Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Milla_*
Hei.

Jeg ble operert av Barstad for akkurat ei uke siden. Jeg var først til konsultasjon hos Schistad, men ble operert av Barstad fordi det var han som hadde ledig tid akkurat da jeg ønsket det. Begge var kjempehyggelige og profesjonelle. De var realistiske og informative og ga klare og tydelige råd om hva de mente ville bli best resultat for meg. Jeg hadde masse spørsmål etter at jeg kom hjem fra første konsultasjon og har fått svar på alt via mail og telefoner, de har virkelig tatt mine bekymringer og spørsmål på alvor og svart ordentlig. De var til og med inn til meg og pratet med meg begge to før operasjonen for å forklare ytterligere hva de mente osv. Jeg hadde tenkt veldig lenge på dette og var sikker på at jeg ville utføre inngrepet, men var opptatt av å få det resultatet jeg ønsket og derfor hadde jeg masse spørsmål. Jeg anbefaler å se masse på før-og-etter bilder slik at dere kan bruke noen eksempler derfra til å vise hva dere mener er pent eller ikke pent.

Jeg ville "fylle opp" bryst som hadde blitt ganske tomme etter to runder med amming. Har brukt en liten B, og ønsket meg en C, men det viktigste var å få fylt opp. Ettersom jeg hadde fått noe heng og brystvortene pekte litt for mye nedover ble jeg anbefalt å foreta et løft i tillegg til å legge inn proteser. På konsultasjon ble jeg anbefalt å legge inn ml. 220 og 280, og jeg ga de frie tøyler til å vurdere hva som ble penest ut fra hva de visste jeg likte, under operasjonen. Jeg endte opp med å få 280 på begge sider under muskelen + løft. Resultatet ble egentlig litt annerledes enn jeg hadde trodd. Ble mer "ungpikepupper" enn jeg hadde forventet ;) Jeg hadde forventet at de skulle ha mer kurve under, om dere skjønner, men de er blitt veldig struttende. Jeg var litt skeptisk i starten for jeg vil jo ha de naturlige, men nå som jeg har vent meg litt til det er jeg fantastisk fornøyd og jeg ser at det er ganske naturlig det er bare at det er nytt for meg som har vært vant til hengende skinn... De er jo spente og litt høye ennå, men det regner jeg med avtar etter hvert, det er jo bare 1 uke siden jeg ble operert.

Jeg var veldig nervøs for selve inngrepet, eller spesielt narkosen, men det var helt unødvendig ser jeg nå i ettertid. Men jeg sa fra om det og de hadde en kjempekoselig anestesisykepleier, han tok skikkelig godt vare på meg. Satt faktisk å strøk meg på kinnet rett før jeg sovna :) Og plutselig våknet jeg og det var over.

Når det gjelder smerter etterpå så var jeg forberedt på at det skulle være veldig vondt, og det har jo vært ganske vondt, men ikke så galt som jeg trodde det skulle bli. Jeg fløy hjem dagen etter, kjørte en kort tur med bil daglig i dagene etterpå, men har ellers vært veldig rolig (å gire når jeg kjører bil er veldig ubehagelig...). I sårene har jeg ikke hatt smerter i det hele tatt, smertene har vært mer preget av et trykk over brystet, som om huden har blitt alt for stram, støl i muskulaturen og kjentes ut som noe tungt har ligget på brystkassa mi. Det var verst de to-tre første dagene, etter det har jeg ikke brukt noe smertestillende og det har gått bra. Er ganske begrenset hvor mye jeg får brukt armene, men det er jeg veldig bevisst på å unngå også fordi jeg er veldig opptatt av å ikke strekke i sårene slik at jeg ikke får for brede arr.

