Gå til innhold

Deilig når han suger tær


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hver sin lyst, sier nå jeg! Selv er jeg ingen tilhenger av tåsuging, men det er nå meg. Det jeg lurer litt på, er: Er det mange kvinner som suger sin kjæres tær? I denne tråden har det - det jeg har sett - stort sett gått på menn som suger kvinnetær ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg liker ikke å suge tær, men det kan være godt å få en footjob med velstelte lakerte Medium lange negler, det er det beste jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Louis Cyphre

Deilig når HAN suger tær?! Det vet jeg ingenting om! Ingen jeg har vært sammen med har vært interessert i å prøve.

Derimot vet jeg at JEG ville likt det, selv om ingen jeg har vært sammen med har vært så elskverdige å prøve.

Deep throats derimot, DET er greit..

Syns det er rart at ingen damer her tenner på å suge mannens tær,

det er jo åpenbart at mange menn elsker å gjøre det på dere. :tristbla:

Virker som damer må læres opp til å like alt seksuelt som ikke er A4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

:ler: Ja, alt du sier stemmer, Louis.

Selv liker jeg ikke tanken på å ha noens tå i min munn eller min tå i noens munn, men glemmer aldri den ganga han fikk meg til å komme med tæsen (med tøy på for guds skyld, jeg vil ikke ha tåfis i vagina!). Det kunne han ha fått lov å gjøre igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

En ting jeg er takknemlig for, er at jeg per nå ikke har truffet en mann som tenner på å få tær sugd, eller ønsker å suge mine.

Av en eller annen grunn syns jeg tær er ekkelt, jeg tåler mye av likt og ulikt, men tæser syns jeg er unødvendig å inkludere i sexlivet.

Jeg er velsignet med ikke å lukte fotsvette, jeg pleier dem ofte, så de er alltid lakka og sånn, men føttene mine er så små i forhold til høyda at de er helt firkanta, ser ut som slike føtter Fred Flintstone har....

Forstår ikke gleden noen skulle ha ved å suge på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føttene er egentlig en veldig følsom del av kroppen, og det er deilig med litt ekstra god behandling der. Dette avhenger selvsagt av at jeg føler meg ren og velpleid, noe jeg som regel er..

Ellers virker det som man er litt hysteriske her inne - hygienemessig. Mannen min synes det deiligste som finnes er når jeg lukter frisk og naturlig svette (og da snakker jeg ikke om gammel lukt). Mange som ikke vet at det finnes mye god tenning i naturlig lukt - som parfymen dreper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Hvis du har det bra med å suge av tåa til mannen din, er ikke det nok?

Eller MÅ alle andre gjøre det samme?

Det hadde uansett ikke funket her, for han er kjempekilen på tæsen, og det eneste erotiske med det er at det setter igang en og annen lekeslosskamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Anders

Jeg har lenge blitt opphisset av velstelte og rene føtter, og ser på føttene som en del av helheten i en vakker kvinne - akkurat som brystene og rumpa.

Kjæresten min og jeg har vært sammen i snart to år, og vi har fantastisk sex. At jeg vier litt ekstra oppmerksomhet til føttene hennes ser ikke ut til å bry hun i det hele tatt, og jeg tror hun liker at jeg vier oppmerksomhet til hele kroppen hennes.

Min hypotese er at det er veldig vanlig at menn ofte blir tiltrukket av føtter, men at det fortsatt er ganske tabubelagt. Det er en uskyldig fetisj som jeg tror vil være mer vanlig og åpent om fem - ti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charlotte

Jeg likte ikke tanken på det, men etter at typen min har begynt å gjøre det har jeg blitt mer og mer glad i det. Det er deilig at han gir hele meg oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg innrømmer at jeg har en fotfetisj "light", synes jenter med pene og velstelte føtter (størrelse 36-38) er lekkert. Kona mi hadde komplekser for føttene sine da vi møttes. Dum som jeg var sugde jeg stortåa hennes en av de første gangene vi hadde sex. Gjorde det av gammel vane da dama jeg hadde før vi møttes digget alt som hadde med fotpleie å gjøre (hun ble kåt av at jeg sugde tærne hennes). Reaksjonen til min nåværende var at dette ville hun ha seg frabedt. Hun var ikke spesielt stolt av undersåttene sine, men har myknet kraftig opp. I dag liker hun kjempegodt at jeg gir henne fotmassasje, mest fordi det er behagelig etter en lang dag. Jeg har fortalt henne at jeg gjerne masserer henne daglig, overalt inkludert føttene så nå er hun mer nøye med stell av dem, lettere å slippe meg til når hun er bekvem med at de er mer velpleide nå enn før. Nå kan kjærtegn av fotsåler, hæl og ankler også være et av flere aktiviteter i forbindelse med forspill til sex og det synes jeg er topp. Skulle ønske hun ville ha mer av dette men jeg har kommet langt på den tiden vi har vært sammen da - fra "ikke rør dem" til "det er deilig når du masserer føttene mine" - så jeg fortsetter å jobbe med saken(e) ;)

Hva med de som har størrelse 39-40?? Er de plutselig ekle de da ? Rart at ikke en gang føtter kan være fint uansett størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd, men jeg benytter anledning til å spørre: Liker gutta lakkerte tånegler eller naturlige? Evt. farge? Sterk/svak osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker lakkerte tånegler ja. Spesielt hvis du er brun, da er det veldig fint med hvitlakkerte tånegler. Hvis du er litt blek er det finest med naturlige tånegler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Gjest Simon

Jeg er gutt da, men dama mi sier hvertfall hu digger det når jeg kysser føttene hennes, men ikke hvis de tar all oppmerksomheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg foretrekker at føttene hennes er velstelte og med lakkerte tånegler. Røde tær og fransk pedikyr er blant favorittene. Da blir det ofte fotmassasje og suging av tær på kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patrick

Såklart bør føttene være velstelte!

Har lyst på flere kvinnelige synspunkter jeg. Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...