ta silikon. Nå tenker vel dere motstandere at det høres helt sykt ut, men det er sannheten.

Mine pupper begynte å utvikle seg når jeg gikk i 7 klasse, de slutta å utvikle seg når jeg gikk i 8 klasse, de vokste heller ikke no særlig på den perioden. Jeg har alltid ønska meg større pupper, aldri no dårlig sjøltillit, men jeg har alltid følt litt på det forde.

Jeg har faktisk hørt at man få støtta av staten hvis det er utviklingsfeil i brystene. Og spør man meg, brystene mine begynte å utvikle seg i 7 klassen, stoppa i 8 klasse, er ikke det litt underlig? I tillegg har jeg ulik størrelse på puppene mine, jeg trudde det var helt normalt. Men så har jeg fått høre at det er normalt i puberteten at de vokser ujevnt, og at det retter seg etterhvert. Mine har ikke vokst på, tja, 7 år, og jeg har to ulike størrelser på puppene. Ikke kjempe synelig, men man kan likevel se det. Om jeg legger på meg, så blir de ikke større. Jeg bruker 85A, det er litt stort, jeg skulle vel helst hatt 85AA, men det finnes ikke.

Jeg har bestilt legetime hos fastlegen for å snakke med hun, og så får jeg se hva som skjer videre. Jeg kunne tenkt meg silikon, om jeg fikk det støtta av staten eller ikke. Men jeg ville hatt naturlig store, så jeg i det minste fikk en kløft.

Så til dere som er så negative til silikon, mener det er press og sånn. Jeg føler meg IKKE pressa i det HELE tatt! Jeg er GLAD det finnes et slikt tilbud! Ikke tru jenter/kvinner tar silikon for at guttene skal synes de er attraktive og gudene veit hva dere trur. Tar jeg silikon, er det for at jeg vil ha pupper, jeg vil vite hvordan det er at puppene disser når man løper, jeg vil vite hvordan det føles, å da tenker jeg ikke oppmerksomheten av gutter man eventuelt får ved å ha pupper. Det er såå mange pene topper ute i butikker, men jeg kan ikke kjøpe de, for de er laga til jenter med pupper.

Jeg er 20 år, tenkt og vurdert silikon seriøst og useriøst, opp og ned siden ungdomskolen. Mamma støtter meg, hun forstår at jeg gjerne kunne tenkt meg pupper. Så, kan ikke dere andre også der ute som er så negative, skjønne at når man er en jente/kvinne, at det faktisk er NORMALT å ville ha pupper? Jeg har jo forsåvidt pupper, som er som erter, og det fins gutter som har større pupper enn meg. Jeg håper dere skjønner at det setter i gang noen hjerneceller når man ser gutter som har større pupper enn deg selv som er JENTE?

- Gjest20år

Hei Gjest20år! :-)

Vil du skrive hvordan legebesøket ditt går ang. støtte fra staten o.l? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest jente 20

Hei,

er det noen av dere som har tatt brystløft og lagt inn silikon samtidig?

er det mulig å amme etter en sån operasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du hadde det gjest 20! Er selv 20, og har aldri hatt noe særlig pupper. Har alltid vært en liten a- cup! Men plutselig begynte de å vokse! :P Å nå er jeg c- cup!

Vurderte silikon pupper mest seriøst før jeg traff kjæresten min, nå skjønner jeg at gutter kommer til å like meg selvom jeg ikke har store pupper osv! Jeg hadde anbefalt å utsette det litt til! Du vet aldri hva som kan skje, ett tips jeg har er å prøve å spise mer kalorier! :P Det var det som funket for meg! Du spiser en del kalorier, men du trener mage osv sånn at de ikke skal legge seg der!

Kan være lurt å vente litt, for vi er helt i slutten av puberteten, men fremdels i puberteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) lurer på hvordan det er og ta silikon. Er snart 19 år, har lenge tenkt på at jeg har lyst på silikon. Men er redd for komplikasoner og at det ikke skal bli fint. Vil ikke ha noe store pupper, helst bare at de blir fastere, og seff litt større. Men her er noen spørsmål jeg lurer på : 1. Kan du amme, dersom du har tatt sillikon. 2. Må du bytte ut puppene etter noen år? 3. Ser du arrene gått? og 4. Kan du trene og leve helt normalt etter silikon innlegg?

Helsing usikker jente:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke det er så ofte det er komlikasjoner:) arrene ser du ikke,dersom du ikke studerer.. ammin, vet jeg ingenting om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tror ikke det er så ofte det er komlikasjoner:) arrene ser du ikke,dersom du ikke studerer.. ammin, vet jeg ingenting om:)

Kjenner to som har opplevd komplikasjoner. Hun ene sliter enda og hun andre fikk heldigvis rettet opp feilien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Nå har jeg endelig blitt medlem i et forum for å delta i diskusjoner ang dette emne. Har en del venninner som har tatt silikon i brystene, og jeg ønsker å ta dette jeg også! Jeg føler jeg har for små bryster i forhold til resten av kroppen min, så dette er grunnen til at jeg vil forstørre brystene mine. Er ikke kraftig eller noe, veier 66 kg og er 173cm høy, men jeg har en litt spretten rompe som jeg får kommentarer på hele tiden (at den er stor). Så jeg føler puppene mine samkjører ikke helt med bakenden :sjenert:

Jeg har bestemt meg for å gjøre dette, men mitt spørsmål er HVOR skal jeg gjøre dette. Bor i Stavanger, og det står mellom Colosseumklinikken og Klinikk Stavanger. Jeg har hørt mye bra og mye dårlig om Colosseum, og på Klinikk Stavanger har jeg forsåvidt kun hørt bra ting, bortsett fra at de utfører inngrepet kun med lokalbedøvelse. Dette skremmer meg litt. Pluss at nettsiden deres ser litt "sliten" ut, ser ut som gamle lokaler. Man får en litt dårlig følelse da. Hvertfall jeg.

Så jeg lurte på, er det noen med erfaring fra disse to klinikkene?? Har dere noe nyttig informasjon å gi meg før jeg kaster meg ut i dette?

Sett stor pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...