Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #441 Skrevet 4. juni 2010 Jeg la inn silikon etter null pupper igjen etter 3 graviditeter og angrer ikke en dag. Jeg ville ikke ha større en B-cup som jeg alltid har hatt. La inn 250 i hver. Har ikke arr i det hele tatt og de er mye og ser naturlige ut. Kjæresten min merket det ikke og ble overasket når jeg sa det til han. Ingen kan se at det er fake og for min del ville jeg aldri hatt store sillikon pupper som lyser opp
Gjest 17 år Skrevet 9. juni 2010 #442 Skrevet 9. juni 2010 Jeg er en 17 år gammel jente som har veldig lyst på større pupper. Jeg er 1.73m høy, veier ca 68 kg og har en A cup. Dette plager meg noe sykt. I tillegg er de spisse og jeg ser ut som en 12 åring. Siden jeg var 15 år har jeg brukt innlegg i BH'en fordi jeg er så ukomfortabel med at de er så små. Det plager meg. Min første og eneste kjæreste gjennom 9 mnd fikk nesten aldri se meg uten BH fordi jeg rett og slett føler meg stygg. Jeg har rumpe, lår og litt mage, og da ser det så utrolig fælt ut å ikke ha pupper. Så lurte på et par ting. Hva er aldersgrensen på silikon? Kan jeg gå på konsultasjon selvom jeg ikke er over aldersgrensen? Mange sier fornebu klinikken er bra, har noen ca priser? Hvilke komplikasjoner risikerer jeg? Er forøvrig en oppegående jente, smart og aktiv innen politikk og andre arenaer. Dette har ikke noe som helst med at jeg vil se ut som jentene fra playboy. Men jeg føler meg stygg. Er generelt en pen jente, pene ansiktstrekk og ben, men dette hemmer meg. Og tanken på å skulle måtte gå sånn resten av livet er virkelig deprimerende. Håper på lite dømmende svar og hjelp (:
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #443 Skrevet 10. juni 2010 Legg heller inn for lite enn for mye. Du skriver at du har masse løs hud, og av det tolker jeg at du ikke lenger er veldig ung. Store sprettpupper ser totalt malplassert ut etterhvert som du blir eldre... Jeg har to venninner som har silikon og jeg har det selv. De sier de at de skulle ønske de hadde vært mer moderate da de valgte størrelse. Jeg er høyere enn deg, og har 240 ml. Veldig glad jeg ikke har større. Husk at du lett ser litt tykkere ut med store pupper også!
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #444 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er en 17 år gammel jente som har veldig lyst på større pupper. Jeg er 1.73m høy, veier ca 68 kg og har en A cup. Dette plager meg noe sykt. I tillegg er de spisse og jeg ser ut som en 12 åring. Siden jeg var 15 år har jeg brukt innlegg i BH'en fordi jeg er så ukomfortabel med at de er så små. Det plager meg. Min første og eneste kjæreste gjennom 9 mnd fikk nesten aldri se meg uten BH fordi jeg rett og slett føler meg stygg. Jeg har rumpe, lår og litt mage, og da ser det så utrolig fælt ut å ikke ha pupper. Så lurte på et par ting. Hva er aldersgrensen på silikon? Kan jeg gå på konsultasjon selvom jeg ikke er over aldersgrensen? Mange sier fornebu klinikken er bra, har noen ca priser? Hvilke komplikasjoner risikerer jeg? Er forøvrig en oppegående jente, smart og aktiv innen politikk og andre arenaer. Dette har ikke noe som helst med at jeg vil se ut som jentene fra playboy. Men jeg føler meg stygg. Er generelt en pen jente, pene ansiktstrekk og ben, men dette hemmer meg. Og tanken på å skulle måtte gå sånn resten av livet er virkelig deprimerende. Håper på lite dømmende svar og hjelp (: Hei! Det er selvfølgelig komplikasjoner på silikon som på alle andre operasjoner. Du kan risikere betennelse, stygge arr og kapseldannelse (at de blir harde). Jeg tok silikon på fornebuklinikken for en uke siden. Har tenkt på det lenge, og hatt skikkelig komplekser fordi jeg ikke syns puppene mine passet til kroppen min. Skjønner deg godt. Men les på internett og finn så mye info som mulig før du velger å gjøre dette. Ca pris? Jeg betalte nesten 33 000 kr. Hadde også litt spisse pupper fra før, så derfor fikk jeg dråpeformede proteser, som er litt dyrere, men ser mer naturlig ut på meg. Jeg var ikke ute etter noe flashy pupper alla playboy, men noe naturlig som passet min kropp. Var en liten 75b og sa jeg ville bli en C. Så langt er jeg veldig fornøyd, men er langt ifra ferdig i healingsprossessen, så er vanskelig å si enda. Det er 18 års aldersgrense. Vet ikke om du kan dra på konsultasjon nå, og reservere operasjon til du blir 18- ring å spør:)
Gjest Camilla Skrevet 27. juni 2010 #445 Skrevet 27. juni 2010 klinikker med et godt rykte? pris? har lyst å ta jeg også men .... noen som har en internett side og referere til? Nobel Clinic i Oslo Betalte 29.000 http://www.nobelclinic.no
Gjest brutal_mann Skrevet 27. juni 2010 #446 Skrevet 27. juni 2010 Jeg er en 17 år gammel jente som har veldig lyst på større pupper. Jeg er 1.73m høy, veier ca 68 kg og har en A cup. Dette plager meg noe sykt. I tillegg er de spisse og jeg ser ut som en 12 åring. Siden jeg var 15 år har jeg brukt innlegg i BH'en fordi jeg er så ukomfortabel med at de er så små. Det plager meg. Min første og eneste kjæreste gjennom 9 mnd fikk nesten aldri se meg uten BH fordi jeg rett og slett føler meg stygg. Jeg har rumpe, lår og litt mage, og da ser det så utrolig fælt ut å ikke ha pupper. Så lurte på et par ting. Hva er aldersgrensen på silikon? Kan jeg gå på konsultasjon selvom jeg ikke er over aldersgrensen? Mange sier fornebu klinikken er bra, har noen ca priser? Hvilke komplikasjoner risikerer jeg? Er forøvrig en oppegående jente, smart og aktiv innen politikk og andre arenaer. Dette har ikke noe som helst med at jeg vil se ut som jentene fra playboy. Men jeg føler meg stygg. Er generelt en pen jente, pene ansiktstrekk og ben, men dette hemmer meg. Og tanken på å skulle måtte gå sånn resten av livet er virkelig deprimerende. Håper på lite dømmende svar og hjelp (: Du har grisefine pupper og har tenkt å ødelegge dem totalt. lykke til! I stede for å kaste vekk pengene kan du ta deg en tur til psykolog og få ordnet det reelle problmet, nemlig hodet ditt.
Gjest guestos Skrevet 27. juni 2010 #447 Skrevet 27. juni 2010 små pupper er utrolig fint, både med og uten klær. bare så det er sagt:) for meg handler det ikke om størrelsen, men om hvordan de ser ut. mine er ikke flotte i det hele tatt, de er forskjellige og med stygg form. jeg unngår alltid speil når jeg er naken og kan aldri gå uten BH. det er slitsomt rett og slett, er det da så ille å ta en operasjon slik at man kan ha det bra med hvordan en ser ut? tviler på at en psykolog kan endre mitt syn på puppene mine, da er han/hun hvertfall veldig dyktig i jobben sin..!
Gjest brutal_mann Skrevet 27. juni 2010 #448 Skrevet 27. juni 2010 små pupper er utrolig fint, både med og uten klær. bare så det er sagt:) for meg handler det ikke om størrelsen, men om hvordan de ser ut. mine er ikke flotte i det hele tatt, de er forskjellige og med stygg form. jeg unngår alltid speil når jeg er naken og kan aldri gå uten BH. det er slitsomt rett og slett, er det da så ille å ta en operasjon slik at man kan ha det bra med hvordan en ser ut? tviler på at en psykolog kan endre mitt syn på puppene mine, da er han/hun hvertfall veldig dyktig i jobben sin..! Jeg tror ikke på deg et sekund. Jeg er overbevist at du, som 99% av verdens kvinner, har flotte pupper. Problemet er bare at du ikke tør være stolt av dem.
Gjest jente 17 Skrevet 27. juni 2010 #449 Skrevet 27. juni 2010 Det er jo fint at noen liker små pupper også Typen sa alltid at de var fine. Men jeg er ukomfortabel. Når jeg ellers har en damekropp er det veldig kjedelig å ha pupper som en 12 åring. A cup ser kjempe fint ut på små/tynne jenter. Ikke at jeg er feit, langt ifra, men jeg har rumpe, lår og hofter da, og derfor vil jeg gjerne ha pupper som "matcher" resten av meg. Jente 17.
Gjest brutal_mann Skrevet 27. juni 2010 #450 Skrevet 27. juni 2010 Det er jo fint at noen liker små pupper også Typen sa alltid at de var fine. Men jeg er ukomfortabel. Når jeg ellers har en damekropp er det veldig kjedelig å ha pupper som en 12 åring. A cup ser kjempe fint ut på små/tynne jenter. Ikke at jeg er feit, langt ifra, men jeg har rumpe, lår og hofter da, og derfor vil jeg gjerne ha pupper som "matcher" resten av meg. Jente 17. Du er 17! Det er MINST tre, muligens så mange som seks (!) år igjen før pupene dine er ferdige med å utvikle seg. Legg så til et par fødsler og puppene næremer seg mål. Om du er 35 og ferdig med barn så greit nok, ta plaspuppene din eog kos deg, men du er 17 for svarte! Du er ikke i nærheten av å være ferdig utviklet som kvinne. Slutt å tro tullete ting om brystene dine og begynn å være stolt av den. Spisse sprettpupper... Jeg kjenner over et dusin kvinenr som ville ha drept for å ha dine pupper.
Fluffe Skrevet 27. juni 2010 #451 Skrevet 27. juni 2010 Du er 17! Det er MINST tre, muligens så mange som seks (!) år igjen før pupene dine er ferdige med å utvikle seg. Legg så til et par fødsler og puppene næremer seg mål. Om du er 35 og ferdig med barn så greit nok, ta plaspuppene din eog kos deg, men du er 17 for svarte! Du er ikke i nærheten av å være ferdig utviklet som kvinne. Slutt å tro tullete ting om brystene dine og begynn å være stolt av den. Spisse sprettpupper... Jeg kjenner over et dusin kvinenr som ville ha drept for å ha dine pupper. Til en forandring så er jeg veldig enig med det Brutal mann sier.
Mirri Skrevet 8. juli 2010 #452 Skrevet 8. juli 2010 Hei! Noen som har noen erfaringer med klinikker i Stavanger??
Gjest Gjest_20år Skrevet 15. juli 2010 #453 Skrevet 15. juli 2010 Hei Gjest20år! :-) Vil du skrive hvordan legebesøket ditt går ang. støtte fra staten o.l? Lykke til! Hei! Jeg hadde klart å rote bort hvor jeg fant denne siden, men nå har jeg endelig funnet den! Jeg hadde time 29 juni i Bergen, og legen sa da ja til støtte, men jeg måtte gå ned noen kilo. Trur det har sammenheng med at det er lettere å se hvor mye jeg "trenger" i forhold til kroppsbygningen min hvis jeg går ned Så jeg er overlykkelig for at jeg en dag får pupper! :D Legebesøket gikk forholdsvis kjapt, jeg kom inn og kledde av meg, han bemerka veldig størrelseforskjellen, og sa ja på flekken til støtte, hvis jeg bare gikk ned Jeg har jo hørt at man får svar etter 1 uke, men jeg fikk et svar og et ja med en gang, virka ikke som han var i tvil en gang! :D
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juli 2010 #454 Skrevet 15. juli 2010 Hei! Jeg hadde klart å rote bort hvor jeg fant denne siden, men nå har jeg endelig funnet den! Jeg hadde time 29 juni i Bergen, og legen sa da ja til støtte, men jeg måtte gå ned noen kilo. Trur det har sammenheng med at det er lettere å se hvor mye jeg "trenger" i forhold til kroppsbygningen min hvis jeg går ned Så jeg er overlykkelig for at jeg en dag får pupper! :D Legebesøket gikk forholdsvis kjapt, jeg kom inn og kledde av meg, han bemerka veldig størrelseforskjellen, og sa ja på flekken til støtte, hvis jeg bare gikk ned Jeg har jo hørt at man får svar etter 1 uke, men jeg fikk et svar og et ja med en gang, virka ikke som han var i tvil en gang! :D Har denne legen noen økonomisk intresse i at du tar denne operasjonen?
Gjest Gjest_20år Skrevet 15. juli 2010 #455 Skrevet 15. juli 2010 Har denne legen noen økonomisk intresse i at du tar denne operasjonen? For å være ærlig, så spurte jeg han ikke! Jeg veit bare at de er mye strengere på det i Bergen enn Oslo, og var i Bergen jeg var på sjekk. Om du er i mot silikonpupper, så er det greit, jeg kan forsåvidt forstå det. Men kan du prøve da å forstå at når man er jente/dame/kvinne, kall det hva du vil, vil ha bryster når man ikke finner BH'er som passer, fordi alt er for stort, og at man føler seg som en mann fordi man har brede skuldre, kraftig beinbygning og flatbrysta!? Eller blir det for vanskelig? Jeg har alltid vært den som har gitt f... i hva folk mener om meg, og det gjør jeg fortsatt, men det er noe med det å likevel føle seg som en kvinne! Eller er det ikke!? Jeg ska si deg det at på ungsomskolen var jeg i den perioden der jeg gav mest f... i hva folk mente, jeg gikk i store gutteklær og lignende, men likevel ønska meg silikonpupper i konfirmasjon. Kanskje det sier litt? No offense, men jeg trur det er vanskelig for dere mannfolk å faktisk forstå dette her!
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juli 2010 #456 Skrevet 16. juli 2010 No offense, men jeg trur det er vanskelig for dere mannfolk å faktisk forstå dette her! Vi menn med små pikker som det ikke er mulig å gjøre noe med? Vi menn med damehodter som det heller ikke er noe å gjøre med? Vi lave menn som det heller ikke er noe å gjøre med? Er kvinner så teite at de tror at de er alene om å ikke ha en perfekt fysikk? Beklager å måtte si det, men vi menn vet veldig godt hva å føle seg fysisk utilstrekkelig vil si. På den andre siden finnes det ingen kirugi for å lure oss til å tro at vi er fysisk perfekte (heldigvis). Slik at vi menn MÅ stå på egne ben og lære å leve med vår "utilstrekkelighet". Forøvrig stilte jeg mitt spørsmål fordi de fleste plastkirurker er moralsk fordervede pesoner en ALDRI skal spørre om råd til noe som helst. De tilhører en gruppe leger som ser på legeyrket som en honningkrukke, ikke som en mulighet til å gjøre verden til et bedre sted for alle.
Gjest Gjest_20år Skrevet 16. juli 2010 #457 Skrevet 16. juli 2010 Vi menn med små pikker som det ikke er mulig å gjøre noe med? Vi menn med damehodter som det heller ikke er noe å gjøre med? Vi lave menn som det heller ikke er noe å gjøre med? Er kvinner så teite at de tror at de er alene om å ikke ha en perfekt fysikk? Beklager å måtte si det, men vi menn vet veldig godt hva å føle seg fysisk utilstrekkelig vil si. På den andre siden finnes det ingen kirugi for å lure oss til å tro at vi er fysisk perfekte (heldigvis). Slik at vi menn MÅ stå på egne ben og lære å leve med vår "utilstrekkelighet". Forøvrig stilte jeg mitt spørsmål fordi de fleste plastkirurker er moralsk fordervede pesoner en ALDRI skal spørre om råd til noe som helst. De tilhører en gruppe leger som ser på legeyrket som en honningkrukke, ikke som en mulighet til å gjøre verden til et bedre sted for alle. Da burde det ikke være noe problem å forstå at vi ønsker å gjøre noe med brystene våres Såvidt jeg har fått med meg, så går det ann å gjøre noe med utstyret.. Det er vist noe nytt. Å være lav har sine ulemper, men det har det å være høy å, jeg vil være lavere.. Jeg tror at hadde mange slike ting gått ann å gjort noe med for menn, så tror jeg fler og fler ville valgt slike operasjoner, for fengelighet blant menn blir bare større og større, og om ikke så lenge går det sikkert ann å å bli høyere, og få silikon tiss, og gudane veit.. Jeg mente ikke og mener ikke å rakke ned på dere menn, men måten menn ofte reagerer på virker som de er ganske uforstålig til slike situasjoner eller hva jeg skal kalle det. Jeg blir ganske såra når folk har sagt til meg at jeg sikkert ikke får støtta så jeg får slikonpupper, at det ikke er noe gærent med meg, at jeg ikke har små pupper. Det blir det samma som at har man en veldig kraftig venninne, og man selv er slank, og man sier til hun at hun er tynn. Silikonpupper er noe jeg alltid har ønska meg, og jeg bryr meg ikke om hva folk ville mene, eller og guttene plutselig skulle stå i kø utafor døra mi. Det jeg ønsker er pupper som passer til min kropp, heller litt mindre enn for store, jeg vil finne BH'er som passer meg, en A-cup er for stort, men det finnes ikke 80 AA. Jeg vil gå med fine topper, men de er ofte laga til jenter/kvinner meg bryster. Alle sånna små bagateller, blir etterhvert store bagateller. Jeg velger også å tro at siden jeg nå får støtta silikonpupper av staten, så er det en grunn til det. Jeg tror ikke legene der kan tenke på sin egen økonomisk vinning der, pga det går av skattepengene til befolkningen, og det vil være måte på hvor mange jenter/kvinner som kan få støtta slikonpupper. Ut i fra legetimen bemerka han veldig størrelses forskjellen, og fra mitt ståsted, og kusina mi sitt ståsted, som var med inn, så virka han ikke i tvil og virka seriøs. Han sa ting rett ut, men på en ordentlig og skikkelig måte.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juli 2010 #458 Skrevet 16. juli 2010 Da burde det ikke være noe problem å forstå at vi ønsker å gjøre noe med brystene våres Forstår på to måter, som igjen gjør at en blir enda større motstander av plastpupper. Er selværklært puppetilbeder. Vet hvordan menn reagerer på pupper, og vet hvorfor kvinners bryst skal æres og elskes. Plast er IKKE løsningen. Og årsaken sitter i hodet på kvinnen(e). Såvidt jeg har fått med meg, så går det ann å gjøre noe med utstyret.. Det er vist noe nytt. Før vi kan genmanipulere mennesker til akkurat det vi selv måtte ønske vil det være en umulighet. Å stive av en komplett impotent mann går derimot. Å være lav har sine ulemper, men det har det å være høy å, jeg vil være lavere.. Jeg tror at hadde mange slike ting gått ann å gjort noe med for menn, så tror jeg fler og fler ville valgt slike operasjoner, for fengelighet blant menn blir bare større og større, og om ikke så lenge går det sikkert ann å å bli høyere, og få silikon tiss, og gudane veit.. Og du gir meg argumenter an mass for hvorfor plastpupper og plastkirugi generelt må bekjempes. Husk at menn krever ikke at kvinner skal ha perfekte pupper, vi ønsker bare at kvinner skal være glad i de bryst de har. Jeg mente ikke og mener ikke å rakke ned på dere menn, men måten menn ofte reagerer på virker som de er ganske uforstålig til slike situasjoner eller hva jeg skal kalle det. Jeg blir ganske såra når folk har sagt til meg at jeg sikkert ikke får støtta så jeg får slikonpupper, at det ikke er noe gærent med meg, at jeg ikke har små pupper. Du blir fortalt at du er helt normal, og du blir såret. :klø: Jeg tror en tur til psykolog vil være en bedre investering enn en tur til plastlege... Oppriktig og godt ment. Det blir det samma som at har man en veldig kraftig venninne, og man selv er slank, og man sier til hun at hun er tynn. Da lyver en. Det er noe helt annet (vil jeg anta). Silikonpupper er noe jeg alltid har ønska meg, og jeg bryr meg ikke om hva folk ville mene, eller og guttene plutselig skulle stå i kø utafor døra mi. Det jeg ønsker er pupper som passer til min kropp, heller litt mindre enn for store, jeg vil finne BH'er som passer meg, en A-cup er for stort, men det finnes ikke 80 AA. Jeg vil gå med fine topper, men de er ofte laga til jenter/kvinner meg bryster. Alle sånna små bagateller, blir etterhvert store bagateller. Fordi DU tillater dem å bli problemer. Noen gang prøvd å la en mann få leke seg uhemmet med puppene dine? Sett hvor entusiastisk han kan bli av det? Jeg velger også å tro at siden jeg nå får støtta silikonpupper av staten, så er det en grunn til det. Jeg tror ikke legene der kan tenke på sin egen økonomisk vinning der, pga det går av skattepengene til befolkningen, og det vil være måte på hvor mange jenter/kvinner som kan få støtta slikonpupper. Ut i fra legetimen bemerka han veldig størrelses forskjellen, og fra mitt ståsted, og kusina mi sitt ståsted, som var med inn, så virka han ikke i tvil og virka seriøs. Han sa ting rett ut, men på en ordentlig og skikkelig måte. Om han ikke har noen som helst økonomisk gevinst av din eventuelle operasjon så _kan_ det hende, under _meget_ sterk tvil at det finnes et poeng. Men i så tilfelle er du et _meget_ sjeldent tilfelle.
Gjest Gjest_20år Skrevet 18. juli 2010 #459 Skrevet 18. juli 2010 Som sagt, er det ikke guttenes interesse jeg er ute etter Jeg har alltid tenkt "take it or leave it", syns de jeg er stygg eller hva det nå enn er, så får de vær så god syns det, jeg kan ikke være bra nok for alle, og jeg er ikke perfekt. Jeg er ikke alltid så god på å formulere meg, så må bare advare at det kan virke som og at jeg mest sannsynlig sier i mot meg selv. Men jeg skjønner hva du mener, det med plastpupper osv. Jeg er enig at man skal være stolt av den kroppen man har, uansett form, farge og fasong. Fra først av kunne man jo ikke endre noe ved kroppen, er jo sånn vi er født enten vi liker det eller ikke. Men det er vel fint at vi har kommet så langt i verden at de som virkelig "trenger" å fikse kroppen sin kan få det? Akkurat nå tenker jeg i de ekstreme tilfeller, for å henvise til "Extreme Makeover", når det begynte med de kvinner (kan være menn og, men i farta husker jeg bare kvinner som var med) som så misdanna ut, for å si det på en stygg måte, kunne få hjelp til å rette på enkelte ting. Også ser man nå bare på reklamer, slik og sånn skal man se ut, og folk endrer mer og mer. Så, ja, jeg forstår hva du mener, der folk endrer hver minste lille ting som egentlig er helt naturlig. Altså, selvfølgelig det at jeg syns jeg har små pupper har en psykologisk sammenheng. Det er jo noe som sitter oppi hodet mitt, men jeg er jo ikke blind forde. Det er noe jeg vil, det er noe jeg ønsker uavhengig av hva folk har sagt til meg. Det er faktisk ingen som har slengt negative kommentarer til meg om at jeg er små pupper, aldri blitt mobba forde når jeg var yngre. Så hvorfor vil jeg ha det likevel da? For å først komme med et par generelle fakta, størrelsen på pupper går mye i arv (jeg veit det også finnes unntak), jeg er den eneste av kvinnfolka i familien som "ikke har pupper", mens andre har relativt store (naturlig). Jeg vil også påstå at det ikke er normalt at de begynner å vokse når man går i 7 klasse, og at de plutselig slutter å vokse 8 klasse, og i den perioden vokste relativt lite. At de begynner i 7 klasse er jo normalt, men tenker mer på når de plutselig slutter å vokse så tidlig. Ellers ønsker jeg dette fordi; jeg er lang og slank, men har ganske kraftig beinbygning til å være jente. Jeg har breie skuldre, som blir enda breiere med små pupper, de vil jo alltid være like breie om jeg tar silikonpupper. Men poenget mitt er at med silikonpupper vil jeg få en mer naturlig fasong. Jeg elsker kjoler, men føler meg som en mann der jeg går med breie skuldre og ingenting til å fylle ut foran. Jeg velger å tru at uansett hvor mye psykologer kan grave inn i hjernen min og hvor mye andre folk generelt sier til meg om at jeg ikke er en mann, ikke ligner på en mann og aldri kommer til å ligne på en mann, så er det noe jeg likevel kommer til å føle fordi jeg "mangler" noe som kan bekrefte min ytre feminitet. Men uansett, silikonpupper er noe jeg ønsker å ha, uavhengig av media (tør jeg til en viss grad påstå) og alle andre rundt meg (til en viss grad her og). Som jeg har sagt, jeg ønsker meg ikke dette for at gutter skal synes jeg er mer attraktiv eller noe sånt. Jeg veit det er mange gutter/menn der ute som ikke syns silikonpupper er noe, og jeg tenker det samma om saken da og; "take it or leave it". Og det jeg mente med når venninnene mine sier jeg er "helt normal", at jeg ikke får dette støtta og at jeg blir såra når de sier sånt, er for det føste at jeg forventer mer støtte av dem som venninner, ikke det at de ikke støtter meg, og heller ikke det at de ikke skal få lov å si det de mener. Men jeg følte det var slik at de ikke hadde trua på meg, og ikke kryssa fingrene i det minste for min del. Det var ikke det at de ikke skjønte at jeg kunne tenke meg større pupper, men det i det minste ha trua på meg og krysse fingrene for min del. Og det jeg mente med at når ei slank jente sier til ei kraftig venninne at hun er tynn, ja da lyver man som regel. Og pleier ikke de som er kraftige skjønne at man lyver når man sier de er tynne? De er jo gjerne godt bevisst over sin egen kropp, og at man sier til en som er kraftig at hun er tynn, det sårer, fordi de ofte veit de ikke er det, og man vet man blir lyvd rett opp i fjeset. Sånn føler jeg det når folk sier jeg har store pupper, jeg veit jeg har små pupper, så hvorfor si jeg har store? Jeg synes det er myyye bedre av folk da og si noe slikt; "Ja, jeg er enig, du har ikke store pupper." På en pen, ordentlig og ærlig måte. Og, for å legge til, når jeg kontakta fastlegen min, det første hun sa til meg er at hun anbefalte privat klinikk, fordi Haukeland sykehus i Bergen (i dette tilfelle, kan ikke uttale meg om andre steder) tok sjeldent i mot en henvisninger om slikt, men hun kunne godt sende en henvisning, men hun advarte meg om at bare en henvisning var det sjeldent de tok i mot. Men henvisningen gikk rett igjennom, og legen som sjekka meg i Bergen var ikke i tvil en gang slik både jeg og min kusine som var med helt inn, forstod. Og jeg forstår heller ikke hvordan han kan ha noen økonomisk vinning av å gi meg silikonpupper, trur ikke det er tilbud de slenger rundt, siden det er staten som betaler. Jeg synes ikke at alle skal ta slikikonpupper. Men jeg synes det er sårt og ikke kunne kjøpe eller bruke kjoler og topper som er laga for jenter/kvinner med pupper. Fordeom jeg mange ganger kan føle meg som en mann i som nevnt kjole, så skyver jeg tankene vekk og bruker det. Jeg elsker jo kjoler som sagt. Angående at slike kjoler og topper, og også BH'er ikke passer forde jeg har små pupper er ikke noe jeg lager et problem ut av. Men i den siste tida har jeg fått høre flere ganger av venninnene mine: "Hvorfor kjøper du for store BH'er? Kan du ikke kjøpe noen som passer?" Hva ska gjøre da? Når det ikke finnes 80AA i BH størrelse? Skal jeg gå uten, og føle meg enda mindre feminin?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #460 Skrevet 18. juli 2010 En gutt som ikek liker pupper...hm...mistenkelig. De fleste menn elsker silikon-pupper. ØØØØØØØHHHH....hvilke menn er det du har snakka med da?? Ingen menn JEG har prata med synes det er fint med silikon. Det er jo ikke fint med to badeballer som står rett ut fra brystkassen. De ser ut som fremmedlegemer og det er jo også det de ER. Store pupper kan være fint, små pupper kan være fint. Det kommer an på om de passer til den kroppen de er plassert på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå