Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg litt oppheng på Hellas. Last dance!:bolledeig:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 11.41):

Er helt sikker på at tix vinner

Anonymkode: 5bed3...79f

Det blir den dagen jeg ikke gidder å bo i landet lengre 🤮

Anonymkode: 54948...324

Skrevet

Setter oddsen min på Litauen i år. Har hatt den som en favoritt helt siden første gang jeg hørte sangen. Passe snål sang som skiller seg ut, og teksten passer unektelig nok til dagens "være i eget hjem"-tilstander. Morsomt om Litauen drar denne i land i år, de har tross alt aldri vunnet før. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Sprinkle said:

Setter oddsen min på Litauen i år. Har hatt den som en favoritt helt siden første gang jeg hørte sangen. Passe snål sang som skiller seg ut, og teksten passer unektelig nok til dagens "være i eget hjem"-tilstander. Morsomt om Litauen drar denne i land i år, de har tross alt aldri vunnet før. 

Ikke min favoritt, men blir absolutt ikke sur hvis de vinner. Enig i at det hadde vært gøy om et land som ikke har vunnet før vinner i år. 

AnonymBruker
Skrevet
mandel92 skrev (2 minutter siden):

Ikke min favoritt, men blir absolutt ikke sur hvis de vinner. Enig i at det hadde vært gøy om et land som ikke har vunnet før vinner i år. 

Hvilke andre land har aldri vunnet MGP? 

Anonymkode: 06814...819

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke andre land har aldri vunnet MGP? 

De landene jeg kommer på nå er : Malta, Island, Romania, Bulgaria, San Marino, Albania, Kypros, Moldova, Makedonia, Kroatia, Polen, Georgia, Australia 

Malta er jo en stor favoritt i år, så kanskje dem vinner. Det gøyeste for min del er om San Marino hadde vunnet. 

Skrevet
mandel92 skrev (7 minutter siden):

De landene jeg kommer på nå er : Malta, Island, Romania, Bulgaria, San Marino, Albania, Kypros, Moldova, Makedonia, Kroatia, Polen, Georgia, Australia 

Malta er jo en stor favoritt i år, så kanskje dem vinner. Det gøyeste for min del er om San Marino hadde vunnet. 

Nå har jeg aldri vært noe storfan av mgp selv om jeg har brukt å titte på det noen år. Men hvorfor er Australia egentlig med i eurovision? Er det noe spesiell grunn til det?

AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg aldri vært noe storfan av mgp selv om jeg har brukt å titte på det noen år. Men hvorfor er Australia egentlig med i eurovision? Er det noe spesiell grunn til det?

De fikk vel bli med fordi det var så stor entusiasme rundt eurovision selv da de ikke var med.

Anonymkode: 06f18...ee5

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Sprinkle said:

De skulle egentlig bare være med i 2015 da det var esc-jubileum, men så var det så stor suksess at de fortsatte å være med. Eurovision har en stor fanskare i Australia :)

• Liker 2
Skrevet

Ganske så i mot at Australia er med egentlig   :ninja: 

Gleder meg så til finalen! Har 0 tro på Norge i år, men skal ha et covid vennlig MGP party allikevel  :heiajente:

Skrevet
Nevian skrev (På 18.4.2021 den 19.05):

Haha, det er det som er så gøy med Eurovision! :yvonne:

Ja, ikke sant? Ulike meninger er topp, men er enig med deg i Israel, da, de er på min topp 10👍
At noen kan tro at Norge vinner dette er utenfor min fatteevne😳 Tror vi får problemer med å komme oss til finalen i en sterk semifinale... Tror oddsen til Norge ligger urealistisk høyt, men jeg kan ta veldig feil (håper jo det...)

Min topp 10 er: Malta, Sveits, Kypros, San Marino, Bulgaria, Sverige, Hellas, Israel, Belgia og Azerbaijan. Men jeg er sikker på at Litauen, Finland, Italia og Frankrike blander seg inn i år selv om jeg ikke liker de så godt (er i topp 20). Synes også Irland har en ok sang i år og unner dem finale. 

Hadde vært gøy om Malta, San Marino el Kypros vinner i år, gode sanger og de har ikke vunnet før. Gjør meg heller ikke noe om Sverige vinner i år, den er bra! 

AnonymBruker
Skrevet

Det har dessverre blitt normalt at de snakker dritt om øst-europeiske land....Burde kanskje ansette nye programledere? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

San Marino har gått for en SIA kopi. 

Anonymkode: 2febf...c4e

Skrevet

Syns San Marino var kjedelig

Annonse
Skrevet

San Marino minner om et eller annet jeg har hørt før. Danmark er forferdelig! Huff! 

Skrevet
Fame skrev (4 timer siden):

Ganske så i mot at Australia er med egentlig   :ninja: 

Hvorfor?

Skrevet

Hvorfor tenker de det er en god idé å synge på dansk..

• Liker 1
Skrevet
Khadira skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

Fordi det er EUROvision

Skrevet

Og ja, jeg synes også de andre landene som holder til i Asia ikke bør være med. Nevnte bare Australia fordi det var det landet som ble diskutert tidligere i tråden   :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...