Gå til innhold

Deilig når han suger tær


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær....

Noen som har opplevd det samme?

Klemz fra Kaja 22 :klem:

Føtter bruker jeg stort sett bare til og gå på, og de sitter langt unna alt jeg synes er morsomt!

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær....

Noen som har opplevd det samme?

Klemz fra Kaja 22 :klem:

Å ja, det opplever jeg også - til stadighet, kjæresten min elsker at jeg suger tærne hennes, og jeg synes det er godt å gjøre det godt for henne. Er det vanlig at dere jenter liker/tenner på dette? Ser av svarene at mange ikke liker det men hva er galt med et par myke, velpleide og rene (viktig!!!) kvinneføtter egentlig?

Gutter - hvis dere ikke har forsøkt det så prøv - kanskje dere åpner en ny dimensjon i seksuallivet med dama? lykke til og slikk/sug ivei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Ser av svarene at mange ikke liker det men hva er galt med et par myke, velpleide og rene (viktig!!!) kvinneføtter egentlig?

Gutter - hvis dere ikke har forsøkt det så prøv - kanskje dere åpner en ny dimensjon i seksuallivet med dama? lykke til og slikk/sug ivei  ;)

Problemet for mange kvinner/jenter er at de er veldig selvbevisste under akten, og klarer ikke å slappe helt av. Nærmer noen seg føttene er de redd for at det lukter tåfis etc.

Selv liker jeg å nyte en hel kvinnekropp, men føttene som resten bør så klart være rene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet for mange kvinner/jenter er at de er veldig selvbevisste under akten, og klarer ikke å slappe helt av. Nærmer noen seg føttene er de redd for at det lukter tåfis etc.

Selv liker jeg å nyte en hel kvinnekropp, men føttene som resten bør så klart være rene.

Nemlig - godt sagt. Tror vi gutta har en jobb å gjøre her, en tilnærmingsjobb kan vi vel kalle det. Begynne i det små, vise at vi gjerne stryker på/kjærtegner hele kroppen til vår kjære, alt fra tinning til tær, samtidig som det er lurt å fortelle kjæresten sin hvor fin hun er og hvor godt det er å ta på henne/kysse huden og kroppen hennes. Det var det som funka for oss, en gradvis tilnærming....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Solan_*
Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær....

Noen som har opplevd det samme?

Klemz fra Kaja 22 :klem:

Det er opphissende å suge tærne til kjæresten min, slikke fotsålene, massere ankler og føtter, hun tennes også av dette så vi koser oss vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Peon_*
Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær....

Noen som har opplevd det samme?

Klemz fra Kaja 22 :klem:

Jeg elsker at typen min gjør det, blir kåt av at han begjærer meg, hele meg.

Nå er det andre ting som gjør meg kåtere (brystvortene, hete ord etc.) men suging av (mine) tær er en viktig del av forspillet vårt innimellom.

At mange jenter misliker det skjønner ikke jeg...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær....

Noen som har opplevd det samme?

Klemz fra Kaja 22 :klem:

Jepp, det har jeg.

Tror dette er en "enten-eller" greie hos jenter, enten synes man det er kjempegodt eller så er det kjempe-ekkelt.

Er mann og har opplevd begge deler, foretrekker jenter som synes det er kjempedeilig for jeg har ingenting imot å hverken suge tær, massere fotsåler eller andre ting som har med hud og kropp å gjøre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SERIØST!

Greit folk har veldig forskjellige ideer om hva som er godt og ikke, men å SUGE TÆR!?

Sorry, men nå mista jeg matlysta og alt annet.. ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SERIØST!

Greit folk har veldig forskjellige ideer om hva som er godt og ikke, men å SUGE TÆR!?

Sorry, men nå mista jeg matlysta og alt annet.. ÆSJ!

Hehe - synes nå dette var av det mer uskyldige noen tenner på... Hele kroppen kan være en erogen sone, med litt fantasi... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CanonBalls
Hehe - synes nå dette var av det mer uskyldige noen tenner på... Hele kroppen kan være en erogen sone, med litt fantasi...  ;)

Enig, dette var da ikke fælt i det hele tatt.

Synes det er opphissende å kle av min kjære, dra av henne strømpene/sokkene og kjæle med føttene hennes og gjerne slikke dem og suge på tærne hennes, forutsatt at de er rene da....... Hun liker det kjempegodt men blir nok mer tent av kjærtegn på rumpa, halsen og magen, for ikke å snakke om en tunge som sirkler rundt/på brystvortene :sjarmor: Tror nok jeg tennes like mye av å kose med føttene hennes som det hun gjør, og da er det en vinn-vinn situasjon ;)

Mange som er litt for kategoriske her inne på forumet, kanskje dere går glipp av et og annet takket være det, hva vet jeg? Mange ting rundt det seksuelle som kan være en høydare når man først prøver selv om man muligens ikke trodde det på forhånd. Har selv aldri hatt noen skofetish men når dama min engang hadde på et par feminine åpne sko med høy hæl (vi hadde det travelt med å komme i gang) så synes jeg faktisk det var dritsexy......... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær....

