Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #461 Skrevet 18. juli 2010 Nb: aldri start et innlegg med "til dere med silikon pupper - og bare dere". Brutal mann kommer alltid og bryr seg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #462 Skrevet 18. juli 2010 ingen andre?? Alle har lov å si sin mening her på forumet..
Gjest Gjest9910 Skrevet 29. juli 2010 #463 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg er ei 18 år gammel jente som skal forstørre brystene mine om 11 dager. Det er mange grunner til at jeg gjør dette (for de som vil fortelle meg at jeg tar et dårlig valg): - Jeg har alltid vært supertynn og har alltid fått høre dette hos venninner, gutter, familie osv. Omtrent hver dag har dette vært et tema, og med å være så tynn som jeg er følger det med å ha små pupper, noe alle tar som en selvfølge. Utrolig irriterende og sårende i lengden. - Jeg har hatt mange faser i livet mitt der jeg har villet sett annerledes ut.. Har byttet stil, hårfarge og lignende tusenvis av ganger. Men dette med puppene har alltid vært et sårt punkt for meg som jeg alltid har visst at jeg skulle gjøre noe med en dag. - Kan ikke huske en eneste dag i mitt liv der jeg ikke la merke til at BH'en min i A-cup ikke passet, at jeg må passe på når jeg bøyer meg fremover fordi man ser rett inn i både topp og BH siden de bare ligger over puppene som en BH på en vegg. - Jeg har fått rygg/skuldersmerter fordi jeg hele tiden holder skuldrene høyt opp under øra for å unngå at stroppene faller ned på armene ettersom ingenting passer meg. - Ingen i familien min har store pupper, så jeg vet med sikkerhet at det ikke ligger i kortene for meg. Hvorfor vente på noe jeg vet aldri kommer? Hvis noen enda finner en eller annen grunn til at jeg ikke bør gjennomføre inngrepet, kom med det.Men ikke tro at din mening teller i mitt hode. Har aldri gledet meg noe så sinnsykt samtidig som magen min slår hjul hver gang tankene streifer innom operasjonen og tiden etter. Smertene kan være det samme, jeg kommer til å ligge med et stort smil om munnen under hele helbredingstiden! Opererer forresten hos Nobel Clinic, har ikke bestemt meg for størrelse enda. Vil ha rundt 300 g tror jeg. Skal ha runde proteser, under muskelen. 11 dager Endret 30. juli 2010 av Het Potet
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #464 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg er ei 18 år gammel jente som skal forstørre brystene mine om 11 dager. Det er mange grunner til at jeg gjør dette (for de som vil fortelle meg at jeg tar et dårlig valg): - Jeg har alltid vært supertynn og har alltid fått høre dette hos venninner, gutter, familie osv. Omtrent hver dag har dette vært et tema, og med å være så tynn som jeg er følger det med å ha små pupper, noe alle tar som en selvfølge. Utrolig irriterende og sårende i lengden. - Jeg har hatt mange faser i livet mitt der jeg har villet sett annerledes ut.. Har byttet stil, hårfarge og lignende tusenvis av ganger. Men dette med puppene har alltid vært et sårt punkt for meg som jeg alltid har visst at jeg skulle gjøre noe med en dag. - Kan ikke huske en eneste dag i mitt liv der jeg ikke la merke til at BH'en min i A-cup ikke passet, at jeg må passe på når jeg bøyer meg fremover fordi man ser rett inn i både topp og BH siden de bare ligger over puppene som en BH på en vegg. - Jeg har fått rygg/skuldersmerter fordi jeg hele tiden holder skuldrene høyt opp under øra for å unngå at stroppene faller ned på armene ettersom ingenting passer meg. - Ingen i familien min har store pupper, så jeg vet med sikkerhet at det ikke ligger i kortene for meg. Hvorfor vente på noe jeg vet aldri kommer? Hvis noen enda finner en eller annen grunn til at jeg ikke bør gjennomføre inngrepet, kom med det.Men ikke tro at din mening teller i mitt hode. Har aldri gledet meg noe så sinnsykt samtidig som magen min slår hjul hver gang tankene streifer innom operasjonen og tiden etter. Smertene kan være det samme, jeg kommer til å ligge med et stort smil om munnen under hele helbredingstiden! Opererer forresten hos Nobel Clinic, har ikke bestemt meg for størrelse enda. Vil ha rundt 300 g tror jeg. Skal ha runde proteser, under muskelen. 11 dager Så det har ikke slått deg å legge på deg litt?? Hvis du er virkelig så tynn så ville du mest sannsynelig fått mere pupper med å gå litt opp i vekt. Men i steden vil du bruke 30 ish for å fikse ett problem som ligger i hode. Verre med meg som har str som deg og jeg er ikke tynn en gang... Endret 30. juli 2010 av Het Potet
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juli 2010 #465 Skrevet 29. juli 2010 @Gjest_9910 Du har en kropp, og pupper, som ikke er ferdig utvokst en gang. Hva pokker skal du ødelegge den med plast for?
