GĂ„ til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fame skrev (11 minutter siden):

Det er nok heller fordi Australia har veldig mange som fÞlger med pÄ Eurovision og de betaler store summer.  Det er Þkonomi som er grunnen, alwayz

Sikkert det ogsĂ„, men tror nok ikke at Dubai eller Nigeria kunne betalt for Ă„ vĂŠre med. En viss europeisk tilhĂžrighet trengs. (Unntatt for Israel 😟)

Endret av Hedy Lamarr

Annonse

AnonymBruker

Kommentaren pÄ YouTube om Italia: 

«My very fragile bisexuality can't handle this music video» 

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ‘â€ïž

Anonymkode: 06814...819

• Liker 3
NordicViking skrev (21 timer siden):

I dagens episode av Adresse Rotterdam fÄr vi hÞre bidrag fra San Marino, Danmark, Irland, Portugal, Russland, Østerrike, Slovenia, Litauen, Belgia og Italia. Skal bli interessant Ä hÞre hva de mener om Italia. 

https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/2021/MUHU25003221/avspiller

Du verden! De gikk jo helt av skaftet alle sammen nĂ„r de fikk hĂžre det italienske bidraget. 94 av 96 mulige poeng! Men det er noe med dette bidraget som gjĂžr at det treffer deg som ei slegge slik Ingeborg Heldal sier. Min favoritt i Ă„r!Â Â đŸ’šđŸ€â€ïž

Endret av NordicViking
  • Liker 2

Uff jeg likte virkelig ikke Italia...! Og hardrock er sÄpass sjeldent i Eurovision at de som er fan av sjangeren ikke har mange bidrag Ä stemme pÄ, les: dette bidraget fÄr mange poeng. Det syns jeg er sÄ irriterende!!

Likte Litauen myyye bedre. Dùt var Eurovision det! 🌟

• Liker 2
AnonymBruker
Fame skrev (13 timer siden):

Og ja, jeg synes ogsÄ de andre landene som holder til i Asia ikke bÞr vÊre med. Nevnte bare Australia fordi det var det landet som ble diskutert tidligere i trÄden   :ler:

Hvis de er medlem i EBU fÄr de vÊre med.

Anonymkode: 54948...324

• Liker 1

Annonse

Annonse
AnonymBruker

AltsĂ„...Italia. SÅ bra er ikke sangen, men karismaen og stilen til bandmedlemmene oser jo sex. Og det liker vi jo. Solgt solgt solgt. Og 10'ere across the board. 😄

Anonymkode: ddda9...a1a

• Liker 6
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke musikk, det er brÄk.

Anonymkode: 54948...324

Jeg liker litt brÄk jeg :hoho: Er det noe jeg virkelig hater er det zzzzzzzzÞvndyzzzzende ballader ala lÄta til Tix og typiske syngedamer med mye skrik og skrÄl. Men godt man er forskjellige :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Fame skrev (19 timer siden):

Ganske sÄ i mot at Australia er med egentlig   :ninja: 

Gleder meg sÄ til finalen! Har 0 tro pÄ Norge i Är, men skal ha et covid vennlig MGP party allikevel  :heiajente:

Verken Australia eller Israel er i Europa og burde ikke vÊrt med! 

Anonymkode: 06f18...ee5

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...