Noen som har opplevd det samme?

Klemz fra Kaja 22 :klem:

Det skjer at hunden gjør det når jeg er barfot. Nå er min venn fotterapaut, så jeg vet hva som lever i tær /føtter. æsj.

dere kysser vel etterpå da? f f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er Kjempedeilig (blir kåt..) når kjæresten min slikker og suger på mine tær....

Noen som har opplevd det samme?

Klemz fra Kaja 22 :klem:

Seriøst? Mye jeg kan gjøre for å tenne min kjære, men suging av tær tror jeg ikke innlemmes i den kategorien. Har gitt henne fotmassasje som hun setter pris på men det er mest fordi beina er slitne og det er behagelig å få dem pleid (omtrent som massasje av stiv nakke eller vonde skuldre). Kan ikke huske at hun ble kåt av det snarere søvnig og avslappet tror jeg, men tiltak for å få sin kjære til å føle seg både avslappet og satt pris på fører jo gjerne til både det ene og det andre :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Seriøst? Mye jeg kan gjøre for å tenne min kjære, men suging av tær tror jeg ikke innlemmes i den kategorien. Har gitt henne fotmassasje som hun setter pris på men det er mest fordi beina er slitne og det er behagelig å få dem pleid (omtrent som massasje av stiv nakke eller vonde skuldre). Kan ikke huske at hun ble kåt av det snarere søvnig og avslappet tror jeg, men tiltak for å få sin kjære til å føle seg både avslappet og satt pris på fører jo gjerne til både det ene og det andre  :sjarmor:

Satt i baderkaret med min kjære i sommer, vi vasket hverandre og koste litt med hverandre her og der og det var nesten tilfeldig at jeg kysset føttene hennes.

Da ba hun meg fortsette, hvilket jeg gjorde. Slikket fotsålene hennes og sugde tærne hennes og hun ble veldig kåt av det, endte i deilig sex på badegulvet.....

I ettertid innrømmet hun at hun lenge hadde hatt lyst til å spørre meg om jeg kunne gi føttene hennes litt spesialbehandling, men hadde vært usikker på om jeg vill gjøre det. Synes det var deilig jeg, og at hun blir kåt av det er jo kjempedigg!

Renslighet er et essensielt stikkord her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg suger gjerne tærne til min kjære, slikker føttene hennes også. Synes i tillegg det er kjempedeilig å sprute over føttene hennes......nam-nam-nam :sjarmor:

Me too!!!!

Elsker å suge tærne til min kjære, elsker å slikke fotsålene hennes.

Hun tennes av det, jeg tenner på det - vinn-vinn-situasjon.

Elsker å få en "toe-job" eller "foot-job", digg at hun runker meg med tærne og at jeg spruter over dem :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en onenightstand nylig, og hun fikk en innføring i dette. Hun likte det også. Spesielt slikking mellom tærne, og også litt biting under... :) Mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å følge denne tråden,..fordi jeg opplever dameføtter som veldig erotiske. Jeg blir ofte satt ut ved synet av flotte dameføtter. Min samboer liker heldigvis min uskyldige fetisj, og nyter at jeg slikker og suger på hennes tær. Best er det når hun smetter av seg skoene f.eks. etter en arbeidsdag. Duften og synet av de varme føttene gjør meg skikkelig tent. Ja nytelsen er sterk når jeg kan borre nesa inn mellom tærne hennes, kjenne på duften av varm fot, og slikke hennes tær rene. Bedre vorspiel kan ikke jeg få. Noen flere som liker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Labbetuss_*
Artig å følge denne tråden,..fordi jeg opplever dameføtter som veldig erotiske. Jeg blir ofte satt ut ved synet av flotte dameføtter. Min samboer liker heldigvis min uskyldige fetisj, og nyter at jeg slikker og suger på hennes tær. Best er det når hun smetter av seg skoene  f.eks. etter en arbeidsdag. Duften og synet av de varme føttene gjør meg skikkelig tent. Ja nytelsen er sterk når jeg kan borre nesa inn mellom tærne hennes, kjenne på duften av varm fot, og slikke hennes tær rene. Bedre vorspiel kan ikke jeg få. Noen flere som liker dette?

Ja, det gjør jeg! Har en uttalt fetisj på føtter, særlig dama sine.

Elsker å slikke og kjenne på litt småsure damføtter, dra av henne strømpene og kose lenge med dem. Turn-on å kjenne dem rundt lemmet mitt og kjempeerotisk å sprute på dem også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...