Gå til innhold

Når begynte det å gå nedover?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fylt 30 og har ikke begynt å få rynker enda, men lurer på hvortid dere som er eldre begynte å merke at huden ikke var som den pleide? 

Anonymkode: 5d9d8...911

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 39 og merket at noe begynte å skje med huden i 34-35årsalderen.  Merker på en måte at elastisiteten ikke er den samme og jeg ser at huden ser eldre ut, både på kropp og ansikt. 

Anonymkode: 3eec2...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Blir 36 og merket det for noen dager siden at det var flere rynker enn jeg trodde da lyset på jobb er annerledes enn hjemme😭 har googlet Botox hele uka 🙈🤷‍♀️🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har akkurat fylt 30 og har ikke begynt å få rynker enda, men lurer på hvortid dere som er eldre begynte å merke at huden ikke var som den pleide? 

Anonymkode: 5d9d8...911

Linjen i panna kom når jeg var 33, et par linjer under øyet kom 3 mnd etter linjen i panna.

Anonymkode: fb898...dd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fin hud, men fra starten av tredveårene ble det mer jobb å holde den fin. Hudpleierutinen er kraftig utvidet og det er ikke lenger sånn at det går an å døgne og spise drittmat uten å se temmelig gusten og sliten ut dagen derpå.

Anonymkode: 7d397...96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går nedover fra det øyeblikket du blir født.

Anonymkode: e6b06...9b2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 38 og har merket at huden under øynene er blitt tynnere, samtidig som det hovner lett opp, det siste halvåret. Irriterende, men sånn er det jo. Har ikke smilerynker eller rynker i panna, enda.

Anonymkode: c7cef...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Linjen i panna kom når jeg var 33, et par linjer under øyet kom 3 mnd etter linjen i panna.

Anonymkode: fb898...dd7

Passert 50 år og har ikke linje i panna ennå.

Anonymkode: 717c6...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Passert 50 år og har ikke linje i panna ennå.

Anonymkode: 717c6...5f9

Men dårlig syn, deeeet har du 🕵️

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr.Garcon skrev (1 minutt siden):

Men dårlig syn, deeeet har du 🕵️

 

 

Nope, syn som en ørn. 

Anonymkode: 717c6...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 år og har fått tynnere hud rundt øyene. En indikasjon er hvordan kvinnen i familien din eldes. 

Anonymkode: f34dc...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter barn nr 2 og over 1 år med svært dårlig søvn begynte jeg å merke at huden rundt øynene er tynnere og tørrere, eller hele ansiktet ble tørrere og mer rynkete, spesielt i pannen. Så ja, det ble viktigere med masse fukt! 

Er ikke spesielt rynkete likevel, men jeg gikk fra å slite med litt kviser her og der til å måtte tenke på fukt og antiageing, så var en omveltning.. 

Jeg var 32 år på det tidspunktet. 

Anonymkode: b69c1...759

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merket der da jeg rundet 40, tar litt tid å bli komfortabel med at kroppen/utseende blir eldre😆

Anonymkode: 99e83...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 29. Har forøvrig knapt sovet siste 4 årene pga barn med søvnproblemer så det setter sine spor.  Har noen små rynker rundt øynene og 1 i panna . 

Anonymkode: 5939d...6da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38 nå, og er fortsatt ganske fornøyd. Ser jeg har smilerynker rundt øynene. Huden har mistet noe elastisitet. I andre enden er jeg kvitt alt av hudormer og urenheter som jeg slet med i 20-årene, og pigmentflekker jeg hadde da jeg gikk på hormonprevensjon. 

Men det krever mye jobb å holde hudtonen jevn, og huden fuktig. C-vit serum, hyaluronsyre, kjemisk peeling, retinol, med mer, gjør en virkelig stor forskjell hos meg. Der jeg tidlig i 30-årene ikke så forskjell uansett hvilke produkter jeg brukte. 

Tenderer til noen sprengte blodkar, så blir nok laser etterhvert. Og mulig litt fyll i leppene da lepper som mister fylde virkelig gjør at en ser eldre ut. Men kommer ikke til å ty til botox, eller kirurgiske inngrep. 

Anonymkode: bf352...a16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 år. Har faktisk ingen rynker. Hadde veldig oljete hud i tenårene og tyveårene. Har fremdeles endel fet hud, og sammen med sunt kosthold, null solarium og at jeg unngikk solen da jeg var yngre og også nå, har gjort at huden min fortsatt er rynkefri. Ser ikke noe forskjell på elastisiteten heller. Mens min mann har hatt rynker og dype linjer i huden siden han var 30...han har tørr hud, da, så da setter rynkene seg raskere. 

Anonymkode: a35ee...599

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har akkurat fylt 30 og har ikke begynt å få rynker enda, men lurer på hvortid dere som er eldre begynte å merke at huden ikke var som den pleide? 

Anonymkode: 5d9d8...911

Jeg merket at jeg fikk smilerynker rundt øynene da jeg var ca. 28 år. Etter det så har jeg ikke fått flere rynker. Regner med det er genetisk ettersom foreldrene mine heller ikke er spesielt rynkete. Derimot ser jeg at de mørke ringene under øynene er mer fremtredende og at jeg ser "pløsete" ut i ansiktet når jeg står opp eller når jeg har spist dårlig (mye sukker f.eks.). Jeg blir straks 40 år. 

Anonymkode: 96289...3be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27. Merket det på håret. Har fått noen grå hårstrå i de siste årene. Ellers har ikke huden fått noen rynker. Har vært flink med hudpleie siden jeg var 20 år. 

Anonymkode: 5a53b...06d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg rundet 40 merket jeg at huden ble veldig annerledes både på hender, hals og ansikt 🙈

Anonymkode: 0d232...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...