Men det som har vært mest plagsomt har vært smerter under armene, spesielt når jeg ligger. Det kunne jeg tenkt meg å høre om andre har opplevd? Jeg finner lite kommentarer på dette. Når jeg ligger så får jeg en intens smerte på undersida av overarma, akkurat som det er nerver som ligger i klem eller er strekt eller noe sånt. Det er skikkelig vondt, nesten som det er noe som revner. Og det er så merkelig for det er jo ikke i nærheten av sår og det er ikke i brystet en gang. Dette plager meg en del, for jeg må ligge helt rett ut på ryggen hele natta for å unngå denne smerten. Er det noen som har opplevd noe lignende og når gikk det i tilfelle over?

For dere som lurer på muligheten for å få operasjon på Fornebuklinikken så var det for min del helt uproblematisk å få tidspunkt for operasjon akkurat når jeg ønsket det og etter ganske kort tid faktisk.

Lykke til :)

Jeg la inn silikon på Nobel Clinic for litt over en uke siden. Og jeg har de samme smertene som deg i den ene armen. Ringte klinikken og de fotalte at dette var normalt. Kan være nerver som har blitt strekt osv. Så det er nok ingenting feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nehei? her spør kompiser til sambuaren min han om han ikke har vurdert å spandere på meg ein brystoperasjon.. så her er det nok litt forskjell.. å kvifor er då glamormodellene så utrulig populære dersom det ikke ser bra ut?

Er glamourmodeller så utrolig populære? Altså når man ser bort fra hormonsprengte 14-åringer som ikke tenker lenger enn kjønnsorganet strekker seg i erigrert tilstand når det kommer til forhold med kvinner. Ja, og de jentene som ønsker deres oppmerksomhet selvsagt.

Glamourmodeller, i de tilfellene hvor deres 'status' som nettopp glamourmodeller gjør dem tiltrekkende, så er det på grunn av troféstatusen det gir ettersom man da har ei dame som man vet at andre menn gjerne kunne tenkt seg å ligge med. Det er ikke de sosiale egenskapene eller kjemien som gjør at man velger seg en glamourmodell, ei heller vil jeg tro at mange ser det som en bonus at kjæresten/kona er det. Det virker isåfall motbydelig overfladisk for min del.

Å operere seg for å bli slik at menn skal få mer lyst til å ligge med seg er en tåpelig måte å bli populær på. Just my 2 cents, siden du valgte å dra glamourmodeller inn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst tankemøster? Er det ikke et håpløst tankemønster å legge inn implantater i en frisk kropp, så vet ikke jeg! Skjønner det hvis man ikke har pupper i det hele tatt eller har fått noe fjernet pga sykdom, men ikke når man, som det skrives her, har en A-cup. Det er jo helt normale pupper, ellers ville det kanskje ikke blitt laget bh-er i den størrelsen i det hele tatt?

Det er mange jenter som tar silikon for å føle seg bedre selv. jeg kommer snart til å ta det jeg også. prinsippet er at menn ser på pupper uansett hva de prøver å forsvare seg med. og det hjelper ikke at kjæresten forteller deg at alt annet på kroppen er så bra at det ikke har noe å si at puppene er så små at man knapt ser dem (altså en a-cup som ikke fylles helt ut engang) når han i neste sekund går å kikker på pupper rundt omkring som alle er større en mine egne. Menn mener at kjæresten ikke trenger å ta det fordi han kan kikke på større pupper over alt ellers! og det gir ikke jentene med små pupper bedre selvtillit!

Så gutter/menn, vi tar det for vår egen skyld, ikke deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glamourmodeller så utrolig populære? Altså når man ser bort fra hormonsprengte 14-åringer som ikke tenker lenger enn kjønnsorganet strekker seg i erigrert tilstand når det kommer til forhold med kvinner. Ja, og de jentene som ønsker deres oppmerksomhet selvsagt.

Glamourmodeller, i de tilfellene hvor deres 'status' som nettopp glamourmodeller gjør dem tiltrekkende, så er det på grunn av troféstatusen det gir ettersom man da har ei dame som man vet at andre menn gjerne kunne tenkt seg å ligge med. Det er ikke de sosiale egenskapene eller kjemien som gjør at man velger seg en glamourmodell, ei heller vil jeg tro at mange ser det som en bonus at kjæresten/kona er det. Det virker isåfall motbydelig overfladisk for min del.

Å operere seg for å bli slik at menn skal få mer lyst til å ligge med seg er en tåpelig måte å bli populær på. Just my 2 cents, siden du valgte å dra glamourmodeller inn i dette.

Takk for et meget godt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange jenter som tar silikon for å føle seg bedre selv. jeg kommer snart til å ta det jeg også. prinsippet er at menn ser på pupper uansett hva de prøver å forsvare seg med. og det hjelper ikke at kjæresten forteller deg at alt annet på kroppen er så bra at det ikke har noe å si at puppene er så små at man knapt ser dem (altså en a-cup som ikke fylles helt ut engang) når han i neste sekund går å kikker på pupper rundt omkring som alle er større en mine egne. Menn mener at kjæresten ikke trenger å ta det fordi han kan kikke på større pupper over alt ellers! og det gir ikke jentene med små pupper bedre selvtillit!

Så gutter/menn, vi tar det for vår egen skyld, ikke deres!

:skratte: Ehh..et litt selvmotsigende innlegg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
:skratte: Ehh..et litt selvmotsigende innlegg kanskje?

jeg tar det ikke fordi guttene skal sikle etter meg.

jeg ville bar følt meg bedre om typen min hadde sett på mine pupper og tenkt at de var kjempe fine, i stedet for at jeg må tenke på at hver gang jeg møter ei dame med store pupper, at han sikler på dem!

Alle liker vel at kjæresten ser mest på seg selv, i stedet for at han ser på andre i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
jeg tar det ikke fordi guttene skal sikle etter meg.

jeg ville bar følt meg bedre om typen min hadde sett på mine pupper og tenkt at de var kjempe fine, i stedet for at jeg må tenke på at hver gang jeg møter ei dame med store pupper, at han sikler på dem!

Alle liker vel at kjæresten ser mest på seg selv, i stedet for at han ser på andre i stedet?

Du kan ha store og fine pupper du bare vil, han vil alltid se på andre pupper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar det ikke fordi guttene skal sikle etter meg.

jeg ville bar følt meg bedre om typen min hadde sett på mine pupper og tenkt at de var kjempe fine, i stedet for at jeg må tenke på at hver gang jeg møter ei dame med store pupper, at han sikler på dem!

Alle liker vel at kjæresten ser mest på seg selv, i stedet for at han ser på andre i stedet?

Men da er det jo typen din det er noe i veien med - ikke puppene dine... Hvis han er så opptatt av andre jenters utseende at han sikler mer på dem enn på sin egen kjæreste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Sleepy

Jeg vurderer brystforstørring og har konsultasjon ved Fornebuklinikken neste uke.

Jeg er 30 år og er en liten A cup. Har lenge gått og tenkt på brystfortørring da jeg alltid har ønsket meg litt mer volum i puppene. Vil absolutt ikke ha store innlegg, tenker vel en liten B cup som passer til min kropp ( er slank).

Skulle gjerne likt å høre mer om erfaringer fra dere som har vært i min situasjon (små bryster), både positive og negative erfaringer!

For min del handler det om å føle seg vel med egen kropp, ønsker å føle meg mer kvinnelig. Dersom jeg velger å gjenneomføre en operasjon er detter kun for min egen del !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer brystforstørring og har konsultasjon ved Fornebuklinikken neste uke.

Jeg er 30 år og er en liten A cup. Har lenge gått og tenkt på brystfortørring da jeg alltid har ønsket meg litt mer volum i puppene. Vil absolutt ikke ha store innlegg, tenker vel en liten B cup som passer til min kropp ( er slank).

Skulle gjerne likt å høre mer om erfaringer fra dere som har vært i min situasjon (små bryster), både positive og negative erfaringer!

For min del handler det om å føle seg vel med egen kropp, ønsker å føle meg mer kvinnelig. Dersom jeg velger å gjenneomføre en operasjon er detter kun for min egen del !

Jeg ble operert på Fornebuklinikken for nesten nøyaktig ett år siden. Jeg hadde en positiv opplevelse der, og kirurgen var opptatt av at brystene skulle passe til resten av kroppen.

Kan nok hende at han vil anbefale deg å legge inn mer enn du tror, fordi de fleste angrer på at de har valgt for små implantater. Man tror at man bare ønsker seg en liten B, men i ettertid så skulle man gjerne ønske at de var litt større fordi man blir så fort vant til dem.

Det er kjempelett å skjule bryster, særlig opererte. Mine ser helt like ut slik de var før operasjonen da jeg brukte push up.

Det er mye å tenke på ved en slik operasjon. I mitt tilfelle var brystene av veldig ulik størrelse, så jeg fikk rettet det opp også, og det er en lettelse å ha en bh som sitter rett.

Det negative så langt for min del er at jeg enda ikke har fått tilbake følelsen på undersiden av brystene. Brystvortene har full følelse, men jeg fikk snittet i folden, og der er følelsen borte.

Kan hende den kommer tilbake, men etter så lang tid er det usannsynlig, men det var fortsatt verdt det for meg. Det er herlig å ha bryster som står i stil til resten av kroppen og min kjære elsker dem.

Brystene er ganske harde når jeg ligger på rygg, men i alle andre stillinger er de kjempemyke og de beveger seg akkurat som normale bryster :)

Det viktigste for deg er å se på alt som kan gå galt, selv om det er sjelden, mot alt det positive det vil føre med seg.

Hvis du ikke trives med implantater, så får du jo tatt dem ut igjen, men sitter såklart igjen med noen små arr.

Lykke til med konsultasjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Sleepy
Jeg ble operert på Fornebuklinikken for nesten nøyaktig ett år siden. Jeg hadde en positiv opplevelse der, og kirurgen var opptatt av at brystene skulle passe til resten av kroppen.

Kan nok hende at han vil anbefale deg å legge inn mer enn du tror, fordi de fleste angrer på at de har valgt for små implantater. Man tror at man bare ønsker seg en liten B, men i ettertid så skulle man gjerne ønske at de var litt større fordi man blir så fort vant til dem.

Det er kjempelett å skjule bryster, særlig opererte. Mine ser helt like ut slik de var før operasjonen da jeg brukte push up.

Det er mye å tenke på ved en slik operasjon. I mitt tilfelle var brystene av veldig ulik størrelse, så jeg fikk rettet det opp også, og det er en lettelse å ha en bh som sitter rett.

Det negative så langt for min del er at jeg enda ikke har fått tilbake følelsen på undersiden av brystene. Brystvortene har full følelse, men jeg fikk snittet i folden, og der er følelsen borte.

Kan hende den kommer tilbake, men etter så lang tid er det usannsynlig, men det var fortsatt verdt det for meg. Det er herlig å ha bryster som står i stil til resten av kroppen og min kjære elsker dem.

Brystene er ganske harde når jeg ligger på rygg, men i alle andre stillinger er de kjempemyke og de beveger seg akkurat som normale bryster :)

Det viktigste for deg er å se på alt som kan gå galt, selv om det er sjelden, mot alt det positive det vil føre med seg.

Hvis du ikke trives med implantater, så får du jo tatt dem ut igjen, men sitter såklart igjen med noen små arr.

Lykke til med konsultasjonen din.

Takk for svar! Har også lest om andre som mener det er best med litt større enn man har tenkt.... Men jeg er rimelig smal i overkroppen og tror derfor at det vil kanskje se best ut med moderate innlegg. Vi får høre hva kirurgen sier på konsultasjonen!

Hadde du noen negative opplevelser etter narkose/ tilhelingsperiode??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Min eks svigermor fikk plastpupper etter sykdom. Det har vært konstante komplikasjoner siden... Igjen, hva er poenget med å tukle med en frisk kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh huff, det hadde jeg glemt :P

Gikk veldig fint rett etter jeg våkna, ikke vondt noe sted, men så kom kvalmen :tristbla:

Ble skikkelig kvalm og følte at jeg måtte kaste opp, så jeg fikk noe antikvalmgreier via tingen i hånden. Det hjalp ikke, så jeg fikk en dose til som heller ikke hjalp.

Så var det på tide å dra hjem og da kasta jeg opp i bilen hehe... Har heldigvis bare ti minutters kjøretur. Kastet opp en del ganger, men så gikk det litt bedre.

Smertene begynte å komme, så jeg tenkte å prøve en Pinex forte, og vips så kasta jeg opp igjen. Det ble bare den Pinexen og så gikk det bra :) Var ikke kvalm neste dag, bare stiv og støl.

Hadde ingen problemer i dagene etter operasjonen angående smerter og slikt. Så klart var det vondt, og nesten umulig å komme seg opp av seng og sofa, men ikke sånn vondt vondt.

Det neste som skjedde, var at jeg fikk noe greier i armen hvor veneflonen satt. Det ble rødt og hovent så jeg måtte få antibiotika, og da gikk det så fint, bortsett fra en av bivirkningene antibiotika kan gi nedentil :kjefte:

Hadde ingen problemer med selve brystene, bare forskjellige bivirkninger av ting relatert til operasjonen hehe.

Det eneste man burde ha den første uken er noen som kan hjelpe til dusjing, matlaging og slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! :)

Jeg er rimelig nyoperert (2 uker siden).

Jeg la inn 300 g i hvert bryst under muskel.

Jeg er ganske fornøyd, men jeg har ett problem med høyre bryst. Det er mye større på oversiden, og sitter litt høyere opp i forhold til venstre. Det har vært sånn hele tiden etter operasjon, men det var først i går at jeg merket at det har kommet høyere opp (om du sammenligner det fra "undersiden"). Det er også en del hardere enn det venster. Jeg begynner å bli bekymra for om det kan være kapsling?

Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! :)

Jeg er rimelig nyoperert (2 uker siden).

Jeg la inn 300 g i hvert bryst under muskel.

Jeg er ganske fornøyd, men jeg har ett problem med høyre bryst. Det er mye større på oversiden, og sitter litt høyere opp i forhold til venstre. Det har vært sånn hele tiden etter operasjon, men det var først i går at jeg merket at det har kommet høyere opp (om du sammenligner det fra "undersiden"). Det er også en del hardere enn det venster. Jeg begynner å bli bekymra for om det kan være kapsling?

Noen som har opplevd det samme?

Hvis der bare har gått to uker og du har under muskel, så er det vært vanlig at det ene brystet sitter høyere enn det andre.

Den høyre muskelen din er nok sterkere enn den venstre, og holder muligens igjen implantatet litt mer enn venstre brystmuskel.

Jeg la over muskel, så jeg fikk aldr brystene opp i kragebeinet, men har sett utallige bilder hvor proteser under muskel sitter høyt opp og gjerne det ene høyere enn det andre.

Muskelen din vil nok "slappe" av etterhvert slik at implantatet faller fint på plass, men det kan ta litt tid :) Godt mulig det fortsatt er litt mer hovent også.

Hvis du er veldig bekymret vil jeg anbefale deg å ringe klinikken din, men jeg er ganske sikker på at det er helt normalt slik du har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg begynner å bli bekymra for om det kan være kapsling?

Noen som har opplevd det samme?

Ikke spør her, spør en lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elsker pupper
Morsomt å se hvordan argumenter mot plastisk kirurgi nesten alltid blir forklart med misunnelse og uvitenhet... Man skal visst helst ikke kritisere slike operasjoner..?

Det vil alltid være noen som tyr til kirurgi for å komme komplekser til livs. Men at så mange kvinners selvtillit ligger i skalpellen til en overbetalt plastikkirurg er betenkelig. Det står jeg på.

Mann 40 år her. Det er ikke størrelsen eller om det er silikon eller ikke som avgjør hvor sexy bryster er.

Jeg har hatt kjærester med henholdsvis naturlig AA ,naturlig D, samt silikon B. Alle tre hadde for meg utrolig sexy bryst :)

Tror det er slik for de fleste at man tenner på og syns er sexy den man er forelsket/elsker uansett om brystet er den ene eller andre size eller innhold. Det viktigste er som noen her skriver at man er fornøyd med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest med silikon
Mann 40 år her. Det er ikke størrelsen eller om det er silikon eller ikke som avgjør hvor sexy bryster er.

Jeg har hatt kjærester med henholdsvis naturlig AA ,naturlig D, samt silikon B. Alle tre hadde for meg utrolig sexy bryst :)

Tror det er slik for de fleste at man tenner på og syns er sexy den man er forelsket/elsker uansett om brystet er den ene eller andre size eller innhold. Det viktigste er som noen her skriver at man er fornøyd med seg selv.

Hei mann 40.

Det er så sant som det er sagt. Fint innlegg. Jeg har selv hatt små bryster, men valgte operasjon for å fikse på det. Jeg er kjempe fornøyd. Kjæresten min sier akkurat det samme som deg. Han liker meg for den jeg har små eller store pupper :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest  med silikon
Hei mann 40.

Det er så sant som det er sagt. Fint innlegg. Jeg har selv hatt små bryster, men valgte operasjon for å fikse på det. Jeg er kjempe fornøyd. Kjæresten min sier akkurat det samme som deg. Han liker meg for den jeg er, enten jeg har små eller store pupper :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Veldig mange bra innlegg her. Helt siden jeg hadde konsultasjons time i november så har jeg gått å gruegleda meg til den store dagen som er 5 januar. Folk beskriver smertene veldig forskjellig, men de fleste beskriver de som veldig vonde. Dette går jeg og gruer meg masse til:-/

Jeg er veldig usikker på hvor store sillikon innlegg jeg skal ta. Jeg er 167 høy, veier 61 kg og har normal kroppsfasong. Ønsket mitt var å legge inn 250 g i hvert bryst. Jeg har en a-cup fra før og er ute etter å ha normale pupper slik at jeg kan føle meg vel. På Colluseumklinikken kunne jeg bare velge mellom 240 og 260, og oppover såklart. Jeg prøvde begge størrelsene, men har veldig vanskelig for å bestemme meg. Legen fortalte meg at hvis jeg ønsket 240, burde jeg legge inn 260, nettopp fordi 20% av størrelsen reduseres når man legger inplantatet under muskelen (som jeg er nødt til å gjøre). . Hvis jeg syntes at 260 var penest burde jeg legge inn 280. På meg blir 260 en b-cup mens 280 en c-cup.

Jeg synes at c-cup er en fin størrelse, men det skremmer meg at jeg må legge inn 280 for å få en c-cup. Det høres så mye ut. Jeg er så redd for å få store pupper som ser overdrevent kunstig ut. Er det noen som har lagt inn 280 i hvert bryst? Noen som har erfaring med det. Jeg har lest flere steder at de fleste som tar sillikon kunne ønske de la inn litt ekstra. Hjelp, dette er så vanskelig, og jeg er nok ikke den eneste som synes det.

Lurer også på om det er noen som har operert seg på colluseumsklinikken i Oslo? Hører de skal være flinke, men det er svært få på dette forumet som har operert seg der. Hadde vært kjekt å fått med seg andres erfaringer om denne klinkken.

Jeg vil gjerne avslutte med en ting til dere som synes vi kvinner er helt på trynet som velger å ta sillikon. Det viktigste her i verden er ens egen selvfølelse. Har du en bra selvfølelse så kommer du veldig langt i livet. Jeg for min del, tar ikke sillikon for å imponere noen, og i allefall ikke gutter. Jeg er heller ikke ute etter oppmerksomhet. Man må tenke på at man lever kun engang. Og det er kun deg selv som lever ditt eget liv. Hvis det er en ting man har lyst til å gjøre, eller har hatt lyst til å gjøre over lengre tid, så skal man gjøre det. Er det ikke derfor vi er skapt? Til å ta våre egne beslutninger som vi vet med oss selv vil gjøre livet lettere for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...