Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Elsker den italienske låten ❤️. Men heier selvfølgelig på TIX. Utrolig fin video som ble lansert i dag. Masse fine kommentarer fra Europa på YouTube. Endelig skjønner de historien til TIX nå. 

Anonymkode: 3c7a6...5dc

Men ESC er jo en musikk-konkurranse og handler jo først og fremst om musikk, så det er jo egentlig ganske irrelevant hvilken bakgrunn artistene har. Teksten viser sårbarhet, men melodien og fremføringen er kjedelig og egner seg dårlig i ESC. Hvis låta hans havner midt på treet tror jeg vi skal være fornøyde.

Videoen hans var ikke imponerende heller. Den er klisjeaktig og pompøs, og lite kreativ. Kjedelig rett og slett, uansett hvor fin fyr Tix er og hvor synd det er på ham.

Anonymkode: 639ce...be2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært lunken til Tix og Fallen Angel, er fremdeles redd for at vi ikke kommer videre fra semien, men den videoen overrasket meg såpass - og traff meg veldig - at jeg felte noen tårer her jeg satt. Ønsker ham alt godt i ESC-sirkuset, så blir det en bonus om han er heldig og får finalebillett 😊🙌 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sverige sitt bidrag er jo helt utrolig kjedelig og platt.... hvorfor stemmer folk så høyt på denne?

Anonymkode: 2c77f...52d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er så flaut det vi leverer, Sverige gruser oss i år

Anonymkode: bb657...9a4

• Liker 2
Skrevet

Følger med på de første sceneprøvene fra Rotterdam som kommer i dag. Virker som flere fans er imponerte over flere av framføringene :) Spennende å se Tix på scenen for første gang i morgen

Skrevet
Novellemonster skrev (2 timer siden):

Følger med på de første sceneprøvene fra Rotterdam som kommer i dag. Virker som flere fans er imponerte over flere av framføringene :) Spennende å se Tix på scenen for første gang i morgen

Hvor ser du de?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digital Eurovision i år eller? 

Anonymkode: 06814...819

AnonymBruker
Skrevet

🥰🥰🥰 

• Liker 4
Skrevet

Ingeborg har slått på stortromma i kveld😆

• Liker 2
Skrevet
Mkigjen skrev (4 minutter siden):

Ingeborg har slått på stortromma i kveld😆

🤩👍 Liker henne godt, synes hun balanserer så fint mellom humor og gode, konstruktive tilbakemeldinger. 

• Liker 5
Skrevet
Just now, Jobbermedbarn said:

🤩👍 Liker henne godt, synes hun balanserer så fint mellom humor og gode, konstruktive tilbakemeldinger. 

Kan være enig..

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sverige sitt bidrag er jo helt utrolig kjedelig og platt.... hvorfor stemmer folk så høyt på denne?

Anonymkode: 2c77f...52d

Jeg synes den er bra, men det virker som stemningen for Sverige i år er mer laber enn ellers faktisk. Virker ikke som de er med i toppen der favorittene er med Italia, Sveits, Malta og Kypros. Ser at esc fansen har de på 6-7 plass (Norge på 19.) Det kan nok stemme ganske bra. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle disse artistene kan pakke sammen allerede nå....Italia!! ❤️🥰🥰🥰🥰 Ingen over, ingen ved siden av. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle disse artistene kan pakke sammen allerede nå....Italia!! ❤️🥰🥰🥰🥰 Ingen over, ingen ved siden av. 

Italia eller Malta tror jeg. Men det kommer jo alltid noen overraskelser😅

• Liker 3
Skrevet

Liker Romanias bidrag 

• Liker 1
Skrevet
Mkigjen skrev (3 minutter siden):

Liker Romanias bidrag 

Jeg og🙌 Men de slakter den jo helt...uenig med panelet her....

• Liker 3
Skrevet (endret)

Sveits er veldig bra. Men jeg tror også en med mer fart i vinner i år. Vi trenger fest og morro🎉🙌
Kypros er veeeeldig Lady Gaga, men den kommer helt der oppe. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 2
Skrevet

Konklusjonen er at Italia er desidert best i år

• Liker 4
Skrevet
Mkigjen skrev (3 minutter siden):

Konklusjonen er at Italia er desidert best i år

Det kan veldig fort bli slik panelet har stemt Italia-Malta og Sveits.

Tror vi fortsatt skal være veldig glad hvis vi kommer til finale, men all ære til Tix for videoen. Men blir spennende i morgen med første prøve...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...