Barcelone Skrevet 29. juli 2010 #466 Skrevet 29. juli 2010 Jeg trenger heldigvis ikke silicon i mine bryster, men jeg har forståelse av at de som har veldig små bryster føler at de trenger det. Jeg har ei venninne som gjerne ville fylle på og hun sa til legen at "bare fyll på". Min mening er at hennes bryster ble akkurat for store og jeg synes ikke det er noe pent! Det er greit å fylle på så det står til kroppen, men du skal være veldig forsiktig med å ta for mye. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg hadde relativt små bryster da jeg var yngre (b), men etter at jeg fylte et par og tyve har jeg gått fra en B til en D helt av meg selv.
Gjest Gjest9910 Skrevet 30. juli 2010 #467 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Så det har ikke slått deg å legge på deg litt?? Hvis du er virkelig så tynn så ville du mest sannsynelig fått mere pupper med å gå litt opp i vekt. Men i steden vil du bruke 30 ish for å fikse ett problem som ligger i hode. Verre med meg som har str som deg og jeg er ikke tynn en gang... Vet ikke hvordan det er å legge på seg (annet enn jevnt med alderen 0-18 år)..har alltid ligget under gjennomsnittsvekta og forbrenningen min sørger for at mat absolutt ikke har den effekten å legge på seg på kroppen min. rolig med konklusjonene nå, synes det oser over av spydighet, alt for kjappe konklusjoner og slikt her generelt i gruppa. Synes det er helt feil å kritisere totalt fremmede på denne måten så snart de betror seg om hva de er misfornøyd med og vil endre med seg selv. Takk gud for internett slik at vi alle kan legge ut om andres kropp og sinn mens vi gjemmer oss bak tastaturet og slipper unna med å si sårende ord som lukter sterkt av usikkerhet og sjalusi. "i steden vil du bruke 30 ish for å fikse ett problem som ligger i hode" her sier du "i stedet for å legge på seg" -noe jeg ikke gjør slik som de fleste andre naturlig gjør - og selvfølgelig er det det som er inni hodet mitt som har tatt valget om å operere brystene, men det er vel absolutt ingenting galt med hodet mitt av den grunn. I mine øyne, mitt hodet med mine tanker er det brystene som er problemet. Og "verre med meg" sitatet... jeg skrev i forumet for å gi informasjon om mine erfaringer,noe jeg selv endte opp her for å se etter, ikke for å få medlidenhet.. men straks jeg skrev her ble jeg fortalt at jeg har problemer i hodet. Velvel, operasjonen min er nå 10 dager unna, og ingen kan få meg til å tro noe annet enn at jeg gjør det som er 100% rett for meg Endret 30. juli 2010 av Het Potet 1
Gjest Gjest9910 Skrevet 30. juli 2010 #468 Skrevet 30. juli 2010 @Gjest_9910 Du har en kropp, og pupper, som ikke er ferdig utvokst en gang. Hva pokker skal du ødelegge den med plast for? Fordi jeg kan ikke vente..Jeg skrev i det første "innlegget" at det rett og slett ikke ligger i kortene for meg å få pupper, ferdig utvokst eller ikke så vil de være mindre enn jeg føler meg komfortabel med. Voldsomt til reaksjoner her på et valg som kun har effekt på meg. Jeg ødelegger ikke noe som helst,jeg forbedrer en hel masse (legger vel opp til en hel del meninger med den setningen,men det får så være), og det er silikon, ikke plast Og jeg har lest flere av kommentarene dine her inne "brutal mann".. og jeg er ikke imponert. Forstår ikke helt hva du vil frem til med dette,men å kritisere og rakke ned på jentene her inne slik du gjør er bare helt trasig gjort.
fink Skrevet 30. juli 2010 #469 Skrevet 30. juli 2010 Fordi jeg kan ikke vente..Jeg skrev i det første "innlegget" at det rett og slett ikke ligger i kortene for meg å få pupper, ferdig utvokst eller ikke så vil de være mindre enn jeg føler meg komfortabel med. Voldsomt til reaksjoner her på et valg som kun har effekt på meg. Jeg ødelegger ikke noe som helst,jeg forbedrer en hel masse (legger vel opp til en hel del meninger med den setningen,men det får så være), og det er silikon, ikke plast Og jeg har lest flere av kommentarene dine her inne "brutal mann".. og jeg er ikke imponert. Forstår ikke helt hva du vil frem til med dette,men å kritisere og rakke ned på jentene her inne slik du gjør er bare helt trasig gjort. Hei:) Husk at det ikke bare er kroppen som endrer seg etter du er 18 år. Du kan fort endre mening også, og det tror jeg de fleste over 18 år her kan bekrefte. Mye jeg kunne tenkt meg som 18-åring, som jeg absolutt(!) ikke kunne tenkt meg nå, bare 3 år etter. Lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #470 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Vet ikke hvordan det er å legge på seg (annet enn jevnt med alderen 0-18 år)..har alltid ligget under gjennomsnittsvekta og forbrenningen min sørger for at mat absolutt ikke har den effekten å legge på seg på kroppen min. rolig med konklusjonene nå, synes det oser over av spydighet, alt for kjappe konklusjoner og slikt her generelt i gruppa. Synes det er helt feil å kritisere totalt fremmede på denne måten så snart de betror seg om hva de er misfornøyd med og vil endre med seg selv. Takk gud for internett slik at vi alle kan legge ut om andres kropp og sinn mens vi gjemmer oss bak tastaturet og slipper unna med å si sårende ord som lukter sterkt av usikkerhet og sjalusi. "i steden vil du bruke 30 ish for å fikse ett problem som ligger i hode" her sier du "i stedet for å legge på seg" -noe jeg ikke gjør slik som de fleste andre naturlig gjør - og selvfølgelig er det det som er inni hodet mitt som har tatt valget om å operere brystene, men det er vel absolutt ingenting galt med hodet mitt av den grunn. I mine øyne, mitt hodet med mine tanker er det brystene som er problemet. Og "verre med meg" sitatet... jeg skrev i forumet for å gi informasjon om mine erfaringer,noe jeg selv endte opp her for å se etter, ikke for å få medlidenhet.. men straks jeg skrev her ble jeg fortalt at jeg har problemer i hodet. Velvel, operasjonen min er nå 10 dager unna, og ingen kan få meg til å tro noe annet enn at jeg gjør det som er 100% rett for meg Er det rart du velger å opperere seg når du lager en blogg og legger ut bilder av kjendisser?? Endret 30. juli 2010 av Het Potet
Gjest Maddie Skrevet 30. juli 2010 #472 Skrevet 30. juli 2010 Jeg er ei 18 år gammel jente som skal forstørre brystene mine om 11 dager. Det er mange grunner til at jeg gjør dette (for de som vil fortelle meg at jeg tar et dårlig valg): - Jeg har alltid vært supertynn og har alltid fått høre dette hos venninner, gutter, familie osv. Omtrent hver dag har dette vært et tema, og med å være så tynn som jeg er følger det med å ha små pupper, noe alle tar som en selvfølge. Utrolig irriterende og sårende i lengden. - Jeg har hatt mange faser i livet mitt der jeg har villet sett annerledes ut.. Har byttet stil, hårfarge og lignende tusenvis av ganger. Men dette med puppene har alltid vært et sårt punkt for meg som jeg alltid har visst at jeg skulle gjøre noe med en dag. - Kan ikke huske en eneste dag i mitt liv der jeg ikke la merke til at BH'en min i A-cup ikke passet, at jeg må passe på når jeg bøyer meg fremover fordi man ser rett inn i både topp og BH siden de bare ligger over puppene som en BH på en vegg. - Jeg har fått rygg/skuldersmerter fordi jeg hele tiden holder skuldrene høyt opp under øra for å unngå at stroppene faller ned på armene ettersom ingenting passer meg. - Ingen i familien min har store pupper, så jeg vet med sikkerhet at det ikke ligger i kortene for meg. Hvorfor vente på noe jeg vet aldri kommer? Hvis noen enda finner en eller annen grunn til at jeg ikke bør gjennomføre inngrepet, kom med det.Men ikke tro at din mening teller i mitt hode. Har aldri gledet meg noe så sinnsykt samtidig som magen min slår hjul hver gang tankene streifer innom operasjonen og tiden etter. Smertene kan være det samme, jeg kommer til å ligge med et stort smil om munnen under hele helbredingstiden! Opererer forresten hos Nobel Clinic, har ikke bestemt meg for størrelse enda. Vil ha rundt 300 g tror jeg. Skal ha runde proteser, under muskelen. 11 dager Ville bare si at jeg skjønner veldig godt hva du mener, jeg var inne denne uken og gjorde det, er veldig verdt det tross smertene. De er kjempe hyggelige der og flinke til å forklare å jeg holdt meg rolig hele tiden. Masse lykke til trur du blir veldig fornøyd:)
Gjest Ludovie Skrevet 30. juli 2010 #473 Skrevet 30. juli 2010 Hei:) Husk at det ikke bare er kroppen som endrer seg etter du er 18 år. Du kan fort endre mening også, og det tror jeg de fleste over 18 år her kan bekrefte. Mye jeg kunne tenkt meg som 18-åring, som jeg absolutt(!) ikke kunne tenkt meg nå, bare 3 år etter. Lykke til! Utrolig enig. Dessuten kan jeg fortelle deg at jeg ikke fylte en BH i størrelse 70A engang da jeg var 18, mens jeg trengte 70C da jeg var 21. Og dette uten at jeg hadde lagt på meg. Det er fullstendig galskap å legge inn silikon i brystene når man er så ung som 18. Både fordi man ikke er ferdig utvokst ennå, og kan komme til å få ganske mye større pupper senere, men også fordi dette er et veldig drastisk inngrep som man generelt sett ikke er fullt ut rustet for å ane konsekvensene av når man er så ung. Tenk også over dette: Selv om du har lyst på store pupper nå som du er i attenårsalderen, er det ikke sikkert at du synes det samme når du er 22 eller 25. Små pupper er dessuten ofte veldig fint! Det er nemlig ikke sånn at fine pupper = store pupper. Det finnes fine pupper i alle størrelser.
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juli 2010 #474 Skrevet 30. juli 2010 Må bare få skyte inn at jeg har sett på bloggen til denne Gjest9110. Og det er en vond følelse en sitter igjen med etterpå. Og om de modellene på bildene i den bloggen er hennes forbilder så vil hun oppleve å bli veldig veldig skuffet. Det er få, om ingen, menn som liker slike pupper. Ikke en gang de som aksepterer plast pupp.
Gjest Gjest9910 Skrevet 30. juli 2010 #475 Skrevet 30. juli 2010 Må bare få skyte inn at jeg har sett på bloggen til denne Gjest9110. Og det er en vond følelse en sitter igjen med etterpå. Og om de modellene på bildene i den bloggen er hennes forbilder så vil hun oppleve å bli veldig veldig skuffet. Det er få, om ingen, menn som liker slike pupper. Ikke en gang de som aksepterer plast pupp. Bloggen skriver jeg som oftest i hui og hast, og siden den handler om silikonpupper er det dette jeg legger ut bilder av. Ligger ikke noe mer bak enn det. Jeg synes det er kjempefint med opererte bryst, tro det eller ei. Har både familie og venner som støtter meg i valget mitt,men føler det blir feil å legge ut bilder og mitt eget navn på en blogg hvor jeg forteller om noe så personlig. Jeg ønsker ikke ekstra oppmerksomhet rundt puppene mine og valget mitt, derfor legger jeg kun ut bilder av kjendiser og kaller meg for "mica" og er anonym :)Om jeg gjorde noe annet ville nok de fleste som leste den trodd at jeg gjorde det for oppmerksomhet. Takk til dere som sender gode tanker.
Gjest brutal_mann Skrevet 31. juli 2010 #476 Skrevet 31. juli 2010 Bloggen skriver jeg som oftest i hui og hast, og siden den handler om silikonpupper er det dette jeg legger ut bilder av. Ligger ikke noe mer bak enn det. Jeg synes det er kjempefint med opererte bryst, tro det eller ei. Har både familie og venner som støtter meg i valget mitt,men føler det blir feil å legge ut bilder og mitt eget navn på en blogg hvor jeg forteller om noe så personlig. Jeg ønsker ikke ekstra oppmerksomhet rundt puppene mine og valget mitt, derfor legger jeg kun ut bilder av kjendiser og kaller meg for "mica" og er anonym :)Om jeg gjorde noe annet ville nok de fleste som leste den trodd at jeg gjorde det for oppmerksomhet. Takk til dere som sender gode tanker. Ikke for å være slem eller sarkastisk, men... Så hvorfor skal du da fylle dem med plast?`Hvorfor skriver du da en blogg om dem? Hvorfor kommer du her og snakker om dem? Dette er såpass ekstremt at jeg kunne vert tilbøyelig til å tro at du kun trollet. Men det virker veldig mye arbeid i å legge i trolling. Derfor anser jeg det du skriver og sier som faktiske tanker. Og da blir jeg ikke annet enn trist på dine og samfunnets vegne. Å synes at noe så deformert som de plastpuppene du har bilde av er pent sier ikke annet enn at en har et ekstremt usunt forhold til sin egen kropp. Og jeg mener alvorlig at noen timer hos psykolog for å lære å sette pris på den kroppen en har ville gitt en mye bedre selvfølelse på sikt. Slik som nå er det du gjør ikke annet enn et kraftig eksempel på hvorfor jeg mener plastpupper og plastkirugi må bekjempes og reduseres kraftig. Hadde du vert min datter hadde jeg nå vert ekstremt skuffet over meg selv. Nettopp fordi jeg hadde følt at jeg totalt hadde sviktet deg som forelder som ikke har klart å tilføre deg nok selvstendighet og følelse av egenverdi til å la være å begå, i mine øyne, ett enormt feilgrep.
Gjest Gjest9910 Skrevet 31. juli 2010 #477 Skrevet 31. juli 2010 (endret) Ikke for å være slem eller sarkastisk, men... Så hvorfor skal du da fylle dem med plast?`Hvorfor skriver du da en blogg om dem? Hvorfor kommer du her og snakker om dem? Dette er såpass ekstremt at jeg kunne vert tilbøyelig til å tro at du kun trollet. Men det virker veldig mye arbeid i å legge i trolling. Derfor anser jeg det du skriver og sier som faktiske tanker. Og da blir jeg ikke annet enn trist på dine og samfunnets vegne. Å synes at noe så deformert som de plastpuppene du har bilde av er pent sier ikke annet enn at en har et ekstremt usunt forhold til sin egen kropp. Og jeg mener alvorlig at noen timer hos psykolog for å lære å sette pris på den kroppen en har ville gitt en mye bedre selvfølelse på sikt. Slik som nå er det du gjør ikke annet enn et kraftig eksempel på hvorfor jeg mener plastpupper og plastkirugi må bekjempes og reduseres kraftig. Hadde du vert min datter hadde jeg nå vert ekstremt skuffet over meg selv. Nettopp fordi jeg hadde følt at jeg totalt hadde sviktet deg som forelder som ikke har klart å tilføre deg nok selvstendighet og følelse av egenverdi til å la være å begå, i mine øyne, ett enormt feilgrep. Det har jeg allerede nevnt grunnen til at jeg gjør. Jeg vil fortelle om mine erfaringer til andre som står i samme situasjon som jeg har gjort men er usikker på hvordan det fungerer. Det er utrolig vanskelig å være usikker på sin egen kropp og fortelle åpent om det. Ikke tro at du får meg til å tvile på at det jeg gjør vil forandre hver dag av livet mitt til en litt bedre dag. Nevnte også ovenfor at jeg har støtte fra familien min i dette. Tett i øra? eller bare tett i pappen Jeg elsker det jeg gjør, lev med det.Det har null effekt på deg. Jeg vil ha puppene for min egen del. Men så kom jeg ikke hit for å diskutere, kun for å informere. Endret 31. juli 2010 av Het Potet
Gjest Gjest_20år Skrevet 9. august 2010 #479 Skrevet 9. august 2010 Det har jeg allerede nevnt grunnen til at jeg gjør. Jeg vil fortelle om mine erfaringer til andre som står i samme situasjon som jeg har gjort men er usikker på hvordan det fungerer. Det er utrolig vanskelig å være usikker på sin egen kropp og fortelle åpent om det. Ikke tro at du får meg til å tvile på at det jeg gjør vil forandre hver dag av livet mitt til en litt bedre dag. Nevnte også ovenfor at jeg har støtte fra familien min i dette. Tett i øra? eller bare tett i pappen Jeg elsker det jeg gjør, lev med det.Det har null effekt på deg. Jeg vil ha puppene for min egen del. Men så kom jeg ikke hit for å diskutere, kun for å informere. Hej! Jeg har ikke vært inne på bloggen din å kikka, men ut i fra det jeg har lest her støtter jeg deg fullt og helt! Har mange av de samme problemene selv, bare jeg har aldri vært supertynn, jeg har litt mer mage, men vil ikke si jeg er feit, også ingen pupper og brede skuldre og ganske kraftig beinbygning, så hvor er puppene? Det er neimen ikke godt å si! Men jeg har vært så heldig nå at jeg får silikonpupper støtta av staten Jeg vil gjerne at du skriver hvordan det har gått etter operasjonen og sånn Eller hva bloggen din heter? Kan ikke si jeg har sett det er no link til den? Også lurer jeg på en ting til dere som har tatt silikon, eller bare veit noe om det.. Jeg har lest et sted at det tar en viss tid før man kan jobbe, trene og generelt løfte ting..? Eller no ;p Så jeg lurer på, hvor lang tid går alt dette, før jeg kan jobbe, trene og slikt? Er greit å vite i forhold til skolen, siden jeg tror det kan kræsje litt i forhold til praksis og slikt, så om jeg da kan snakke med legen om å få et tidspunkt der det ikke går utover skole og praksis. Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #480 Skrevet 9. august 2010 Til dere som er her inne. Jeg har lyst på silikon da jeg har veldig små pupper fra før. Men hvordan får dere råd til det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå